Ko ce postati Vas mobilni provajder?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Re: Ko ce postati Vas mobilni provajder?

    Nije pojenta u menjanju nego u njihovom saznanju da možeš menjati, kao i sa ADSL-om dok nisu bili obavezni da ti odmah daju migracioni kod ništa odnjih, sad svi upola cene, nemoraš platiti 5 meseci itd...

    Gledam one Hrvatske reklame i muka mi je ali sad očekujem da će biti uskoro i kod nas. Sad kad može ja ću da sačekam da se isvadjaju i onda ću da promenim na onoga ko daje najviše sms poruka pošto ih nikad ne pišem... h I ebo ih smart, pola sata sam tražio šta je to smart
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Gavra
      CBC Senator XXL
      • 06.03.2008
      • 2031
      • Beograd

      #17
      Re: Ko ce postati Vas mobilni provajder?

      Ne znam cemu se radujete svi toliko? Svi imamo neke pakete gde imamo odredjen broj minuta u mrezi,van mreze,u romingu....a sad necemo znati ko je u kojoj mrezi pa ce moci da nas steluju kako im volja
      Poslednji nek ugasi svetlo

      Comment

      • MagicMaster
        CBC Član
        • 22.01.2011
        • 77
        • Požarevac

        #18
        Re: Ko ce postati Vas mobilni provajder?

        Čućeš obaveštenje koju mrežu pozivaš kadazoveš nekog, a taj neko je promenio mrežu. Ako je u svojoj matičnoj , nećeš čuti.

        E sada, ima kvaka, mislim da će onaj ko seli moći i da isključi obaveštenje.

        mada, realno, ja stvarno više ne znam nikog ko ima paket sa minutima u mreži/van mreže.

        Svi su uzeli ono, ka svim mrežama ....

        Comment

        • RANK
          CBC Senator XXL
          • 28.02.2007
          • 1635
          • Beograd
          • FIAT MAREA WEEKEND 1

          #19
          Nekad sam bio u Mobtelu, 10 godina sam u telekomu, i sto bi rekao Cola u reklami, ' Nista ja tu ne bi' menj'o'

          Ko je osetio blagodeti MOBTELA, a isto tako i Telenora na svojoj kozi, taj na Telekom ne kuka. Znaci nema ni teoretske sanse da predjem kod Austrijskih mafijasa ili kod Norvezana koji su u lopovskom MOBTELu promenili samo ime.
          "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

          Comment

          • prolupator
            CBC Senator XXL
            • 02.09.2005
            • 3968
            • Zemun

            #20
            Sačekaću jedno mesec dana da vidim kako to funkcioniše i šta se nudi... imam OK paket kod LELEkoma pa mi se i ne žuri ...
            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

            prolupator.mojblog.rs

            Comment

            • MagicMaster
              CBC Član
              • 22.01.2011
              • 77
              • Požarevac

              #21
              "Ko je osetio blagodeti MOBTELA, a isto tako i Telenora na svojoj kozi, taj na Telekom ne kuka."

              Kod mene obrnuto, imao dva broja, u MTSu.Jedan od 2001, drugi od 2006. Pre 3 godine zbrišem sa MTSa sa privatnim, onim prvim, samo promenim 065 u 069, i milina jedna. Za ovaj službeni sam bio primoran da čekam MNP.

              Moja iskustva su gorka sa MTSom ....

              Sad bar može svaka 3 meseca da šetaš, pa mogu sve mreže da se isprobaju.

              Comment

              • MagicMaster
                CBC Član
                • 22.01.2011
                • 77
                • Požarevac

                #22


                Srbija | subota 16.07.2011 | 00:04
                Hiljade ljudi menja mrežu mobilnog
                Izvor: Danas

                Beograd -- Za prve dve nedelje otkako je uvedena mogućnost prelaska u drugu mobilnu mrežu uz zadržavanje broja, više od 4.200 korisnika podnelo je zahteve za promenu.

                U Republičkoj agenciji za elektronske komunikacije ističu da je dosad realizovano više od 1.000 prelazaka u druge mobilne mreže.

                Najviše zahteva za prenos brojeva dobili su Telenor i Vip - po skoro 1.800, dok je za prelazak u Telekom tri puta manje interesovanje.

                Prema navodima MTS-a, od početka primene usluge prenosa brojeva zahtev da prenesu svoj broj u ovu mrežu podnela su 673 korisnika, od čega su dosad njih 207 postali novi korisnici ovog operatora.

                "Sam proces prenošenja brojeva protiče bez problema. Podsećamo korisnike i na uslove za prenos broja u drugu mrežu, odnosno da je potrebno da izmire sve obaveze prema operatoru čiju mrežu žele da promene, kao i da su najmanje tri meseca korisnici nekog od operatora", ističu u MTS-u.

                U Telenoru kažu da su od 1. jula primili ukupno 1.778 zahteva za prelazak u svoju mrežu, ali da još nema preciznih podataka o broju realizovanih prelazaka. Kako dodaju, znatan broj zahteva je u obradi, a jedan broj je morao biti odbijen, jer nisu bili zadovoljeni uslovi za prenošenje broja predviđeni Ratelovim Pravilnikom o prenosivosti broja.

                "Podsećamo, da bi korisnik prešao u drugu mrežu potrebno je da donese na uvid isečak poslednjeg računa kao dokaz o tome da izmirio sva dugovanja prema svom dosadašnjem operatoru. Prelazak u Telenor mrežu je besplatan, a korisnik koji želi da prebaci broj mobilnog telefona, mora da podnese zahtev u Telenorovoj prodavnici, Telenor pultovima i kod ovlašćenih dilera", objašnjavaju u ovoj kompaniji.

                U Vip mobajlu kažu da je za prve dve nedelje podneto 1.784 zahteva za prelazak na Vip mrežu, od čega je do sada tehnički preneto 472 brojeva, odobreno još dodatnih 281 zahteva koji bi trebalo tehnički da se prenesu, dok 238 čekaju na odgovor. Međutim, oni napominju i da je 793 zahteva odbijeno od matičnog operatora. Prema njihovim podacima, iz MTS mreže Vip je dobio 1.348 zahteva korisnika, a iz Telenor mreže 436.

                "Svaki put kada matični operator odbije zahtev, mi sa korisnikom proveravamo podatke i ukoliko je razlog odbijanja ispravljiv, zahtev se ponovo šalje uz korisnikovu saglasnost. Zato je važno da naglasimo da su iz ove statistike isključeni ponovljeni zahtevi istog korisnika", napominju u Vipu.

                Comment

                Working...
                X