Meni se nije svidelo jer automobili su vam premekani. Mnogo upijaju krivine umesto da klizaju kroz njih! Dajte malo poradite na setupu donjeg podstroja!
Malo preterujes. Ono je bio training/zajebancija drift dan, nije obavezno samo za profi vozace/automobile.
Poziv je bio upucen za sve one cija kola imaj RWD i koji su voljni da dodju i probaju ili malo vezbaju. Odazvali su se i ozbiljni igraci, ali i zaljubljenici koji su dosli da probaju.
Ja niti sam učestvovao niti sam iz ove drifterske priče - s druge strane gledanje mi je bilo skroz zanimljivo. Cvrle nema ni blizu kinte da ostvari šta je zamislio pa se dovija na sve moguće i nemoguće načine, a za ostale ne znam dokle su i kako stigli sa automobilima.
Poenta je da su svi redom doterali auto po prvi put da nešto probaju, nisu se stisli već su unapred progutali prozivke i opušteno odvozali. Ja ih 101 posto poštujem zbog toga. Posebno što većina njih i sam auto ima vrlo kratko.
svi znamo da je ae86 prava osnova za drift masinu. Svi smo gledali "one" crtace. Ali da bi ta tojotica umela da driftuje potreban je sper, malo vise snage i lep tvrd trap. Sto bi ja mojima u HCS rekao patos i pun gas u crveno!
svi znamo da je ae86 prava osnova za drift masinu. Svi smo gledali "one" crtace. Ali da bi ta tojotica umela da driftuje potreban je sper, malo vise snage i lep tvrd trap. Sto bi ja mojima u HCS rekao patos i pun gas u crveno!
Znamo i gde zivimo i ma koliko AE86 i delovi za njega bili jeftini u poredjenju sa slicnim, i sa njime je drift prilicno "skup sport".
Treba min 1000 evra za to sto ti kazes i za sta si u pravu.
A obzirom da se AE86 kupuju za 1000-2000 evra, to znaci da treba uloziti 2x jos toliko u sredjivanje.... hmmm.
Ponavljam, slazem se sa tobom, ali razumi entuzijazam i zajebanciju.
Hehehehe dobro je sto me nisi pogresno razumeo. Sve je kul.
Meni je gotivno to sto se trude ljudi i znam da zavisi sve od finansijske inekcije i da nemoze to tek tako. Ono sto brat bratu moze da se odradi je da se stave manje tvrdje opruge i da se auto patosira. Samo to i drift ce izgledati 200% bolje! Ovako ruzno izgleda samo to sto se naginje. Stavise, eto, opruge se menjaju za sat vremena, set opruga za drift i set opruga za ulicu, eto 2 setupa a cena toga je smesno niska!
@ BGILLEGAL Ajde sad da neshvatis ti pogresno mene, kao ja recimo tvoje komentare, pogotovu onaj sa driftovanjem oko Slavije, no dobro nije ni bitno bio si iznerviran sto su nam premekani automobili, pa si napisao bezveze
Meni bi vise prijao komentar da si rekao kako nam je tehnika voznje losa, kako neznamo da zabacimo auto u toj i toj krivini, kako bi trebalo tu krivinu da pokusamo da prodjemo, ili jednostavno kako neznamo i sl., jer to su stvarne kritike, kritike voznje.
Da meni ili bilo kom od vozaca koji su pokusali da driftuju, pa samim tim i meni dao full sredjen auto, ili cak Bokijev licno, opet bi bila ista prica na stazi, i voznja bi bila smesna, jer auto je samo jedan mali procenat, ostalo je na vozacu i potrebno je vreme i trening dok se ta dva ne sinhronizuju.
Sto se tice opruga, nisu one samo dovoljne da bi se stvrdnuo auto nego i amortizeri i to najbolje oni sa stelovanjem tvrdoce mada bi i bolji gasni radili posao, onda bi se nesto i postiglo, ali samo opruge sa ovim fabrickim uljnim amortizerima,uglavnom iz prve ugradnje od pre 25 i vise godina, ne rade posao nikako, sto si mogao da vidis na mom primeru.Meni su opruge 2.5 puta tvrdje od fabrickih i dosta krace pa opet se ljulja ko brod po stazi..
Da li si zapazio belu AE86 coupe, ona ima original drifterske opruge, amortizere, uretan kit umesto silen blokova, 140HP (16HP vise od mene), sper,i kako ti se cini drift sa njom?
I cemu setup auta za drift trenutno kod nas, kad imas dva desavanja godisnje, i plus neznas ni da li znas, ni da li imas smisla za to, ovako na tom treningu si probao, video kako to ide,da uopste nije lako kao sto izgleda na video klipovima ili kad to Boki radi, i sta trebas da ispravis.
Generalno sve bi to bolje izgledalo da kod nas imas prostor koji moze da se iznajmi i da se trenira, i da ima vise traning dana, imali bi i bolje driftere, a setup auta bi dolazio sam po sebi. Sve sam to video uzivo na primerima Evropskih vozaca i kako se napreduje za par meseci sa redovnim treningom, nemozes da ih prepoznas. Ali to verovatno u nekoj drzavi moze ali ovo je ipak Srbija, ovde se jos uvek seku opruge i pune amortizeri sa guscim uljem...
Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka
Comment