ADAC - Brilliance BS6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alt+64
    CBC Senator XXL
    • 27.02.2006
    • 571
    • bgd

    #46
    a brick, mi nemamo novca za razvoj noviha utomobila posto je to veoma skupo, pa proizvodimo Z 10 i uskoro Astru G, a zastava 10 ima 4 zevezdice...
    Izvini, ali ti si kreten.
    Nemam nista licno protiv tebe, ali imam protiv 98% srba koji razmisljaju kao ti i zbog kojih to go*no posto vec 40 godina, i sto ga drzava subvencionise zadnjih 20 i sto zbog njega svi placamo 20% carine, i sto imamo najkretenskije ogranicenje na uvoz polovnjaka i sto...

    Naravno da ne branim Brilliancea, naravno da je i on go*no, ali smo svi mi posliednji koji imamo pravo da svrsavamo sto se prvi auto koji su napravili zguzvao na PRAVOM crash testu

    I ne, nije 5x skuplji. Oduzmi carinu i sa 20 ce doci na ~15k. Onda dodaj na Yugovu cenu deo koji sponzorise drzava i doci ces do 30-40% razlike za 2x veci, 3x jaci i 17x bolje opremljen auto

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #47
      Originally posted by Marko001
      pa vi to ipak ne mozete osporiti da se ovaj brilians vise raspao pa pricajte sta hocete...

      a brick, mi nemamo novca za razvoj noviha utomobila posto je to veoma skupo, pa proizvodimo Z 10 i uskoro Astru G, a zastava 10 ima 4 zevezdice...

      sto ce za kineske proizvodjace ocigledno jos dugo biti samo san...
      Marko, o?ekivalo bi se od mladog i obrazovanog ?oveka da bude malo obavešteniji ili da ima širu percepcju u sagledavanju ?injenica. Tvrdoglavost u zabijanej glave u pesak kao noj ne vodi ni?emu a pogotovo ne napretku. Ako ti treba da budeš avangarda ovog društva kao budu?i inženjer, crno nam se piše.
      Prvo ona slika je fake jer je slikana sa strane koja nije dobila po tamburi. Ako ti to ne vidiš onda si u najmanju ruku neobavešten da nekažem šta drugo.
      Drugo, ono ?ovek padne sa 5 sprata i razbije se ko bundeva a opancima ništa, to stvarno ide u prilog pasivnoj bezbednosti opanaka. Isto tako i ovaj Jugo, ostane ?itav ali zato putnici odu parampar?ad.

      Tre?e, ovo je ozbiljan forum koji barata ?injenicama a tu ne spada iznošenej tvojih, zastavinih ili Alvirovi?evih želja. Poslednja dva imaju koristi od toga, tebe ne razumem uopšte.

      ?etvrto, na ovaj na?in kako pišeš a pišeš prili?no i beskorisno samo popunjavaš prostor na disku i pove?avaš bazu bezveze. Neko pla?a taj prostor a tako se i usporava sistem prilikom pretrage jer izbacuje xxx beskorisnih poruka.
      Zamolio bih te da uvažiš ove primedbe. Jeste da je ovde deo sa slobodnijim razgovorom nego u stru?nim temama ali ne treba preterivati.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Marko001
        CBC Senator XXL
        • 09.09.2006
        • 1070
        • Belgrade

        #48
        video sam ne slike nego snimak tog juga nakon kres testa i secam se dobro kako je izgledao...

        ne mozete osporiti da je brilijans visestruko skuplji, a da je losije prosao...

        a to sto vas nervira zastava je sasvim druga stvar i to ne treba da utice na vasu objektivnost...

        jednsotavno za 4000 evra ne moze se ocekivati bezbedan auto, za preko 20 000 se ocekuju danas barem 4 zvezdice...

        a inace proizvodnaj zastave 10 u kragujevcu, probne serije, je pocela...

        takodje inzenjeri GM-a su izjavili da je moguca proizvodnaj astre u kragujevcu.

        a vas stav kako treba ugasiti zastavu i pljuvanej po njoj, niej na mestu i niej fer jer u toj zastavi je pola kragujevca bilo zaposleno i pola kragujevca se hranilo od tih plata iz zastave, a da ne pominjem firme kooperante zastave...


        strasno ej sto 30 godina iste automobile prave ali sta da se radi kad su za razvoj novih modela potrebno ogromna sredstva... reno za razvoj clia je potrosio skoro 2 milijade evra, a ovde tih apra jednsotavno niej bilo. plus je bio rat, sankcije itd.

        prema tome, nije fer prema kragujevcanima da tako pljujete po zastavi....

        a kao sto vidite, proizvodnja juga, keceva i 128-icva, a mozda i florida ce prestati do 2010. i zastava ce proizvoditi samo punto, astru i jos jedan potpuno nov model.

        i ja joj u tome zelim uspeh i da sto pre pocne da posluje pozitivno, kao i da pokrene ogroman broj kooperanata koji bi pravili delove za te automobile pre svega za punto...

        Comment

        • Komex
          CBC Veteran
          • 20.10.2005
          • 100
          • Beograd

          #49
          Ali kakve je zastava imala veze sa projektovanjem tog automobila? Nikakve!! I ovo sto rade, rade zahvaljujuci Italijanima koji moraju sve da kontrolisu...

          A da li si ti svestan koliko je ta ista Zastava do sada kostala ovu nasu drzavu? I tebi zao Kragujevcana, da ti nije mozda palo na pamet da zastava posredno utice i na tvoj zivotni standard? Sve te iste pare su mogle biti ulozene na drugo mesto, na tu omegu ne bi platio carinu 20%, mogao bi da uvezes bilo koji auto itd...

          Comment

          • Marko001
            CBC Senator XXL
            • 09.09.2006
            • 1070
            • Belgrade

            #50
            u pravu si, ali isto tako ti treba da shvatis da je zastava pola kragujevca hranila, da je za proizvodnju automobial cak i takvog kakav je jugo potrebni kooperanti, fabrike koje su isto hranile cele porodice...

            a naravno da nisu astra i punto zastavini automobili, jer kao sto rekoh za razvoj savremenog automobila treba preko milijarde evra a tih para nije bilo a nem ni sad...

            zato ej dobro da proizvode strane automobile...

            sto se tice carine kakva nam je drzava i da neam zastave ko garantuje da ne bi bilo carine na automobile? gledaju svuda gde mogu da se ugrade pogledaj kako su uveli na plin akcize... zastava im je mozda samo dobro opravdanje za carine...

            inace ja omegu nisam uvozi, nego prethodni valsnik, tako da nisam platio carinu, jer je evc bila na domacim tablama.

            no anravnod a niej carine, poreza na carinu i zabrane uvoza starijih vozila, sva polovna vozial biu bila ovde jeftinija pa bih i ja manje paltio omeghu.

            no kazem uopste niko ne garantuje da bi drzava ukinula dazbine da nema zastave, naprotiv...

            Comment

            • HotDog
              CBC Senator XXL
              • 06.05.2005
              • 965
              • BSG 75 (011)

              #51
              khm, khm:
              ja-porez-drzava-zastava-pola kragujevca
              izvini, ali...

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #52
                Marko, prvo sam probao šaljivo da ti objasnim stvari, pa sam se onda potrudio da utrošim vreme i da ti ozbiljno objasnim stvari. U medjuvremenu si dobio epitet koji nije primeren ovom forumu ali recimo da je tvoje pisanje izazvalo takav stav, vrujem kod ve?ine samo se uzdržavaju.

                Mišljenje koje imaš o Zastavi je tvoje i imaš pravo da ga izneseš ali ne po sto puta u jednoj temi. Onaj drugi deo o korisnosti i koegzistenciji na forumu o?igledno te se ne doti?e.
                Prema tome ovo ti je tre?a opomena, prilagodi se kolektivu ili traži drugi. Vasiona je velika.
                Ovde nije cilj da s teme zaklju?avaju a ti doprinosiš tome svojim tvrdoglavim stavom da moraš biti u pravu po svaku cenu i to svakom dokazati. Moderatori imaju pametnija posla od toga da prate šta Marko radi i zaklju?avaju temu gde se pojavi.
                Slede?u opomenu ?eš mo?i samo da ?itaš ako sam bio dovoljno jasan.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • NickRP
                  CBC Senator
                  • 19.10.2005
                  • 263
                  • Serbia - Germany

                  #53
                  Nisam video temu ovde, pa sam napisao nesto pod Noviteti: http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 015#283015

                  Inace, igrom slucaja, znam nesto vise o BS6 projektu. BS6 je prosao sasvim solidno na 56km/h testu, znaci razlika izmedju 64km/h i 56km/h je OGROMNA (30% vise kineticke energije). Euro NCAP test predvidja 64km/h test sa deformabilnom barijerom koja pokriva 40% sirine vozila, cime se simulira tipican ceoni udes. Ne znam da li cu sada moci da nadjem fotografije sa testova obavljenih na 56km/h, ali se sa izuzetnom pouzdanoscu secam da je auto jos uvek pristojno izgledao, da su vrata jos uvek mogla da se otvore i da je vazdusni jastuk odradio posao kako treba.

                  Jugic je prosao tako kako je prosao na 56km/h, a mi ga poredimo sa time kako je prosao BS6 na 64km/h, sto je potpuno druga stvar. Znajuci jugo odlicno, smatram da bi rezultati bili katastrofalni. Jugov A stub je lose resen (za danasnja shvatanja pojma pasivne bezbednosti) i ide odmah gore (podize krov). Kada A stub krene na gore, tu je kraj, kabina se smanjuje i putnici su ugasili. Prag i vrata ne mogu da zadrze sile u dovoljnoj meri (vrata izlecu kada se krov podigne, a prag je bez vrata vrlo labav u smislu zastite putnika).

                  My two cents,
                  Nikola

                  Comment

                  • Marko001
                    CBC Senator XXL
                    • 09.09.2006
                    • 1070
                    • Belgrade

                    #54
                    Originally posted by Dora
                    Marko, prvo sam probao šaljivo da ti objasnim stvari, pa sam se onda potrudio da utrošim vreme i da ti ozbiljno objasnim stvari. U medjuvremenu si dobio epitet koji nije primeren ovom forumu ali recimo da je tvoje pisanje izazvalo takav stav, vrujem kod ve?ine samo se uzdržavaju.

                    Mišljenje koje imaš o Zastavi je tvoje i imaš pravo da ga izneseš ali ne po sto puta u jednoj temi. Onaj drugi deo o korisnosti i koegzistenciji na forumu o?igledno te se ne doti?e.
                    Prema tome ovo ti je tre?a opomena, prilagodi se kolektivu ili traži drugi. Vasiona je velika.
                    Ovde nije cilj da s teme zaklju?avaju a ti doprinosiš tome svojim tvrdoglavim stavom da moraš biti u pravu po svaku cenu i to svakom dokazati. Moderatori imaju pametnija posla od toga da prate šta Marko radi i zaklju?avaju temu gde se pojavi.
                    Slede?u opomenu ?eš mo?i samo da ?itaš ako sam bio dovoljno jasan.
                    Ne brini doro,moja energija i entuzijazam da se ubedjujem iako cvrsto verujem u svoje stavove su ionako na samom kraju. Uostalom i na temi o onome sto se desilo mom kumu sam sam molio vise puta da se tema zakljuca... a na kraju krajeva moj stav se zasnivao i na osnovu podataka koje sam cuo i video u satu, kao i iz razgovora Mirka sa nekim inzenjerom zaduzenim za projekat ojacavanja karoserije Jugica. A ako oni tamo iznose netacne podatke i obmanjuju javnost njihova je krivicaa ne nas obmanutih.

                    vreme ce pokazati ko je bio u pravu kada je zastava u pitanju i da li ce zastava dobiti katanac ili ce proizvoditi solidne strane automobile...

                    to ce vreme pokazati u narednih par godina, i ubedjen sam svi vi veciti pesimisti sto verujete u prvu opciju shvaticete da gresite.

                    ja sam eto veciti optimista.

                    a sto se tice epiteta i pretnji banovanjem nekome ko samo iznosi i brani svoje drugacije misljenje, to su postupci na nivou koji ne zasluzuje bilo kakav komentar i stoga me uopste i ne pogadjaju.

                    dakle, povlacim se iz diskusije

                    Comment

                    • RANK
                      CBC Senator XXL
                      • 28.02.2007
                      • 1635
                      • Beograd
                      • FIAT MAREA WEEKEND 1

                      #55
                      viteski potez
                      "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #56
                        @Rank
                        Pa da mu dodelimo neku lentu?

                        @Marko

                        a sto se tice epiteta i pretnji banovanjem nekome ko samo iznosi i brani svoje drugacije misljenje, to su postupci na nivou koji ne zasluzuje bilo kakav komentar i stoga me uopste i ne pogadjaju.

                        dakle, povlacim se iz diskusije
                        Meni stvarno nije naja?i cilj u životu da budem žandar niti mi je krajnje zadovoljstvo da ja kao delim neku pravdu.
                        Ovim stavom si pokazao da možeš stati na loptu kad treba pa to primeni ubudu?e.
                        Ako moraš jedno isto objasniti 100 puta onda slušaoci ne zavredjuju trud.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • Eon
                          Moderator
                          • 10.03.2005
                          • 4225
                          • Beograd-NBG-44
                          • Superb 2.0 4x4 DSG

                          #57
                          I na kraju da se vratimo na temu...

                          BS6 je za pare koliko vredi na evropskom trzistu ipak nebezbedno vozilo, ali kroz par iteracija evo prave konkurencije nekom Hyundai-u ili Daewoo-u...
                          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                          Comment

                          • RANK
                            CBC Senator XXL
                            • 28.02.2007
                            • 1635
                            • Beograd
                            • FIAT MAREA WEEKEND 1

                            #58
                            OFF
                            @dora
                            predlazem da marko001 dobije titulu "vitez okruglog tocka" ili volana, neka odabere
                            "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                            Comment

                            • overspeed
                              CBC Senator XXL
                              • 24.05.2005
                              • 2779
                              • Kosovska Mitrovica

                              #59
                              Brilliance konkurencija Hyundai-ju?!

                              Konkretno, u ovoj klasi Hyundai pravi Sonatu, a ona je osvojila 4 zvezdice za zashtitu putnika pri cheonom sudaru, 4 zvezdice za zashtitu dece i (ako se dobro secam) dve zvezdice za zashtitu peshaka. Sasvim zadovoljavajuce, na nivou mnogih evropskih (i US) proizvodjacha.

                              Hyundai je vrlo ozbiljna kompanija, danas je shesti najveci prozivodjach automobila na svetu, i ako nastave ovim tempom imaju dobre predispozicije da ubrzo budu i peti. Njihovi modeli iz poslednjih par godina su konstatno pri vrhu svih ispitivanja pouzdanosti i kvaliteta, shto i sam proizvodjach potencira na primer duzhinom garancije koju daju na sve svoje nove modele.

                              Brilliance, kao i ostali "kinezi", su daleko od trzhishne pozicije Hyundai-ja danas, trebace im mozhda i cela dekada da dodju na taj nivo. Uostalom, isti put je proshao i sam Hyundai - od ispod-prosechnog proizvodjacha diskutabilnog kvaliteta i pouzdanosti do jednog od najkvalitetnijih brendova danas na trzhishtu.

                              Brilliance danas nije nigde blizu toga. Koliko god njihovi modeli bili "lepe kopije" kojekakvih evropskih (i/ili americhkih) modela, niko me ne mozhe ubediti da to nisu nishta drugo do najobichnije limene kanturine koje ni na neki kraci rok nece opravdati ulozhen novac od strane kupaca, niti ce tim istim vlasnicima prichiniti zadovoljstvo nakon par godina eksploatacije. To jest, ako vlasnici uopshte budu prezhiveli neko eventualno manje chukanje, sa 50 ili 60 km/h, sasvim je svejedno. Za limuzinu te klase (bar to pretenduje da bude), koja usput poprilichno puno koshta, sramota je da se bukvalno iskrivi do C stuba pri cheonom sudaru na tako maloj brzini. Ista pricha bila je i sa onim kineskim dzipom, kako li se vec ono zvashe...

                              Dakle, sve ovo oko "kineza" deluje vrlo zhalosno i deprimirajuce. Od samog dizajna se vidi neodredjenost i bezidejnost, odnosno oslanjanje na bezobrazno kopiranje uglavnom evropskih modela. O opshtem kvalitetu ne bih ni da troshim rechi, shto se bezbednosti tiche rezultati crash testova govore sami za sebe...

                              Ne znam koliko ce se ljudi uopshte odluchiti da za konkretno BS6 plate 25 +/- k evra, ali ko se vec odluchi neka im je sa srecom...

                              Trebace im...
                              http://www.bmw.tv

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #60
                                a vas stav kako treba ugasiti zastavu i pljuvanej po njoj, niej na mestu i niej fer jer u toj zastavi je pola kragujevca bilo zaposleno i pola kragujevca se hranilo od tih plata iz zastave, a da ne pominjem firme kooperante zastave
                                možda nije bio jasan "naš" stav- Zastavu od državnih para, tj mojih para od mog poreza treba ugasiti.
                                odmah, hitno.

                                pravljenje automobila je biznis kao i svaki drugi biznis.
                                ja ne dobijam od države niti 1 jedini dinar, samo mi odmaže, i zahtevam isti tretman da imam kao i Zastava.

                                još preciznije, ako si ti recimo spreman da finansiraš "proizvodnju" Zastave verujem da bi iskazao istu takvu spremnost da finansiraš i mojou " proizvodnju" iz li?nog džepa.

                                o tome se radi.

                                dobro je da pominješ firme kooperante- Zastava ih je redom skoro sve zavrnula, prevarila i pustila niz vodu.
                                Z10 ideja je tipi?an primer za otrežnjenje-
                                akubaterije nisu doma?e,
                                gume nisu doma?e,
                                instrumenti nisu doma?i,
                                motor nije doma?i,
                                stakla nisu doma?a,
                                skoro ništa nije doma?e od nekadašnjih Zastavnih kooperanata.
                                da ne pri?amo o IMR koji je prvi zeznut.

                                favovorizuju se strani, tj iz ex Yu država dobavlja?i.

                                ja nemam ništa protiv toga ali uz jedan vrlo bitan uslov- ne od mojih para da finansiram tudja radna mesta po svaku cenu.

                                nemam ništa protiv da radnici i uprava Zastave lepo otvore svoj nov?anik i sami finansiraju šta ho?e, gde ho?e, koga ho?e....
                                ili lepo uzmu hipotekarni kredit na svoje ku?e, stanove, hale, radna mesta, šta ve? bankari procene da iole vredi ne?emu.

                                onda lepo obrnu te pare kroz svoj biznis, i zarade ili izgube.

                                ako zarade, super kre?u dalje u ciklus.
                                ako izgube, i to je dobro- bili su na prvom ?asu zaista prave proizvodnje ne?ega.

                                da se ne davimo ukrug, svako ima svoja uverenja i to je jako dobro, ali da se približimo malo i realnostima koja danas vladaju i stvarnim brojkama.

                                Zastava je težak bolesnik, na aparatima.

                                ili treba dati medicinu i ozdraviti ono što preostane nakon amputacije viška, ili skinuti aparate i prirodno ekonomskim putem do?i do trajnog rešenja bolesti.
                                i nije Zastava jedini takav bolesnik- važi isto i za sve ostale paradržavne "proizvodnje" magle na bazi akciza, poreza, prireza, dotacija, donacija,.... koji guše normalan život i privredni razvoj 8,000,000 gradjana radi separatnih nekakvih uskih interesa.

                                primera kako se rešava bolesnik tog tipa imamo u izobilju oko nas- Dacia je ugašena totalno sa državnog budžeta i poklonjena.
                                Škoda je ugašena totalno sa državnog budžeta i prodata prvome za sitniš koji je ponudio.

                                u Zastavi ve? decenijama pri?aju o nekakvim imaginarnim velikim "poslovima", o nekakvim milionima vozila koje samo što nisu napravili sami, o nekakvim stranim partnerima koji se polomiše otimaju?i se...itd.
                                bajka do bajke, ali zato svakoga dana ispruže šaku za novac.(par?e ribe)

                                da se vratim Kinezima- nemoj ?oveku dati ribu, nau?i ga da peca i trajno si rešio problem.

                                mislim da imam pravo na pljuvanje iz iskustva-
                                kada direktno kažem direktoru Zastave (jednom od) u medjunarodnim operacijama zašto prodaju novi prljavi auto, zašto su poskidani delovi sa auta koji ?eka kupca, zašto su šrafovi nezategnuti, zašto se ne može birati boja...

                                i dobijem jasan i nedvosmislen odgovor "krive su sankcije, mi smo veliki sistem, ne može se to iskonstrolisati, radnici nisu zadovoljni pa nas potkradaju i sabotiraju" sa takvim kvazi argumentima o ?emu razumno pri?ati.

                                a svaki taj tako težak zadatak se rešava u par minuta i nema blage veze sa sankcijama ali ima sa ludilom, bahatoš?u, nesposobnoš?u, zlom namerom, jednom re?ju sa rasturenom logikom jedne fabrike.

                                e zato ova državna Zastava kakva je i danas na istim osnovama samoupravljanja nema nikakve šanse za izle?enje i nije vredno truda bacati ogromne pare u bunar bez dna.

                                sa nekom drugom logikom, i bitkom za uspeh na tržištu moglo bi da se pri?a o oro?enoj pomo?i, i tu sam rad da pripomognem i novcem ali za ta?no ugovorene obaveze i rezultate.

                                daklem, oni hipotekarni kredit podignu za svoju imovinu i eto ja kao okoreli "neprijatelj" Zastave bih bio spreman da porazmislim o pomo?i.
                                ako oni sami ne veruju u svoje mogu?nosti da uspešno vrate svoju kreditnu obavezu o?ekujem bar minimum pristojnosti da nikada ni ne pomisle da od mene (i ostalih miliona gradjana) traže zavla?enje ruke u nov?anik.

                                mislim da je fer da su imali 17 godina da se prilagode tržištu, da reše svoje bolesti, što je i previše.

                                realnost je da je Zastava patuljak, nula na svetskoj karti proizvodja?a i da su šanse apsolutno jednake nuli da proizvede novi Zastava automobil u narednih 20-50 godina.
                                da li trebamo ?ekati još 50 godina da se spozna istina da Zastava nije u stanju da konstruiše, napravi i atestira prema normama, uvede u proizvodnju, nadje kupce i sve to još sa profitom po odbitku poreza...

                                mislim da to nije fer, zaludno tra?enje resursa svih nas.

                                konkretni dogadjaji-

                                pre ne tako davnog vremena Srbija je uvozila naftu iz Kine.
                                kako nismo imali para da platimo, naši umni državnici ugovore kompenzaciju robe.
                                i, tu je Zastava centralni igra?.

                                Zastava se obaveže da napravi, i isporu?i na kinesko tržište nekih 60,000 (ako se dobro se?am brojke) komada vozila Florida u roku od 24 meseca kao pla?anje za naftu Sinohemu.


                                rezultat te mudre politike i mudre procene sposobnosti-
                                Kinezi nam blokiraju dotur nafte, nastane medjudržavni skandal do nivoa raskidanja medjusobnih odnosa (naši kao opravdanje navode sankcije, te nema se para, te ovo te ono a potpisala Vlada ugovor puno pravno valjan).

                                tada Kinezi nisu imali niti jedan pomena vredan svoj model automobila, neku svoju marku.

                                danas, Floridu više niko i ne spominje ozbiljno kao ideju, Kinezi nama nude svoje marke i modele automobila (kakvi god da su oni ih nude jer su ih ve? napravili), i ?ak pominju da kupe neke naše samoupravne fabrike da prave delove za njihove kineske automobile naravno uz njihov menadžment.

                                da li nam ta lekcija iz biznisa nešto ukazuje, gde su naši (samo) hvalisavi dometi pri izradi starih takore?i polovnih vozila što i jesu Zastavini modeli iz proizvodnje.

                                izmedju ta dva dogadjaja je prošlo više od 3 a manje od 9 godina.

                                vrednost Zastave je vrednost sentimenata na tržištu, to jest brend vredi nula dinara a time i komplet fabrika i sve u KG vezano za Zastavu.
                                kada to shvati ko treba, lako ?e se i brzo na?i kupac kao što se našao i za Da?iju 1999. godine.

                                briga svih nas nije samo Zastava, i naš kamen o vratu ve? komplet samoupravljanje i shvatanje da to još funkcioniše u svetu.
                                a biznis i samoupravljanje imaju dodira, tamo gde ima ?arobnog pasulja i pitomih aždaja i divova
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X