Audi - A6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    2.5 tdi V6 bije glas u praksi kao kvarljiv, tj kao konstruktivna greska tako da motor sam od sebe se unistava normalnom eksploatacijom.
    pre svega razvodni mehanizam.

    naravno, nece svaki primerak istovremeno ali za tu kategoriju (premium), za jedan motor koji je dizel nedopustivo mnogo problema.
    i nisu ni svi 2.5 tdi isti, bilo je u hodu izmena i poboljsanja.
    isto kao i 1.9 tdi, prve i druge generacije (negde 2000/2001 prelomni period).

    najbolji u tom periodu je prvi VW tdi, onaj sa 5 cilindara redni i 2.5 litra koji se jedno vreme ugradjivao i u prve serije A6 a pre pre toga u 100.

    ja znam za A6 2.4 benzinac kome se raspao sam od sebe menjac posled 4 godine upotrebe, i nekih 30.000km . manuelni 5 brzina.
    i to kod coveka koji je vrlo pazljiv prema autu a dosta retko ga i vozi posto je na raspolaganju jos 4 druga vozila + sofer.
    kupljen ovde novi, redovno odrzavan u Auto komercu.

    zamenjen je komplet menjac, vise se nije ponovilo.
    isto A6 jos jedan primerak kupljen u isto vreme isto kod nas, nije imao nikakav problem sa menjacem evo sve do danas.
    odrzavan na istom mestu.

    sad zasto je do toga doslo ko bi ga znao, da li su to madrjarski Audiji pa kontrola kvaliteta materijala nije bila tip top, nesto drugo u pitanju tek problem sa menjacem je nastao iz cista mira.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Tikica
      CBC Senator
      • 27.06.2007
      • 220
      • Nbg blokovi

      #17
      Originally posted by zverko
      mana im je menjac
      ovo prvi put cujem za audi pogotovo ako je 6 gang ... pa nije to saab bre da ima problematican menjac
      pa eto nama se to desilo sa menjacem...pa kad se radi nek se radi ceo..
      pored popravke menjaca,ubacen je novi motor od 2.8 i sad ide kao zmaj..

      e zveki..a zna se ko ga je radio..pa kocic naravno..
      A u Suzi uvek ludo...
      Odeeeee...... :D hahaha :D

      Comment

      • zverko
        CBC Senator XXL
        • 19.08.2005
        • 7085
        • BGD
        • Audi A4

        #18
        cek jel taj vas bio automatik ili manual? za automatike znam zasto crkavaju ne na audiju vec na bilo kom autu ali za manualne stvarno prvi put cujem.
        deutsche gemacht-gut gemacht...

        Comment

        • Tikica
          CBC Senator
          • 27.06.2007
          • 220
          • Nbg blokovi

          #19
          manual, prvo je treca ********la, morao si da gurnes malo ka prvoj da bi moga u da udje u trecu, pa je tako pocela i cetvrta da zeza...i ondak remont...
          zatamnili stakla, znaci prava je zverina sad..
          xenoni very soon
          A u Suzi uvek ludo...
          Odeeeee...... :D hahaha :D

          Comment

          • Driver_GT
            CBC Senator XXL
            • 04.07.2007
            • 368
            • Beograd

            #20
            Ljudi bre, ne pricajte napamet.. ja sam vozio cak i 1.9TDI sa "bednih" 115ks.. Taj a6 ide sasvim ok.NIje trkalica, ali ide jako lepo, i nikako nije mali i slab. Inace postoje varijante od 115, 130 i 150ks 1.9tdi-a..

            Odlican je auto, sve cestitke
            Alfa Romeo 147 1.9JTD

            Comment

            • jevtic
              CBC Senator XXL
              • 26.11.2006
              • 729
              • beograd

              #21
              taj od 150 nije išao u a6.
              ex - fabia 1.9 tdi
              golf 2.0 tfsi

              Comment

              • GORAN 0211
                CBC Član
                • 30.03.2008
                • 68
                • feketic

                #22
                Originally posted by zverko
                mana im je menjac
                ovo prvi put cujem za audi pogotovo ako je 6 gang ... pa nije to saab br
                e da ima problematican menjac
                mislio sam na automatski (varijabilni)menjac.medjutim bitno je i redovno odrzavanje menjaca
                NEZNAM MOZDA I NISAM U PRAVU

                Comment

                • maglev
                  CBC Član
                  • 02.04.2008
                  • 27
                  • Josefstadt

                  #23
                  reakcije su otprlike onakve kakve sam ocekivao....

                  i inace u zivotu se uvijek nadje neko ko kaze da je taj motor preslab za tako velik auto... i ja mu dam da napravi krug sa autom, a on posle prica drugu pricu!
                  iako mnogi ne vjeruju,moze ovajauto dosta brzo da se vozi! recimo, puno puta sam isao relaciju Banjaluka- Sarajevo ili Mostar (preko Jajca) ! sigurno vas ima koji su tuda isli i znaju kakav je to put! e sad , samnom je isao A6 2.8 i nigdje mi nije odmakao na vise od 500m! jednostavno,tempo saobracaja ,i sleperi ne dozvoljavaju! a pritom je voznja uvijek na noz! nakraju je razlika u potrosnji bila 10L veca kod njega!
                  dzabe i 100ks jaci motor kad ti u svakodnevnom saobracaju nemas gdje to da iskorostis!
                  OSIM AKO NE ZELITE DA SEBE I DRUGE DOVEDETE U OPASNOST !

                  kroz koristenje auta sam mnogo cuo i naucio i vidio.... znaci ,ne pricam napamet!

                  najgori mjenjac koji je Audi ikad napravio je Multitronic! to je jednostavno sranje od mjenjaca! taj mjenjac je vezivan na 2.4 2.5tdi i na 1.9tdi(130)

                  znalo se desavati da crkavaju i automatici,ali rjede, uglavnom kad neki sivonja iz manuala sjedne u automatic pa ga pocne klati! a posle kad se taj mjenjac skine, ono unutra nije ulje nego katran!!! odrzavanje!



                  neko je spomenuo onaj stari 2.5tdi 5 cilindara---- steta je sto se ne prave vise takvi motori! taj traje vjecno! znam za jedan koji vrti oko 650.000 i jos ne posustaje! jeste malo sirov u radu, ali ideeeee!
                  http://youtube.com/watch?v=weWmTldrOyo

                  Comment

                  • nijebitno
                    CBC Senator XXL
                    • 14.03.2006
                    • 629
                    • Modrica

                    #24
                    Ipak je ovo tunerski forum, mada mu je najjaca sekcija autogas
                    Difference between man and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Driver_GT
                      CBC Senator XXL
                      • 04.07.2007
                      • 368
                      • Beograd

                      #25
                      Originally posted by jevtic
                      taj od 150 nije išao u a6.
                      U pravu si, moja greska..
                      Alfa Romeo 147 1.9JTD

                      Comment

                      • rajmax63
                        CBC Prijatelj
                        • 02.04.2005
                        • 1415
                        • Bačka Palanka
                        • AUDI A6 2.0TDI 170KS

                        #26
                        Originally posted by maglev
                        ovako...... pokusacu da svakome dam odgovor!

                        kad je auto kupovan- po savjetima momak koji rade u servisima motori 1.8T benzinac i 2,5tdi su u startu precrtani! na izbor su ostali 2.4 , 2.8 i 1.9Tdi !
                        malo momcu u servisu izgleda ne znaju za 1.8T

                        Originally posted by maglev
                        probao sam sva 3 motora....i na odrenjenon dionici puta, 2.8 je trosio 17L ,a 2.4. 14L benzina! meni se to ucinilo puno,s obzirom na kilometrazu kou sam namjeravao napraviti!
                        a nisi nam rekao koliko troši 1.9TDI da nije oko 9-12 l/nafte

                        Originally posted by maglev
                        Troskovi; troskovi za 1.9Tdi su duplo manji nego za 2.5tdi ili sestak benzinac! naci ce se neko ko ce reci suprotno, ali nek dokaze tu tvrdnju ako moze! + svi ostali troskovi, osiguranja, itd. su kod jacih motora veci!
                        jeftinije je održavati 1.8T pitaj momke u servisu pošto je šta(zupčasti kaiš,španer ležaj,fiteri goriva,itd itd itd)

                        inače napravio si pravi pogodak sa Audijem tj sa udobnošću i pouzdanosti
                        ja sam sa mojim presao za 1god i 3 meseca 60.000 km bez ikakvih problema .bilo je malo po trapovima od ovih naših dobroh puteva ali sve u svemu auto je ok

                        elem još ovo da kažem.troši plina 10-14 l zavisi od brzine i koliko je auto natovarenklikni što znači po ovim danjašnji cenama oko 6-8 l nafte
                        blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
                        Audi ima crveno T

                        Comment

                        • CikaKure
                          CBC Senator XXL
                          • 14.08.2005
                          • 668
                          • Beograd

                          #27
                          Povremeno me voze (oko 10.000km predjenih tako) a nekad i sam vozim sluzbeni A6 (nekih 5.000 kilometara predjenih na taj nacin). Auto je iz 2000. godine, firma je ga je tada kupila novog. Ukupno je presao 155.000 km.
                          Motor V6, 2.4l, benzinac, limuzina.

                          Moji utisci (subjektivno):
                          - Veliki auto, dosta prostran. Ipak, nije za 5 osoba, osim u slucaju da na zadnjem sedistu sede bar dva deteta. Na zadnjoj klupi zakosenje krova moze malo smetati.
                          - odlican osecaj tokom voznje, udoban, dobra zvucna izolacija.
                          - lepo ubrzava sa pomenutim motorom, umerena potrosnja, menjac precizan i fleksibilan
                          - dobra upravljivost i stabilnost (sto se i ocekuje), lepo podnosi i vece brzine.
                          - Nezgodan oblik gepeka, malo je teze spakovati vece stvari, posebno nesto duze.
                          - kvalitet izrade unutrasnjost - odlican (ocekivano).
                          - odlicna klimatizacija.
                          - svetla su nesto losa (oduvek), nesto se nisu tu proslavili.
                          - tvrdnja da nije auto za grad mi malo ne stoji. Mislim da se dobro snalazi i u toj ulozi.

                          Objektivno:
                          Automobil je redovno odrzavan najpre u Autokomercu, kasnije u Porseu. Nije bilo nekih ozbiljnijih problema (neke sitnice na trapu). Cene redovnih i tih nekih manjih vanrednih servisa nisu bile ni malo popularne, ali tako je to kod uvoznika/zastupnika. Verovatno u sopstvenoj reziji to moze biti znacajno jeftinije.

                          Potrosnja u gradu je na nivou od oko 16-17l, na otvorenom putu varira od 11-16l. Motor trosi ulje, nesto mi se cini previse.

                          Comment

                          Working...
                          X