Proteklih 2 nedelje bio sam na "slatkim" mukama u izboru polovnog automobila koji ce zameniti moj stari clio1 koji me je lepo sluzio 4 godine. Pre njega sam vozio citroena bx, amija, dijanu, pezoa uglavnom sve francuze. Sa fondom od 5500 eura izbor i nije lak. Tesko je sa tom cenom naci dobar polovnjak a da je ocuvan sto mladji i sto bolje odrzavan. I na kraju okrenuh se alternativi. Nikad pre nisam vozio daewoo automobile tako da sam potpuni laik sto se tice njihovih dobrih i losih osobina. Uzeo sam Daewoo Nubiru 2002 godiste sa motorom 1.6 sa 16 ventila i 76KW, koja ima klimu, airbag, el.pod.stakala, el.retrovizore, volan podesiv po visini, abs, servo, alu felne, centralnu, fabrickih 6 zvucnika. Ako neko zna da imam jos nesto nek me dopuni
Registracija i osiguranje su me izasli 19800 i juce sam bio na prvoj voznji do Zemuna. Auto ide ko ladja prosto klizi, oce da ide i pod malim gasom cetvrtom 60km a oce i da povuce kad se stisne pedala gasa. E sad pitanje za vlasnike daewoo-a. Kad saltujem imam utisak da se gas ne vrati brzo kako sam navikao recimo kod clia. Pri tom ne mislim da je papucica zaglavila nego kao da se motor nije setio da sam pustio papucicu gasa stiso kvacilo i menjam brzinu. Ako to uradim sa zadrskom od 3-4 sec onda po zvuku cujem da je kako treba. To je normalno ili nesto nije u redu. Koji servis za nubiru preporucujete, kao i koju prodavnicu delova ako bude trebalo. Evo i slika automobila:





Registracija i osiguranje su me izasli 19800 i juce sam bio na prvoj voznji do Zemuna. Auto ide ko ladja prosto klizi, oce da ide i pod malim gasom cetvrtom 60km a oce i da povuce kad se stisne pedala gasa. E sad pitanje za vlasnike daewoo-a. Kad saltujem imam utisak da se gas ne vrati brzo kako sam navikao recimo kod clia. Pri tom ne mislim da je papucica zaglavila nego kao da se motor nije setio da sam pustio papucicu gasa stiso kvacilo i menjam brzinu. Ako to uradim sa zadrskom od 3-4 sec onda po zvuku cujem da je kako treba. To je normalno ili nesto nije u redu. Koji servis za nubiru preporucujete, kao i koju prodavnicu delova ako bude trebalo. Evo i slika automobila:






Najoptimalnije i najsigurnije resenje za kamencice i ostalu zgadiju koja nam razbija stakla na autima je da doplatis prilikom osiguranja vozila (kada ga registrujes) osiguranje stakala. Verujte mi, nije uopste skupo. Negde odprilike oko 1.500 dinara. (ne mogu tacno da se setim). Ja to obavezno radim svake godine iz razloga sto mi je nova soferka dosta skupa, negde oko 14.000 dinara. Vozim Leganzu, pa sam se zato prikljucio forumu. Inace prilikom osiguranja, uvek doplatim i za farove. Cifra doplate osiguranja je takodje oko 1.500 dinara, a nov far me kosta oko 12.000 dinara. Time fakticki za 3.000 dinara doplate ne razmisljam vise o kamencicima u soferku ili farove. Jednostavno pozovem coveka iz osiguravajuceg drustva i oni mi plate novu soferku ili far. Ko ne veruje za cene neka proveri. Ja auto osiguravam u DDOR Novi Sad. (malo ih sad reklkamiram, ali stvarno su dobri). Pa sad vi vidite da li je to pametna investicija? Ej da, moram jos da dodam da u tu doplatu ulazi i dodatno osiguranje za putnike u autu. Ne ono obicno, nego dodatno (za slucaj povreda ili ne daj boze smrti). Cifra osiguranja oja ulazi u tu doplatu je oko 300.000 dinara. (nemojte me bas vuci za rec ali mislim da su to cifre priblizne). U prilog dobrom iskustvu sa DDOR-om, evo kratke pricice. Auto mi je bio parkiran ispred kuce ("kec" od supruge). Komsinica preko puta mi cukne "keca" dok je izlazila iz svog ddvorista. Nije bilo strasno, malo ulubljenje haube, ali je zlo to, sto je kec mesec dana pre toga sredjen i ofarban i to extra. Mislim... nemos da gledas u njega. Akrilna boja, lak... cirkus pravi. Farbanje me je izaslo 650 eura. E sad sta je tu je, auto vise sa tim ulubljenjem nije kao sto je bio. Sreca moja sto je komsinicin auto takodje osiguran u DDOR-u. Samo smo otisli kod njih napisali izjave i covek iz osiguranja mi kaze da donesem racun kad bude auto ponovo sredjen. Ja ga jos pitao, " da li to znaci da ce mi platiti racun bez obzira koliki bio", a on rece da hoce. I tako ja odem kod istog privatnika, lakirera koji mi je i farbao auto, koji mi je i sredio taj mali udarac. Sve u svemu, opravka i ponovo farbanje haube je kostalo nesto preko 10.000 dinara. I ja to lepo odnesem u DDOR i oni mi za 3 dana lepo uplate na moj racun kompletnu sumu do poslednjeg dinara. Mislim sta reci...

Comment