Ok...konacno izmuvao nekoliko dana off...vreme se konacno malo prolepsalo, pa reko da "opalim" koju.Da ne ispadne opet kako se pravim nesto pa necu da postujem slike auta.
Inace 3000GT je '97.
Ukratko o autu
3.0L V6 AWD Twin Turbo 320hp,

Auto je inace JAKO redak, tako da sam imao muke da ga nadjem.Kad sam kupovao, naso sam samo 3 komada na prodaju u radijusu od 100milja (160km) oko celog Chicaga.Dva su bila iz Mitch-u dealershipa, a jedan od nekog privatnog vlasnika.
Slujano naso jos jednog na prodaju (@SAAB POWER- hvala ti
).Bio je smao jedan vlasnik pre mene.Ja sam BR.2
U opciji je bio i 300ZX (pod uslovom naravno da je u extra stanju), ali tek pa ON nema nigde da se nadje.Naso sma samo JEDNOG u jednom dealershipu.Pozovem ih :
- " dobar dan, vidim da imate 300ZX, koja je cena" ,
- "6000$$$" ,
- "Hvala lepo, dovidjenja"
300ZX za te pare necu ni da pogledam jer znam kakav moze da bude.Dobro je i ako motor ima unutra
U svakom slucaju...koliko sam citao o oba auta i cuo price od vlasnika koji su posedovali oba.Izabrao sam pravi auto.
Sportska suspenzija naravno, ali opet za svakodnevnu voznju, tako da se moze reci da nema problema i za duza putovanja (nisam probao - meni je samo pleasure car).Sedista su naravno ziva perverzija.EXTA udobna.Sediste vozava fantasticno pozicionirano.Sedis nisko, instrumental tabla u visini ociju, oslonis ruku na "tablu" izmedju sedista, nenormalno dobar polozaj za drzanje menjaca.
Menjac...kao i kod Supre, naravno - Getrag 6 speed (manuleni naravno-ne podnosim auto).Getrag je jos jedna od perverzija...brzinu maltene ne mozes da promasis, i jos onaj zvuk tup-tup
uuufff :kadr
Do pre koju godinu su bili smao 5-to stepeni menjaci, ali posle su ubacili i 6spd za koji kazu da je maltene bullet-proof.
Pored AWD auto je i AWS (all-wheel-steering) - i zadnji tockovi se okrecu (suprotno od prednjih), tako da je extra u krivinama.
Sound sistem Infinity - extra kvalitetan.Kad je edmunds tetsirao 2000-te auto, rekli su da je sistem toliko kvalitetan da retko u kom autu moze da se nadje takav.Iskreno, meni je samo bio bolji BOSE sistem u jednom STS Cadillacu.ALi Caddy je bio fully loaded i imao je zvucnike i u sedistima.
Gume\tockovi su fabricke velicine (za VR-4) - 245\40\18
Sto se tice onog - "kako ide?".Ide fenomenalno.420Nm i AWD sistem, jako lepa kombinacija.
1. brzina ide do 60km\h (nisam terao do limitera, ali nije daleko odatle)
2. brzina - slucjano otkrio limiter
Preticao kolonu dijagonalno na hwy.U delicu secunde dok sma saltao u 3. osetio da me limiter vec iseko na 7000rmp.Bacim pogled na tablu - 120km\h.
3. brzina obicno idem do nekih 110mph (trebalo bi da je negde izmedju 180-190km\h.
4. terao do nekih ~240km\h
Voleo bih da ga probam sa nekih 500+hp, ali to se nece desiti.I ono sto sam hteo da tuniram, skoro da sam odustao iz vise raloga.Jedan od razloga je i tezina.Stvarno je pretezak.Ja razumem da je AWD...ali brate mili...2075kg bez vozaca
Sto je mnogo - mnogo je.
Ja se zezam sa drugom...koliko odbro vuce, moj "tuning" moze da se svede na olaksavanje auta.Skinem ga za nekih 400-500kg...i ima da LETI
.
Sve u svemu...jako lep auto u svakom pogledu.Nisam ni imao pojma da ce privlaciti toliko paznje kad sam ga uzimao.A ono...vlasnik novog BMW-a izlazi iz restorana...zstaje ispred svog auta..i pocinje da kruzi oko mog.Na kraju mi kuce na prozor i prica sa odusevljenjem koliko mu se auto uvek svidjao i koliko je odusevljen svaki put kad ga vidi.Kad parkiram auto, ostavljaju mi se ceduljice na staklu sa brojevima telefona i porukama da im se javim odmah ako prodajem auto itd itd.
Nego...dosta price.Aparat mi je sav razdesen, sheban..nemam pojma ni kako da ga izpodesavam..a i mrzelo me
Kvalitet slike sam stavio na najnizi da ne bih morao da ih resize-ujem.Kad ga budem alo ispolirao i kad budu skupovi...bice boljih slika.
Anyway...

Obozavam ovaj ugao.Otrkio sam ga slucajno pre dva dana kad sam morao da izadjem i slikam ga

Sunce tuklo bas u mene.U vecrnjim casovima ovde je sunce JAKo nisko.A nisma imao vremena da kruzim po gradu...~6pm je bilo i krkljanac svuda.






Na zadnjem sedistu..ranac za teretanu..uvek spreman....jer za drugo i nema mesta.Eventulano za neku Filipinku ili Tajlandjanku


Inace 3000GT je '97.
Ukratko o autu
3.0L V6 AWD Twin Turbo 320hp,

Auto je inace JAKO redak, tako da sam imao muke da ga nadjem.Kad sam kupovao, naso sam samo 3 komada na prodaju u radijusu od 100milja (160km) oko celog Chicaga.Dva su bila iz Mitch-u dealershipa, a jedan od nekog privatnog vlasnika.
Slujano naso jos jednog na prodaju (@SAAB POWER- hvala ti


U opciji je bio i 300ZX (pod uslovom naravno da je u extra stanju), ali tek pa ON nema nigde da se nadje.Naso sma samo JEDNOG u jednom dealershipu.Pozovem ih :
- " dobar dan, vidim da imate 300ZX, koja je cena" ,
- "6000$$$" ,
- "Hvala lepo, dovidjenja"
300ZX za te pare necu ni da pogledam jer znam kakav moze da bude.Dobro je i ako motor ima unutra

Sportska suspenzija naravno, ali opet za svakodnevnu voznju, tako da se moze reci da nema problema i za duza putovanja (nisam probao - meni je samo pleasure car).Sedista su naravno ziva perverzija.EXTA udobna.Sediste vozava fantasticno pozicionirano.Sedis nisko, instrumental tabla u visini ociju, oslonis ruku na "tablu" izmedju sedista, nenormalno dobar polozaj za drzanje menjaca.
Menjac...kao i kod Supre, naravno - Getrag 6 speed (manuleni naravno-ne podnosim auto).Getrag je jos jedna od perverzija...brzinu maltene ne mozes da promasis, i jos onaj zvuk tup-tup

Do pre koju godinu su bili smao 5-to stepeni menjaci, ali posle su ubacili i 6spd za koji kazu da je maltene bullet-proof.
Pored AWD auto je i AWS (all-wheel-steering) - i zadnji tockovi se okrecu (suprotno od prednjih), tako da je extra u krivinama.
Sound sistem Infinity - extra kvalitetan.Kad je edmunds tetsirao 2000-te auto, rekli su da je sistem toliko kvalitetan da retko u kom autu moze da se nadje takav.Iskreno, meni je samo bio bolji BOSE sistem u jednom STS Cadillacu.ALi Caddy je bio fully loaded i imao je zvucnike i u sedistima.
Gume\tockovi su fabricke velicine (za VR-4) - 245\40\18
Sto se tice onog - "kako ide?".Ide fenomenalno.420Nm i AWD sistem, jako lepa kombinacija.
1. brzina ide do 60km\h (nisam terao do limitera, ali nije daleko odatle)
2. brzina - slucjano otkrio limiter

3. brzina obicno idem do nekih 110mph (trebalo bi da je negde izmedju 180-190km\h.
4. terao do nekih ~240km\h
Voleo bih da ga probam sa nekih 500+hp, ali to se nece desiti.I ono sto sam hteo da tuniram, skoro da sam odustao iz vise raloga.Jedan od razloga je i tezina.Stvarno je pretezak.Ja razumem da je AWD...ali brate mili...2075kg bez vozaca

Ja se zezam sa drugom...koliko odbro vuce, moj "tuning" moze da se svede na olaksavanje auta.Skinem ga za nekih 400-500kg...i ima da LETI

Sve u svemu...jako lep auto u svakom pogledu.Nisam ni imao pojma da ce privlaciti toliko paznje kad sam ga uzimao.A ono...vlasnik novog BMW-a izlazi iz restorana...zstaje ispred svog auta..i pocinje da kruzi oko mog.Na kraju mi kuce na prozor i prica sa odusevljenjem koliko mu se auto uvek svidjao i koliko je odusevljen svaki put kad ga vidi.Kad parkiram auto, ostavljaju mi se ceduljice na staklu sa brojevima telefona i porukama da im se javim odmah ako prodajem auto itd itd.
Nego...dosta price.Aparat mi je sav razdesen, sheban..nemam pojma ni kako da ga izpodesavam..a i mrzelo me

Anyway...

Obozavam ovaj ugao.Otrkio sam ga slucajno pre dva dana kad sam morao da izadjem i slikam ga


Sunce tuklo bas u mene.U vecrnjim casovima ovde je sunce JAKo nisko.A nisma imao vremena da kruzim po gradu...~6pm je bilo i krkljanac svuda.






Na zadnjem sedistu..ranac za teretanu..uvek spreman....jer za drugo i nema mesta.Eventulano za neku Filipinku ili Tajlandjanku




Comment