Evo konachno da sam sebi ukradem malo vremena i da napishem ovde koju o mojoj "novoj" igrachki. Iako sam auto preuzeo u sredu, nikako da nadjem vremena za par slika i rechenica... Iskren da budem, nikako da se navozam u ovom autu, chak se i ne secam kad sam poslednji put ovih dana jeo k'o chovek
DakleM, proizveden u drugoj polovini 2001. godine, prva registracija mart 2002., Cirih. Ovde registrovan u martu ove godine, mali servis odradjen kod Mitica... To shto je uvezhen iz "shvice" me je vec na samom pochetku "navuklo", ochuvan maximalno za svoje godine. Motor M54B22, DOHC 24 V, radna zapremina 2171 kubik, 170 KS @ 6500 rpm, 210 Nm @ 3500 rpm, dupli Vanos (na obe bregaste), bez sajle na leptiru u**** (fly-by-wire), savrsheno izbalansiran i "melodichan", vrlo linearan prenos snage a lako i brzo se zavrti, tamo negde do blokade...
Proizvodjach navodi ubrzanje do 100 km/h za 8,2 sekunde, ja proverio u praksi i mogu da kazhem da istreniranoj ruci treba i manje od toga...
Motor je neverovatno elastichan, neuporedivo bolji u poredjenju sa serijama M50/M52, i najvishe me je iznenadilo to shto vuche odlichno sa vrlo niskih obrtaja. Kad sam malo "prochachkao" po internetu doshao sam do podatka (na autoweb.com.au) da bash ova verzija (M54B22) isporuchuje 85% od raspolozhivog obrtnog momenta vec od 1500 rpm, shto se u poptunosti "poklapa" sa mojim prvim iskustvima!? I bukvalno istim tempom vuche sve do 6500 rpm. Atmosferac
Druga stvar je da je kao posledica upravo takve elastichnosti motor neverovatno rasterecen i povlachi bez i najmanjih problema u radnom rasponu na kojem uglavnom rade diesel-i
Shodno tome, potroshnja je u najmanju ruku za mene bila neochekivano niska, da ne upotrebim neku "tezhu" rech. Pogledajte slike dole, i bice jasnije...
E da, od opreme ima svashta neshta, slike dovoljno govore... U principu apsolutno sve shto je potrebno i malo preko toga =] Na autu su josh uvek privremene tablice jer je odjavljen iz "bivhse" opshtine, a tokom sledece nedelje odradjujem registraciju na KM...
To jest, ako budem uspeo da ponovo ukradem sebi bar dva sata vremena... =]
(Izvinjavam se na "kvalitetu" slika, napravljene su sa mobilnog, ali mi ovih dana ne pada na pamet da gubim vreme trazheci foto-aparat po kuci
)
Prva slika je na dan kupovine, ostale slikane danas/ovih dana:

(Kalendar nije moja ideja, kunem se...
)

A "ovo" na prvoj slici, je u proseku troshilo ovoliko litara na 100 km (druga slika) od kad sam preuzeo auto (treca slika):

PS. Od ovde navedene kilometrazhe 160 je izvozheno na Ibarskoj, josh oko 100 na magistralnim putevima istochne Srbije, oko 20 km na autoputu (Paracin - Pojate) i resto gradska vozhnja. Jeste to uglavnom bila penzionerska vozhnja, mada uz puno cimanja, preticanja (kamioni, busevi po Ibarskoj i sl.), ali ipak za 170 KS, 1450 kg automobila (bez putnika) i 2200 kubika, ipak "zaprepashcujuce" nizak prosek. Shto je josh chudnije, nisam ja u povratku za KM tom prilikom "ganjao" shto nizhu potoshnju, vec sam imao nameru da shto pre stignem kuci. Inache, ubedjen sam da ovaj mozhe na otvorenom da bez problema krstari na nekih 90-110 km/h tako da mu od 7 litara goriva ostane neki sitan kusur...


To bi bilo to... E, da - jedina stvar koja mi se trenutno ne svidja su tochkovi 195/65 kao i felne od 15"
Medjutim, gume su bukvalno nove tako da ostaju a kad dodje vreme za zamenu guma verovatno cu menjati i felne, ali nishta preko 16"... I josh samo ovo - mislim da ASC deluje prerano i da je za nijansu prenaglashena njegova funkcija. Auto daleko brzhe razvija snagu na vecim obrtajima i daleko bolje ubrzava kad je kontrola stabilnosti (a sa njom i kontrola trakcije) iskljuchena. Inache, E46 je mnogo, mnogo "mekshe" trimovana od npr. moje stare E36-ice, josh jedna stvar koja mi se ne svidja puno ali jbg, valjda su pokushavali da "proshire" ciljnu grupu na trzhishtu.
Jbg, opet smorih..


DakleM, proizveden u drugoj polovini 2001. godine, prva registracija mart 2002., Cirih. Ovde registrovan u martu ove godine, mali servis odradjen kod Mitica... To shto je uvezhen iz "shvice" me je vec na samom pochetku "navuklo", ochuvan maximalno za svoje godine. Motor M54B22, DOHC 24 V, radna zapremina 2171 kubik, 170 KS @ 6500 rpm, 210 Nm @ 3500 rpm, dupli Vanos (na obe bregaste), bez sajle na leptiru u**** (fly-by-wire), savrsheno izbalansiran i "melodichan", vrlo linearan prenos snage a lako i brzo se zavrti, tamo negde do blokade...


Motor je neverovatno elastichan, neuporedivo bolji u poredjenju sa serijama M50/M52, i najvishe me je iznenadilo to shto vuche odlichno sa vrlo niskih obrtaja. Kad sam malo "prochachkao" po internetu doshao sam do podatka (na autoweb.com.au) da bash ova verzija (M54B22) isporuchuje 85% od raspolozhivog obrtnog momenta vec od 1500 rpm, shto se u poptunosti "poklapa" sa mojim prvim iskustvima!? I bukvalno istim tempom vuche sve do 6500 rpm. Atmosferac

Druga stvar je da je kao posledica upravo takve elastichnosti motor neverovatno rasterecen i povlachi bez i najmanjih problema u radnom rasponu na kojem uglavnom rade diesel-i

E da, od opreme ima svashta neshta, slike dovoljno govore... U principu apsolutno sve shto je potrebno i malo preko toga =] Na autu su josh uvek privremene tablice jer je odjavljen iz "bivhse" opshtine, a tokom sledece nedelje odradjujem registraciju na KM...
To jest, ako budem uspeo da ponovo ukradem sebi bar dva sata vremena... =]
(Izvinjavam se na "kvalitetu" slika, napravljene su sa mobilnog, ali mi ovih dana ne pada na pamet da gubim vreme trazheci foto-aparat po kuci

Prva slika je na dan kupovine, ostale slikane danas/ovih dana:



(Kalendar nije moja ideja, kunem se...




A "ovo" na prvoj slici, je u proseku troshilo ovoliko litara na 100 km (druga slika) od kad sam preuzeo auto (treca slika):



PS. Od ovde navedene kilometrazhe 160 je izvozheno na Ibarskoj, josh oko 100 na magistralnim putevima istochne Srbije, oko 20 km na autoputu (Paracin - Pojate) i resto gradska vozhnja. Jeste to uglavnom bila penzionerska vozhnja, mada uz puno cimanja, preticanja (kamioni, busevi po Ibarskoj i sl.), ali ipak za 170 KS, 1450 kg automobila (bez putnika) i 2200 kubika, ipak "zaprepashcujuce" nizak prosek. Shto je josh chudnije, nisam ja u povratku za KM tom prilikom "ganjao" shto nizhu potoshnju, vec sam imao nameru da shto pre stignem kuci. Inache, ubedjen sam da ovaj mozhe na otvorenom da bez problema krstari na nekih 90-110 km/h tako da mu od 7 litara goriva ostane neki sitan kusur...





To bi bilo to... E, da - jedina stvar koja mi se trenutno ne svidja su tochkovi 195/65 kao i felne od 15"

Jbg, opet smorih..

Comment