[quote=V-Tec][quote="TRIO_driver":3hnhpjk8]Ako sacekate jos dve, tri meseca, prodavacu i ja Greddy turbine, i jos mnogo toga..
[/quote]
Krajnje je vreme bilo da se neko seti i pocne uvoziti neki ozbiljniji tuning program!
Hoces li se baviti i ugradnjom tih stvari?[/quote:3hnhpjk8]
Ovako, sustina je da da sam ja vec tri godine zastupnik za Srbiju JC Auto Poljska([url="http://www.jcauto.pl"]www.jcauto.pl[/url])a oni su najveci dobavljaci rezervnih delova za japanska i korejska vozila..I oni imaju svoj tuning program, to je onaj sajt i katalog sto vam nudim stalno, i recimo JOHNNY je narucio glavu volana, a SALE VTI panel Pipercross filter..
U aprilu prosle godine, JC je preuzeo InterCars Poljska,(www.intercars.pl) najveci dobavljac rez. delova za evropska vozila.I oni su imali svoj tuning program, izmedju ostalog bas puno felni, Greddy, i jos mnogo stvari, mozda i vise od JC Auta.
Kako su se ujedinili, sada su pod jednom firmim, i to je 12000 zaposlenih i 490 mil. evra obrta.
Posto je to ogromno spajanje, treba vremena da prodje, kao i da se podele uloge ko sta radi, izmedju ostalog i za tuning opremu.
Za delove i alat, ja imam svog nadredjenog u Zagrebiu, tamo im je ispostava za Balkan, ali za tuning & styling opremu, ja kontakiram direktno Poljsku, dobijem cene i rok isporuke, i samo narucim preko Zagreba...
Sad se to uskladjuje, ubacuje se ponuda u program, i za 2, 3 meseca, trebao bih da imam program na srpskom, i onda cu moci da radim to ozbiljnije..
Sada mogu samo da kazem cene i rok isporuke za delove za koje imam cene, jer jos nemam kontakt sa Poljskom direktan.
Ne verujem da cu ugrajdivati, videcemo sa Robikom, ne sumnjam da poznaje Honde, pristao je da i da radi swap, ja cu da opremim moju Elantru sa svim mogucim dodacima iz palete tuning opreme, a ugradjivace mi Robika i njegovi drugari serviseri..
Kako bude islo, videcemo, sto da ne napravimo ozbiljan tuning centar, ja sam razmisljao i o group buy za HCS, sto da ne, ja sam za sve opcije..
Izvinjavam se mozda na malom OFF-u..
@Baner:Kao sto sam rekao, F.C.C je prva ugradnja za japanske Honde. Daikin je bio samostalan japanski proizvodjac, ali je kupljen od strane EXEDY, americke korporacije, to ej uticaj globalizacije. Imam ja i EXEDY, ali kad sam pricao sa Timothy-jem, dogovorili smo se da bude japanska lamela, jer je njegov auto ipak jedna brza sprava..Ocekivao sam Aisin, a dobio F.C.C i jako sam happy zobg toga, morao sam da ih raspakujem, da opipam to...

Krajnje je vreme bilo da se neko seti i pocne uvoziti neki ozbiljniji tuning program!

Hoces li se baviti i ugradnjom tih stvari?[/quote:3hnhpjk8]
Ovako, sustina je da da sam ja vec tri godine zastupnik za Srbiju JC Auto Poljska([url="http://www.jcauto.pl"]www.jcauto.pl[/url])a oni su najveci dobavljaci rezervnih delova za japanska i korejska vozila..I oni imaju svoj tuning program, to je onaj sajt i katalog sto vam nudim stalno, i recimo JOHNNY je narucio glavu volana, a SALE VTI panel Pipercross filter..
U aprilu prosle godine, JC je preuzeo InterCars Poljska,(www.intercars.pl) najveci dobavljac rez. delova za evropska vozila.I oni su imali svoj tuning program, izmedju ostalog bas puno felni, Greddy, i jos mnogo stvari, mozda i vise od JC Auta.
Kako su se ujedinili, sada su pod jednom firmim, i to je 12000 zaposlenih i 490 mil. evra obrta.
Posto je to ogromno spajanje, treba vremena da prodje, kao i da se podele uloge ko sta radi, izmedju ostalog i za tuning opremu.
Za delove i alat, ja imam svog nadredjenog u Zagrebiu, tamo im je ispostava za Balkan, ali za tuning & styling opremu, ja kontakiram direktno Poljsku, dobijem cene i rok isporuke, i samo narucim preko Zagreba...
Sad se to uskladjuje, ubacuje se ponuda u program, i za 2, 3 meseca, trebao bih da imam program na srpskom, i onda cu moci da radim to ozbiljnije..
Sada mogu samo da kazem cene i rok isporuke za delove za koje imam cene, jer jos nemam kontakt sa Poljskom direktan.
Ne verujem da cu ugrajdivati, videcemo sa Robikom, ne sumnjam da poznaje Honde, pristao je da i da radi swap, ja cu da opremim moju Elantru sa svim mogucim dodacima iz palete tuning opreme, a ugradjivace mi Robika i njegovi drugari serviseri..
Kako bude islo, videcemo, sto da ne napravimo ozbiljan tuning centar, ja sam razmisljao i o group buy za HCS, sto da ne, ja sam za sve opcije..
Izvinjavam se mozda na malom OFF-u..
@Baner:Kao sto sam rekao, F.C.C je prva ugradnja za japanske Honde. Daikin je bio samostalan japanski proizvodjac, ali je kupljen od strane EXEDY, americke korporacije, to ej uticaj globalizacije. Imam ja i EXEDY, ali kad sam pricao sa Timothy-jem, dogovorili smo se da bude japanska lamela, jer je njegov auto ipak jedna brza sprava..Ocekivao sam Aisin, a dobio F.C.C i jako sam happy zobg toga, morao sam da ih raspakujem, da opipam to...

Comment