ALPHA COPY

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zola_
    CBC Senator XXL
    • 24.06.2006
    • 319
    • Novi Beograd

    ALPHA COPY

    jedan moj drugar je otisao u taj servis da mu reinstaliraju softver na nokiji e50 koju je kupio u menhetnu, jedna od tri firme u gradu koje prodaju "original" nokije za sve tri je zaduzen taj servis. i kada je dosao tamo kazu mu ljudi:

    -ostavite telefon ovde i zavrsicemo za 3 nedelje
    -sto tri nedelje kada to traje manje od sat vremena?
    -pa znate mi imamo veliki obim posla
    -pa sto ne zaposlite odgovarajuci broj ljudi?
    -ja to ne znam to nije do mene
    -ok, da li ja mogu da dobijem neki telefon na koriscenje za to vreme?
    -ne, ne praktikujemo to
    -znaci je sam platio telefon 70% vise od trzisne cene i mogu jedino ovde da ga servisiram, u suprotnom gubim garanciju?
    -da
    -dovidjenja


    inace telefon je star dva meseca i desava se da se u toku razgovora cuje neko pistanje i telefon se restartuje...
    ja sam siguran da nokia ima odredjene standarde po pitanju sati rada potrebnih za servisiranje nekih stvari, i ovi umesto da zaposle jos x ljudi samo gomilaju telefone i govore svima da dodju za tri nedelje, to ne zvuci kao ovlasceni servis vec kao neka djibudjenga majstorska radionica gde ti kazu ostavi ga pa cu pogledati kad stignem...
  • bgd.nenad
    CBC Početnik
    • 08.10.2007
    • 9
    • Beograd

    #2
    Isao sam tamo skoro, cekao sam u redu jedno 20 min, da bi mi rekli ne servisiraju Nokiu N95 nego da idem u Mobis. To je servis u YBC, takodje zvanicni. Zamenili su ekran na N95, cekao sam oko 10 dana, mislio sam da cu duze. Obavezno uradi backup svih podataka i nemoj da nosis mem karticu. Inace po zakonu su duzni da ti poprave tel za 45 dana, i ne moraju da ti daju zamenu pre toga tako da oni samo rade ono sto im drzava dopusta. To je ludacki rok ali je tako.
    Mozda sam ti nesto pomogao.
    Pozz

    Comment

    • rajmax63
      CBC Prijatelj
      • 02.04.2005
      • 1415
      • Bačka Palanka
      • AUDI A6 2.0TDI 170KS

      #3
      Sto se tice vremenskog roka za otklanjanje reklamacije, cuvenih 45 dana je zabluda. Prodavci zbog neinformisanosti ili zbog namere dovode kupce u zabludu.
      ZAKON O USLOVIMA ZA OBAVLJANJE PROMETA ROBE, VRŠENJE USLUGA U PROMETU ROBE l INSPEKCIJSKOM NADZORU - SLUZBENI GLASNIK Broj 39/96, 20/97, 46/98, 34/2001 i 80/2002 kaze da za izvrsenje imaju najvise 15 dana od dana kada je serviser odnosno za to odgovorno lice utvrdilo da je uredjaj neispravan (citiram deo clana 36):

      Citat:
      "Preduzeće i preduzetnici iz stava 3 ovog člana dužni su da potrošača obaveste o odluci donetoj po reklamaciji u roku od osam dana od dana prijema reklamacije i da osnovan zahtev iz reklamacije ispune u daljem roku od 15 dana."
      Ukoliko za 8+15 odnosno 23 dana ne urade ono sto su duzni, sve sto sam gore napisao sigurno se moze dobiti na sudu.
      Ukoliko Vas mrzi da se akate po sudovima, posle 23 dana mozes otici u inspekciju i za najduze 30 dana inspektor uz dovoljan broj dokaza - znaci prijemnica u servis i sl. zavrsava posao.



      inace za detaljnije informacije idi na sait http://www.benchmark.co.yu/forum/showth ... p?t=119544
      blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
      Audi ima crveno T

      Comment

      • krstin
        CBC Senator
        • 14.09.2007
        • 223
        • Novi Sad

        #4
        Sto ga nosi u servis? Moze i sam da reinstalira software, a da ne izgubi garanciju!!!
        Evo pogledaj ovo: http://www.nokia.co.uk/A4252029

        Comment

        • uglavnom.bezopasni
          - 42 -
          • 03.02.2005
          • 2235
          • Novi Sad

          #5
          Nismo svi završili kvantnu fiziku da znamo da DKU-2 koji ti valjaju u svakoj radnji nije baš 100% isto kao i CA-53 kao što gospoda tvrde, a da bi uradio over-air update moraš da imaš minimum 5.50 verziju softwera, a ako imaš 3.70 onda moraš prvo kablom da je digneš na minimum 5.50, pa onda 6.20, a pošto je u medjuvremenu menjan hardver onda možda za tvoju reviziju telefona skinutog sa xxx mreže nokia nije ni pravila update, to je i tako prodano provajderu u pola cene da bi se rešili škarta i da mogu da počnu proizvodnju istog modela rev 2.0...

          A koja mreža, ako je 64/65 to je normalno
          Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
          11.04. 0:12 #2
          Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

          Comment

          • itza
            CBC Senator XXL
            • 28.12.2004
            • 658
            • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
            • -

            #6
            Shto se manhattna tiche prodaju 100% originalne telefone to mogu da ti kazhem jer zam radio tamo 3 godine ... tako da shto se toga tiche sigurno nisi dobio neki skidan sa mrezhe ..
            a shto se servisa tiche problem je shto ALPHA COPY kao jedini zvanichni uvoznik ima neku degensku politiku firme .. a pri tome i zakon u ovoj nashoj usrr drzhavi je takav da cela procedura oko otvaranja drugog servisa traje 10000 godina .. i to znam zato shto bash tamo gde je tvoj drugar kupio telefon treba da se otvori servis DRUGI ovlashteni servis..
            koliko ja znam mobis nema ovlashtjeni servis od strane NOKIA.e kao firme .. mozhda su se oni ovlastili samostalno u medjuvremenu kao shto su ljudi bili u zabludi da je comtrade ovlashtjeni UVOZNIK .. a oni samo dileri isto kao i manhattan ili mobis ... blabla bla

            ukratko .. manhattan ce uskoro imati i servis ali ta procedura traje evo koliko ja znam vetj godinu dana ... ( burazer mi i dalje tadi tamo kod njih pa imam svezh info)

            shto se servisa trenutnog tiche rekli su ti dodji za 3 nedelje ne da bi te zajj nego zato shto imaju toliko posla da na mogu da stignu sve da odrade jer se odjednom od ovih akcija telekoma i telenora u kojima se dele originalni telefoni sa njihovom garancijom trzhishte legalnih telefona proshirilio preko notji ... a kao shto rekoh procedura shirenja servisa traje godinama ...


            u sushtini poenta priche je .. nemojte se izdrkavati na servisere ili prodavce jer su oni tu najmanje krivi ... ako imate problem idite pa se izderite na direktora ili menadzhera ALPHA COPY.a .. jer jedino tako tjemo neshto postitji

            "Brano sine , vozi POLAKO..."

            Comment

            • Eon
              Moderator
              • 10.03.2005
              • 4225
              • Beograd-NBG-44
              • Superb 2.0 4x4 DSG

              #7
              A bas me interesuje koliko dnevno dobiju aparata na servis i koji je broj servisera aktivan dnevno?!

              Posla imaju, ali je problem sto ne rade efikasno. Nije kriv broj legalnih telefona u opticaju - koji je generalno mali, nego broj primljenih telefona na servis kojima mozda i nije potreban servis i broj uradjenih telefona u toku dana. Pa bio sam u kontaktu sa gomilom ljudi koji su radili telefone od dekodiranja, pa preko servisa. Bilo je ljudi koji su od 200-300 telefona dekodirali, pakovali u druge maske i uzgred gledali da li jos nesto ne radi, pa menjali ekrane i pojedine elektronske komponente.

              Prodavci nisu nikako krivi, vec generalno ceo servis. Od menadzera do servisera!
              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

              Comment

              • zola_
                CBC Senator XXL
                • 24.06.2006
                • 319
                • Novi Beograd

                #8
                znam ja da je to original telefon, nego sam stavio pod navodnike zato sto su svi telefoni original, samo sto su neki skidani sa mreza itd... sto se menhetna tice jako su korektni, ja tamo kupujem telefone, i muziku sam tamo kupio...

                Comment

                • itza
                  CBC Senator XXL
                  • 28.12.2004
                  • 658
                  • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                  • -

                  #9
                  pa shto se aktivnih servisera tiche imaju koliko ja znam samo 2 aktivna koji su proshli sve obuke po shvedskoj grchkoj i ostalo ..
                  od skoro ima josh 2 dechka tamo koja ja slabije poznajem i mislim da nisu serviseri nego verovatno samo pomazhu prvoj 2ici .. koji pretpostavljam sada rade i smenama ...

                  dakle dnevno 1 serviser i 1 apprentice ali to tju josh da proverim 100% ako nekoga bash zanimaju detalji ..
                  shto se tiche broja legalnih telefona u opticaju broj se mnogostruko povetjao od kako su telekom i telenor pocheli da dele njihove telefone ...
                  reci cu vam samo da dok sam ja tamo radio servis je bio prazan .. jedini ko je donosio telefone su manhattan i po neki iz comtradea ... obzirom da su oni vetjinom prodavali divljake .. po duplo manjim cenama pa njih nisu smeli na servis da donose ...

                  shto se original telefona tiche .. naravno da su svi telefoni original .. josh uvek nema kineskih kopija .. dakle svaki telefon je izashao iz neke nokia fabrike ... ovi shto se kod nas trenutno prodaju su iz madjarske ... ali u chemu je razlika ..

                  garancija je jedina stvar koja deli original telefon od divljaka ... ako vam se bilo shta desi sa telefonom sa original garancijom ste sigurni da tje vam telefon biti popravljen ili da tjete dobiti novi u zamenu za taj .. dok u suprotnom mozhete ochekivati od prodavca kod koga ste kupili isti da vam kazhe .. e znash kako je6iga ittd itd ... kupi drugi telefon ili da ga u opshte ne nadjete, popis vechiti na vratima i tome slichno ...

                  pored toga telefon koji nije `original` mozhe vrlo lako biti skidan sa mrezhe neke negde , kraden ... itd itd pogreshno dekodiran .. sa loshim soft itd itd . .pa da pochne posle nekog vremena da bagguje kad ga recimo napunite sa podatcima i tome slichno a vi nemate kome da se zhalite ..

                  i na kraju da ne bude da sad ja vama ovde drobim da biste vi kupovali telefone u manhattnu ja lichno i dok sam tamo radio kupovao sam divljake iz razloga shto se ne kvare .. mada o5 ja ne kupujem egzotiku nego neshto iz srednje klase .. a to se veoma retko tako retji nikada ne kvari
                  "Brano sine , vozi POLAKO..."

                  Comment

                  Working...
                  X