Ovo nije skupo da se uradi od prohroma, ili cak aluminiziranih cevi.
Uradi i to kad si sve vec razvukao na 3", vazduh je iza turba najtopliji i zapreminski najveci, te je taj deo najvazniji.
Usko grlo tu i sve posle toga nema smisla.
ne verujem da je elbow mesto preteranog zagusenja
sam je sirok 55mm ili vise i iako ima dosta ostar ugao savijanja, na krivini ima sfernu komoru te strujanje vazduha nije toliko redukovano na tom mestu
naravno, slazem se da bi krivina poput ove na slici umnogome olaksala izduvavanje,ali skidanje turbine sada ne dolazi u obzir
nemam ni novca, ni vremena, ni volje (obzirom da je nakon 2 godine cimanja turbina najzad prsrafljena tako da ne popusta na dihtungu)
ali kad to resim, imam sve dovedeno do elbow-a, tako da ostaje samo da se uradi ovaj deo, ali otom potom
Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Otvoren je, sigurno nemas katalizator i velik. Tu ce vazduh da sisti bez mnogo otpora, ali ocekujem da bude vrlo bucan, iz istih razloga.
potrajao je cak 1 vece na autu
iz Tempa su zvali muriju, ali su dosli nakon sto sam ja otisao
ono je kriminal koliko je bucno
mislim, za kanjedr je bolest
to je shishtanje turbine, mlevenje od prelivanja gorivom, pucanje blokade.....
ali nikako za svaki dan, posebno sto zivi u zgradi
podmirio sam znatizelju, probao izduv, vratio fabriku i prodao ceo sistem
mislim, ne jos prodao, ali nasao kupca
Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
sistem je dobro ispao, generalno sam zadovoljan prilicno uradjenim
ali imalo je jos tu da se radi, a mrzelo me, obzirom da je pitanje koliko ce auto biti kod mene jos
da bi se ugradio ponovona na auto, treba da se prepravi flansa na elbow-u, treba da se poveca srednji lonac, treba da se pojacaju neki varovi jer ima rupa, treba da se pretrese kacenje zadnjeg lonca, jer je prilicno nategnuto i udara u branik.....
prvi macici se u vodu bacaju, tako je i sa ovim, a radili smo do 2 po ponoci, i ujutru kad sam upalio cuo sam sistanje vazduha na nekim spojevima i otisao sam kod ortaka i skinuo izduv
posle toga mi je bilo mrsko da se dalje igram obzirom da sam nasao momka kome buka ne bi bila problem
ali imalo je jos tu da se radi, a mrzelo me, obzirom da je pitanje koliko ce auto biti kod mene jos
Taj je auto kod tebe vec godinu dana sve ne znajuci koliko ce biti kod tebe .
Odrzavaj ga kako je propisano, znacice i tebi kao prodavcu i buducem kupcu, a i opet, mozda ostane kod tebe jos ko zna koliko.
Btw. dugo nisam video tako pravu izduvnu granu, divno je Nissan to uradio. A srednji lonac.... ako se to moze tako nazvati... definitivno beznacajan.
2uzelac - ok, istina je da stoji u oglasima dugo, ali sto se potencijalnih kupaca tice, situacija je sad malo drugacija, zato govorim da ne znam koliko ce biti kod mene
auto se i dalje odrzava kako treba, sem izduva nikakvih drugih eksperimenata nije bilo na njemu, a sto se izduva tice, ja jesam vidjao izduve sa ovakvim ravnim segmentima zato i jeste ovako uradjeno
i ja bih voleo da sam mogao da krivim cevi, svestan sam da je to idealno resenje, ali to niko ovde i u okolini , bez da zgnjeci cevi, nije mogao da uradi, nema potrebe za ironijom
da su manji promeri u pitanju, ne bi bio problem, ali na ovom sa kojim sam se ja igrao, ne
Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Nismo se razumeli, izduv je prav, vazduh sem na pocetku od turba do poda nigde znacajnije ne srece i to je sjajno. Zato sam i rekao "Bravo Nissan".
Pogledaj kako izgleda zadnja polovina AE86 izduvne i znaces o cemu pricam.
A nisam ni komentarisao kako si uradio, niti imam nameru. Rekao si da ste se "skupili i igrali" pa sam siguran i sam svestan da je daleko od kvalitetnog rada.
Comment