Posto imam dve uparene bregaste za Nubiru, prilicno ostre, pitao sam da li je moguce njihov chip tuning prilagoditi njima, dakle izmeniti standardni set podataka za njih. Rekao mi je da nema problema, pod jedinim uslovom da ili dam sve relevantne podtake o bregastim, ili ih uputim na sajt proizvodjaca da ih sami skinu odatle.
Ovo smatram jako bitnim, jer to znaci da je dalji tjuning vozila mnogo laksi i pouzdaniji. Sta nam vredi poboljsanje mehanike, ako to posle ne mozemo da registrujemo u ECU, pa rade bez veze, neuskladjeno?
Licno sam video kako izostanak preprogramiranja ECU-a dovodi do drasticnih gubitaka snage kod vozila koja bi trebalo da imaju vise snage od serijskih. Naravno, posle programiranja, sve je leglo na svoje mesto.
Evo ja cu ti kazem taj 1.6 ima oko 95 konja e sad da bi ga uglavio mora malo da prepravi nosace motora sa stavljanjem glave iz GTI-a 16 v znaci dve bregaste dobija 140 konjica ko iz p....... s tim sto je malo zaj**ano jer GTI ima kompjutere pa sve to mora lepo da se poveze kad stavi pecurkicu (sparco surer flow) ili K&N(recimo 57i kit) sa nekim izduvom tj celom granom recimo na dva ona izlaza po jedna(mislim da tako ide ispravite me ako gresim) dobija bar 10 konjica ako ne ni svih 15 dakle to je vec 160 konja.Dalje obradom glave motora moze da izvuce 30 konjica bez problem znaci da ne radi nista extremno dakle motor ce trajati to vam je vec 190 konja.E sad ako se odluci za neki chip to mu je jos mozda 20 - 40 konjica sto na kraju daje solidnih 210 - 230 konja koje na tezinu od 740 kila ima da vuku samo tako
A evo kako to rade strucnjaci
Dok sam ziv necu zaboraviti taj post. Pre neki dan sam isao na Fandjo samo da ga nadjem i da ga sacuvam.
Najbolje mi je bilo kada je neki lik posle napisao: "Neka vozac popije guaranu pre voznje +20ks". h h
Hebo te koji lik!!!
Mogu li ja da ubacim neku turbinu na rendzu i da posto koristim plin,napravim skretnicu koja ce kroz isti vod moci da ubaci i NOS pa da na taj nacin dobijem jedno 250KS posto sada ima 107KS?
P.S.
Sad ozbiljnoostoji li mogucnost da se na svaki auto ugradi turbina?
Ma ko ce da se zeza sa turbinom, ima mnogo posla...
Nego ja bih ventilator grejanja vezao direktno na usis, ujedno dobijas i kontrolu snage iz kabine - koliko odvrnes fen toliko juris, a zgodno je i za regulisanje potrosnje! Jeftino, jednostavno, a radi.... sve delove imas, westgate ti ne treba jedino bi morao da dokupis neki blow off, externi naravno jer je plasenje pesaka sastavni deo tuninga...
I tako... mnogo volim brzinu!
Molim te, turbonator je nesto drugo... pokusavaju da uvale ono sto vec imas... Nego ti kad sredis pleh na autu lepo kod mene na tuning da maximiziramo potencijal zatecenih komponenti pod haubom
A ako si vec pazario turbonator ponesi i njega pa da napravimo biturbo!
Pa ako se dovoljno zainatis, turbinu mozes da zalepis i na kosacicu za travu, pa ti sad vidi, sve zavisi koliko ti je dzep dubok i glava tvrda
Tu se uvek javlja problem mazanja turbine kod dvotaktnih motora... Najbolje da su na turbini produvali svi dihtunzi, pa da pusta na sve strane... Tako ces sigurno dobro da je podmazes uljem rasprsenim u smesi za sagorevanje. Najbolje da i svecica bude dobro nacunderisana i sa malo vecim zazorom, pa da preskace po koji ciklus - tako ce i izduvni deo turbine dobro da se podmaze! Za kosilicu za travu, ja bih pre isao na mehanicki kompresor: moze turbina sa Kirby usisivaca, pa da se pokrece remenicom...
(\__/)
(='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
Evo pozajmljujem kirbi ako treba,ali hocu i ja posle da kosim travu!Imam dosta da kosim i kosilica sa kompresorom bi mi bas puno znacila
Mozda ipak da stavim na ovu moju samo K&N filter,bice dosta jaca...
Comment