Automobil VS Motocikl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarinac
    CBC Senator XXL
    • 08.10.2004
    • 2870
    • BG,Weedikovac

    #31
    E cuo sam i ja za to al pojma nemam shta je i gde je.Mada ja skuterce drzhim u zgradi u zajednichkoj prostoriji.
    E da jel postoji neki poseban nachin "skladishtenja" preko zime ili?Sem shto se otkachi akumulator al poshto je moj prolupao josh proshle zime samo cu ga bacim

    I love my

    Comment

    • Williams
      CBC Senator XXL
      • 07.02.2006
      • 556
      • Beograd- Cerak

      #32
      Koliko mi je objasnio ovaj ortak, topla prostorija, neko pranje- ciscenje, paljenje par x mesecno, akumulatori se dopunjuju i sve to po nekoj ceni od 10-15e. Bice od svega toga da je samo topla prostorija. Inace lik sto to drzi je neki majstor za motore koliko sam skapirao.

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #33
        Pa ako ga drzis napolju zardjace skroz.
        Ako je negde unutra naspi jos ulje u cilindar kao i napuni rezervoar ukoliko je metalni a ako je plasticni ne moras.Digni ga na stender nogar zbog guma
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #34
          Originally posted by Williams
          Inace lik sto to drzi je neki majstor za motore koliko sam skapirao.
          Ocigledno je majstor Boban na vidikovcu-petlovom.
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • Kanarinac
            CBC Senator XXL
            • 08.10.2004
            • 2870
            • BG,Weedikovac

            #35
            Na nogaru je,rezervoar plastichan i u prostoriji je.E sad samo ovo ulje u cilindar da uspem a pre toga servis da odradim u to je to.

            I love my

            Comment

            • TETAK
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3034
              • Čačak, Srbija

              #36
              Prvi motor(uslovno rečeno) dobio sam od ćaleta tamo 1970 godine.Bio je to novi Tomos automatik(onaj pre "3").Čak su me deca u školi prozvala "Pedja Tomos".E, od tada pa do sada bilo je tu svega od 250ccm(razni MZ i jedna CB 250N Honda).Zatim dve Honde CX 500(jedan "naked" i jedan "custom") pa legendarni Z-900 pa opet par Kawa GPZ 500S(ozbiljan motor ali fantastičan za naše uslove a pogotovo za početnike) pa je tu bio i jedan Kawa 1500 (čoper) pa......se sve sada svelo na jednog Suzukića zbog kog jedva čekam proleće....
              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

              Comment

              • TheDoctor
                CBC Senator
                • 09.05.2005
                • 299
                • Keekendah City, Dukesland

                #37
                cuo sam neke provale da se ukida uvoz motora, izgleda da ce biti neko starosno ogranicenje tipa 6 god ili neki euro standard. shit!
                www.twowheelkings.de.vu

                Comment

                • dfast
                  CBC Senator XXL
                  • 26.05.2005
                  • 1302
                  • Hoofddorp NL /Bgd

                  #38
                  tetak@
                  Suzukic izgleda ko bombona.
                  Dobar izbor, izgleda kao gsx1100 samo ne znam koja verzija, da ima oklop bio bi F.

                  Comment

                  • 75ts
                    CBC Senator XXL
                    • 28.04.2005
                    • 651
                    • Beograd-Mirijevo

                    #39
                    Dajem prednost automobilima ali bi rado kad bi bilo para pored auta uzeo jednu Gileru beverly 250cc taman kolko treba da mozes normalno da se vozis.

                    Comment

                    • SAAB PoWeR
                      CBC Senator XXL
                      • 26.04.2005
                      • 1394
                      • tu iza coska(Milwaukee USA)

                      #40
                      Originally posted by Williams
                      Automobil VS Motocikl, moj izbor je definitivno automobil posle jedne nesrece koju sam video. 15 minuta ranije nista mi ne znaci, ako svakog trenutka mozes da ocekujes sve. Kapiram da rizik postoji i u kolima, ali vecinu udaraca ce da apsorbuje moj automobil, a ne telo ( ko je bio u vecem sudaru zna o cemu pricam). Nikakve kacige, kombinezoni i cizme ne mogu da se porede sa tonu i kusur gvozdja i danasnjim sigurnosnim sistemima. Motorcic sam vozio (do 125ccm), vozio se do 1000ccm, vetar u kosi i slepljeni obrazi mi nisu toliko prijali.

                      Za prave bajkere respect, upoznao sam par njih i kod mene ce uvek imati prvenstvo prolaza. Sto se diskusije tice trajace do sutra kao sto bi bilo da je topic BMW vs ALFA (alfa bi u nasem slucaju bila glasnija )

                      Sto se tice skladisenja zimi cuo sam da postoji neka specijalna garaza na Petlovom Brdu, gde se vodi racuna o motoru preko zime za odredjenu sumu.
                      pa ima i sredstvo protiv lepljenja obraza , naturis kacigu pa udri
                      koi auto , auto mi je nekada bio zanimljiv dok nisam probao motor , osecaj u voznji i potezanje motora nikada nemoze da se uporedi ni sa jednim autom , a voznja na stazi po krivinama da i nepricam ...
                      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                      Comment

                      • TETAK
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 3034
                        • Čačak, Srbija

                        #41
                        On i jeste GSX 1100( 1992 godište)oznake E.Model je prevljen posebno za CH tržište i ima "samo" 98 ks.Naravno bez oklopa je, jer ja volim "naked" mašine.Jedino što kvari utisak je kubikaža za dlaku preko 1100 što podiže troškove registracije do nebesa....Mašina je dakle ocarinjena i plaćen porez, ostaje registracija na proleće.
                        Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #42
                          Originally posted by TETAK
                          "samo" 98 ks.
                          Pazi da me ne rasplaces
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • dfast
                            CBC Senator XXL
                            • 26.05.2005
                            • 1302
                            • Hoofddorp NL /Bgd

                            #43
                            U odnosu na originalnih 136ks i jeste malo. Kawasaki je tu restrikciju radio tako sto je stavljao usisnike manjeg promera a bez izmena na motoru, pa je bilo lako dobiti te konje nazad. Mozda je tako i kod ovog gsx-a.

                            Comment

                            • vega
                              CBC Senator XXL
                              • 21.02.2006
                              • 324
                              • Beograd

                              #44
                              Samo stotinak? Bezveze...
                              Ja bi bio sasvim srecan i sa 60-tak u nekom f650gs-u
                              ... and then the damn thing gone wild!

                              Comment

                              • TETAK
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 3034
                                • Čačak, Srbija

                                #45
                                Verujte mi da je upravo cifra od oko 100 ks(iz 800 do 1200 ccm) idealna za jedan ozbiljan motocikl.Pod ovim podrazumevam da je dotična mašina sposobna za duže i opušteno putovanje,pogotovo uz saputnika i nešto prtljaga.To takodje podrazumeva dobru zalihu snage na svim režimima rada i veliku trajnost agregata.
                                Da li neko zna kako stoji ona inicijativa da se omogući motociklistima da registruju vozilo na odredjeni vremenski period.Mislim da je MAS(moto asocijacija Srbije) nešto radila u tom smeru!?
                                Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                                Comment

                                Working...
                                X