Blah mogu ih sklopiti i vise.
Slupan i prvi Veyron :(
Collapse
X
-
-
Originally posted by BRABUSOriginally posted by KomexNema logike, to bi znacilo da je komplet 200.000e a gume nek traju oko 10k, znaci posle 50k duplira se cena auta...
Malo mi je tesko da poverujem u tako nestoAli nemas problema, posto rezervoar traje 12
BTW. i meni je ta cifra koju je Sasha rekao mnogo nerealna.
Comment
-
-
Comment
-
-
Originally posted by Bane?VW ima plan da napravi 300 Veyrona i osnovni plan je da se 6 godina pravi 50 komada godišnje... Kasnije su došli na ideju da uvedu još jednu smenu i prave 75 godišnje, šta je od toga bilo, nemam pojma. Ra?unaj da ih za sad ima makar 50...) da VW gubi na svakom proizvedenom veyronu. navodno svaki kosta fabriku oko 5 (pet) miliona euro. ali posto su bili rasprodani vec ranije morali su da ostanu pri cijeni od cca 1,5 miliona
Zovem se Miroslav i pravim igračke.
Comment
-
-
Možda VW ima direktne gubitke na Veyronu, ali vrlo je moguće da ima mnogo više indirektne koristi.
Možda baš zbog Veyrona, možda zbog nekog generalnog utiska, ja na nove VW i Audi modele gledam s priličnom dozom poštovanja [ne mogu da verujem da ovo govorim], a oduvek sam s podsmehom gledao bilo šta što ovi izbace. Sada na GTI ili RS4 gledam kao ozbiljne automobile, a najverovatnije zbog Veyrona, koji govori da u VW još uvek ima nekoga ko pravi automobile za ljude, a ne radi finansijskih rezultata.
Imidž kompanije je čudo, primera radi, čim je Honda prestala da pravi Integru, NSX, S2000, odma sam počeo na sve njihove nove obične automobile (Civic, Jazz, Accord i oni kombiji i "džipovi") da gledam sa mnogo manje poštovanja...
Comment
-
-
Nista ne moze da kosta 5miliona u proizvodnji.
Ipak, sasvim je moguce da VW gubi pare na projektu Veyron iako ga prodaje za 1.5miliona a proizvodjacka cena je 500k.
Na svaki auto treba deo troskova razvoja.
Ako ih je kostalo 500mil da ga razviju i ako prodaju ukupno 500 komada to je 1milion troskova po automobilu.
Sa ovom matematiom su na nuli, tj. minusu za bankarsju kamatu koju placaju na onih pola milijardi koliko su unapred potrosili za razvoj.
Konacno, sve je to nebitno jer VW sigurno nije ni razmisljao o zaradi kad je pravio Veyrona. Takvi automobili i njihov razvoj i prodaja su potpuno razlicita dimenzija sa potpuno drugacijim nacinom razmisljanja.work in progress
Comment
-
-
Kada se kaže da ih je koštao 4.5 miliona po komadu ne misli se naravno da je to cena proizvodnje jednog automobila, nego kada lepo proračunaš sve troškove skoro 10 godina rada i koliko se automobila sveukupno proizvede(rekoše 300), dobije se ta cifra. Ako ga prodaju za 1.5 mil. to je oko 900 miliona evra uloženih u razvoj, marketing i ugled vag grupacije kroz 10 godina.
Comment
-
-
Originally posted by 206Permutacija, nije 1700 nego 7100 EUR
Za cenu Veyrona, sitnica
Svim ostalima su dovoljne ZR ili ?ak W. Možda Koenisseg ovaj novi CCX valjda...San ispunjen. Impreza Turbo.
Comment
-
Comment