Glasao za Saab, jer me neki lik na ovom forumu napalio sa onim svojim egzibicijama i klipovima na tu marku... Verovatno ne znate o kome se radi... Nisam hteo da ga imenujem da se ne bi postideo...
I ja sam za Saab i to 93 aero polovan 2000 godiste, moze u Belgiji da se nadje u rasponu 6000-10000. Zasto, pa mislim da nije tesko pogoditi, kad imas dobrog prodavca koji zna materiju onda se lako odlucis.
BMW .....Sto - neznam?Jednostavno..posle japosa, na prvom mestu su mi nemci...a od nemaca...nekako mi je kod BMW-a najvise izrazena ta "sportska nota" (kod svakog modela).
Da nisam toliko zagrizen za brzinu...glas bi svakako otiso Volvo-u.
Italijani i francizu (POGOTOVO) mi nikad nisu bili ni blizu kao opcija da vozim.
Alfa mi ima savim prosecan\normalan dizajn, nista lepse, nista ruznije od drugih.
SAAB....jedino sam na ovom forumu video da se ljudi "loze" na njega.Verovatno je uticaj "Boost-a" prevagnuo Necu nista reci za motor, jer neznam...ali, sto se izgleda tice, po meni (izuzev ovog zadnjeg modela) - JEDNOM RUZAN AUTO.Naravno...nista licno...sve je stvar ukusa.
SAAB....jedino sam na ovom forumu video da se ljudi "loze" na njega.Verovatno je uticaj "Boost-a" prevagnuo
No coment, SAAB klubovi samo u EU imaju preko 80.000 chlanova, samo STCS sweden 13.000. No necemo o tome, nije tema...
Necu nista reci za motor, jer neznam...ali, sto se izgleda tice, po meni (izuzev ovog zadnjeg modela) - JEDNOM RUZAN AUTO.Naravno...nista licno...sve je stvar ukusa.
Kad se bude moglo sesti na sliku i voziti je kupujem Japanca (sliku mislim )
Misljenje je ko guza, svakom tudje smrdi
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Sto se ljubitelja SAAB-a tice..mislio sam na Srbiju.Na prste mogu da nabriojim koliko sam SAAB-ova video u zivotu u Srbiji.Odfjednom dodjem ovde..i....svi kao zele SAAB-a. KAd se ispostavi da i "gazda" vozi bas SAAB-a Koincidencija...neznam.Samo primecujem
Moj stav da je auto ruzan se odnosio (iskljucivo) na spoljni izgled.Unutrasnjost je druga prica (kao i motor).
Kao sto sam reko....ukusi...Zato...nema ljutis
Ma jok nema ljutis, sto bi, SAAB je bio preskupo auto za komunisticki rezim, posle dosa rat pa se odjednom sjatilo svasta na putevima (oni sa osiguranja) i dobio je narod malo veci uvid u sta je u stvari.
Primera radi, svi znaju sa raznih foruma o Skyline, chuli, ali chovek bez interbeta i dalje nema pojma u Srbiji da auto postoji.
Naprimer, kad Johanov SKY bude gotov i onda doci sa njim da SAT PLUS napravi reportazu, ima i machke da gledaju u "nebo"
Ja sam licno tip koji voli diskreciju i nezelim da se okrecu zamnom nikad, nigde zato je SAAB razlog vishe, a ulazim u svoj svet tamo ubutra.
No bio sam i ja mlad i vozio sam ii BMW, voleo da tandrcem ulicom da se sto vishe njih okrene i vidi srecom sazreva se
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Recimo S4 bi mi bio taman po izboru ide solidno stabilan na putu lepo izgleda ima quatro sistem, ali steta sto niste stavili gore i hondu, znam da nije europski ali mislim da bi bila rame uz rame sa saabom.
Dvoumio sam se izmedju saaba i bmw ali ipak je prevagnulo na bmw.Lep dizajn,lepo idu,sportska linija.U obzir bi dosao neki 540i 2000 god...
Oduvek zelim da se izvrtim u bmw-u....
BMW
mozhda u mom sluchaju favorizovan ispred Audija koji je racionalno i realno (po meni) najbolji iz grupe. Ipak, realno je i to da je BMW:
- pre svega i pre svih iz grupe pravi "driver's car", najbolji kad je upravljivost u pitanju, savrsheno "lezhi" na putu, solidna konstrukcija, izuzetni motori, pouzdan, trajan, savrsheno izbalansiran... To su po meni atributi na osnovu kojih (pro)cenjujem i stichem sliku o generalnom kvalitetu automobila.
- novi modeli troshi znatno manje u odnosu na one iz proshlosti, npr. 330i za svoju klasu troshi jako malo, 320d ima prosek 5,5 l itd Znachi, jednu od najvecih "greshaka" iz proshlosti su ispravili... Garantni rokovi i solidna istorija pouzdanosti garantuju neki prosek shto se troshkova odrzhavanja tiche. Hocu da kazhem da nije potrebno bogatstvo (kao ranije) odrzhavati ga...
- imaju dugu i uspeshu istoriju, prepoznatljivost i sharm svuda u svetu, chak i u Japanu ga gotive kao malo kojeg drugog proizvodjacha iz Evope/sveta...
- brend ima epitet da pravi "spotske automobile", doslovno svaki model ima " sportsku notu", chak i novi dizeli (530d) stizhu preko 250 km/h... Taj sportski "pedigre" je znak raspoznavanja jednog BMW-a...
- slab/spor pad vrednosti tokom vremena, josh jedna potvrda kvaliteta...
- i pored "velikog napora" Chrisa Bangle-a da ih dizajnerski totalno shebe, josh uvek imaju prepoznatljivu liniju koja asocira na dinamiku, sport, agilnost a sve u paketu koji i na prvi pogled daje dozu bezbednosti i garantuje da ce se dobro brinuti o putnicima...
- kao specijalnu "stavku" izdvajam kochnice koje su uvek, chaki i na "najstandardnijim" modelima uvek bile perfektne, zaustavni put je uvek bio medju najkracima u klasi (po klasama)... Kao shto jedan moj prijatelj reche: brzo krenesh, brzo stanesh...
- BMW Motorsport, shta reci...
Mogu ja josh ovako... Ali, stacu ovde, "you got the point"...
Comment