Ja sam gledao jedno 16 sati direktnog prenosa i na kraju sam zaspao ...
Uglavnom, ove godine je Audio jurio Pežo. I na kraju ga i stigao. Još jednom se pokazalo da na LM dobija taktika, boksovi i iznad svega pouzdanost. Znači hladna glava .
Trka je, makar meni bila neverovatno zanimljiva. Šteta što su se u GT2 Porshei skršili jako rano.
Čekamo sledeću (ili onu tamo) godinu da vidimo kakav će biti Audi (i ostali prototipovi) sa zatvorenim krovom. I kada će Acura i hoće li Porsche u P1 ...
super je bilo..i ja sam pratio vetji deo tu i tamo..osim u bas sitnim satima.
kazu i da tje BMW (neki model) od 2009 da se takmici u GT2.
peugeot je skoro skinuo audija..
ali zato je aston martin skunuo corvettu sa trona ..
nesretjni lamborghini u GT1 je vise proveo u boxu nego na stazi ,na kraju je kasnio 100 i nesto krugova iza pobednika trke ili oko 1300km ..kakva bruka..bolje da su se povukli ..yugo bi napravio bolji rezultat,a i motor se cas posla promeni
Gledao sam celu noc i evo sada sam ustao Bilo je dobro, pogotovo voznja Audija po mraku i kisi. Kako vozi covek, svaka mu cast.
Jedino mi je krivo za Vette
Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.
kako mislis ovde godine prati on njega od 2000 pa nakraju ispliva ispred
Ne kapiram? Misliš na Pežo? Pa ovo je Pežou 908 bila tek druga godina. Jeste brži auto, ali u LM pobeđuje bolji, a ne brži auto .
Realno, osim Peskarola pre koju sezonu, niko nikada nije prišao Audiju. Ove godine je Pežo "preterao" sa brzinom, a nije pazio na organizovanost tima, taktiku, čuvanje goriva i guma, dovoljno dobro kao Audi.
Što se tiče Astona, on je na nivou Korvete, ako ne i malo preko već neko vreme. Nije bilo iznenađenje, mada ne bi bilo ni da je Korveta dobila .
Svaka cast Audiju na pobedi, dobro je sto su konacno dobili dostojnog konkurenta.
Slucajno sam prkeo vikenda sedeo s jednim likom koji je dobar prijatelj i prvi komsija Alex Wurz-a.....kaze da covek ne lici na sebe vise - vec skoro 3 meseca ima sledeci ritam: ustajanje, trcanje/fitnes 3 sata, rucak - spavanje 4 sata i tako u krug ceo dan, da se adaptira za trku...ludilo
U Audiju nisu bili bas optimisti pred trku jer ih je u kracim trkama ove godine Peugeot pobrisao sa staze. Napravili su odlicnu taktiku sa produzenim stintovima da bi kako-tako parirali Peugeotu, uzdali se u sjajno uigrane dve postavke vozaca i malo srece sto ih je i posluzilo sa kisom koja je potpuno zbunila Peugeot-ov tim i na njihovu nesrecu padala povremeno tako da je staza skoro sve vreme bila vlazna ili mokra. Peugeot je ove godine pobedio sam sebe. U svakom slucaju, svaka cast za Audi - ovo je njihov maksimum i izvukli su sve iz sebe.
Od sledece godine menjaju se pravila, pa bi trebalo da vidimo konkurentnije benzince Aston Martin i Acuru koja je u Americi vec par puta bila bolja od Audija. U Americi su vec promenili pravila
Corvette je trebalo da pobedi jer u principu brzi od Aston Martina i vrlo pouzdan, pa je ovo njihov neuspeh...Dragi su mi i jedni i drugi
Najzad jednom u zivotu da i Porsche nema srece - u GT2 im bas nije islo, ali je zato Porsche Spyder bio izvanredan u LMP2. Steta sto Porsche nema vece ambicije s tim bolidom.
Ne znam tacno kakva su pravila i da li su dozvoljeni turbo benzinci? TDI-evi i ostali tu onda ne bi vise imali sta da traze Mada kazu da njih vadi potrosnja goriva pa da zbog toga pobedjuju...
Ako sam dobro razumeo pravila, dozvoljeni su turbo benzinci ali sa najviše četiri cilindra i ne znam kojom zapreminom.
Što se tiče potrošnje i nisi u pravu, dizeli u trci troše oko 10% manje od benzinaca u trci i maju 10% manji rezervoar. Dođe mu na isto.
A i motor nije toliko bitan. Mislim, nije bitan ni u Formuli 1 (sada svi imaju "isti"), a pogotovo nije bitan u 24-časovnoj trci. Pobediće veća ekipa. Ona koja ima više iskustva, bolju organizaciju, veće znanje. To je i sada i prethodnih godina Audi.
Dokaz za to je da je Pežo imao značajno brže krugove od Audija. Nesretni Pežo koji se stalno kvario je u jednom krugu napravio vreme ispod 3.20 (3.19) što niko nije mogao ni da sanja samo nekoliko dana pre LM. Nije mu mnogo pomoglo što je realno bio najbrži.
Pravila su zastarela jer oni koji su ih pisali nisu sanjali koliki ce napredak doziveti turbo dizel motori, pa zbog toga mogu da imaju veliku zapreminu i dva turba.
jos ako dozvole takmicenje bolidima sa Wankel motorom bice jos zanimljivije
hebo teeee sto si ti dosadan sa im vankelom, pa da valja to cudo bi se i dalje pravilo
zverko...prave se i dalje..rx8-1,3l zapremine 231 konjic..
zasto sam zapeo,pa te godine niko nije smatrao mazdu za nekog konkurenta.verovatno su bili misljenja kao i ti
i sta je se odigralo?pobedili ih u brzini,stabilnosti,pouzdanosti..
i gle chuda,odmah posle toga wankel dobija ban...kada si vec toliko zaludjen sa nemackom tehnologijom,trebao bi onda da znas malo vise o wankel motoru i njegovom principu rada,manama i prednostima.ipak je to nemacka tehnologija,koja je eto dozivela vrhunac kod jednog japanskog proizvodjaca .naci ces dosta linkova sa video klipovima kako je tada mazda 787b ............ konkurenciju.
zato se i nadam da ce skinuti zabranu
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
Comment