Evo i zvanično…
323f BG 1.6 16v. LPG-LandiR. (A.C.Rašić pre 2 meseca )
Imam slike koje ja zovem horor 323, kada me grad veličine velikog oraha odvalio, kada sam bio u Jagodini(baš tog dana kada je bilo užas) prošlog leta...nađoh se tamo. Imao sam filc od laminata u kolima i gumene patosnice-spremne za takve okolnosti..al glavu nisma smeo da pomolim..
Sredio sam većinu stavri i krilo čeka ofarbano da se montira, na proleće. Pukla mi bila šoferka, retroviziri, hauba i krov izudarani. Duša me bolela. Sreća šiber sam spremao za zamenu. Sanirao sam većinu toga. Ostao je krov koji neću da diram, jer je farba ok. Motor takođe sredio... Motor mi radio drugar, kao da ga je za sebe radio.Čak i nekim političarima održava kola (nemce i škodu) Trošio je 0.6 lit/1000km ulja pa mi je smetalo, iako je išao ko zmaj. Delove kupio u ''Formi''. Karike, leteće, garnituru dihtunga.Semering bregaste izdržao samo 3000km. Kaže majtor da je bio previše krut. Stavljen nov, nedavno.
Kupio sam ga sa155 500km,bio je garažiran,u martu 2007.Lik me nalagao dosta toga,kada ga prodavo, al šta da se radi, retko je ko iskren.
.
Mnogo sam se cimao da bi ga sredio posle nevremena.Kočnice i još neke mehaničke stvari sredio-pumpe vode i benz.
Sada uzivam u vožnji...Troši 8litra plina/ 100km, grad 10 litra plina. Zimski uslovi. Ulje 100-200 gr na 1000km.(10w-40 Fuchs Titan), ) ( tek 3000km prešao od revizije motora).
Iako sam svestan njegovih godina(91 prva registr.) ja sam zadovoljan, posebno na dužim putovanjima je ok. Gradom mrzim da vozim mnogoo!
Radio sam još neke stvari –kugle pednjih točova, klinasti kaiš. Na 120 je motor bučan, a preko 120 nekao se smanji buka( možda je huk maskira). Uglavnom vozim do 120km/h. Da dodam da nisam mogao da gledam haubu sa udarcima od grada pa sam kupio polovnu iste boje za 70e( U borči ). Za krilo je tražio 45 e-iako je bilo zagrebano duboko. Onda sam našao u drugoj boji za 20e i šiber za iste pare-20e. Kupio max majer boju i platio farbanje..
Potrudiću se da da stavim uskoro i sliku motora, suv i čist, čime se ponosim, s obziorom da je mator..
Podizač vozačevog prozora se muči, al za to ima vremena, idem po listi priorteta..25e je u Borči. Treba skinuti prvo i videti šta ne valja..
Obećavam slike uskoro..
Poruku izmenio: mikimazda
323f BG 1.6 16v. LPG-LandiR. (A.C.Rašić pre 2 meseca )
Imam slike koje ja zovem horor 323, kada me grad veličine velikog oraha odvalio, kada sam bio u Jagodini(baš tog dana kada je bilo užas) prošlog leta...nađoh se tamo. Imao sam filc od laminata u kolima i gumene patosnice-spremne za takve okolnosti..al glavu nisma smeo da pomolim..
Sredio sam većinu stavri i krilo čeka ofarbano da se montira, na proleće. Pukla mi bila šoferka, retroviziri, hauba i krov izudarani. Duša me bolela. Sreća šiber sam spremao za zamenu. Sanirao sam većinu toga. Ostao je krov koji neću da diram, jer je farba ok. Motor takođe sredio... Motor mi radio drugar, kao da ga je za sebe radio.Čak i nekim političarima održava kola (nemce i škodu) Trošio je 0.6 lit/1000km ulja pa mi je smetalo, iako je išao ko zmaj. Delove kupio u ''Formi''. Karike, leteće, garnituru dihtunga.Semering bregaste izdržao samo 3000km. Kaže majtor da je bio previše krut. Stavljen nov, nedavno.
Kupio sam ga sa155 500km,bio je garažiran,u martu 2007.Lik me nalagao dosta toga,kada ga prodavo, al šta da se radi, retko je ko iskren.
.
Mnogo sam se cimao da bi ga sredio posle nevremena.Kočnice i još neke mehaničke stvari sredio-pumpe vode i benz.
Sada uzivam u vožnji...Troši 8litra plina/ 100km, grad 10 litra plina. Zimski uslovi. Ulje 100-200 gr na 1000km.(10w-40 Fuchs Titan), ) ( tek 3000km prešao od revizije motora).
Iako sam svestan njegovih godina(91 prva registr.) ja sam zadovoljan, posebno na dužim putovanjima je ok. Gradom mrzim da vozim mnogoo!
Radio sam još neke stvari –kugle pednjih točova, klinasti kaiš. Na 120 je motor bučan, a preko 120 nekao se smanji buka( možda je huk maskira). Uglavnom vozim do 120km/h. Da dodam da nisam mogao da gledam haubu sa udarcima od grada pa sam kupio polovnu iste boje za 70e( U borči ). Za krilo je tražio 45 e-iako je bilo zagrebano duboko. Onda sam našao u drugoj boji za 20e i šiber za iste pare-20e. Kupio max majer boju i platio farbanje..
Potrudiću se da da stavim uskoro i sliku motora, suv i čist, čime se ponosim, s obziorom da je mator..
Podizač vozačevog prozora se muči, al za to ima vremena, idem po listi priorteta..25e je u Borči. Treba skinuti prvo i videti šta ne valja..
Obećavam slike uskoro..
Poruku izmenio: mikimazda
Comment