Automobil VS Motocikl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #16
    Upravo tako djukicu....uvek mozes da se obuces da ti ne bude hladno...al onda kada sidjes i treba da zavrsis negde nesto unutra....kada pocne skidanje
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Skyline GT-R
      CBC Senator XXL
      • 13.02.2005
      • 806
      • Chicago - My Kind Of Town

      #17
      Originally posted by prolupator
      motorcikl ?! Jel to ono pola auta pa ga jases i pravis se da ti prija ? Pa obuces ono gumeno odelo umesto da imas lepu kabinu i udobno sediste ? E, ja sam mrcina i volim da imam mesta, muzikica, klima, prozori, krov, 4 tocka.... Glasam za sigurne i ekonomicne (dva strasno relativna pojma).
      Evo ga...moj covek To sam oduvek pricao - izvadjen motor iz auta (nekog fice) stavljena dva tocka, sediste i volan...bezveze.Ja BAS ne volim te motore.Nikad ih nisam ni voleo.
      Sto se tice feeling-a u voznji, ne mogu da pricam jer se nisam vozio (na nekom trkackom motoru), ali shvatam da je feeling specifican.medjutim..kao sto kolega "prolupator" rece...kabina...4\5 sedista..klima..muzika..sednes sa drustvom\curicom..i jezdis.Ili pak druga strana - trkanje - sednes...leva ruka na volanu desna na menjacu (sem ako ne vozis Skyline ), drzis kvacilo...turiras..psutas kvacilo... G sila samo lepi za sediste, a noge samo "igraju" sa pedalama dole Pa onda uzivanje u kontrolisanju auta...Milina.

      Ali ok, slazem se da obe strane imaju svoje prednosti.MAda ja licno NIKAD ne bih vozio motor.NIkad me to nije privlacilo.A siguran sam da i ako budem probao...necu se oduseviti.

      Samo da dodam sto se tice prakticnosti...za Beograd\Srbiju se slazem...medjutim u Americi bi tesko videli razliku.Moras da stajes na semafore kao i auto, moras da cekas u koloni kad je guzva kao i auto (citaj - nema prolaza izmedju auta), nema parkiranja ispred radnje ili gde stignes nego ISTI parking prostor kao i auto..znaci prakticnost u dnevnom saobracaju...vrlo mala...ako je i ima.A opet..kad si zaglavnjen po sat vremena (tj kad ides lagano, kreni-stani) motor bi te ubio u pojam...I kad si u autu sa klimom i muzikom i drustvom..pa te nekad iznervira guzva a na motoru ne mogu ni da zamislim.

      Comment

      • NemaN
        CBC Senator XXL
        • 29.11.2004
        • 1560
        • munze

        #18
        ja nikad nisam zeleo da se vozim na motoru...

        iz razloga shto znam kad 1 sednem ima da ga kupim kad tad.....
        I'm not caucasian, I'm championship white

        Comment

        • vujke
          Admin
          • 29.09.2004
          • 1673
          • Mladenovac
          • Daewoo Lanos 1.5SX

          #19
          Uglavnom ko nije nikad seo na motor prica koliko je auto bolji, slazem se da ima prednosti ali.. Osecaj brzine i kontrole je nebo i zemlja izmedju motora i auta + sve sto je M rekao.
          while(!asleep()) {sheep++;}

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #20
            ja mislim da je ovo super resenje...
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • TETAK
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3034
              • Čačak, Srbija

              #21
              Prema mom iskustvu nema sredine ili voliš motocikl ili ne.Ko je vozio zna koliko je lep osećaj one treće dimenzije vožnje koja se i te kako oseća.Da ne pominjem lagano krstarenje nekim (dobrim) sporednim putem u jesen......Mogao bih da pišem ceo dan!
              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

              Comment

              • TheDoctor
                CBC Senator
                • 09.05.2005
                • 299
                • Keekendah City, Dukesland

                #22
                Motor je motor nema tu sta da se vise prica.
                E sad meni jedino sto je zapalo za oko je, da se mora rasclaniti malo koja kola se porede sa kojim motorom; da li se gleda prednost u gradu ili osecaj prilikom voznje?
                Sto se tice prakticnosti u "normalnom" zivotu, motor je sranje jer ne mozes nista na/u njega utovariti tipa dzak, kese, tv, svince... I naravno kad je zima opet ispusis.
                Naravno o svemu ostalom je tako lepo M pripovedao da nemam sta da dodam
                Ja sam rekao prvo motor, pa onda kola. O tome sam mastao kao jako mali i tako mora da bude.
                Ako sam mogao kao srednjoskolac pesice i u patikama da prezimim 4 zime svakog dana peske po 4 km, je8em mu majku mogu i sada. Motor mi je trenutno jedini san koji iz finansijskih razloga ne mogu da prisustim, ali docice dan...
                www.twowheelkings.de.vu

                Comment

                • Kanarinac
                  CBC Senator XXL
                  • 08.10.2004
                  • 2870
                  • BG,Weedikovac

                  #23
                  M za precednika!!!
                  Jednom sam seo na motor i rekao sam kad tad.Onda sam jednom vozio skuter i uzeo sam ga posle par meseci.Sad skupljam pare za motor neshto ozbiljnije tipa 600ccm za pochetak
                  Skuter je za grad dushu dao.Za vidikovca stignem u grad po najvecoj guzhvi za 15 minuta.Vozim po trotoaru izmedju kola uglavnom gde hocu.
                  E da M nije tvoj skuter najsporiji moj je 100%!!!Mozhemo i na crtu da vidish

                  I love my

                  Comment

                  • dfast
                    CBC Senator XXL
                    • 26.05.2005
                    • 1302
                    • Hoofddorp NL /Bgd

                    #24
                    Za grad je dovoljno 125 kuba, ok skuteri zavrsavaju posao i jednostavniji su sto se tice administracije, ne traba A kat, jednom se registruju ali ipak je Beograd brdovit a ja bas i ne volim da sam najsporiji uzbrdo, zato kazem da neki od 125-150 kubika, zavrsava sve poslove po gradu. Tacno je da na motoru ne mozes biti cist, kosa se bez kacige isprlja za 5 min voznje, uvek tu i tamo neka bara koja te isprska ali zato kad samo zamislim one guzve pored sajma, na mostaru ili autokomandi a ti lagano prozujis. Moze se na motor nakaciti korpa kao i ranac na ledja tako da neki lakse stvari ne predstavljaju problem, a za glomaznije stvari naravno auto. Motor sa sebe vidim kao drugo vozilo pored auta upravo zbog ovih prakticnosti, i jedni razlog zasto ga sada nemam je zato sto ne zelim da ga drzim na ulici, i cim se steknu uslovi krecem u potragu za nekim dvotockasem. Mislim da je jedini razlog zbog cega mnogi ne vole motocikle ipak bezbednost. Statistike su vrlo jasne i kazuju da je vozac motora 16 puta vise ugrozen nego vozac automobila. Tu je ukljucena vidljivost, stabilnost, kocenje kao i direktna izlozenost.
                    A kako tetak rece ljudi su tu jasno podeljeni, dok sam vozio motor trudio sam se da svakoga stavim na njega ili da dam da ga probaju i jasno se videla ta podeljenost, neki nisu krili odusevljenje dok su drugi jednostavno rekli, ne to nije za mene. Nije to strah nego jednostavo osecaj nesigurnosti i izlozenosti.
                    Savet pocetnicima, ne pucajte odmah na visoko, krenite od nizih kategorija, 80 ili 125 do 250, u pitanju je zaista prilagodjavanje i ucenje samokontrole. Motocikli se relativno lako prodaju i lako se da dodati malo kinte i kupiti jace ili kad vec izleti prilika ali je vrlo vazna ta uzlazna linija.
                    Sigurnosna oprema pod obavezno, danasnji zastitni kombinezoni, jakne i cizme su lepo dizajnirane, lagane i pruzaju dobru zastitu.

                    Comment

                    • CLD
                      CBC Senator XXL
                      • 08.02.2005
                      • 1225
                      • Belgija - ranije Luna-Chico

                      #25
                      U Belgiji su doneli zakon da motori do 125 kubika se mogu voziti sa B kategorijom, tako da sam vec planirao da kupim nesto ovo leto ali nisam uspeo, a sledece sigurno.

                      Comment

                      • TheDoctor
                        CBC Senator
                        • 09.05.2005
                        • 299
                        • Keekendah City, Dukesland

                        #26
                        Moj deda je svojevremeno vozio neki matori bmw i pritom isao za bosnu, nemacku i austriju tamo je imao neku rodbinu. To je bilo vreme izmedju 60ih i 70ih, svi zivi su vozili one pony exprese, a on pored njih sa 5x vecim bmw-om. Keva inace kaze da sam isti on sto se tice ljubavi prema motoru, jer kad krenem da se svadjam sa caletom (on izrazito ne voli motore iz zdravstvenih i prakticnih razloga), pocenem da pricam slicne stvari.
                        Ima jedna interesantna anegdota koju mu je pricao posle onog rata u bosni, naime on se vec ko zna koji put uputio za swabiju ii tamo u nekom x mestu, primetili su ga neki likovi zaposleni u bmw-ovom muzeju, nisu mogli da veruju da je moj deda imao taj primerak motora i to jos sa svim originalnim i ocuvanim delovima. poceli su da se nagodjavaju oko 2-3 kola koje bi deda dobio kada bi ustupio taj motor muzeju. ali deda tvrdoglav, kaze ne da on svog bemvejca ni za sta, tu je njemu sloboda kreno on svasta da sere, jos kaze meni, koji mu je bio ***** tada i sto je kog vraga tako razmisljao, valjda mlad i lud. na kraju je deda izvukao deblji kraj, krenulo je to sranje po bosni krajem 80ih, inflacija, kriza oa je morao da ga proda zbog nedostatka love, za neke sitne pare. a vi nemate pojma kako se covek skenjao pre svega sto je prodao nesto sto je skoro vozio ceo zivot, a i mene ga je bilo zao zato sto kada bi dosao kod njega, uvek bi mi pricao kako ce me voziti motorom u vojsku kad budem trebao da idem i na tu pricu sam se kao mali najvise lozio.
                        jbg stvari nikako nisu isle dobro: prodao je motor, umro je pre 3 god, a od vojske na kraju izgleda nece biti nista.

                        e sad na drugu stranu da krenem...uf sto me nerviraju 98% motorista u svari "motorista"...svi voze je8eni motor zato sto je to sad cool i in, pola njih ne konta neke osnovne stvari, a jednostavno imaju para pa moraju voziti i neki nadrkani motor i pri tom se parkirati i sve ribe vatati na tu foru. da prevedem za sve one koji ne vole motore: meni je to kao kada bi neki lik sad uvece na 0 stepeni spustio prozore do pola i gruvao muziku. mislim nije isto poredjenje ali isti tip gadjenja budi u meni.
                        2 be continued... odoh da ZzZzZz
                        www.twowheelkings.de.vu

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #27
                          Originally posted by Kanarinac
                          E da M nije tvoj skuter najsporiji moj je 100%!!!Mozhemo i na crtu da vidish
                          Haha....izgleda da ce ovde da padne prva opklada za trku "ko je sporiji" a opet u poredjenju s kolima najbrzi
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #28
                            Originally posted by TheDoctor
                            meni je to kao kada bi neki lik sad uvece na 0 stepeni spustio prozore do pola i gruvao muziku. mislim nije isto poredjenje ali isti tip gadjenja budi u meni.
                            2 be continued... odoh da ZzZzZz
                            oces reci prolazi sa cabriom i odvaljenom muzikom.

                            Ne...stvarno je nastala problematika oko toga jer su poslednjih godina prodavani i kupovani divljaci najbrzi motorcikli za po 3,4 soma i manje....a nemaju osnovnu skolu od voznje.

                            Isti problem i sa klincima na scooterima koji ne znaju osnovnu dinamiku i improvizaciju da primene u voznji...nabadaju kocnice, padaja, ma svasta.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • prolupator
                              CBC Senator XXL
                              • 02.09.2005
                              • 3968
                              • Zemun

                              #29
                              Brooka, kazem ja Ne treba davati motore mladjima od 25 god, a vozacke za automobile tek od 30 god
                              Doci ce i ovde propis da je motor kao auto (zapravo vec i jeste tako, samo to niko ne postuje) osim ako ne postanemo druga Italija
                              Scooter je mnogo dobra stvar, ali i to treba znati voziti, odrzavati, pravilno koristiti, cuvati preko zime...
                              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                              prolupator.mojblog.rs

                              Comment

                              • Williams
                                CBC Senator XXL
                                • 07.02.2006
                                • 556
                                • Beograd- Cerak

                                #30
                                Automobil VS Motocikl, moj izbor je definitivno automobil posle jedne nesrece koju sam video. 15 minuta ranije nista mi ne znaci, ako svakog trenutka mozes da ocekujes sve. Kapiram da rizik postoji i u kolima, ali vecinu udaraca ce da apsorbuje moj automobil, a ne telo ( ko je bio u vecem sudaru zna o cemu pricam). Nikakve kacige, kombinezoni i cizme ne mogu da se porede sa tonu i kusur gvozdja i danasnjim sigurnosnim sistemima. Motorcic sam vozio (do 125ccm), vozio se do 1000ccm, vetar u kosi i slepljeni obrazi mi nisu toliko prijali.

                                Za prave bajkere respect, upoznao sam par njih i kod mene ce uvek imati prvenstvo prolaza. Sto se diskusije tice trajace do sutra kao sto bi bilo da je topic BMW vs ALFA (alfa bi u nasem slucaju bila glasnija )

                                Sto se tice skladisenja zimi cuo sam da postoji neka specijalna garaza na Petlovom Brdu, gde se vodi racuna o motoru preko zime za odredjenu sumu.

                                Comment

                                Working...
                                X