Bas, bas extreme tujning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    ?ekaj, sad vi ho?ete da kažete da ne bi motor od ussiva?a nabio pritisak u granu... Pa diže ciglu ispod tepiha a struja se na autu pravi i tako i onako....
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • prolupator
      CBC Senator XXL
      • 02.09.2005
      • 3968
      • Zemun

      #17
      Onako, laicki... usisivac i nije nemoguca varijanta ali zasto ne iskoristiti izduvne gasove kojih ima pa ima a ne bacati snagu na pokretanje usisivaca ?! Mislim, turbo....
      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

      prolupator.mojblog.rs

      Comment

      • SAAB PoWeR
        CBC Senator XXL
        • 26.04.2005
        • 1394
        • tu iza coska(Milwaukee USA)

        #18
        @DORA
        pa u****vac koristi 220 volti
        a fen pod faubom samo 12 volti
        znas ti koja je to razlika , ipak snaga je to
        _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #19
          Da, da i ja sam tako sav parket u****o. Samo dok krene od zida pa ide redom. Sibice su izlazile iz usisivaca.
          Salu na stranu.
          Mozda bi mogao onaj "cyclon" za strugotinu da naduva nesto ali je to velika naprava a treba i 2kw snage da je pokrene.
          Sve u svemu, turbo onakav kakav je jednom izmisljena stvarcica.
          Ima zaista mnogo zanimljivih detalja u njegovom radu ako bi analizirali bas do sitnica.

          Comment

          • Eon
            Moderator
            • 10.03.2005
            • 4225
            • Beograd-NBG-44
            • Superb 2.0 4x4 DSG

            #20
            Postoji i onaj usisivac Rainbow koji u****va sve, pa onda u gepek staviti jedan agregat i samo pichi...
            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

            Comment

            • monkey
              CBC Senator
              • 14.11.2006
              • 286
              • Porec, Hrvatska

              #21
              @prolupatora baca se snaga na pokretanje superchargera koji su remenom povezani na radilicu, to bi ti bila neka mehanicak verzija u****vaca...
              @dranixa 2kw nijhe nista!!! to bi znacilo da bi trebalo samo 2,6 ks za pokretat taj motor... koliko moderni supercharger krade snage od motora?! 11%!!! to bi na autu od 180ks bilo oko 13,5kw!!! kako bi izgledao elektromotor od 13,5 kw ispod haube, i alternator za proizvodit toliko struje!?

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                Eto znao sam, samo 2KW to je ?ipkin dim i nema otpora na izduvu, turbina ipak ko?i malo motor...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • monkey
                  CBC Senator
                  • 14.11.2006
                  • 286
                  • Porec, Hrvatska

                  #23
                  za turbinu mislim da je mehanicki otpor oko 6%, ali ona sa sobom nosi veca termicka opterecenja u vidu topline sabijenog zraka u odnosu na supercahrger, sta sa sobom povlaci ugradnju intercoolera... boost i turbo ekipa bi to trebali znati bolje...

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Pa to i ja mislim, topliji vazduh stvara otpor a ventilator na struju bi hladio vazduh pa ne treba ni interkuler koji opet pravi otpor vazduhu...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • monkey
                      CBC Senator
                      • 14.11.2006
                      • 286
                      • Porec, Hrvatska

                      #25
                      ma nije otpor toplog zraka, nego otpor rotirajucih djelova. kod turba je to turbinski dio koji stvara teskoce plinovima pri izlasku u atmosferu, i zato motor trosi odredjeni dio svoje snage da izgura plinove kroz turbo pa van. kod mehanickog kompresora se pak preko remenice i osovina snaga za pokretanje uzima direktno s radilice, znaci trosi se opet snaga motora za pokretanje kompresora.
                      ne vidim po kojem bi principu elektricni turbo "hladio" u****ni zrak, jer se sabijanjem plinovi griju, a ne hlade... mozda i grijesim...

                      Comment

                      • *Egon*
                        CBC Senator XXL
                        • 31.12.2004
                        • 1232
                        • Beograd, Dorcol, N 44

                        #26
                        Al ste se primili
                        Garaza
                        1996 SAAB 900 NG Cabrio

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          @Monkey
                          Pogledaj temu i podnaslov....Ne?u više
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • monkey
                            CBC Senator
                            • 14.11.2006
                            • 286
                            • Porec, Hrvatska

                            #28
                            ma vidio sam i temu i podnaslov, da je neka strucnija rasprava nebi se uplitao...
                            sistem s u****vacem bi bio izvediv, 15 kw bi mozda i bilo dosta, samo je pitanje di smjestit elektromotor toliko velik, i jos neki izvor da mu struju proizvodi...... DOSTA...

                            Comment

                            • Nitrouspower
                              CBC Veteran
                              • 11.06.2006
                              • 107
                              • NIS

                              #29
                              http://www.electricsupercharger.com/supereram2.php Na ovoj adesi ima vise o ovoj temi.
                              Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #30
                                a da pogledaš u neki udžbenik termodinamike i malo prora?unaš, samo ?e se kasti verovati nauci ili fino dizajniranoj bajci.
                                s tim da je nauka besplatna, a uvek važi bez izuzetka

                                e sad ozbiljno, nemoj da ti padne na pamet da daješ pare za takve igra?ke, kaja?eš se naknadno. unapred kažem da ne bude iznenadjen i razo?aran.

                                u stvari kao igra?ka i može da posluži, pitanje je da li tebi baš to treba

                                vedra strana je što ?e se veoma brzi pokazati (ne)postojanje razultata pa ?e i škola biti exspresna
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X