Evo ja cu ti kazem taj 1.6 ima oko 95 konja e sad da bi ga uglavio mora malo da prepravi nosace motora sa stavljanjem glave iz GTI-a 16 v znaci dve bregaste dobija 140 konjica ko iz p....... s tim sto je malo zaj**ano jer GTI ima kompjutere pa sve to mora lepo da se poveze kad stavi pecurkicu (sparco surer flow) ili K&N(recimo 57i kit) sa nekim izduvom tj celom granom recimo na dva ona izlaza po jedna(mislim da tako ide ispravite me ako gresim) dobija bar 10 konjica ako ne ni svih 15 dakle to je vec 160 konja.Dalje obradom glave motora moze da izvuce 30 konjica bez problem znaci da ne radi nista extremno dakle motor ce trajati to vam je vec 190 konja.E sad ako se odluci za neki chip to mu je jos mozda 20 - 40 konjica sto na kraju daje solidnih 210 - 230 konja koje na tezinu od 740 kila ima da vuku samo tako
"Batica tuning", a konjici leteeee!
Collapse
X
-
kad ste vec poceli s tracarenjem...
Stari motor od 1.4 MPI koji je imao 75 hp sada ima preko 135 hp i 70% veci obrtni moment. Ovaj auto za stvarno malo para moze da bude azdaja i rado preporucujem svima koji imaju Daciu a vole Tuning neka odrade nece se kajati. Budzenje motora je proslo glatko uradjen je Chip tuning, sportski filter, nove sportske svecice, i jos jedna stvar ali ne bih da je otkrivam , naravno Remus izduv koji je veoma bitan.
Comment
-
-
Daj ajd tako mog SAAB-a da IZFRIZIRAMO!!!!!
Nabavitju ja glavu od SAAB-a 95... i idemo dalje... sa 150 HP, odvrnem turbinu... 195HP, Pechurka sa izduvima cca 15- znachi 210 HP Glava od 95ice... 30 HP... cca imam sad 240HP, sad CHIP-itj 20-40... ZNACHI SOLIDNIH 260-280 HP... JBG... SHTA TJU SAD SA benzinom... nemam dovoljno benzina.. znachi i druga PUMPA...
I BRE 280 HP ko iz Pxxxx ke... AJD DA ME NEKO STIGNE....
Comment
-
-
Ovo je najjaci tuning ikada!!Originally posted by booleroA evo kako to rade strucnjaciEvo ja cu ti kazem taj 1.6 ima oko 95 konja e sad da bi ga uglavio mora malo da prepravi nosace motora sa stavljanjem glave iz GTI-a 16 v znaci dve bregaste dobija 140 konjica ko iz p....... s tim sto je malo zaj**ano jer GTI ima kompjutere pa sve to mora lepo da se poveze kad stavi pecurkicu (sparco surer flow) ili K&N(recimo 57i kit) sa nekim izduvom tj celom granom recimo na dva ona izlaza po jedna(mislim da tako ide ispravite me ako gresim) dobija bar 10 konjica ako ne ni svih 15 dakle to je vec 160 konja.Dalje obradom glave motora moze da izvuce 30 konjica bez problem znaci da ne radi nista extremno dakle motor ce trajati to vam je vec 190 konja.E sad ako se odluci za neki chip to mu je jos mozda 20 - 40 konjica sto na kraju daje solidnih 210 - 230 konja koje na tezinu od 740 kila ima da vuku samo tako
Power of dreams !!!
Comment
-
-
Sto se cudite, pa prepuni su forumi takvih ideja i postavki ...
A ni stampa nije nista bolja ... pa pogledajte samo "Tuning & Styling", ne treba nista vise ...
U jednom od prvih brojeva, lik iz Grocke kaze malkice spustio glavu svom Yugicu, oprao lepo motor, stavio Weber 34/34 (umesto IPM 32/32), dodao filter za vazduh, bregastu sa nekog FIAT Sport kupea (spicovana na 6.300 o/min) i dobre svecice, pa iz 1.3 litra izvukao tacno 137 KS ... I oni to uredno objave.
Mora da su se oni iz Porsche-a osecali kao totalni idioti posle toga, oni se ubise radeci pa ne izvukose takvu specificnu snagu ...
Postoje dve vrste konjskih snaga, one na forumima i one ispod haubne. Do sada, video sam samo dva slucaja kada je ono sa foruma priblizno odgovaralo onome ispod haubne, mada, istini za volju, nisam se bas ubio istrazujuci, vise onako, usput. Ali znam da sam sa mojih neuglednih 100 KS u Yugu odrao mnoge sa 120+ KS po forumima, da ne navodim poimenice.
KS na forumima su dzabe, uzmes lepo lopatu i izvadis koliko ti treba. Uz malo srece, naletecete na ljude koji ce vam lepo objasniti da odnos kg/ks u stvari ne znaci nista, to je besmislica, bitno je sta oni kazu. A oni kazu kako dvogrli karb dodaje po 20 KS i slicne ******stine.
Pozdrav,
DVVBrzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?
Comment
-
-
A ja se okozio (rodio kozu) da sa 54ks u saobracajnoj dobijem 60 na tocku...(\__/)
(='.'
This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-
-
I ne samo ti ...Originally posted by RubiA ja se okozio (rodio kozu) da sa 54ks u saobracajnoj dobijem 60 na tocku...
60 na tocku je otprilike 70 na zamajcu, pretpostavljajuci ukupne gubitke od 15%, sto je u slucaju Yuga i celih 20%. I ja imam 85 KS na tockovima, dakle oko 100 KS u motoru.
I znam kako to ide i kako ti sa mnogo vise od mene po prici brzo ostaju iza mene bez nade da me ikada uhvate. A sta je sve moralo da se uradi da tako bude, bolje da ni ne pocinjem. Posto je sve to, je druga prica.
Problem je sto bi ljudi hteli nesto za nista, da uloze 100 evrica i dobiju 100 konjica. E, to nece da moze.
Sto se chip tuning-a tice, sa benzinskim motorm realno je ocikavti oko 10% vecu snagu i oko 10-12% veci obrtni momenat za prirodno aspirirane motore, malo vise za turbo motore. To otprilike i dobijes, to sam uradio Daewoo Nubiri - ima razlike, oseca se, ali je daleko od bilo cega spektakularnog.
Pozdrav,
DVVBrzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?
Comment
-

Comment