Glasao za Saab, jer me neki lik na ovom forumu napalio sa onim svojim egzibicijama i klipovima na tu marku... Verovatno ne znate o kome se radi...
Nisam hteo da ga imenujem da se ne bi postideo...
Izaberite auto, sta bi vozili
Collapse
X
-
To ti je iznudjena odluka, preispitacemo mi verodostojnost tog iskaza na detektoru....
Pretvaramo se u SAAB-Alfa Romeo sektu...Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
-
BMW .....Sto - neznam?Jednostavno..posle japosa, na prvom mestu su mi nemci...a od nemaca...nekako mi je kod BMW-a najvise izrazena ta "sportska nota" (kod svakog modela).
Da nisam toliko zagrizen za brzinu...glas bi svakako otiso Volvo-u.
Italijani i francizu (POGOTOVO) mi nikad nisu bili ni blizu kao opcija da vozim.
Alfa mi ima savim prosecan\normalan dizajn, nista lepse, nista ruznije od drugih.
SAAB....jedino sam na ovom forumu video da se ljudi "loze" na njega.Verovatno je uticaj "Boost-a" prevagnuo
Necu nista reci za motor, jer neznam...ali, sto se izgleda tice, po meni (izuzev ovog zadnjeg modela) - JEDNOM RUZAN AUTO.Naravno...nista licno...sve je stvar ukusa.
Comment
-
-
No coment, SAAB klubovi samo u EU imaju preko 80.000 chlanova, samo STCS sweden 13.000. No necemo o tome, nije tema...SAAB....jedino sam na ovom forumu video da se ljudi "loze" na njega.Verovatno je uticaj "Boost-a" prevagnuo
Kad se bude moglo sesti na sliku i voziti je kupujem Japanca (sliku mislim )Necu nista reci za motor, jer neznam...ali, sto se izgleda tice, po meni (izuzev ovog zadnjeg modela) - JEDNOM RUZAN AUTO.Naravno...nista licno...sve je stvar ukusa.
Misljenje je ko guza, svakom tudje smrdi
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Sto se ljubitelja SAAB-a tice..mislio sam na Srbiju.Na prste mogu da nabriojim koliko sam SAAB-ova video u zivotu u Srbiji.Odfjednom dodjem ovde..i....svi kao zele SAAB-a.
KAd se ispostavi da i "gazda" vozi bas SAAB-a
Koincidencija...neznam.Samo primecujem
Moj stav da je auto ruzan se odnosio (iskljucivo) na spoljni izgled.Unutrasnjost je druga prica (kao i motor).
Kao sto sam reko....ukusi...Zato...nema ljutis
Poz.
Comment
-
-
Ma jok nema ljutis, sto bi, SAAB je bio preskupo auto za komunisticki rezim, posle dosa rat pa se odjednom sjatilo svasta na putevima (oni sa osiguranja) i dobio je narod malo veci uvid u sta je u stvari.
Primera radi, svi znaju sa raznih foruma o Skyline, chuli, ali chovek bez interbeta i dalje nema pojma u Srbiji da auto postoji.
Naprimer, kad Johanov SKY bude gotov i onda doci sa njim da SAT PLUS napravi reportazu, ima i machke da gledaju u "nebo"
Ja sam licno tip koji voli diskreciju i nezelim da se okrecu zamnom nikad, nigde zato je SAAB razlog vishe, a ulazim u svoj svet tamo ubutra.
No bio sam i ja mlad i vozio sam ii BMW, voleo da tandrcem ulicom da se sto vishe njih okrene i vidi
srecom sazreva se
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
BMW
mozhda u mom sluchaju favorizovan ispred Audija koji je racionalno i realno (po meni) najbolji iz grupe. Ipak, realno je i to da je BMW:
- pre svega i pre svih iz grupe pravi "driver's car", najbolji kad je upravljivost u pitanju, savrsheno "lezhi" na putu, solidna konstrukcija, izuzetni motori, pouzdan, trajan, savrsheno izbalansiran... To su po meni atributi na osnovu kojih (pro)cenjujem i stichem sliku o generalnom kvalitetu automobila.
- novi modeli troshi znatno manje u odnosu na one iz proshlosti, npr. 330i za svoju klasu troshi jako malo, 320d ima prosek 5,5 l itd Znachi, jednu od najvecih "greshaka" iz proshlosti su ispravili... Garantni rokovi i solidna istorija pouzdanosti garantuju neki prosek shto se troshkova odrzhavanja tiche. Hocu da kazhem da nije potrebno bogatstvo (kao ranije) odrzhavati ga...
- imaju dugu i uspeshu istoriju, prepoznatljivost i sharm svuda u svetu, chak i u Japanu ga gotive kao malo kojeg drugog proizvodjacha iz Evope/sveta...
- brend ima epitet da pravi "spotske automobile", doslovno svaki model ima " sportsku notu", chak i novi dizeli (530d) stizhu preko 250 km/h... Taj sportski "pedigre" je znak raspoznavanja jednog BMW-a...
- slab/spor pad vrednosti tokom vremena, josh jedna potvrda kvaliteta...
- i pored "velikog napora" Chrisa Bangle-a da ih dizajnerski totalno shebe, josh uvek imaju prepoznatljivu liniju koja asocira na dinamiku, sport, agilnost a sve u paketu koji i na prvi pogled daje dozu bezbednosti i garantuje da ce se dobro brinuti o putnicima...
- kao specijalnu "stavku"
izdvajam kochnice koje su uvek, chaki i na "najstandardnijim" modelima uvek bile perfektne, zaustavni put je uvek bio medju najkracima u klasi (po klasama)... Kao shto jedan moj prijatelj reche: brzo krenesh, brzo stanesh...
- BMW Motorsport, shta reci...
Mogu ja josh ovako...
Ali, stacu ovde, "you got the point"...
Comment
-

Comment