Pomoć oko oduzetih vozila

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    Re: Pomoć oko oduzetih vozila

    Sva vrata su zatvorena! Svi su na godišnjem odmoru, a zamenici ne daju nikakve informacije, osim kada se vraćaju na posao. Pa dok se uhodaju. Ima li iko kopiju certifikata o vlasništvu iz Italije, JCI ili druge potvrde za vozilo oduzeto na području Inđije ili Rume? Ako ima neka mi javi na adresu: franjoulm@yahoo.com
    Pozdrav svima

    Comment

    • milutin85
      CBC Član
      • 08.11.2008
      • 71
      • Beograd

      Re: Pomoć oko oduzetih vozila

      Svi dobijamo iste odgovore iz carine,ne odustajte,najlakse je odustati,daewu svaka cast na cimanju i trudu,meni blokirao zadnji tocak od stajanja iako ga vozi svakih 7-8 dana,to je prvi neki znak da auto polako pocinje da propada,opet se samo nadam da ce neki normalan covek doci na taj polozaj na carini i da ce da se smiluje da psoalje ta resenja vise,pozdrav za sve

      Comment

      • ZIV
        CBC Senator
        • 06.07.2009
        • 299
        • Beograd

        Re: Pomoć oko oduzetih vozila

        Drugi pišu.... ovo je interesantno kao primer ,,kako se to radi,, preciznije jedna od uhodanih šema...... Ne rešava nijedan od naši problema samo pomaže u razumevanju:

        DVOJNO državljanstvo, srpsko i Bosne i Hercegovine, ali i prijavljeno boravište u obe države, Radenku Prole (28) iz Banja Luke, dolaskom u Novi Sad, zadalo je mnogo problema. Sa njegovog „pežoa“, policija je, tretirajući ga kao našeg državljanina, skinula bosanske tablice i napisala prijavu zbog carinskog prekršaja. Očekujći rasplet pred sudom, mladić je angažovao advokata, a za pomoć se obratio i konzulatu BiH u Beogradu. U policiji, međutim, tvrde da je sve urađeno po propisu, jer Prole kao državljanin Srbije, ne može da vozi automobil sa stranim tablicama.
        Granicu između Srbije i Bosne i Hercegovine, na Rači, Prole je prešao 8. jula bez ikakvih problema. Uredno je pokazao dokumenta i niko ga nije upozorio da bi kao vlasnik vozila sa banjalučkim registarskim oznakama, ali i dokumentima iz dve države, mogao imati neprilika.
        - Policajac me zaustavio u Novom Sadu i saopštio da ne mogu da vozim automobil sa stranim tablicama, ignorišući sva dokumenta koja sam pokazivao - priča Prole, koji u Srbiji ima prijavljeno prebivalište u Beogradu. - Skinuo je tablice i napisao prijavu.
        Revoltiran Prole je objašnjenje tražio i u saobraćajnoj policiji. Tamo mu je rečeno da je ulaskom u Srbiju trebalo da ocarini kola.
        - I njima sam pokazao dokumenta dobijena 2005. godine od ovdašnjih vlasti, ali ništa nije vredelo - kaže Prole, smatrajući da kao državljanin Srbije ima pravo da dođe. - Uporno su tvrdili da sa stranim tablicama u Srbiji ne mogu da vozim. Zašto mi to niko nije rekao na granici?
        Prole je nameravao da se u Novom Sadu zadrži dan - dva, ali će boravak u tom gradu morati da produži. Nema novca da plati kaznu koja ga očekuje, a „pežo 309“ mu sada služi kao konačište.
        U Policijskoj upravi Novi Sad kažu da je sve urađeno po propisima i da je policija postupila ispravno, jer ne može na dva mesta da ima prijavljeno prebivalište. Prema njihovom objašnjenju, Prole ima prijavljeno prebivalište i u Srbiji i u Bosni i Hercegovini. Kao državljanin Srbije, sa prijavljenim prebivalištem u Beogradu, predočavaju u policiji, Prole mora da plati carinu za vozilo sa stranim tablicama registrovano u drugoj državi.

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          Re: Pomoć oko oduzetih vozila

          Ne može imati prijavljeno boravište u obe republike, a pogotovo ako se radi o prebivalištu. Ne može imati dve vozačke dozvole, tj. sa dozvolom izdatom u Srbiji ne može ovde da vozi vozilo strane registracije osim rent-a-car. Ne znam može li se u Bosnu i ovamo samo sa ličnom kartom? Ako može i ako ima ličnu kartu, ili još bolje pasoš BiH i vozačku dozvolu BiH, nije trebao da pokazuje srpske dokumente, ali opet ostaje problem prebivališta ili boravišta. Problem je u rokovima i potvrdama prijava-odjava, koje mora da ima. I ja sam imao jednom problem u RH kada sam vozio naše vozilo sa hrvatskom vozačkom dozvolom, koju nisam zamenio, jer nisam znao na koju ću stranu, što sam učinio odmah po povratku u Srbiju. Hrvatski policajci bili su uviđavni, verovatno zbog mog imena i mojih godina, ali su me na upit da li moja kćer ima srpsku dozvolu, zamolili da zamenimo mesta i da ona vozi. Verovali su mi na reč. Moja 23-god. kćerka tek što je položila i bez iskustva vozila je nekoliko km, pa sam ponovo preuzeo volan.
          Ako si vlasnik vozila, pokušaj sa molbom da ti vrate tablice i odmah odvezi u BiH i prodaj. U suprotnom plati carinu i registruj ovde. Pazi da posle nemaš isti problem u BiH

          Comment

          • shumadinac
            CBC Početnik
            • 30.07.2009
            • 4
            • g.milanovac

            Re: Pomoć oko oduzetih vozila

            Moze li neko da mi kaze sta je najbolje da radim posto mi je istekla registracija.Procitao sam na forumu da su neke zvali u sup da odnesu tablice i saobracajnu.Mene niko nije kontaktirao od kako su mi vratili kola u maju.Da li je neko pokusao da registruje auto sa uradjenim tehnickim i ostalo?Da li se dobija neka potvrda u supu zasto ne moze da se registruje? Inace preko jednog sudije ovde kod mene stupio sam u kontakt sa nekim sudijom suda u rumi koji mi je obecao da ce iz prve ruke saznati sta se desava oko naseg slucaja mada ne verujem da ce se ista resiti do kraja godine.Kad god kontaktiram legendu carine Sabac gdju Boskovic uvek mi da razlicitu informaciju u odnosu na predhodni put:te bice gotovo za 2 meseca,pa onda kaze da nema pojma sta i kad ce biti,pa postoje pecati pa ne postoje,pa vise nisu oni nadlezni nego cas sud u rumi cas sup Ruma...ludo burazeru Cim se cujem sa covekom iz Rume javljam sta je bilo.Pozzz!

            Comment

            • Franjo
              Banovan
              • 14.08.2009
              • 2831
              • Inđija - Beograd
              • Renault megan II res

              Re: Pomoć oko oduzetih vozila

              Meni, kao i većini vlasnika privremeno oduzetih vozila oduzeta je saobraćajna i skinute tablice i doneto rešenje o poništenju registracije. Žalio sam se na rešenje u zakonskom roku, pa ga je drugostepeni organ MUP RS poništio i vratio na ponovni postupak. Prvostepeni organ je u skraćenom postupku rešio na isti način istog dana kad mi je uručio rešenje iz Beograda. Fajl prvog rešenja izmenio je samo dodavši broju rešenja -1 i u obrazloženju umesto dela gde sam obavestio da zbog bolesti ne mogu određenog dana u pozivu da se odazovem, zamenio da sam pristupio OBRATITE PAŽNJU: Dana 03.10.2009.!!! Naravno da sam se ponovo žalio, kako ne bih propustio zakonom dozvoljenu radnju i dobio u vremenu da prikupim još neke dokaze prljavih radnji korumpiranih službenika državne uprave. Pišem ovo jer sam više puta tražio da mi se vozilo vrati jer je moje vlasništvo a ne kriminalaca koji su počinili krivično delo i jer mi je neophodno potrebno, ali mi nisu odgovorili. Gde ti je registrovano vozilo i kako su ti vratili? Ako ti je vraćeno na čuvanje i imaš zaključak o privremenom oduzimanju, mislim da nećeš moći registrovati. Ako ti je vraćeno da možeš da ga koristiš trebalo je da produžiš registraciju. Proveri u MUP gde si zadnji put registrovao, ako nisi dobio rešenje da se ne dozvoljava registracija.

              Comment

              • Franjo
                Banovan
                • 14.08.2009
                • 2831
                • Inđija - Beograd
                • Renault megan II res

                Re: Pomoć oko oduzetih vozila

                Zar je moguće da niko nema kopiju JCI? U Odelenju za unutrašnju kontrolu Uprave Carina rekli su mi da ne postoji mogućnost da je carinik zloupotrebio službeni pečat i overio JCI a da nije sproveo carinski postupak. Jer oni su pošteni i položili zakletvu da će raditi po Zakonu. Zbog otezanja celog postupka, sve više sam sklon da verujem da su tako prošla vozila bez plačanja carinskih dažbina i PDV. Ako se dokaže da je to krivično delo počinio organ Carine i time omogućio prevaru nas savesnih kupaca, u parničnom postupku možemo tražiti naknadu štete koju smo pretrpeli.
                Ponovo pozivam sve koji imaju bilo kakav dokument od oduzetih vozila registrovanih u Rumi ili Inđiji, da se jave ovim putem ili e-mailom na franjoulm@yahoo.com

                Comment

                • Franjo
                  Banovan
                  • 14.08.2009
                  • 2831
                  • Inđija - Beograd
                  • Renault megan II res

                  Re: Pomoć oko oduzetih vozila

                  Danas sam bio u zgradi Vlade, gde je i MUP RS. Podneo sam obaveštenje Ministru UP o odgovoru Premijera na moju peticiju; dopis u vezi krijumčarenja vozila na adresu MUP - Služba za suzbijanje organizovanog kriminala i ponovio žalbu na rešenje o poništenju registracije doneto u ponovljenom postupku. Iz razgovora sa službenim licem MUP zaključio sam da od službe za suzbijanje organizovanog kriminala nećemo imati pomoć, jer je postupak pokrenuo po starim propisima Opštinski sud u Rumi, kao mesno nadležan u ovom slučaju. Rekao je da će nadležni razmotriti moj dopis, a da se zbog sumnje na umešanost Policije obratim Generalnom Inspektoratu, što ću verovatno i učiniti, kad proverim neke dokaze.
                  Još mi se niko nije javio da ima kopiju JCI za svoje vozilo.

                  Comment

                  • ZIV
                    CBC Senator
                    • 06.07.2009
                    • 299
                    • Beograd

                    Re: Pomoć oko oduzetih vozila

                    Sa sajta uprave carina, direktno preuzeto bez ikakvih izmena... Dakle sama carina govori da ima probleme, i da oni nisu ,,anđeli bez krila,,.
                    ORGANIZACIONE MERE
                    Pošto organizaciona struktura Savezne uprave carina i carinske službe u celini praktično nije menjana od drugog svetskog rata, što je u velikoj meri prouzrokovalo inertnost, široko rasprostranjeno mišljenje da su radna mesta i poslovi nedodirljivi i nepromenljivi, što u većini slučajeva ima za posledicu korupciju, hitno se moraju izvršiti radikalne promene u ovoj oblasti kako bi carinska služba ponovo postala efikasna i jedan od najcenjenijih državnih organa, koje treba da se ogledaju u sledećem:
                    1) Hitna racionalizacija službe, kako u pogledu obavljanja poslova i zadataka, tako i u pogledu broja zaposlenih radnika, pošto je utvrđeno da višak zaposlenih radnika, koji nemaju šta da rade ili nisu iskorišćeni u dovoljnoj meri najlakše podležu korupciji;
                    2) Izmena strukture poslova u carinskoj službi u tom smislu da se poveća broj radnika koji se bave poslovima sprečavanja povreda propisa i suzbijanja krijumčarenja na račun drugih poslova, a naročito poslova carinskog nadzora i carinjenja na način kako se danas obavljaju;
                    3) Formiranje mobilnih jedinica službi za suzbijanje krijumčarenja, koje bi kontrolisale robe i prevozna sredstva na celom carinskom području;
                    4) Drugačija organizacija i povećanje efikasnosti rada organizacionih jedinica za kontrolu zakonitosti obavljanja poslova (službe revizije), što predpostavlja davanje ovlašćenja za izricanje mera prema počiniocima povreda propisa (carinskim radnicima, špediterima i uvoznicima) u toku same kontrole;
                    5) Formiranje organizacionih jedinica unutrašnje kontrole, koje bi se bavile kontrolom odnosa carinskih radnika prema svojim poslovima, otkrivanjem korupcije (davanje i primanje mita i drugih poklona), uz široka ovlašćenja izricanja mera suspenzije i podnošenja disciplinskih prijava;
                    6) Formiranje novih organizacionih jedinica u Saveznoj upravi carina umesto nekih koje danas postoje, a radi efikasnog sprovođenja novih instituta koji budu usvojeni radi usaglašavanja sa sistemima zemalja EU (organizacione jedinice za zastupanje carinske službe pred sudovima u carinskim stvarima, organizacione jedinice za utvrđivanje kriterijuma za ciljanje i selektivnost, organizaciona jedinica za odnose sa javnošću itd.);
                    7) Fukcionalno povezivanje organizacionih jedinica po horizontalnom i vertikalnom principu primenom savremenih informatičkih alata.


                    Dakle ljudi sve lepo napisali. Problem oko pečata na JCI koja su predata MUPU prilikom registracije vozila je veoma bitan. Ako su pečati orginalni onda sva odgovornost /materijalna, krivična/ pada na carinu i ona mora do zadnjeg dinara da nam nadoknadi štetu... A sve to mrcvarenje u carinarnici Šabac i ta navodna priča oko nemanja sredstava za navodno veštačenje je veoma sumnjiva.... Dakle
                    1) ili su papiri tehnički napravljeni u photo-shopu pa onda printani na kvalitetnom laseru u boji
                    2) carinik za određenu suma novca izudarao pečate i nije ništa uveo u carinsku evidenciju /a kako bi.. i zašto bi...???/.
                    3) pečati skenirani pa onda urađeni u orginalu, kod ,,drugara,, pa se onda izudaraju ,,po potrebi,, da ,,liče,,

                    Ako neko ima informaciju kako je ta šema tačno izgledala... neka napiše

                    Comment

                    • Franjo
                      Banovan
                      • 14.08.2009
                      • 2831
                      • Inđija - Beograd
                      • Renault megan II res

                      Re: Pomoć oko oduzetih vozila

                      Danas sam po pozivu bio u OJT (Opštinsko javno tužilaštvo) u Inđiji u vezi krivične prijave od 26.02.2009. koju sam podneo protiv cele PS u Inđiji, dan nakon oduzimanja vozila. Tražili su da konkretizujem osobu na koju bi se odnosila tužba, imenom i prezimenom. S obzirom da mi to nije poznato, tražio sam da to utvrdi tužilaštvo. Prijavu sam podneo protiv službenog lica koje je provelo postupak prve registracije.
                      Molim da mi se jave vlasnici vozila prvo registrovanih na reg. tablice. RU 132-974, RU 133-009, RU 133-220, RU 133-178, RU 133-050, RU 133-110 i RU 133-177, pošto su sva registrovana na osnovu JCI koja nosi isti broj 21016/30398/2007, koja se odnosi na uvezenu i ocarinjenu suncokretovu sačmu u rinfuzi. Mislim da je činjenica, da carina za naša vozila nije plačena, da su dokazi falsifikovani ili ih nema u dosijeima, ali ne priznajem da je JCI mojeg, a sigurno i vaših vozila falsifikovana, dok se to ne dokaže. Ovo tražim radi dogovora šta dalje poduzeti, ili ste se pomirili sa sudbinom?!

                      Comment

                      • MAREA
                        CBC Veteran
                        • 10.11.2008
                        • 117
                        • kladovo

                        Re: Pomoć oko oduzetih vozila

                        Gospodine Franjo ,moja prva registracija je RU 103-545 a JSI obrazac takode na suncokretovu sacmu sto mi je carina Sabac dostavila po potrazivanju suda u Kladovu jer sam ih i ja tuzio.Jesam za svaku akciju i bilo sta da se organizuje racunajte na mene.Poadrav

                        Comment

                        • Franjo
                          Banovan
                          • 14.08.2009
                          • 2831
                          • Inđija - Beograd
                          • Renault megan II res

                          Re: Pomoć oko oduzetih vozila

                          Bravo Marea! Mislim da će nam se pridružiti i prijatelj Života, koji je u paketu samnom. Čekam odgovor Carinarnice Šabac na zahtev da mi se vozilo vrati.

                          Comment

                          • tarantula
                            CBC Član
                            • 02.04.2009
                            • 27
                            • Vranje

                            Re: Pomoć oko oduzetih vozila

                            Evo posto su kod mene i mikija skoro stvari pri kraju posle nesto malo vise od dve godine od kada su nam oduzeti automobili, ishod je sledeci, Lezarinu za auto na kraju je platila drzava, TJ. Carina Nis ce tuziti PU Vranje pa refundirati troskove, automobili su nam vraceni posle 2 god. tj. mi smo ih dovezli o nasem trosku sa carine Nis.

                            Zatim oko registracije je problem, dozvoljena ce nam biti registracija samo ako se uplati naknada za carinski prekrsaj, to jes po resenju treba uplatiti vlasnik auto kuce odakle smo uzeli auto, ali on je u begstvu vec 2 god. tako da moramo mi uplatiti tu svotu kako bi registrovali auto. Ovakav odgovor je dobio Miki posto su njemu odgovorili na zahtev za rgistraciju a ja jos cekam odgovor a poslati su istog dana, i potpuno je isti slucaj jer smo od istog coveka uzeli auto.

                            Svota kod Mkija za carinski prekrsaj iznosi 73 hiljade za fiat bravo, dok je kod mene za peugeot 206 mnogo veca i iznosi 155 hiljada i tako stvari stoje! kako li su samo dosli do te svote nije mi jasno!!

                            Prevara je u tome sto na jedan automobil on uveze vise automobila tj. JCI sa carine se falsifikuje kao i pecat carine, Carina nema nikakve veze sa prekrsajem, jer su ovi izradili falsifikat pecat, koji cak i nije istih dimenzija zatim u blanko JCI upisivali podatke koje su im trebali i overavali carinskim pecatom tj. falsifikatom.

                            Predpostavljam da ce i za sve vas biti ovakva resenja, ali problem je sto mora da cekate dugo do zavrsetka postupka.

                            Comment

                            • mistermobil
                              CBC Senator XXL
                              • 09.11.2008
                              • 469
                              • pecinci

                              Re: Pomoć oko oduzetih vozila

                              Mislim da je iznos carinskog prekrsaja priblizno u visini iznosa carine i pdva iz te godine kad su `carinjena vozila`,tako da su oni opet dobili svoj novac a vi Tarantula svoj auto nazad.Njih nije briga sto vi niste bili taj koji je utajio carinske troskove.Naravno,to nisu zvanicno naveli ali su lepo izracunali koliko im para manjka iz te price i to je to.Javite nam samo kad budete konacno dobili tablice za svoje vozilo,da nam napisete retrospektivu i korake ukratko do konacnog resenja kojim bi svi osteceni odavde trebali da idu.pozdrav za sve
                              Ko leti,vrijedi
                              Ko vrijedi,leti
                              Ko ne leti,ne vrijedi..
                              (Grunf,TNT..)

                              Comment

                              • Franjo
                                Banovan
                                • 14.08.2009
                                • 2831
                                • Inđija - Beograd
                                • Renault megan II res

                                Re: Pomoć oko oduzetih vozila

                                MAREA imaš li certifikat o vlasništvu prodavca iz Italije, saobraćajnu dozvolu iz Italije i carinsku deklaraciju za uvezeno vozilo? Mislim kopije, koje su ti bili dužni dati, ili se nalaze u sudu?
                                Slažem se sa tarantulom da je pod jednim brojem napravljeno više carinskih isprava za više vozila, ali to još uvek nije dokaz da su falsifikovane, iako su overene krivotvorenim pečatima. Ako su ti pečati kod organa Carine, onda se ne radi o falsifikatu, već o Zloupotrebi službenog položaja, u što sam sklon da verujem, zbog mase vozila a da im nema traga o ulasku u Srbiju.
                                U mom slučaju ustanovio sam da su razne potvrde očiti falsifikati, neoverene i nepotpisane, ili nečitljivi potpisi, na osnovu kojih se nije moglo registrovati vozilo. Verujem da je to slučaj kod svih oduzetih vozila.

                                Comment

                                Working...
                                X