Mitsubishi 3000GT VR-4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Skyline GT-R
    CBC Senator XXL
    • 13.02.2005
    • 806
    • Chicago - My Kind Of Town

    Mitsubishi 3000GT VR-4

    Ok...konacno izmuvao nekoliko dana off...vreme se konacno malo prolepsalo, pa reko da "opalim" koju.Da ne ispadne opet kako se pravim nesto pa necu da postujem slike auta.

    Inace 3000GT je '97.


    Ukratko o autu

    3.0L V6 AWD Twin Turbo 320hp,



    Auto je inace JAKO redak, tako da sam imao muke da ga nadjem.Kad sam kupovao, naso sam samo 3 komada na prodaju u radijusu od 100milja (160km) oko celog Chicaga.Dva su bila iz Mitch-u dealershipa, a jedan od nekog privatnog vlasnika.
    Slujano naso jos jednog na prodaju (@SAAB POWER- hvala ti ).Bio je smao jedan vlasnik pre mene.Ja sam BR.2

    U opciji je bio i 300ZX (pod uslovom naravno da je u extra stanju), ali tek pa ON nema nigde da se nadje.Naso sma samo JEDNOG u jednom dealershipu.Pozovem ih :
    - " dobar dan, vidim da imate 300ZX, koja je cena" ,
    - "6000$$$" ,
    - "Hvala lepo, dovidjenja"

    300ZX za te pare necu ni da pogledam jer znam kakav moze da bude.Dobro je i ako motor ima unutra U svakom slucaju...koliko sam citao o oba auta i cuo price od vlasnika koji su posedovali oba.Izabrao sam pravi auto.

    Sportska suspenzija naravno, ali opet za svakodnevnu voznju, tako da se moze reci da nema problema i za duza putovanja (nisam probao - meni je samo pleasure car).Sedista su naravno ziva perverzija.EXTA udobna.Sediste vozava fantasticno pozicionirano.Sedis nisko, instrumental tabla u visini ociju, oslonis ruku na "tablu" izmedju sedista, nenormalno dobar polozaj za drzanje menjaca.
    Menjac...kao i kod Supre, naravno - Getrag 6 speed (manuleni naravno-ne podnosim auto).Getrag je jos jedna od perverzija...brzinu maltene ne mozes da promasis, i jos onaj zvuk tup-tup uuufff :kadr
    Do pre koju godinu su bili smao 5-to stepeni menjaci, ali posle su ubacili i 6spd za koji kazu da je maltene bullet-proof.

    Pored AWD auto je i AWS (all-wheel-steering) - i zadnji tockovi se okrecu (suprotno od prednjih), tako da je extra u krivinama.

    Sound sistem Infinity - extra kvalitetan.Kad je edmunds tetsirao 2000-te auto, rekli su da je sistem toliko kvalitetan da retko u kom autu moze da se nadje takav.Iskreno, meni je samo bio bolji BOSE sistem u jednom STS Cadillacu.ALi Caddy je bio fully loaded i imao je zvucnike i u sedistima.

    Gume\tockovi su fabricke velicine (za VR-4) - 245\40\18

    Sto se tice onog - "kako ide?".Ide fenomenalno.420Nm i AWD sistem, jako lepa kombinacija.
    1. brzina ide do 60km\h (nisam terao do limitera, ali nije daleko odatle)
    2. brzina - slucjano otkrio limiter Preticao kolonu dijagonalno na hwy.U delicu secunde dok sma saltao u 3. osetio da me limiter vec iseko na 7000rmp.Bacim pogled na tablu - 120km\h.
    3. brzina obicno idem do nekih 110mph (trebalo bi da je negde izmedju 180-190km\h.
    4. terao do nekih ~240km\h

    Voleo bih da ga probam sa nekih 500+hp, ali to se nece desiti.I ono sto sam hteo da tuniram, skoro da sam odustao iz vise raloga.Jedan od razloga je i tezina.Stvarno je pretezak.Ja razumem da je AWD...ali brate mili...2075kg bez vozaca Sto je mnogo - mnogo je.
    Ja se zezam sa drugom...koliko odbro vuce, moj "tuning" moze da se svede na olaksavanje auta.Skinem ga za nekih 400-500kg...i ima da LETI .

    Sve u svemu...jako lep auto u svakom pogledu.Nisam ni imao pojma da ce privlaciti toliko paznje kad sam ga uzimao.A ono...vlasnik novog BMW-a izlazi iz restorana...zstaje ispred svog auta..i pocinje da kruzi oko mog.Na kraju mi kuce na prozor i prica sa odusevljenjem koliko mu se auto uvek svidjao i koliko je odusevljen svaki put kad ga vidi.Kad parkiram auto, ostavljaju mi se ceduljice na staklu sa brojevima telefona i porukama da im se javim odmah ako prodajem auto itd itd.


    Nego...dosta price.Aparat mi je sav razdesen, sheban..nemam pojma ni kako da ga izpodesavam..a i mrzelo me Kvalitet slike sam stavio na najnizi da ne bih morao da ih resize-ujem.Kad ga budem alo ispolirao i kad budu skupovi...bice boljih slika.

    Anyway...



    Obozavam ovaj ugao.Otrkio sam ga slucajno pre dva dana kad sam morao da izadjem i slikam ga



    Sunce tuklo bas u mene.U vecrnjim casovima ovde je sunce JAKo nisko.A nisma imao vremena da kruzim po gradu...~6pm je bilo i krkljanac svuda.














    Na zadnjem sedistu..ranac za teretanu..uvek spreman....jer za drugo i nema mesta.Eventulano za neku Filipinku ili Tajlandjanku





  • jomini
    CBC Senator XXL
    • 11.03.2007
    • 490
    • Novi Sad

    #2
    Auh brate mili... Čudo jedno od auta. Otkad sm ovde u NS prvi put video tog, ali crvene boje, impresija ne prestaje kad god ga vidim... Istina, čudi me ta težina od 2 tone...
    Samo reči hvale...
    San ispunjen. Impreza Turbo.

    Comment

    • Skyline GT-R
      CBC Senator XXL
      • 13.02.2005
      • 806
      • Chicago - My Kind Of Town

      #3
      Jedan od ona dva dealershipa je bas imao crvenog na kom su mi ostale oci.Crvena je perverzija..znam .Ali unutra nije bio u perfektnom stanju...neke sitne rupice u vratima,slomljena drska za sediste, izguljeni dugmici na volanu..itd itd.I pored toga sam hteo da ga uzmem..ali delaership je bio malo drzak za cenu...a nisu hteli da spuste jer kako kazu "Auto je jako redak i trazen i cena je TA", tako da sma se maltene posvadjao sa njima.

      I bela jako lepoizgleda, veruj mi.Mnogo bolje uzivo.Ali crvena je..uuff.

      Comment

      • jomini
        CBC Senator XXL
        • 11.03.2007
        • 490
        • Novi Sad

        #4
        A šta mu znači to VR4?
        I oko 4WS, da li zadnji točkovi uvek zakreću suprotno od prednjih ili to zavisi od brzine auta?
        San ispunjen. Impreza Turbo.

        Comment

        • Skyline GT-R
          CBC Senator XXL
          • 13.02.2005
          • 806
          • Chicago - My Kind Of Town

          #5
          Viscous Realtime 4-wheel drive

          Ne verujem da ima ikakve veze sa briznom.Neznam samo za koliko se okrecu.Kod Skyline-ovog HICAS-a se okrecu do 1-nog stepena.Neznam kako je kod 3000GT-a.

          Comment

          • jomini
            CBC Senator XXL
            • 11.03.2007
            • 490
            • Novi Sad

            #6
            Pitam jer sam čuo da kod nekih modela pri manjim brzinama zadnji idu suprotno, a pri većim blago na istu stranu kao prednji točkovi. Mislim da sam to negde ovde pročitao.
            I trebao bi da ga malo ''doradiš''. 3 litre sa dva turba je dobar potencijal za finu snagu i performanse, a da ne oseti neko veće naprezanje.
            San ispunjen. Impreza Turbo.

            Comment

            • Skyline GT-R
              CBC Senator XXL
              • 13.02.2005
              • 806
              • Chicago - My Kind Of Town

              #7
              Moze on bez ikakvih problema da ide na nekih 500+hp.Ali...ne planiram da ga cuvam.Sledeca stanica se zna - Toyota Supra

              Tako da...neka posluzi do sledece god.Zadrzacu ga stock jer ce bolje drzati cenu (ovi automobili maltene ne gube cenu uopste).I onda...zna se - 2JZ

              Comment

              • skyline
                CBC Senator XXL
                • 31.07.2007
                • 3149
                • Cacak

                #8
                eeehh
                Supra, 3000GT, 300ZX, RX7, GT-R.....
                automobili zbog kojih sam pre skoro 20 godina zavoleo japance

                predivan ti je auto
                malo steta sto pored 300ZX i on ima V6, ali sta reci sem preverzija
                koliko vidim, nakrcan je opremom samo tako

                sto se tice pozicije sedenja, razumem te apsolutno
                i meni je desna ruka naslonjena na centralni most, samo sto mi je tabla niza

                4ws pri vecim brzinama ne bi smeo da se zakrece kontra od prednje osovine
                kao i kod Honde, mislim da se zakrece u istu stranu, jer je rizicno da zabacuje zadnji kraj na vecim brzinama
                jedino Skyline ima zakretanje po potrebi

                sto se brzina tice, samo su ti za nijansu duze nego meni i stvarno je dobra fora, kad imas dovoljno snage, ali je sranje za grad

                sad sam proveravao tezinu auta i auto ti, po specifikacijama sa neta ima 1725 kg

                vrlo cesto pogrese pri registraciji
                meni pise da je auto 1030kg, a u stvari je 1270


                a sto se fotografija tice, podesi balans bele boje ili stavi aparat na auto ( na automatsko podesavanje, ne na automobil )
                verovatno ti je ukljucena neka od predefinisanih scena
                Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                Comment

                • Skyline GT-R
                  CBC Senator XXL
                  • 13.02.2005
                  • 806
                  • Chicago - My Kind Of Town

                  #9
                  1700+kg moze da bude SL i to basic.

                  Imas 3000GT Sl basic - 220hp, FWD , SOHC bez opreme - (oko)1800kg

                  Imas 3000GT SL - 220ho, FWD, DOHC i slicna (ili ista oprema kao kod VR-4) - 1900+kg

                  Zadnji je 3000GT VR-4 - 320hp, twin turbo, DOHC, awd, aws, kozna sedista, pomeranje na dugme..bla bla ba - 2075kg

                  Iste podatke sam naso u knjizici, iste na Edmundsu, Iste na jos nekoliko sajtova...


                  Evo, recimo ukucas u google "how much 3000gt weight".

                  Prvi sajt koji ti izbaci je recimo tamo neki - http://www.internetautoguide.com/car-sp ... index.html

                  I on kaze za osnovni model 1925kg.A klikni na VR-4

                  Comment

                  • skyline
                    CBC Senator XXL
                    • 31.07.2007
                    • 3149
                    • Cacak

                    #10
                    jbmlg, ovaj sajt uzimam kao veoma precizan sto se tice specifikacija

                    http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=12012
                    Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                    Comment

                    • Snejk
                      CBC Senator XXL
                      • 14.02.2008
                      • 704
                      • BG

                      #11
                      Svaka čast za auto, super izgleda, prosto mi je neverovatno da je zapravo toliko težak!

                      P.S.
                      Bilo bi totalno nelogično da pri većim brzinama zadnji točkovi skreću u suprotnom pravcu od prednjih, nemam sad vremena da pogledam po netu, ali bi moralo da bude kako Jomini kaže, tako je na svim ostalim automobilima koji imaju 4ws.

                      Comment

                      • Jesse Jane
                        CBC Senator XXL
                        • 28.02.2007
                        • 355
                        • Zemun

                        #12
                        Lep auto stvarno.
                        Felne i maska za farove...
                        Svaka im cast kada je tezak 2000kg .
                        Znaci na ovom ne planiras tjuning ,vec cekas neko malo bolje vreme za Supru?
                        Honda all the LAG none of the BOOST..

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #13
                          Lep auto, ali da je tezak preko 2 tone...hmm. Gde god da gledam, tezina za VR4 je oko 3800lbs...sa 2100kg bio bi tezak kao jedan X5, a to je MNOGO veci auto..

                          Kako god, nije za baciti
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • Quoter
                            CBC Početnik
                            • 16.04.2008
                            • 9
                            • Priboj

                            #14
                            Isti takav samo crven i sa 220 ks ima jedan ortak u Uzicu!!! Ne da ide nego ne dohvaca asfalt!!! Svaka cast na kolimo mislim da je odlican izbor!!!

                            Comment

                            • cant_decide_what_to_drive
                              CBC Član
                              • 30.11.2006
                              • 87

                              #15
                              Istripovali ste se, nije tezak 2075kg vec tu negde oko 1700 zavisno od modela sto kazes.

                              Eto cak i sa sajta koji si dao:
                              http://www.internetautoguide.com/car-sp ... index.html
                              "Weights: gross vehicle weight rating (kg) 2,050, curb weight (kg) 1,705"

                              2050 je najveca moguca dozvoljena tezina ako bi hteo da vozis neki tezak prtljag, ili pun rezervoar, max broj putnika, itd. Curb weight je tezina bez putnika i prtljaga.

                              Comment

                              Working...
                              X