Zeder "problemcic"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #61
    Originally posted by CITAT KOGA?
    Dok ljudi nisu provalili da WAG grupacija koristi aluminijumske letve volana
    jos od 80tih i Golfa 2 sa pocetka te decenije svi (koji su imali prilike da vide Golf uzivo) su znali/videli/ javno siroko poznato da VAG koristi alu kardane.
    i ne samo to, donji zavrsetak kardana je usrafljen obicnim pleh tankim srafovima (2 komada) u obican tanak lim (kao od konzerve).

    ko slucajno zaobravi da otkljuca volan a malo jace ga okrene i ode alu kardan...

    ta novost je stara sada vec decenijama, isto kao za pneumatske Mercedes brave i gomila drugih javno dostupnih resenja iza fabrike koja su sve samo ne pouzdana.

    danas u doba interneta, sve je jos lakse saznati sa sve slikama
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Laki GSi
      CBC Senator XXL
      • 15.10.2006
      • 2426
      • Beograd-Vozdovac

      #62
      NE RISE

      Brate koja si ti paljevina ili zovla! Sad si me i nasmejao i iznervirao zato sto pricas neke stvari koje ne da nisu moguce nego nisu fizicki izvodjive! Opruga koja gura zeder toliko je snazna da ga jedva rukom naguras ,a kamoli da ti se u voznji zakljuca mislim daj makar kad pricas nesto makar se prvo presaberi u sebi nemoj bas ovakve price da prosipas nama koji smo radili i u proizvodnji i ovako po servisima! Mislim vise ne radim sa tim ali to nema veze jer je uredjaj naj,naj bezbedniji i u svakom pogledu ne moze da izazove havariju! Ovo ti je jedan strucan savet ,nema potrebe za ljutnjom ali te samo obavestavam da tako nesto NIJE MOGUCE! Ne razumem svrhu ove price ali mislim da je potpuno apsurdna i da je totalno nepotrebno ovako nesto reci jer je zapravo to cista laz! Hvala na citanju i obavestenju!
      Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #63
        Druze, ko ti drma kavez? Imas ukupno 4 posta, ne poznajes nikoga, pogotovo ne mene, i kreces da me nazivas ovako ili onako, i govoris kako to NIJE MOGUCE, iako se upravo to desilo?

        Mislim, ne razumem, mislis da je meni zbog icega stalo da ja pricam nekome nesto sto se NIJE desilo, zasto - da bih nekome bio interesantan? Svasta.

        Ili si mozda onaj majstor koji je dobio preko ledja upravo zato sto je coveku rekao da je to, eto, nemoguce? Pusti me reklame i praznih prica, nemoguce, naj ovo naj ono, ne moze da se pokvari i izazove havariju...To sto ti nisi video da se tako nesto desi ne znaci da ne moze. A moze, posto jeste. A svrha price je upravo da se korisnicima te skalapmerije ukaze da MOGU da imaju ozbiljan problem sve i kad im govore da je tako nesto nemoguce. Ko da si ti pravio i ugradjivao bas ovaj Zeder na bas taj auto pa znas sta je moguce a sta nemoguce...I Titanik je bio nepotopiv pa opet ode pod led.

        A tebi licno toplo preporucujem da dobro razmislis sta ces napisati u sledecoj poruci, ako je bude, i koga kako nazivas, u suprotnom ekspresno letis napolje posto da me nabedjeni majstori i majstorcici nazivaju ovako i onako iz sopstvene tastine, ne trpim. Smatraj se upozorenim.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • kilson
          Moderator
          • 09.10.2004
          • 3216
          • NoviBGD
          • AR 75 GT

          #64
          Re: NE RISE

          Originally posted by Laki_uno
          Brate koja si ti paljevina ili zovla!
          Momchino, vidim da si neko vreme na forumu i izgleda da josh nisi uklavirio osnove nekog normalnog "Cannon" ponashanja, mislim sve je super iznervirash se pa podbodesh svojim argumentima itd... Ovakve priche sa naslovom tipa "NE RISE" i nazivanjem bilo koga lazhovom, paljevinom itd necesh prekorachiti ni dvocifren broj postova ovde. Iskren savet; istrchi krug oko zgrade pa se vrati za komp.

          Originally posted by Laki_uno
          Opruga koja gura zeder toliko je snazna da ga jedva rukom naguras ,a kamoli da ti se u voznji zakljuca...
          ...uredjaj naj,naj bezbedniji i u svakom pogledu ne moze da izazove havariju! Ovo ti je jedan strucan savet ,nema potrebe za ljutnjom ali te samo obavestavam da tako nesto NIJE MOGUCE!
          Shta je ovde struchno recheno?

          Odlichno, radio si na ugradnji Zedera! I? Budi slobodan da prilozhish skice mehanizma, prikazhesh sistem rada i potkrepish svoju tvrdnju ako ti je iole stalo do toga. Ako nije, batali ovakav tip diskusije jer ce ti sledeci NE UMEREN post odleteti u zaborav.

          Pozzz / Tema se nadgleda
          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

          Comment

          • ĆOMI
            CBC Senator XXL
            • 31.08.2006
            • 1705
            • Braće Jerković,Vozd
            • Stilo JTD 16V

            #65
            Evo ja cu da ubacim neku sliku umesto njega,posto ne mogu da nadjem skicu mehanizma.Inace zajedno smo bili distributeri Zedera za teritoriju Bugarske.



            Sredisnji deo oznacen strelicom se pomera gore-dole,u zavisnosti da li je zeder otkljucan ili ne.Kada se ubaci kljuc u bravicu ,okrene se na desno i ceo sredisnji deo se gurne na gore i okrene kljuc na levo.Svo vreme dosta jaka opruga gura centralni deo zedera na dole.Na slici je u otkljucanom polozaju.Ne znam sta to moze da se desi pa da se ta opruga "istripuje" i obrne funkciju.Kada se otkljucava,cim se okrene kljuc ta ista opruga snazno gurne sredisnji deo zedera na dole i on je otkljucan.Jako je bitno napomenuti da je njegov polozaj u voznji kao na slici,otkljucan,logicno.Nesto sam razmisljao,da mozda zeder nije ni bio otkljucan.Kada se zeder zakljuca ,ne udje klin odmah u rupu na letvi,nego naknadnim motanjem volana,kao obicno zakljucavanje volana.Posto je u pitanju bio Tuareg(cini mi se),on nije imao blokadu paljenja releom,nego samo zujalicu,koja pisti kada je zeder zakljucan.Mozda je ona riknula,i samim tim je vlasnik(mozda u zurbi)zaboravio u startu da otkljuca zeder.Teoretski je moguce da ni u jednoj prilici pre zakljucavanja volana,isti nije toliko puno okretao ni na jednu stranu,vec nekim cudnim spletom okolnosti dolazio do same ivice rupe.Posto se to desilo na iskljucenju sa puta,sigurno je tada vise namotao volan i zeder se zakljucao.Meni bi licno takav "scenario" bio logicniji........

            P.S.Nisam Unov advokat,vec samo pricam ono sto i on i ja znamo iz licne prakse i iskustva...
            OPEL CLUB SERBIA

            Comment

            • Laki GSi
              CBC Senator XXL
              • 15.10.2006
              • 2426
              • Beograd-Vozdovac

              #66
              Opusteno

              O.k momci! Ja ako nerazumem nesto ili nisam se nikad pre sreo sa nekom stvarcicom ,za koju mi je neko-nesto reko ,ja bih se prvo raspitao da li je tako nesto moguce a ne da pisem nesto sto je totalno nerealno. Opet kazem IZVINI TE zbog nastupa ali na gornjem crtezu je prikazan cilindar brave koga gura opruga koja izdrzava potisak prese od 15-17 TONA ,a vi ovde pricate o zakljucavanju brave prilikom voznje.Kljuc koji zkljucava bravu nemoze se izvuci iz nje dok mehanizam nije potpuno blokiran ili deblokiran. Inace tehnicke crteze ovog projekta necu nikom dati(zbog plagijata iako vise sa tim "Zederom"nemam apsolutno dodirne tacke poznajem konstruktora i znam koju smo borbu imali protiv kojekavih prica i smicalica ,a i covek sam od reci).Ja znam da zeder ne moze da se zakljuca sam od sebe i to cu tvrditi uvek jer to nije alarm pa ce sam da se aktivira nego cista mehanika za koju je cak sta vise potrebno snage(doduse malo) da bi se zakljucao. Desavalo se da crkne mikro prekidac koji sprecava paljenje vozila dok je zeder zakljucan ali pomenuti gospodin nije imao havariju ispred kuce nego pitaj Boga koliko je kilometra presao.Hocu da ti kazem da je morao negde pre auto-puta da izvrsi neki malo veci manevar(makar na ukljucenju)i tu bi "moglo da se desi" ali da se ti vozikas pa da se odjednom volan blokira zbog zedera smatram totalno nerealno. Znaci sam proceni da li je moguce da opruga koja izdrzava pritisak od 15 TONA moze da se sabije prilikom ,recimo udarca u rupu,ma da se prevrnes NEDAJ BOZE nebi se zakljucao. Atestiran je na 12 tona(masina nije mogla vise da izmeri) i to u Slovackoj na masinskom fakultetu.Izradjen od specijalne legure celika sa posebnim primesama tako da je od celika tvrdji izmedju 6-7 puta. Kao sto moj drug Mica kaze bio sam ekskluzivan predstavnik na podrucju republike Bugarske tako da Zeder poznajem u najmanji srafic i tacno znam sta moze,kako moze. Ja sam na forumu skoro svaki dan,nije cilj SVADJA nego da se neke stvari objasne na pravi nacin. Izvini te jos jednom i hvala na razumevanju!



              Edit by killaz: Sarkazam uklonjen, niko na forumu nije "majstorcina" vec smo svi ljudi od krvi, mesa i malo bon tona. Ostatak chlanka je nachin normalnog razgovora. Thx!
              Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

              Comment

              • ĆOMI
                CBC Senator XXL
                • 31.08.2006
                • 1705
                • Braće Jerković,Vozd
                • Stilo JTD 16V

                #67
                OPEL CLUB SERBIA

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #68
                  Može da se prigovara i razgovara, samo ne klinačkim tonom kako si počeo i prepucavanjem. Iz tog razloga sam obrisao onu glupu temu koju si pokrenuo.
                  Argumenti su dobrodošli uvek jer smo ovde da nešto naučimo i da se zabavljamo usput a ne da se svadjamo.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Laki GSi
                    CBC Senator XXL
                    • 15.10.2006
                    • 2426
                    • Beograd-Vozdovac

                    #69
                    Izvinjenje

                    Izvinu sam se svima ,mislim ne znam sta bi jos trebao da uradim?
                    Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                    Comment

                    • kilson
                      Moderator
                      • 09.10.2004
                      • 3216
                      • NoviBGD
                      • AR 75 GT

                      #70
                      Nista vise, ono shto se trazhilo napisao si; realan odgovor bez bacanja u vatru. Ti si sada nash izvor informacija za Zeder.
                      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #71
                        Re: Izvinjenje

                        Originally posted by Laki_uno
                        Izvinu sam se svima ,mislim ne znam sta bi jos trebao da uradim?
                        Ko što reče Laza, ništa, samo tako nastavi, to sam hteo da kažem a ne da se traži još nešto
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #72
                          Ja savrseno razumem tvoj stav. Verujem i da u sitna crevca poznajes kako radi Zeder, od cega je napravljen, i sve ostalo.

                          Medjutim...

                          To sto ti ne vidis nacin da se tako nesto desi, apsolutno nije nikakva garancija da tako nesto zaista i NE moze da se desi. Malo je verovatno - moguce da je tako, ali karakterizacija "nemoguce" necega sto se sasvim sigurno desilo, apsolutno nije na mestu.

                          Dakle, doticni gospodin NIJE zaboravio da otku]ljuca zeder, i to je poslednji put da to ponavljam. Tuareg je u pitanju, sa 5 ljudi koji su u tom trenutku bili u kolima. Vozili su se ibarskom sasvim normalno 30-ak km, i pri skretanju na Orlovacu volan se zakljuca u sred krivine. Bez diranja brave, ikakvog naglog manevra, diranja kljuca, blokade i slicno. Desilo se upravo onako kako sam opisao i nikako drugacije. Ja zaista NE znam niti me interesuje da li je to moguce ili ne. okarakterisite to i kao nenormalno, nemoguce, uticaj vili rusalki ili irskih vilenjaka - upravo TO i tako se desilo. Tacka i kraj price. Nisam idiot i ne volim da me neko istim pravi, niti imam razloga i racuna da lupetam bez veze, tendenciozno i bez razloga, ili da nekom naudim.

                          Kraj price sto se mene tice nemam zivaca da se ubedjujem...
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #73
                            .Kada se zeder zakljuca ,ne udje klin odmah u rupu na letvi,nego naknadnim motanjem volana
                            sliku ne mogu da otvorim, pa citam opisno.
                            ako ovako radi, eto u startu konstrukcione greske, i automatski neispravnog ponasanja upravljackog mehanizama (nebezbednog stanja ni otkljucanog ni zakljucanog).

                            na originalu takvo nesto nedefinisano nije moguce, kada se zakljuca uvek klin udje u rupu i dalje nema mrdanja volana (ni 1mm). sa ugasenim motorom.

                            a ako je vec zakljucan uoopste nije moguce upaliti motor, i to nema releja vec taj isti mehanicki klin mora da otkljuca kontakt bravu kao prvi korak.

                            ako radi tako kako si opisao, sasvim je moguci scenario koji pominjes a to samo potvrdjuje ono sto je 206 naveo, zakljucao se u voznji- usled motanja volana.

                            nije se do kraja razmisljalo o svim aspektima koriscenja, a ako je testirano negde je neko preskocio neki korak da bi se napravio pouzdan uredjaj..

                            ovako, umesto sigurnosnog mehanizma nastaje opasan po zivot
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Bane
                              CBC Senator XXL
                              • 30.05.2006
                              • 344
                              • Konjarnik Bg

                              #74
                              ,ja bih se prvo raspitao da li je tako nesto moguce a ne da pisem nesto sto je totalno nerealno.
                              nemas gde jer pitati nekog ko je imao veze sa tim rekao bi isto sto i ti
                              Ja znam da zeder ne moze da se zakljuca sam od sebe i to cu tvrditi uvek.
                              niko ne tvrdi da moze ili ne moze samo se iznose licna iskustva ili shvatanja.
                              a na vama koji se bavite(bavili) tim poslom je da nas ubedite da je to nesto sto se desava jednom u milion puta ili nikada.
                              ubedjen sam kao i vecina ljudi ovde da @206 nema zasto da laze cak ne iznosi svoje iskustvo.

                              pozdrav

                              Comment

                              • ĆOMI
                                CBC Senator XXL
                                • 31.08.2006
                                • 1705
                                • Braće Jerković,Vozd
                                • Stilo JTD 16V

                                #75
                                @Brick:

                                Kada klin udje u rupu,ni ovde nema mrdanja volana ni milimetar,probaj ponovo da otvoris sliku.Rupa je na jednom delu letve volana i u zavisnosti od polozaja volana ne mora da znaci da ce klin odmah uci u rupu.Onda se naknadnim pomeranjem zakljuca.Isto kao i fabricko zakljucavanje volana,samo 100000X jace.Mislim da nisi/niste najbolje razumeli objasnjenje.(mozda nisam ni ja najjasnije objasnio).
                                OPEL CLUB SERBIA

                                Comment

                                Working...
                                X