bmw 325i E30 cabrio '90

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PINHEAD
    CBC Senator XXL
    • 30.03.2005
    • 373
    • BG, Vidikovac

    bmw 325i E30 cabrio '90

    E narode od pre par dana sam srecni vlasnik ove mashine
    Dobio sam ga po extra-ultra-povoljnoj ceni,maltene za dzabe posto ga se stari vlasnik,inace moj prijatelj,prakticno "otarasio" preko mene
    Nisam jos uvek uspeo da stignem da ga slikam,ali obecavam slike uskoro.

    E sad,u cemu je stvar:Ja nemam pojma o bmw-ima!!!
    A sve sto sam dobio uz njega je servisna na nemackom.
    Plus-oko auta ima dosta posla,tj stari vlasnik ga je dosta zapostavio
    Plus je*e me malo to sto je kabrio i sto je 2,5 litra,registracija mu istice u maju a trsnucu malo bogatstvo da ga registrujem upravo zbog motora
    Tako da ako se predomislim verovatno cu ga samo ocistiti,prodati i kupiti sebi Hondu
    Kako se krece cena ovog modela na pijaci?

    Evo sta po mojoj slobodnoj(laickoj) proceni ne valja:
    Limarija tu i tamo,rubovi recimo,farba je onako izgrebana na par mesta i bode mi oci,plus branici koji su nekako klimavi,matori i ruzni i to ce da se menja verovatno i stavio bih duboke,eventualno spojler.sve to ako bude bilo para,naravno

    Unutrasnjost-prvo treba sve da u****m i ocistim a onda da pocnem da sastavljam kontrolnu tablu koja je pocela da se raspada kadice su isto nesto malo klimave i to treba da se izvadi,zasrafi ili sta vec,koza se rasila na par mesta,treba zasiti.

    Motor,amortizeri,menjac i ostalo-oko ovoga se nista ne razumem.koliko sam ga ja provozao-nista mu ne fali, "ide k'o sotona" sto bi reko ortak ali cu ipak da dam nekome da ga pogleda da li je sve ok.
    Inace dosad sam vozio caletovog pasata b2 2.3 GT

    Voleo bih bilo kakve sugestije u vezi odrzavanja i popravki,na sta bi trebalo da obratim paznju,koje su mu slabe tacke.
    Mesta gde se mogu kupiti rezervni delovi,auto otpadi,radnje.
    Takodje bih vas molio za sve dokumente u elektronskom formatu koji bi mi bili od koristi,na engleskom,posto svapski ne znam

    Zanima me takodje koliko bi me okvirno izaslo sledece:
    prednji,zadnji branik,
    spojler
    sajtne
    komplet farbanje


    Inace presao je oko 250k.
    Stari vlasnik ga je servisirao u auto servisu "Shale" kod starog sajmishta.
    U servisnoj pise zadnje da je radjen "veliki servis (komplet) -ulje,motor,menjac,ciscene dizne,svi filtri" u novembru 2004

    Beskrajno zahvalan unapred!
    veliki pozdrav!!
    EI9, EJ9, EK9......
  • VTEC
    CBC Veteran
    • 06.11.2004
    • 199
    • Novi Beograd

    #2
    Presao oko 250K?? picni ga malo i u prodaju odma
    Pa ko covek da kupis HONDU
    16 v's thats 8 more than i need!

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Jao, stvarno mi zadajes mnogo muke, a i sebi.
      Po tvom opisu auto je u ocajnom stanju i bilo bi lepo da kazes koliko si ga platio da bih znao sta da te posavetujem. Kakav mu je krov?
      Kakav je to cabrio sa starim branicima?
      Cene se krecu od 3000 do 4000 u zavisnosti od stanja, ali po tvojoj prici ne bi dao ni 1000. Stavi slike.
      Vraticu se kasnije na temu sa cenama delova i ostalo.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • PINHEAD
        CBC Senator XXL
        • 30.03.2005
        • 373
        • BG, Vidikovac

        #4
        krov mu je skroz ok.ma istripovao sam za branike,ok su nego su plitki skroz pa mi se ne svidjaju uopste.Ajde slikacu ga danas pa saljem kasnije slike.
        EI9, EJ9, EK9......

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Re: bmw 325i E30 cabrio '90

          Originally posted by PINHEAD
          E narode od pre par dana sam srecni vlasnik ove mashine
          Srecni ili ne srecni?
          E sad,u cemu je stvar:Ja nemam pojma o bmw-ima!!!
          A sve sto sam dobio uz njega je servisna na nemackom.
          Plus-oko auta ima dosta posla,tj stari vlasnik ga je dosta zapostavio
          Plus je*e me malo to sto je kabrio i sto je 2,5 litra,registracija mu istice u maju a trsnucu malo bogatstvo da ga registrujem upravo zbog motora
          Tako da ako se predomislim verovatno cu ga samo ocistiti,prodati i kupiti sebi Hondu
          Kako se krece cena ovog modela na pijaci?
          Za cenu sam ti rekao i to su cene za prilicno dobra stanja.

          Evo sta po mojoj slobodnoj(laickoj) proceni ne valja:
          Limarija tu i tamo,rubovi recimo,farba je onako izgrebana na par mesta i bode mi oci,plus branici koji su nekako klimavi,matori i ruzni i to ce da se menja verovatno i stavio bih duboke,eventualno spojler.sve to ako bude bilo para,naravno



          Motor,amortizeri,menjac i ostalo-oko ovoga se nista ne razumem.koliko sam ga ja provozao-nista mu ne fali, "ide k'o sotona" sto bi reko ortak ali cu ipak da dam nekome da ga pogleda da li je sve ok.
          Pa motor je uglavnom dobar posto je jak i menjaci se tesko kvare.
          Sto se tice trapova, amortizera lezaja kardana, silen blokova zadnjeg trapa i viljuski oni stradaju i to bi trebao da pogleda neko ko se razume.
          Voleo bih bilo kakve sugestije u vezi odrzavanja i popravki,na sta bi trebalo da obratim paznju,koje su mu slabe tacke.
          Mesta gde se mogu kupiti rezervni delovi,auto otpadi,radnje.
          Takodje bih vas molio za sve dokumente u elektronskom formatu koji bi mi bili od koristi,na engleskom,posto svapski ne znam
          Rekao sam ti sta moze da mu fali a treba jos obratiti paznju na rashladni sistem i njegove komponente, tako i na grejanje, siber-diznu i brizgaljke, ulja u menjacu difer. i motoru i na originalne svecice a posebnu paznju na VN kablove razvodnu kapu i ruku.
          Oko krova treba da obratis paznjnu na makaze i dihtovanje.

          Zanima me takodje koliko bi me okvirno izaslo sledece:
          prednji,zadnji branik,
          spojler
          sajtne
          komplet farbanje
          Duboki branici 120EU
          Spojler oko 30EU
          sajtne 40-50EU
          Komplet farbanje cabrija 500-700EU
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • PINHEAD
            CBC Senator XXL
            • 30.03.2005
            • 373
            • BG, Vidikovac

            #6
            evo slikice







            evo rub desni prednji.ni levi nije bolji



            evo zadnji branik.jel da da je fuj?



            fali leva sajtna



            krov je nov,stavljen relativno skoro,stari je bio propao skroz.Radi super, ne zaglavljuje ili tako nesto.Ako sam ja umeo da ga rasklopim i sklopim ume onda i bilo ko drugi





            evo gde je izgrebana farba.neko je presao kljucem verovatno ili nesto sl.









            u principu,kadice su najveci problem posto su izgleda zapekle ili se rasrafile pa jako tesko idu napred-nazad





            na ovo sam mislio kad sam rekao razvaljena kontrolna tabla.ustvari je samo odvaljena bravica to cu da zamenim






            evo ona rasivena koza,treba samo da se usije,nije pukla

            Sto se tice amortizera i ostalog oko vesanja,u servisnoj pise da je pretprosle godine nesto radjeno :

            zamena,kraj spone desni,kugle desna strana i sredina,manzetna i levi kraj letve,desna duza kugla

            U sustini kad sam ga malkice obrisao i nije tolko strasno koliko sam mislio.Pogledalo ga je par ljudi koji imaju e30 i rekli su da je ok,ima malkice da se radi ali da je ok.za motor su rekli da je odlican,kao i za menjac.

            Auto ce kod mene provesti verovatno par meseci,onda mu pijaca ne gine.
            Nemam ja para da placam registracije za 2.5 litra i da ga hranim neogranicenim kolicinama bezolovnog

            hvala za savete,M-power
            EI9, EJ9, EK9......

            Comment

            • CLD
              CBC Senator XXL
              • 08.02.2005
              • 1225
              • Belgija - ranije Luna-Chico

              #7
              Gledao sam pre neki dan na Diskaveriju WHILER DILER i radili su restauraciju 325 touring iz 80 i neke. Najvise su imali hvale za taj motor.
              Sto se tice izgleda tvog mislim da si malo vise preterao nego sto treba.
              Auto nije nov ali za tu kilometrazu u sasvim je solidnom stanju.

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Super, da se srediti. Iz ovoga se vidi da nije akana i nije lupana, farbana cak i da nije ne odrzavana nego je jednostavno onaj fazon- ne stizem sve da sredim al bitne stvari sredjujem. Znaci klasika, vreme malo stiglo limariju pogubljeni poklopci i lajsne i treba joj osvezenje a branici malo cukani ali sve u svemu je ok. pogotovu sto vidim da je krov OK.
                Prvo sto treba da padne je pranje motornog prostora.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  jesi li zavirio ispod auta, da nije truo ispod posto se cak i na snimku jasno vidi da je korozija dobrano zahvatila krila napred.
                  to ne bi trebalo da se desi za te godine.

                  a da nije auto lupan, otkud tako svez izgled farbe i okvir tablice servisa koji je spcijalizovan za razvlaceje lupanih auta ?

                  samo pitam, lici da je auto ok sto se mehanike tice bar na prvi pogled.
                  a kako je sestak nema razloga da bilo sta fali posle tako malo kilometraze.

                  jedino ti trapovi, nesto je mnogo vec dirano napred a za pozadi je M lepo pitao- poznata BMW boljka a nije bas jeftino saniranje.

                  ti detalji unutar kabine nisu bitni, to se lako da srediti lici da je auto u sustini odrzavan i vozen svakodnevno a to je dobar znak.
                  vidi to oko limarije, to zna da bude jako skupo za remont kada odmakne korozija.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    Originally posted by brick
                    jesi li zavirio ispod auta, da nije truo ispod posto se cak i na snimku jasno vidi da je korozija dobrano zahvatila krila napred.
                    to ne bi trebalo da se desi za te godine.

                    a da nije auto lupan, otkud tako svez izgled farbe ?
                    He,he za to ne mora da brine, ni jedna kocka kabrio to godiste nije trula dole, konstrukcija sasije je skroz drugacija preko koseva, sajtni i ostalog.
                    A kazes svez izgled farbe, he,he ja bi rekao los, ne odrzavan, matiran. Da vidis cabria isto godiste od mog drugara, prva boja ista crvena rekao bi da je sad izasao od farbara.
                    Udaran je sitno, vidi se po krilu i malo zamazanom braniku.
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      Jos nesto PINHEAD, skidaj bre taj feder od antene :x
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • PINHEAD
                        CBC Senator XXL
                        • 30.03.2005
                        • 373
                        • BG, Vidikovac

                        #12
                        pod je ok,gledalo sam.

                        Jedino sto je spolja radjeno je krov-zamenjen je ceo i covek kaze da ga je to najvise kostalo od svih stvari.Jeste malo cuknut sa prednje leve strane,vidi se ali sitno,nije bas-bas lupan nikad,tako on kaze.

                        Sad za vikend cu prvo da izvadim kadice da probam da ih opravim i ocistim.
                        Onda ide u****vanje i ciscenje iznutra.
                        Onda da prilepim lajsne koje su se malo odvojile od table.I skinem antenu
                        E onda na auto otpad da nadjem kasetu da zamenim i poklopce za felne eventualno.
                        Pranje motora na kraju.E da moram i da sipam podhitno ulje za servo,na rezervi je totalno.

                        Na kraju planiram da ga odvezem negde da mu usiju kozu ali ne znam ko to radi i gde.Help/info anybody?

                        registrovan je do 25. maja.
                        E sad,ili cu da ga registrujem pa da ga malo vozim,ili cu da gledam sto pre da ga sredim i prodam ili zamenim.
                        Ortak kaze da je najbolje da ga zamenim.

                        Sta bi ste mi preporucili za 3-4k evra?
                        Pre bih uzeo svabu nego japanca,jer nemam para da odrzavam japanca.
                        Ima jedna GSI astra 2.0 16v ovde kod mene u kraju,tip-top,lik je daje za 4k ili zamena.GSI mi se opasno svidja.

                        Razmisljao sam i o golfu trojkici.
                        Ajde dajte neke preporuke,pliz .Uzeo bih nesto izmedju 100-150 konja i do 2k kubika.I da nije skupo za odrzavanje.I da ne srce mnogo (jel postoji tako nesto? ) )

                        pozdrav!
                        EI9, EJ9, EK9......

                        Comment

                        • sri98
                          Admin od Trpeze
                          • 24.10.2004
                          • 7262
                          • Republic of Konjarnik
                          • Toyota Corolla E 210

                          #13
                          Originally posted by PINHEAD

                          Sta bi ste mi preporucili za 3-4k evra?
                          Pre bih uzeo svabu nego japanca,jer nemam para da odrzavam japanca.
                          Ima jedna GSI astra 2.0 16v ovde kod mene u kraju,tip-top,lik je daje za 4k ili zamena.GSI mi se opasno svidja.

                          Razmisljao sam i o golfu trojkici.
                          pozdrav!
                          Hee, evo ga jos 1 u zabludi. Nekada moze biti mnogo skuplje odrzavanje GSI ili GTI nego nekog civica (podrazumeva se da se to ne odnosi na otpade).

                          Moja preporuka je neki Civic genracije 92-96, od nekih 130 ks. Po meni je to interesantnije za voznju i tuning (da ne govorim o stylingu) od GSI ili GTI opcije.
                          Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            He,he za to ne mora da brine, ni jedna kocka kabrio to godiste nije trula dole, konstrukcija sasije je skroz drugacija preko koseva, sajtni i ostalog.
                            ok, kako kazes.
                            mislio sam da nije slucajno udaran pa krpljen i zamazan da se ne vidi a da korozija radi svoje neprimetno tamo dole gde se bas i ne vidi.
                            cisto jedan pregled iz predostroznosti ako se vec razmislja da se auto zadrzi duze vremena.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • PINHEAD
                              CBC Senator XXL
                              • 30.03.2005
                              • 373
                              • BG, Vidikovac

                              #15
                              Sto se tice rubova skontao sam da kace prednji tockovi.
                              E sad ne znam da li je to zbog guma (205/60,kazu mi da mu napred odgovaraju 195),
                              ili zato sto su skracivane opruge tj zato sto je spustan.

                              Solucije su:
                              1. Sirenje krila
                              2. Menjanje guma
                              3. stavljanje fabrickih opruga(mada su i ove mozda fabricke,kazu mi da imaju neke specijalne "crvene" bmw-ove skracene)

                              Sta da radim?
                              pozdrav
                              EI9, EJ9, EK9......

                              Comment

                              Working...
                              X