Proteklih 2 nedelje bio sam na "slatkim" mukama u izboru polovnog automobila koji ce zameniti moj stari clio1 koji me je lepo sluzio 4 godine. Pre njega sam vozio citroena bx, amija, dijanu, pezoa uglavnom sve francuze. Sa fondom od 5500 eura izbor i nije lak. Tesko je sa tom cenom naci dobar polovnjak a da je ocuvan sto mladji i sto bolje odrzavan. I na kraju okrenuh se alternativi. Nikad pre nisam vozio daewoo automobile tako da sam potpuni laik sto se tice njihovih dobrih i losih osobina. Uzeo sam Daewoo Nubiru 2002 godiste sa motorom 1.6 sa 16 ventila i 76KW, koja ima klimu, airbag, el.pod.stakala, el.retrovizore, volan podesiv po visini, abs, servo, alu felne, centralnu, fabrickih 6 zvucnika. Ako neko zna da imam jos nesto nek me dopuni
Registracija i osiguranje su me izasli 19800 i juce sam bio na prvoj voznji do Zemuna. Auto ide ko ladja prosto klizi, oce da ide i pod malim gasom cetvrtom 60km a oce i da povuce kad se stisne pedala gasa. E sad pitanje za vlasnike daewoo-a. Kad saltujem imam utisak da se gas ne vrati brzo kako sam navikao recimo kod clia. Pri tom ne mislim da je papucica zaglavila nego kao da se motor nije setio da sam pustio papucicu gasa stiso kvacilo i menjam brzinu. Ako to uradim sa zadrskom od 3-4 sec onda po zvuku cujem da je kako treba. To je normalno ili nesto nije u redu. Koji servis za nubiru preporucujete, kao i koju prodavnicu delova ako bude trebalo. Evo i slika automobila: