BMW M3 E30 - Fotografije

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TOKYO
    CBC Senator XXL
    • 17.07.2006
    • 1696
    • Beograd- NBGD

    BMW M3 E30 - Fotografije

    Morao sam!

    Stvarno je neverovatan!!!!!


























    MY ex RWD Alfa
    Drift & Donuts & Track
  • brzi_pas
    CBC Senator
    • 25.08.2005
    • 272
    • Podgorica

    #2
    jedan slicni iz Podgorice...

    http://www.oltretutto-arcg.com Alfa Klub CG
    Alfa Romeo's GTV V6TB, 164 Q4 & 75 V6

    Comment

    • Transporter
      CBC Senator XXL
      • 12.03.2006
      • 568
      • Avala BGD

      #3
      Morao sam sta cu





















      kez

      Comment

      • Hermes
        CBC Senator XXL
        • 14.02.2006
        • 1306
        • https://t.me/pump_upp
        • bemve

        #4













        https://t.me/pump_upp

        Comment

        • Transporter
          CBC Senator XXL
          • 12.03.2006
          • 568
          • Avala BGD

          #5
          Linkova ima na kilo , dajte zanimljive i najbolje slike..... Kanarinac tvoje slike ne vidi niko koliko mi se cini !


          KKK Bi-Turbo 480ks


          Comment

          • djoleM3
            CBC Član
            • 11.09.2007
            • 25
            • Beograd, Srbija

            #6
            evo slike...

            Comment

            • Transporter
              CBC Senator XXL
              • 12.03.2006
              • 568
              • Avala BGD

              #7










              i jedno zlo




              idem sada da kupim nov modem pa se vracam sa novim slikama

              Comment

              • Aki
                CBC Senator XXL
                • 04.08.2006
                • 1133
                • Beograd
                • Yugo 1603, Yugo 1301

                #8
                E'o malo...

                ...nema lepse od 3ke...
                "Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
                - Lousie Smith

                Comment

                • djoleM3
                  CBC Član
                  • 11.09.2007
                  • 25
                  • Beograd, Srbija

                  #9
                  Inace u zutom M3 A3M (zuco, vlasnik Alen Dretvic aka Karabalic) je V8

                  Comment

                  • djoleM3
                    CBC Član
                    • 11.09.2007
                    • 25
                    • Beograd, Srbija

                    #10
                    Original motor. Dobri stari S14

                    S14
                    Redni 4 DOHC 16V Solid Lifter Valvetrain and Individual Throttle Bodies. 1987-1991. 106kg
                    Koristen u E30 M3 i E30 320is za portugalsko i italijansko trziste. Blok motora je bio od M10 a glava od M88/S38 DOHC manje dva cilindra.
                    2.0L (195bhp) 2.3L (192-200bhp), 2.5L (215-238bhp)

                    Comment

                    • djoleM3
                      CBC Član
                      • 11.09.2007
                      • 25
                      • Beograd, Srbija

                      #11
                      BMWE30M3sportEVOIII

                      Razlikovao se od ostlih M3 modela pre svega po motoru od 2.5l (s14b25) koji je razvijao 238ks. Prednji branik se razlikuje od modela EVO 2, EVO 3 gubi Cecotto lip i na obican M3 branik se dodaje evo 3 lip spoiler. Takodje rep automobila se menja i dobija crni EVO3 wing. Na svaki EVO 3 model su isli dark hella farovi a stop lampe su ostale nepromenjene. Enterijer se takodje menja, M3 dobija EVO3 sportski profilirana sedista (kadice) a volan je presvucen alcantarom. Svaki je imao full OBC ( 13 dugmica sa kodom) sa stelovanjem na rucici migavca. Menjac ostaje standardan tzv "Z-getribe".
                      Nosio je alu BBS mrezaste felne sa srebrnim obodom i crnim srcem. Od decembra 1989 do maja 1990, napravljeno je svega 600 primeraka. Svaki je dobijao plocicu sa serijskim brojem (npr. 55/600) koja je bila locirana na zidu ispred pepeljare.

                      Comment

                      • Transporter
                        CBC Senator XXL
                        • 12.03.2006
                        • 568
                        • Avala BGD

                        #12
                        Evo jednog domaceg, prepoznace jedan nas clan svoj auto ! Da je cena bila imalo razumna sad bi bio moj,ali ko zna zasto je to bilo dobro......


                        Comment

                        • Shazalakazoo
                          CBC Senator XXL
                          • 15.10.2007
                          • 545
                          • Beograd

                          #13
                          Tacno tako!!! Ovaj spojler je katastrofa!! Fabrika je najlepsa!
                          Ovo je taj iz Krusevca... Dobro izgleda!

                          Comment

                          • djoleM3
                            CBC Član
                            • 11.09.2007
                            • 25
                            • Beograd, Srbija

                            #14
                            Aj malo detalja oko M3jke E30

                            "Ulicni" model BMW e30 M3 je napravljen zbog homologacije ucestvovanja na
                            Evropskom prvenstvu turistickih automobila (ETCC). Za homologaciju automobila u sampionatu, BMW je morao da napravi prvih 5000 "ulicnih" M3-jki. ETTC je u mnogome uticao na definisanje izgleda E30 M3. Trkacki model je morao da bude 100% slican obicnom, ulicnom modelu. Tako da su prosirena krila, gepek, veliki zadnji i prednji spojler takodje krasili i ulicni M3.

                            U vremenskom periodu od 5 godina napravljeno je 21.222 kom. BMW-a E30 M3. Otprilike 100 automobila je koristeno za kruzne i reli trke. 4.996 M3-jki je izvezeno na trziste Amerike. Ostali su ostali u Evropi.

                            1989 godine, dve limitirane serije M3 E30 su dozivele svetlo dana. Imena su dobile po prekaljenim BMW m vozacima Ceccoto i Ravaglia.

                            Ceccoto model je napravljen u 505 primeraka za evropsko trziste a Ravaglia u 25 primeraka za trziste Velike Britanije. Obe verzije su dolazile s tada najjacim motorima iz m3 i full opremom.


                            Tehnicki podaci

                            Four cylinder in-line engine, DOHC, 16 valves
                            (type S14 B23 M-power)
                            cylinder capacity: 2302 cc.
                            Bosch ML Motronic injection system
                            capacity: 215 DIN bhp. at 6750 rpm.
                            torque: 230 Nm at 4600 rpm.
                            gearbox: 5-speed, manual, close ratio
                            rear wheel drive, 25% limited slip differential
                            brakes: disk brakes all round, vented at the front
                            weight: 1200 kg.

                            Ceccoto plocica
                            Ravglia plocica

                            Comment

                            • djoleM3
                              CBC Član
                              • 11.09.2007
                              • 25
                              • Beograd, Srbija

                              #15
                              Jos jedan interesantan M3, ovaj put Gruppe A




                              Evo jos nekh referentnih magazina i literature vezane za temaiku M3

                              # BMW M Power - M3 Sport Evolution, Owner's Handbook, 1990
                              # Henry, A., "BMW M-SERIES, The Complete Story", Crowood Press Ltd., 1992
                              # Cohen, J., "BMW M-SERIES AND PERFORMANCE SPECIALS", Motorbooks International, 1996
                              # Rees, C., "BMW M-SERIES, Including M1, M3, M5, M635 and M Roadster", Motor Racing Publications Ltd., 1997
                              # Clarke, R.M., "BMW M Series Gold Portfolio 1976 - 1997", Brooklands Books, 1998
                              # Clarke, R.M., "BMW M Series Performance Portfolio 1993", Brooklands Books
                              # Road & Track magazine, January 1991

                              Comment

                              Working...
                              X