Prekorachenje brzine...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    Svedjani a kamoli drugi Skandinavci su navikli na lagani saobracaj sa malo prometa, dugacke trase koje se mere hiljadama kilometara i gde se zahteva opusteniji stil voznje. a i zive van tranzitnih tokova i gradovi su uglavnom manji a teritorija retko nastanjena.

    ako bih mogao da uporedim kao neka nasa provincija (nista negativno) gde ima 2 -3 ulice, kruzni tok ne postoji a saobracaj je jako redak.

    i onda vozac koji se duze vremena na to navikavao izadje na autobahn sto je drugo ime za pistu, i pocne da vozi svojim ritmom oko 100-120 ili 130km/h a sto je jaaako sporo za nemacke uslove.

    za ukljucenje na auto put ocekuje se da se vozi bar 100 a ni 150km/h pri ukljucenju nije retko, odnosno svakodnevna je pojava.

    kako glavni nemacki autobanovi imaju po 4 odnosno 8 traka obicno je desna za spora vozila tipa 80km/h, u srednje 2 se vozi 120-150 u kolonama ili oko 180 solo a u najbrzoj za obilazenje se uopste ne ulazi sa manje od 200km/h a vozi se koliko moze auto- 250km/h je sasvim normalna pojava.

    e sad, onih americkih 55 ili 75 ili 80 milja je nemacka srednja desna traka za spora putnicka vozila ili za vozace pocetnike...

    osecaj autobana bi AMeri mogli da zamisle kada bi vozili 100-120 milja na sat ili tacno 2 puta brze od njihove prosecne voznje ( i to naravno u proseku).

    da se vratim na vozaca iz provincije, kada naidje na kruzni tok na Slaviji uhvati ga panika jer ima sa svih strana saobracaj koji aktivno menja pravac kretanja a pri brzini 40-50km/h gde nema zasutavljanja i razmatranja da li bi levo ili bi desno, a mozda bi i pravo ma ne ipak poludesno...

    za takav luskuz sporog odlucivanja i prakticno gusenja saobracaja nema vremena i otuda i onaj utisak o nervoznim BG vozacima koji trube kada neko stane ili skoro stane i natenane se razmislja da li bi vozio i gde bi vozio.

    tako i na autobanu ne samo u Nemackoj, isto je i u Italiji ili AUstriji, ko ne zna tacno kako i zasto ne treba da razmiljsa o levoj traci i nece se naci iznenadjen ako se drzi desne trake i kulira lagano sa 100-130km/h i pusti druge da normalno voze.

    autoban je predvidjen za _brzi_ transport pa to podrazumeva i odgovarajuci stil voznje, sposobnosti i narocito vozila.

    za prosecnog Amera evropski zivi saobracaj je u proseku enigma i dozivljavaju ga ( po njihovim objasnjenjima) kao suludo brz jer su oni navikli na lagano kotrljanje po pravcu i sirokim freeway putevima.

    u SAD prakticno i nema autobana, u punom smislu organizacije saobracaja (zatvoren tok, nema ukrstanja, nema zaustavljanja, nema voznje levom trakom, nema pijenja Coca Cole, sminkanja i ostaloga...

    ali, i statistike pokazuju da najvise stradaju stranci vozaci koji su neobuceni i nedovoljno vesti za tako gust saobracaj, veliku aktivnost saobracaja pri velikim prosecnim brzinama i na duge kolone.

    a u Nemackoj znaju kolone da budu duge i po 300km i to se redovno ponavlja odredjenih vikenda, vec se prave i kalendari Stau prognoza...

    a gde smo mi, wanna be vozaci ekstra jakih auta sa ekstra visokim brzinama po uglavnom prosecnim putevima koji nisu predvidjeni za vise od 150-180km/h jos pri projektovanju.

    ok, ima nekih deonica gde je jurcanje postpuno bezbedno i gde preko 200 nije nikakav problem, nezgoda je sto se kod nas ocekuje da je svaki pa i lokalni put pista.. a nije i eto nama crnih hronika.

    (a jruca se i preko 150 u naseljenim mestima gde je ulica siroka samo 5 metara sa bezbroj bocnih ukljucenja, nedavno je bila jedna takva tragedija sa tragicnim posledicama iako stradali nisu bili direktno odgovorni za nesrecu )

    nama nedostaje nekoliko pista /autodroma pa ko voli i zeli da se tu moze bezbedno izduvati i bez rizika testirati svoj auto koliko god pozeli.

    a svakome posel nekoga vremena dosadi..
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Skyline GT-R
      CBC Senator XXL
      • 13.02.2005
      • 806
      • Chicago - My Kind Of Town

      #17
      Originally posted by brick
      u SAD prakticno i nema autobana, u punom smislu organizacije saobracaja (zatvoren tok, nema ukrstanja, nema zaustavljanja, nema voznje levom trakom, nema pijenja Coca Cole, sminkanja i ostaloga...
      Tacno.A sta mi strasno smeta je sto ovde ne vazi - leva traka je za preticanje\obilazenje\brze automobile.Tip vozi 75-80mph (ili cak i manje)i drzi levu traku.Nema veze sto je nas 10 iza njega...dok mu ..eto tako...ne kvrcne nesto..pa se pomeri u srednju.Ali interesatno je da su ameri navikli na to i niko ne svira, niko se ne buni.Svi cekaju da taj neko pogleda u retrovizor ili se odobrovolji da nas pusti.Kad se vozim sa amerima i kad podivljam zbog toga, kazu mi "pa sta ti je...on i onako ide 10-15mph vise od ogranicenja" Imaju po 3 (normalno - na nekim prosirenjima i 4) trake...a puno njih ga coolira sa 100km\h u levoj.I onda moras da vozis "makazice" da bi ih izbegavao.

      Originally posted by brick
      osecaj autobana bi AMeri mogli da zamisle kada bi vozili 100-120 milja na sat ili tacno 2 puta brze od njihove prosecne voznje ( i to naravno u proseku).
      Voze brick, ima takvih puno.Neretko mozes da vidis kako par njih i na manjim putevima "sumanuto" voze kroz guzvu.Ali "problem" je sto ovde ima MNOGO policije.Kako u gradu (na svakom cosku), tako i na highway-u, pa se svi koliko-toliko drze propisa.

      Comment

      • Miljan3
        CBC Veteran
        • 10.12.2005
        • 156
        • under my car

        #18
        Originally posted by brick
        osecaj autobana bi AMeri mogli da zamisle kada bi vozili 100-120 milja na sat ili tacno 2 puta brze od njihove prosecne voznje ( i to naravno u proseku).

        za prosecnog Amera evropski zivi saobracaj je u proseku enigma i dozivljavaju ga ( po njihovim objasnjenjima) kao suludo brz jer su oni navikli na lagano kotrljanje po pravcu i sirokim freeway putevima.

        u SAD prakticno i nema autobana, u punom smislu organizacije saobracaja (zatvoren tok, nema ukrstanja, nema zaustavljanja, nema voznje levom trakom, nema pijenja Coca Cole, sminkanja i ostaloga...
        meni je vazda prosjek oko 120-140 mph kad se vracam uvece kuci iz Chicaga a po danu 90-100 mph i to nije ona suluda stalno da uleces nekome ovo ono nego normalno a ako neki nece da se pomjeri ima vazda trotoar (mislim nije pravi trotoar ali traka ostavljena za policiju hitnu i da mozes skrenut da izbjegnes lancani sudar)
        A sto se tice autobana imamo i to eheheh ja i nekoliko prijatelja uvece napravimo autoban po ovim lokalnim autoputevima oko chicaga skupimo se ja sa M3, rodjak mi sa 2003 911 twin turbo,drug sa infinity G35,lancer evolution 2005,Golf 2003 turbo GT28R sa oko 350 WHP,nissan 240,i onda trkamo se po pravcima i krivinama ovuda na pravcu porsche me pojede zato sto nisam mogo preko 160mph radi ****ni 5 brzina ali u krivinama ga stignem ali sledece ljeto je drua prica sa 2.93 i 6 brzina i toliko od mene o americkim putevima
        05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
        03' inf. G35-Greddy TT narucen
        95' M3 turbo-Prodat
        97' M3-4 vrata automatik
        95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

        Comment

        • Skyline GT-R
          CBC Senator XXL
          • 13.02.2005
          • 806
          • Chicago - My Kind Of Town

          #19
          @Miljan3

          Brick je mislio da uopstenu voznju\kretanje po auto-putu.Ne (kao sto sma reko) pojedinaca.

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #20
            Skyline,
            Vidim da me nisi potpuno razumeo. Zadnja najsporija desna traka je 120-130 brza realno a kad neko pokusa da se ukljuci "kilavo" a nema prosirenje tri kilometra da se zalece sta mu se onda desi ako mu se ljudi iz desne nisu pomerili (ili nisu imali gde)? Ti veoma brzo nailazis na mesto gde prestaje ta traka za "zalet" a ides jos uvek sporo. Kuda ces onda? Levo na vozila ili desno na ogradu? Nije situacija nimalo strasna ako si odlucan i postignes dovoljnu brzinu na vreme ali su ljudi uspavani i suvise relaksirani a to na autobahn-u "nije zdravo". Kad kamiona ima na putu onda je nesto lakse jer se oni krecu 90km/h desnom trakom pa se ima vremena da se kilavi malo. Kad su to automobili malo je "vruce". Pazi, imas samo 2 (dve) trake i tu zaletnu koja ti nestaje pred nosom jer se nisi jos uvek ukljucio a moras) a ogranicenje na takvim delovima autoputa je 130 koje se ne postuje posto su Nemci navikli da na deonicama sa tri trake nema ogranicenja. Uglavnom nema jer u principu je i u Nemackoj ogranicenje na 130 da se razumemo. Sta vredi da ti pricam kad to treba doziveti. Ovo nije Amerika vec mala Evropa. Ovde je prostor problem i sve je jako malo a brzina ogromna. Vi ste u USA ogromnoj prednosti sto se toga tice. A to da kuliras u levoj traci. Ha, presli bi preko tebe pa da ides i 180km/h. Nema sile. Niko ne zuri ali se zalete i voze a ti ako nisi u stanju da pratis ritam ne kvari ga drugome i skloni se. Pa bas zbog remecenja ritma su sva zagusenja u saobracaju i teski udesi. Neko odskace i zasere sve. Nije jednostavno za tu gde je a drugog puta nema. Kako onda da se ne gine?
            Brick, sta mislis kad udjes u kruzni tok oko Trijumfalne kapije . Nije strasno uopste ali je zanimljivo narocito ako jos i ne znas kuda si krenuo.

            Comment

            • Miljan3
              CBC Veteran
              • 10.12.2005
              • 156
              • under my car

              #21
              Originally posted by Skyline
              @Miljan3

              Brick je mislio da uopstenu voznju\kretanje po auto-putu.Ne (kao sto sma reko) pojedinaca.
              Epa neznam onda umene svi u porodici a i koga god znam voze oko 80-90 vazda a dosta puta i oko 100 ako nema guzve i nikad nisu dobili tiket niti ih je zaustavila policija eto da iskljucim sebe iz te uopstene voznje
              05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
              03' inf. G35-Greddy TT narucen
              95' M3 turbo-Prodat
              97' M3-4 vrata automatik
              95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

              Comment

              • Miljan3
                CBC Veteran
                • 10.12.2005
                • 156
                • under my car

                #22
                Originally posted by dranix
                Skyline,
                Vidim da me nisi potpuno razumeo. Zadnja najsporija desna traka je 120-130 brza realno a kad neko pokusa da se ukljuci "kilavo" a nema prosirenje tri kilometra da se zalece sta mu se onda desi ako mu se ljudi iz desne nisu pomerili (ili nisu imali gde)? Ti veoma brzo nailazis na mesto gde prestaje ta traka za "zalet" a ides jos uvek sporo. Kuda ces onda? Levo na vozila ili desno na ogradu? Nije situacija nimalo strasna ako si odlucan i postignes dovoljnu brzinu na vreme ali su ljudi uspavani i suvise relaksirani a to na autobahn-u "nije zdravo". Kad kamiona ima na putu onda je nesto lakse jer se oni krecu 90km/h desnom trakom pa se ima vremena da se kilavi malo. Kad su to automobili malo je "vruce". Pazi, imas samo 2 (dve) trake i tu zaletnu koja ti nestaje pred nosom jer se nisi jos uvek ukljucio a moras) a ogranicenje na takvim delovima autoputa je 130 koje se ne postuje posto su Nemci navikli da na deonicama sa tri trake nema ogranicenja. Uglavnom nema jer u principu je i u Nemackoj ogranicenje na 130 da se razumemo. Sta vredi da ti pricam kad to treba doziveti. Ovo nije Amerika vec mala Evropa. Ovde je prostor problem i sve je jako malo a brzina ogromna. Vi ste u USA ogromnoj prednosti sto se toga tice. A to da kuliras u levoj traci. Ha, presli bi preko tebe pa da ides i 180km/h. Nema sile. Niko ne zuri ali se zalete i voze a ti ako nisi u stanju da pratis ritam ne kvari ga drugome i skloni se. Pa bas zbog remecenja ritma su sva zagusenja u saobracaju i teski udesi. Neko odskace i zasere sve. Nije jednostavno za tu gde je a drugog puta nema. Kako onda da se ne gine?
                Brick, sta mislis kad udjes u kruzni tok oko Trijumfalne kapije . Nije strasno uopste ali je zanimljivo narocito ako jos i ne znas kuda si krenuo.
                Potpuno se slazem sa tobom oko svega i ovde na slicnom principu radi ukljucivanje na auto put moras se zaletit barem na 65-70 mph da se normalno ukljucis da neko nemora kocit zatobom ili da ne zavrsis u ogradi ako polako vozis i ljudi se nemogu pomaknut,samo sto je ovde sve usporeno prema njemackoj,vozio sam se prosle godine i po autobanu a vozim svaki dan i ovuda pa znam is prve ruke
                05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
                03' inf. G35-Greddy TT narucen
                95' M3 turbo-Prodat
                97' M3-4 vrata automatik
                95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #23
                  Ne bi ja insistirao na tome da mi se nije desio peh letos. Ostao sam bez LPG-a jer na jedinoj pumpi gde sam mogao da tankam nije vise bilo gasa. Kroz celu Madjarsku sam vozio sa losom pumpom za benzin a svracao sam na najmanje 10 pumpi usput da ipak proverim nemaju li slucajno LPG. Ubrzanje nikavo, auto tezak. Nije bilo guzve i Madjarska nije Nemacka ali sam uvek cekao da nema nikoga daleko da bi se poceo zaletati da se ukljucim. Uzas. A da je bila guzva ili drugo doba dana? To je u Nemackoj kvazi nemoguce da se izvede pod takvim okolnostima. Mnoge situacije naizgled naivne mogu biti katastrofalno opasne.

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    nemam pojma kako bi se i da li bi se odmah snasao u Parizu.
                    znam kako je izgledala prva voznju po Becu u samom spicu i nepoznavanje sistema jednosmernih ulica i nemogucnosti skretanja levo na raskrisnicama.
                    a svi sa semafora startuju ko da su na trkama..
                    ali, i to se za sat vremena nauci ili parkiras auto da budes miran
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      meni je vazda prosjek oko 120-140 mph kad se vracam uvece kuci iz Chicaga a po danu 90-100 mph
                      svaka cast.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • TETAK
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 3034
                        • Čačak, Srbija

                        #26
                        Čisto sumnjam, sobzirom na običaje lokalne saobraćajne policije u Čikagu!
                        Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                        Comment

                        • Skyline GT-R
                          CBC Senator XXL
                          • 13.02.2005
                          • 806
                          • Chicago - My Kind Of Town

                          #27
                          Policija u Chicagu je prilicno tolerantna.Na ulazu u Chicago prosek na auto putu odmah postane 90mph i ako je guzva.

                          Comment

                          • Miljan3
                            CBC Veteran
                            • 10.12.2005
                            • 156
                            • under my car

                            #28
                            Originally posted by TETAK
                            Čisto sumnjam, sobzirom na običaje lokalne saobraćajne policije u Čikagu!
                            Samo da ti kazem za policiju u Chicagu,njih zaboli neka stvar koliko ti vozis oni su previse zauzeti sa ubistvima drogom i ostalim stvarima ja sam imo slucajeva prosle godine na ulici oogranicenje 30 mph ja i moj drug se potrkamo i proletimo pored policajca preko 100mph on nista ama bas nista niti je rotaciju upalio niti da prikoci nista samo prodje i to je bilo gotov u centru chicaga downtown i to mi se desavalo nekoliko puta.Vamo ti je policija dosta opasnija u malim gradovima zato jer im trebaju pare i zaustave te i kad ides 5-6 preko ogranicenja .Milslim i ja se pravim ****** da me uhvate zatvor 100% ali jebiga zimi se smirim vozim dzipa nekoliko mjeseci i onda u ljeto nemogu odolit
                            a i moracu postavit imo sam nedje video kad smo se zezali proslo leto sa motorima ali i sa autima,samo ako mi ga stari nije naso i bacio nedje
                            05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
                            03' inf. G35-Greddy TT narucen
                            95' M3 turbo-Prodat
                            97' M3-4 vrata automatik
                            95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

                            Comment

                            Working...
                            X