Takvih par je nabudžio i izvesni majstor iz Kragujevca stavljajući 16V glavu na G60 motor uz još neke prepravke. Tu je u kombinaciji bio i menjač od 6 brzina, više se ne sećam uopšte iz kog auta. Davno je bilo, zaboravih.
Samo se sećam da je taj majstor lično vozio džetu turbodizel koju je takođe 'malo' nasvirao..
iskreno nema šanse da je i jedan fire and ice dospeo u srbiju, a kamoli da ga je neki majstor u kragujevcu budžio. to je bio najjači golf do pojave r32. možda je budžio rellye mada i to sumnjam.
lista limited verzija golfa
* 10 Million 1988
* Atlanta 1989
* Barcelona 1991
* Berlin Golf
* Bistro 1987
* Black Line - Red Line 1990
* Boston 1989
* Carat 1984
* Champion 1988
* City
* Country 1990
* Country Allround 1990
* Country - Chrompaket 1990
* Country GTI 1990
* Cup 1989
* Edition Blue 1991
* Edition One 1989
* Fashion
* Fire and Ice 1990
* Flair 1986
* Fun 1986
* Function 1991
* Hit 1986
* Limited 1989
* Madison 1990
* Manhattan 1988
* Match 1985
* Memphis 1987
* Moda 1990
* Pasadena 1991
* Plus Ultra 1990
* Quadriga 1990
* Rabbit 1991
* Rallye 1989
* Silverstone
* Sky 1987
* Special 1987
* Syncro 1986
* Tour 1988
* US-Version 1985
* Wick Blau
iskreno nema šanse da je i jedan fire and ice dospeo u srbiju, a kamoli da ga je neki majstor u kragujevcu budžio. to je bio najjači golf do pojave r32. možda je budžio rellye mada i to sumnjam.
Nismo se razumeli, taj majstor je od delova 16v i g60 motora budžio neku hibridnu varijantu, a ovo za Džetu TDI sam rekao da ga se eventualno seti neko iz Kragujevca. Kad ulovim dečka koji je non stop visio kod njega, prvo sa G60 a zatim sa Corradom dokucaću nove informacije. Inače nisam imao pojma do pre par poruka u onoj temi da se takav motor uopšte fabrički proizvodio.
Fire and Ice je imao glavu od KR-a (1.8 16v) a ostatak delova od PG (1.8 8v supercharged) motora. Uostalom na 90% sajtova gde prodaju delove za reparaciju G ladera moze da se kupi i kit za preptavku 16v motora na 16v G60, a evo i jednog linka... http://www.rp-motorsport.de/en/g-lader/16vg60-kit.htm
ETC je uobicajen naziv traction control i on se nije stavljao na Golf II, koliko mi je poznato, vec tek od Golf III.
Drugar je imao na Golfu II G60 sa 'najfuljom' opremom i trekšn kontrol. Kako se taj sistem zvao nemam pojma, ali smo XYZ puta probali da ga potpišemo i nije išlo. Samo krene cak-cak-cak da prekida, mnogo sirovije nego današnji automobili, ali se definitivno nije 'potpisivao', ni po kiši.
Inače je taj primerak definitivno najbolji G2 koji sam ikada video kod nas (ne skačite odmah, moje subjektivno mišljenje - nisam uopšte vw zaluđenik i pritom mislim na to kako je auto _fabrički_ dobro izgledao, bez ikakvih dodataka. Ako uspem da pronađem neku sliku, skeniraću da vidite, pošto je to bilo pre više od 10 godina), uz 'malu' manu da je po serijskom broju trebao da bude 2000-to godište ili tako nešto . A druga mana je bila da se stalno nešto kvarilo oko njega iako je kupljen sa stvarnih 40ak k km, majstori su ga redovno lešili za servis.
Normalno da su ga lešili majstori kad pokušava zašlajdrati xy puta
ETC je uobicajen naziv traction control i on se nije stavljao na Golf II, koliko mi je poznato, vec tek od Golf III.
Drugar je imao na Golfu II G60 sa 'najfuljom' opremom i trekšn kontrol. Kako se taj sistem zvao nemam pojma, ali smo XYZ puta probali da ga potpišemo i nije išlo. Samo krene cak-cak-cak da prekida, mnogo sirovije nego današnji automobili, ali se definitivno nije 'potpisivao', ni po kiši.
Inače je taj primerak definitivno najbolji G2 koji sam ikada video kod nas (ne skačite odmah, moje subjektivno mišljenje - nisam uopšte vw zaluđenik i pritom mislim na to kako je auto _fabrički_ dobro izgledao, bez ikakvih dodataka. Ako uspem da pronađem neku sliku, skeniraću da vidite, pošto je to bilo pre više od 10 godina), uz 'malu' manu da je po serijskom broju trebao da bude 2000-to godište ili tako nešto . A druga mana je bila da se stalno nešto kvarilo oko njega iako je kupljen sa stvarnih 40ak k km, majstori su ga redovno lešili za servis.
Taj je garant bio sinchro (4x4) zato nije mogao tvoj drugar da se potpise sa njim.
A taj cuveni motor 16V G60 nije izmislio taj majstor iz KG-a nego je to VW namestio i bio je najjaci motor u 2-ku sto je isao imao je 210ks/247Nm a evo i jedan sajt gde se moze saznati svaka serija golfa sta je imala od opreme http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Modell ... mited.html
Normalno da su ga lešili majstori kad pokušava zašlajdrati xy puta
Verovao ili ne, najčešći kvarovi bili su vezani za pumpu za ubrizgavanje (menjana par puta, koštala oko 1000€ u ono vreme), a zatim za elektroniku. Motor je otvaran jednom pošto je ispala ili pukla neka kajla koja drži zupčanik zupčastog kaiša fiksno na radilici (samo mi nije jasno kako to uopšte može da ispadne).
I G-punjač je jednom nastradao (zapravo su samo semerinzi procureli), ali se ne sećam kilometraže.
Comment