BMW E46 320i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    BMW E46 320i

    Evo konachno da sam sebi ukradem malo vremena i da napishem ovde koju o mojoj "novoj" igrachki. Iako sam auto preuzeo u sredu, nikako da nadjem vremena za par slika i rechenica... Iskren da budem, nikako da se navozam u ovom autu, chak se i ne secam kad sam poslednji put ovih dana jeo k'o chovek

    DakleM, proizveden u drugoj polovini 2001. godine, prva registracija mart 2002., Cirih. Ovde registrovan u martu ove godine, mali servis odradjen kod Mitica... To shto je uvezhen iz "shvice" me je vec na samom pochetku "navuklo", ochuvan maximalno za svoje godine. Motor M54B22, DOHC 24 V, radna zapremina 2171 kubik, 170 KS @ 6500 rpm, 210 Nm @ 3500 rpm, dupli Vanos (na obe bregaste), bez sajle na leptiru u**** (fly-by-wire), savrsheno izbalansiran i "melodichan", vrlo linearan prenos snage a lako i brzo se zavrti, tamo negde do blokade... Proizvodjach navodi ubrzanje do 100 km/h za 8,2 sekunde, ja proverio u praksi i mogu da kazhem da istreniranoj ruci treba i manje od toga...

    Motor je neverovatno elastichan, neuporedivo bolji u poredjenju sa serijama M50/M52, i najvishe me je iznenadilo to shto vuche odlichno sa vrlo niskih obrtaja. Kad sam malo "prochachkao" po internetu doshao sam do podatka (na autoweb.com.au) da bash ova verzija (M54B22) isporuchuje 85% od raspolozhivog obrtnog momenta vec od 1500 rpm, shto se u poptunosti "poklapa" sa mojim prvim iskustvima!? I bukvalno istim tempom vuche sve do 6500 rpm. Atmosferac

    Druga stvar je da je kao posledica upravo takve elastichnosti motor neverovatno rasterecen i povlachi bez i najmanjih problema u radnom rasponu na kojem uglavnom rade diesel-i Shodno tome, potroshnja je u najmanju ruku za mene bila neochekivano niska, da ne upotrebim neku "tezhu" rech. Pogledajte slike dole, i bice jasnije...

    E da, od opreme ima svashta neshta, slike dovoljno govore... U principu apsolutno sve shto je potrebno i malo preko toga =] Na autu su josh uvek privremene tablice jer je odjavljen iz "bivhse" opshtine, a tokom sledece nedelje odradjujem registraciju na KM...

    To jest, ako budem uspeo da ponovo ukradem sebi bar dva sata vremena... =]

    (Izvinjavam se na "kvalitetu" slika, napravljene su sa mobilnog, ali mi ovih dana ne pada na pamet da gubim vreme trazheci foto-aparat po kuci )

    Prva slika je na dan kupovine, ostale slikane danas/ovih dana:



    (Kalendar nije moja ideja, kunem se... )



    A "ovo" na prvoj slici, je u proseku troshilo ovoliko litara na 100 km (druga slika) od kad sam preuzeo auto (treca slika):



    PS. Od ovde navedene kilometrazhe 160 je izvozheno na Ibarskoj, josh oko 100 na magistralnim putevima istochne Srbije, oko 20 km na autoputu (Paracin - Pojate) i resto gradska vozhnja. Jeste to uglavnom bila penzionerska vozhnja, mada uz puno cimanja, preticanja (kamioni, busevi po Ibarskoj i sl.), ali ipak za 170 KS, 1450 kg automobila (bez putnika) i 2200 kubika, ipak "zaprepashcujuce" nizak prosek. Shto je josh chudnije, nisam ja u povratku za KM tom prilikom "ganjao" shto nizhu potoshnju, vec sam imao nameru da shto pre stignem kuci. Inache, ubedjen sam da ovaj mozhe na otvorenom da bez problema krstari na nekih 90-110 km/h tako da mu od 7 litara goriva ostane neki sitan kusur...



    To bi bilo to... E, da - jedina stvar koja mi se trenutno ne svidja su tochkovi 195/65 kao i felne od 15" Medjutim, gume su bukvalno nove tako da ostaju a kad dodje vreme za zamenu guma verovatno cu menjati i felne, ali nishta preko 16"... I josh samo ovo - mislim da ASC deluje prerano i da je za nijansu prenaglashena njegova funkcija. Auto daleko brzhe razvija snagu na vecim obrtajima i daleko bolje ubrzava kad je kontrola stabilnosti (a sa njom i kontrola trakcije) iskljuchena. Inache, E46 je mnogo, mnogo "mekshe" trimovana od npr. moje stare E36-ice, josh jedna stvar koja mi se ne svidja puno ali jbg, valjda su pokushavali da "proshire" ciljnu grupu na trzhishtu.

    Jbg, opet smorih..
    http://www.bmw.tv
  • driverGT
    CBC Veteran
    • 29.09.2004
    • 154
    • Zemun

    #2
    Odlican je...svidja mi se ....Samo proveri ti to sa potrosnjom....Ne bi ja bas rekao da je tako...To mi vise lici na motor od 1.200 cc nego od 2.200...

    Comment

    • overspeed
      CBC Senator XXL
      • 24.05.2005
      • 2779
      • Kosovska Mitrovica

      #3


      U polasku sipano goriva za 50 e, skala je bila "na milimetar" ispod trece linije (75 % pun rezervoar). A zapremina rezervoara kod ovog modela je 63 litara.

      Do the math...
      http://www.bmw.tv

      Comment

      • driverGT
        CBC Veteran
        • 29.09.2004
        • 154
        • Zemun

        #4
        koliko si ga platio

        Comment

        • shonsy
          CBC Senator XXL
          • 11.05.2007
          • 1391
          • London/Beograd
          • Honda CBR 125R

          #5
          Jaaaaoooo razboleo sam seee! Ovo je za mene najlepsi BMW! Kako on moze da izgleda kad se samo spusti, zatamni i felne od 17"....
          Zelim ti puno srecnih kilometara i da uzivas u njemu maksimalno!
          Fantazija... a to sto kazes za obrtni momenat... jos veca fantazija!
          Da, reci koliko si ga platio, bas me zanima, posto bi prijatelj kome su ukrali istog pre par god. zeleo da dodje do jos jednog... Cekao je da prodje 3-4 godine ne bi li se lopovi "ohladili" kad je E46 u pitanju, mada bih ti ja savetovao da ga dobro dobro cuvas!

          Comment

          • overspeed
            CBC Senator XXL
            • 24.05.2005
            • 2779
            • Kosovska Mitrovica

            #6
            Sa prenosom vlasnishtva, odjavom, ugovorom, taxama i ostalim zahebancijama ostao mi je neki sitan kusur od 12 k

            Ali, chim sam seo za volan i krenuo da vozim nazad odmah sam zaboravio na taj "detalj"
            http://www.bmw.tv

            Comment

            • shonsy
              CBC Senator XXL
              • 11.05.2007
              • 1391
              • London/Beograd
              • Honda CBR 125R

              #7
              Pa dobro to je to s'obzirom na stanje i opremu! On je njegovu 318icu platio pre tih par god 11.5 k ali nije imala ni "o" od opreme koju ti imas! Sad bi njegov bmw vredeo oko 9 k. Ako budes zeleo da ga prodas, imaj me u vidu, on bi to pazario 99%.
              Pozz

              Comment

              • jovan30
                CBC Senator
                • 07.05.2006
                • 322
                • Beograd

                #8
                mnogo mi se svidja. Imam samo 2 sitne zamerke...
                -steta sto nije restyling
                -zasto je 99% E46-ica bez zadnjih elektropodizaca, pa zar je toliko bila skupa doplata kada se uzimao nov

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #9


                  Shest meseci aktivno jurim i trazhim neshta ovako, a prvobitno je samo restyling verzija bila opcija, i to 318i, sa 2-litarskim Valvetronic motorom (143 KS). Medjutim, shvatio sam da ako nastavim da chekam "onu pravu", u otprilike ovakvom stanju, sa otprilike ovakvom opremom (kozha mi nije ni bila na spisku zhelja, ali eto...), onda bih verovatno chekao (bar) josh shest meseci, ako ne i vishe... Nije da ih nije bilo ali je problem bio u kakvom su stanju bile Ovaj je bukvalno iz poslednjih par meseci pre restylinga (od septembra 2001. godine).

                  Medjutim, kad je ovo naletelo jednostavno mi je bilo zhao da ga "propustim". Hebi ga, shestaka sam oduvek voleo a nisam se usudjivao da ga kupim. Kad sam "iz prve ruke" video o chemu se zapravo radi, rekoh sebi: ma, nek ide zhivot...

                  PS. Sad gledam zvanichne podatke proizvodjacha o potroshnji (otvoren put/gradska/kombinovano): 6,9 / 12,1 / 8,9 l / 100 km. Znachi ovo za potroshnju na otvorenom se apsolutno poklapa sa mojim iskustvom. Ma, sve i da je 10 u kombinovanom rezhimu za 2171 ccm i 170 KS to je i dalje mizerno malo. Npr. toliko je otprilike troshila moja stara E36 318i-ica =]
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • Alekre
                    CBC Senator XXL
                    • 12.09.2005
                    • 780
                    • Smederevo

                    #10
                    Cestitam Vozi ga bezbedno.
                    Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

                    Comment

                    • cant_decide_what_to_drive
                      CBC Član
                      • 30.11.2006
                      • 87

                      #11
                      Cestitke za auto! Najlepsa unutrasnjost koju bmw pravi u trojkama obozavam taj volan.. uz to je i funkcionalnija od ove na novijim serijama gde su sve nagurali u onaj centralni displej kroz koji moras da navigiras za svaku glupost, a ovde lepo imas odvojene dugmice za sve to.

                      Comment

                      • overspeed
                        CBC Senator XXL
                        • 24.05.2005
                        • 2779
                        • Kosovska Mitrovica

                        #12
                        Hvala momci, hvala...
                        http://www.bmw.tv

                        Comment

                        • starac vujadin
                          CBC Senator XXL
                          • 27.08.2005
                          • 2617
                          • Stari grad

                          #13
                          Cestitam na napretku - mislim da ces vrlo uskoro sve ovo sto ti pomalo smeta u osnosu na E36 smatrati za prednost, a ne manu. Da ne pominjem sto sada vozis sestaka, a to je pravi BMW feeling. Imao sam priliku da kratko probam taj motor u E46 i potpuno se slazem s tvojim impresijama - ima stvarno izuzetnu elasticnost i odziv na gas, auto je strahovito vozljiv i ne cudi me da ne izlazis iz njega. To je meni jedina prava alternativa za 156-icu po pitanju uzitka u voznji. Cena je sasvim ok. Sto se tice felni - 16" je prava mera, posebno zbog osetljivog prednjeg vesanja. Nemoj zaliti za restyling-om, bitno je da je dobar primerak.

                          Eh, da - i ovaj put bez plina, nadam se...

                          Comment

                          • Hermes
                            CBC Senator XXL
                            • 14.02.2006
                            • 1306
                            • https://t.me/pump_upp
                            • bemve

                            #14
                            Koliko ja vidim , auto ima samo jednu manu.
                            .
                            .
                            .
                            .
                            .
                            .

                            Nije moj!

                            Cestitam, i zelim ti sve ono sto ti obicno pozelis novim vlasnicima ocuvanih bmw-a.
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • MOSLER
                              CBC Senator XXL
                              • 27.05.2005
                              • 1064
                              • Niš

                              #15
                              Cestitke za auto,moram da priznam moja omiljena serija Benke, a jos i sestak Doduse da sam na tvom mestu, jurio bih za jos jedno 300cc vecu zapreminu ali auto je zaista odlican,vidi se da je ocuvan a takvih je kod nas malo
                              Zelim ti da se lepo izvozis jer takvo uzivanje u voznji ne pruza svaki auto

                              Comment

                              Working...
                              X