Savet za kupovinu dvostubne dizalice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • roske
    CBC Senator
    • 08.03.2007
    • 272
    • Lazarevac
    • Alfa Romeo 145 boxer

    Savet za kupovinu dvostubne dizalice

    Posto nemam nikakva iskustva sa dvostubnim dizalicama a imam nameru u skorije vreme da je kupim
    interesuje me na sta najvise treba obratiti paznju prilikom kupovine (da napomenem)polovne.
    Mozda se iskombinujem za novu ali nemam pojma jos radim garazu za nju pa koliko mi ostane ali polovna mi ne gine.
    Cene su razne a i kvalitet ide uz njih,da ne pricam o penzionerskim Wurt dizalicama koje su trenutno previse za moj dzep.
    Bio sam se zagrejao za novu ona je 2000e marke EVER ENTERALnosivosti 4000kg
    visina dizanja 1900mm
    vreme dizanja 55 sek
    snaga motora 2.2kw
    tezina 80kg
    automatski elektromagnetni sigurnosni sistem zakljucavanja
    gumena zastita kod otvaranja vrata na vozilu
    i tako to.
    E sad po meni za ove pare to su dobre karakteristike plus sto ljudi doteravaju i postavljaju sa garancijim od godinu dana.
    Sta mislite o Bnjaluckim dizalicama ima ih remontovaih za 1400e 1000e raznih cena.Na sta najvise uopste obratiti paznju,na kardan lanac vijkove za njih sam cuo da su najskuplji kad stradaju.Elektro hidraulicne elektro mehanicke,
    neko ih ima neko zna nekog ko ima,svaki komentar koristan
  • VVLAJKO
    CBC Senator XXL
    • 23.07.2008
    • 484
    • Nis
    • Audi A4, Primera p12

    #2
    Re: Savet za kupovinu dvostubne dizalice

    Ja imam elektro hidraulicnu EVER ETERNAL ali od 3 tone i za sada sam izuzetno zadovoljan, kao i sve kolege u Nisu koji ih imaju. Rec je o kineskim dizalicama, kvalitet je za sada odlican a do kada ce videcemo. Realno veca nosivost od 3 ili 3.2 tone ti i ne treba, cena je u GIR-u bila oko 1.700e koliko se secam, a imas iste dizalice pod drugim imenom i u TEHNO AUTU takodje u Nisu i mislim da su jeftinije. Takodje imam i elektro mehanicku OMCN sa sinhronozacijom izmedju stubova na lanac. Kupljena je polovna u Milosevcu kod Krnjeva, firma se zove DEJAN BORKIN, bave se uvozom polovne opreme za servise iz Italije. Od njih sam kupio dosta dizalica i druge opreme i izuzetno sam zadovoljan svime.Sve dizalice su im u besprekornom stanju, uglavnom remontovane i sto je naj bitnije namontirane su i mogu da se probaju.!!Naj bitnije od svega su matice na vretenima!!! one ne smeju da imaju lufta i moraju da budu originalne, nikako pravljene na strugu. Dizalica mora da radi tiho ne sme da tandrce i da glasno bruji, ako je bucna neispravne su matice!!!Ako pazaris polovnu dizalicu preporucujem ti ovu firmu i dizalicu na lanac, one na kardan uglavnom marke RAV su se i meni, a i drugim kolegama pokazale lose.Polovnu hidraulicnu nikada nisam pazario pa neznam nista o tome. Uglavnom ne kupuj razmontiranu dizalicu osim ako prodavac ne dodje da je namontira i ne gledaj mnogo godiste nego stanje. Takodje imas i modele gde jedan stub dize na vreteno ili hidrauliku, a drugi na sajlu ili lanac i njih izbegavaj u sirokom luku! takodje imas i dizalice sa dva motora bez rama i podne sinhronizacije.One su dobre ali je njihova ugradnja dosta skupa i komplikovana, treba izuzetno jak i debeo beton na podu, a samo tiplovi su oko 200e, takodje sinhronizacija izmedju stubova moze da bude problem da se nasteluje pa dize neravnomerno. UFFF Pozz
    Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

    Homer J. Simpson

    Comment

    • roske
      CBC Senator
      • 08.03.2007
      • 272
      • Lazarevac
      • Alfa Romeo 145 boxer

      #3
      Re: Savet za kupovinu dvostubne dizalice

      Iscrpan odgovor,da tu event enteral sam i video u Gir-u bili su na sajmu a i nasao sam njihov sajt i kontaktirao sam ih.
      Cuo sam da su te dizalice kineske nisam bio siguran ali izgleda da je tacno,od svih mi deluju najpouzdanije za te pare.
      A i zaboravih da kazem za visinu dizanja kod nje je u prospektu 1900mm neke dizu 1700 da li je to dovoljno.
      Ako mozes posalji mi broj od te firme da ih kontaktiram,hvala na odgovoru dosta ce mi koristiti,usput kad budes u Lazarevcu svrati na pivo.

      Comment

      • VVLAJKO
        CBC Senator XXL
        • 23.07.2008
        • 484
        • Nis
        • Audi A4, Primera p12

        #4
        Re: Savet za kupovinu dvostubne dizalice

        Novo je novo! Visina od 1700 je sasvim dovoljna, kao i tezina od 3.2 tone. www.tehnoauto.rs 018/295 001. GIIR je 200 metra od mene, ako dolazis obavezno svrati -servis JAPAN PLUS. B.T.W cene u GIIR-u su bez PDV-a
        Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

        Homer J. Simpson

        Comment

        • fjodora
          CBC Početnik
          • 17.01.2010
          • 1
          • bac

          #5
          Re: Savet za kupovinu dvostubne dizalice

          da li mi mozete dati broj telefona firme za uvoz polovne opreme za servise vlasnika dejana borkina iz milosevca u pitanju su cetvorostubne dizalice,i da li ima neko savet u vezi te kupovine

          Comment

          • stojicmiso
            CBC Početnik
            • 08.08.2010
            • 4
            • Stanisic

            #6
            Re: Savet za kupovinu dvostubne dizalice

            zna li neko dal mogu da prepakujem dvostubnu auto dizalicu sa 380 na 220v

            Comment

            • djukic
              CBC Senator XXL
              • 27.03.2005
              • 2526
              • Beograd

              #7
              Re: Savet za kupovinu dvostubne dizalice

              Pa sve se moze... Ali jednostavno nemoze nikako. Motor je trofazni i .

              Inace resen problem kod mene sa dizalicom. Kupio sam NOVU!!!
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • mb12
                CBC Senator XXL
                • 06.11.2006
                • 640
                • Vrbas
                • Mazda 626 2.0 TD

                #8
                Re: Savet za kupovinu dvostubne dizalice

                Moze da prepakuje trofazni motor da radi na monofaznu struju Ali da neduzim ovde, neka pozove servis za elektromotore i nek se raspita kako bi islo i koliko bi kostalo. Posao nije velik, par kondezatora i to je to. Zacisi samo od tipa elektromotora i njegove snage.

                Bolje da plati elektroinstalatera i dovede trofaznu struju u radionicu

                Comment

                • djukic
                  CBC Senator XXL
                  • 27.03.2005
                  • 2526
                  • Beograd

                  #9
                  Re: Savet za kupovinu dvostubne dizalice

                  Pa uz prepravke moze, ali da se elegantno resi, da se elegantno resi promena smera.... Da je elektrohidraulicna dizalica onda je stvarno lako posto motor mora da vrti samou jednu stranu tj. da pumpa ulje.

                  Ovako bolje jos 2 faze + veliko rasterecenje te jedne faze...
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • stojicmiso
                    CBC Početnik
                    • 08.08.2010
                    • 4
                    • Stanisic

                    #10
                    Re: Savet za kupovinu dvostubne dizalice

                    pa neka grebenasta sklopka 2 kond.i 2.2kw el.motor.al stoji bez veze na stubu.

                    Comment

                    • Milos
                      CBC Senator XXL
                      • 12.05.2005
                      • 700
                      • Beograd, carraburma

                      #11
                      Cao,

                      Podigao bih temu a i ujedno upisao svoj prvi post posle verovatno vise od 8 godina odsustva sa cbc-a
                      Naime trazi se nova dvostubna auto dizalica oko 3 tone, elektro mehanicka sa sto jednostavnijim principom rada pa se prakticno izbor sveo na dizalicu s jednim motorom i prenosom preko kardana ili preko lanca na drugi stub.
                      Da li izmedju ova dva sistema prenosa postoje prednosti i mane i koje su? Sta se preporucuje?
                      Za sada vidim da nussbaum i hofmann ne prave vise tu opciju, dok su ravaglioli i beissbarth jos uvek dostupne u proizvodnji.

                      Hvala unapred

                      Comment

                      • zilot
                        CBC Član
                        • 03.04.2017
                        • 19
                        • bg
                        • opel

                        #12
                        Imam RAV dvostubnu autodizalicu na matice i navojna vretena i kardan. Tandrce mi kad spustam auto, kad dizem radi lepo, nije ranije tako tandrkala. Da li je u pitanju razdesenost stubova, mada ne znam sta moze samo od sebe da se razdesi, ili su popustili mozda upinjaci kanala pa je to razlog. Tandrce najvise na polovini maksimalne visine. Da li mogu i lezaji da budu. Matice su plasticne uradjene, nije mnogo radila, desetak puta godisnje je koristim... Da li je neko imao slica iskustva? Dizalica ima svoj ram na kojem stoje stubovi, dakle nije svaki za sebe na betonu.

                        Comment

                        • zilot
                          CBC Član
                          • 03.04.2017
                          • 19
                          • bg
                          • opel

                          #13
                          Problem je u neuravnotezenosti auta, kad se bolje postavi ne tandrce kad se spusta, ne koristim je cesto pa nesto nisam ni probavao. Verovatno plasticni upinjaci imaju malo lufta pa kad tezina pada pod jednu stranu tandrce pri spustanju jer upinje tezina u tu stranu...

                          Comment

                          Working...
                          X