Fiat tužio kinesku firmu zbog plagijata

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dekideki
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1914
    • Beograd

    #16
    primer o Kineskoj proizvodnji

    ruski kalasnjikov je beshe AK-47, znaci 1947. napravljen prvi?
    Zastava je pocela da ih proizvodi 1970. (M-70) ako se ne varam.
    Kinezi su mnogo pre te iste zastave poceli da prave kopiju te puske.

    i? zasto se i dan danas u svetu otimaju bas oko Zastavinog a Kineske uzimaju tek ako moraju? nisu Kinezi jos uvek naucili da ih prave kako treba?

    drugi primer

    dobio sam pre deset godina u kompenzaciji za odradjenu reklamu crne kozne poluduboke Converse react patike (od samog Converse-a, original 100%). pogledam unutra: Made in China. patike su dan danas u odlicnom stanju. naucili su da ih prave?

    *ako im das tehnologiju sirovine i platu odradice ti kako treba. ako oni sami pocnu da pametuju, tesko da ce nesto valjano ispasti iz toga. da li ste pogledali zastrasujuce euroncap testove bezbednosti tih kineskih "automobila"?

    @veljko: bila je prica i o tome. a o pasivnom zagadjenju zbog povecanje potrosnje struje na koju rade kompresori za vazduh? ili su u medjuvremenu otkrili da postoje prirodni izvori kompresovanog vazduha? NHF
    .

    Comment

    • mirdza
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2005
      • 2437
      • Katowice (PL) / Banja Luka
      • AGP / W126

      #17
      Kinezi su cudna sorta...
      Mogu da naprave ali moras da stojis nad njima sa bejzbol palicom! Inace, kao sto rece predgovornik, pocnu da filozofiraju i ne ispadne iz toga nista dobro...
      Evo primjer iz moje firme sta nam je stiglo od Kineza - dobili su sve crteze i 3D model a preciznost je...hmmm...pa ne bas na najvisem nivou



      A da ni ne govorim o tome kako su pocincali elemente...
      Izvinjavam se za OT
      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

      Comment

      • V-Tec
        CBC Senator XXL
        • 30.06.2006
        • 1615
        • Beograd
        • '89 Civic d16a6

        #18
        Mislim da kinezi nece nikada praviti kvalitetne automobile, nema sanse!
        Nista neznaju da sklope kako treba.Pogledajte samo stvari uvezene iz Kine, raspadnu se same od sebe.Igracku ne znaju da naprave kako treba, a kamoli automobil ...

        @dekideki: Gledao sam te crash-testove a i citao sam negde o njima u nekom domacem casopisu.To je strava i uzas!Neka njihova limuzina kao visoke klase kada udari od zid pri brzini od valjda 50-60km/h raspadne se skroz, a u 80% slucaja ce vozac i suvozac ostati na mestu mrtvi!
        Mislim da je to ovo: http://uk.youtube.com/watch?v=F06LjugtIUo
        U istom casopisu su utvrdili da je vesanje automobila, kod iste, podeseno tako da nijedan amortizer nije iste visine i tvrdoce i da je balans automobila pri vecim brzinama unisten skroz!Mislim Made in China

        P.S.Sto se tice rada po licenci u kini, tipa patike made in china ili neka druga roba, mislim da je to skroz druga stvar jer tu moraju da postuju kvalitet koliko toliko.
        shuto-expressway.com

        Comment

        • mirdza
          CBC Senator XXL
          • 14.03.2005
          • 2437
          • Katowice (PL) / Banja Luka
          • AGP / W126

          #19
          Originally posted by V-Tec
          Igracku ne znaju da naprave kako treba
          Znam da je slucajnost ali OVDJE RADIM
          Zovem se Miroslav i pravim igračke.

          Comment

          • low rider
            CBC Senator XXL
            • 03.04.2006
            • 613
            • Beograd

            #20
            mirdza pa ti si deda mraz , super ti je posao .

            Kinezi, pa prilicno je jednostavno, prave onoliko dobro koliko moraju, kada budu morali bolje, bice bolje. Dok postoji trziste za prozivode koji nisu kvaliteta na koji smo mi ili u EU navikli, a to je Ogromno azijsko trziste, proizvodi nizeg kvaliteta ce postojati. A te iste ce nuditi bilo kome u svetu, za male pare, pa ko hoce. Reci da nisu u stanju proizvesti nesto kvalitetno ne stoji.
            Mozda im fali tzv. know-how, ali sa novcem koji imaju bez prob. uvoze strane strucnjake i skoluju svoje, u vreme interneta i globalizacije Kina vise nije daleko.

            Comment

            • Marcus
              CBC Senator XXL
              • 19.10.2007
              • 631
              • Novi Beograd - B62

              #21
              Delim misljenje sa V-tecom, al cu ga promeniti kroz par godina...

              Prosto je neverovatno da ce Kinezi nastaviti da rade sve po starom kad provale (iako vec znaju) da kvalitet njihove izrade ne zadovoljava ni 0 (nulti) standard...

              Indija i Kina su po svim svetskim procenam dve vodece zemlje koje ce da pomute racuna svima kad je auto industrija u pitanju...

              Kad im dodje iz ****** u glavu, videcete da ce se ljudi otimati za njihove automobile... U pocetku ce to biti kopije, kasnije originali lose zavrsne obrade u svakom pogledu, da bi kad tad to postalo vozilo vredno respekta... Zato sam i naveo u jednom postu iznad da ce se to promeniti za 20-30ak godina, jer mislim da im toliko i treba...


              Pa ni bmw i merc nisu odmah napravili auto koji je kostao boga oca sa tehnologijom koju imaju vanzemaljci...mora od necega da se krene...klasinac primer Japanaca koji su se malo po malo probijali na trziste i sad nikoga nije sramota sto voze njihove automobile....

              Njihovo vreme ce doci, mozda pre, mozda kasnije, al samo treba biti uporan i na vreme shvatiti i odbaciti predrasude o kineskim automobilima...

              Comment

              • Eon
                Moderator
                • 10.03.2005
                • 4225
                • Beograd-NBG-44
                • Superb 2.0 4x4 DSG

                #22
                Pa i japanci su bili katastrofa, pa je sada Toyota auto gigant... Koreanci takodje, a sada puna kuca sto Samsunga sto LG-a...
                Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                Comment

                • Marcus
                  CBC Senator XXL
                  • 19.10.2007
                  • 631
                  • Novi Beograd - B62

                  #23
                  Upravo o tome i pricam...samo je pitanje kad ce kinezi da "vladaju"

                  Comment

                  • mb12
                    CBC Senator XXL
                    • 06.11.2006
                    • 640
                    • Vrbas
                    • Mazda 626 2.0 TD

                    #24
                    Velika je razlika između tadašnjih Japanaca i Korejanaca u odnosu na današnje Kineze....

                    Japanci i Koreanci su išli "zdravim" putem stvaranja proizvoda.....dok Kinezi idu najgorim mogućim, kopiranjem bez ulaska u srž konstruisanja proizvoda.....Kinezi se i netrude to da urade, tj da uđu u srž proizvoidnje, dok Japanci koji su kao kopirali automobile ( mada nevidim da su unazad 20 godina napravili ijednu kopiju poput Kineza ) su išli do same srži problematike stvaranja određenog proizvoda....

                    Comment

                    • Marcus
                      CBC Senator XXL
                      • 19.10.2007
                      • 631
                      • Novi Beograd - B62

                      #25
                      Jedina razlika sto si ti naveo je upravo razlika u razvoju...samim tim, japanci i koreanci su mnogo lakse uspeli da se probiju za neko relativno kratko vreme, dok ce upravo zbog tog pogresnog puta, kojim su kinezi krenuli, njima trebati mnogo mnogo mnogo vise...

                      al svako ko kaze da jednog lepog dana (makar i za 50 godina) kinezi nece proizvesti bar jedan model koji ce biti jako dobro prodavan svuda u svetu uz svo moguce postovanje, taj zivi u velikoj zabludi...

                      Comment

                      • zola_
                        CBC Senator XXL
                        • 24.06.2006
                        • 319
                        • Novi Beograd

                        #26
                        Originally posted by stefanves
                        Mislim da mnogi ne shvataju ozbiljnost situacije sa kinezima.Oni ce nas naprosto finansijski unistiti!!Zasto?Unistice nam ekonomiju malo po malo, hrana ce kostati djavo ipo(Nece se uvoziti zbog velikih troskova prevoza.) a platezna moc ce biti mala zbog njihovim proizvoda.Ljudi po Evropi ce gubiti poslove, sve ce se prebacivati tamo(tj.vec se prebacuje), zaposlenje ce dobijati Kinezi...i cela ekonomija Evrope od u p.materinu.
                        to se nikada nece desiti zato sto sama EU stiti svoje gradjane i svoju ekonomiju, postoji milion necina za prevenciju toga, to je radjeno X puta do sada, mogu da krenem da ti vadim podatke iz knjige koju koristim za taj predmet na fakultetu... al me malo mrzi

                        Comment

                        • mb12
                          CBC Senator XXL
                          • 06.11.2006
                          • 640
                          • Vrbas
                          • Mazda 626 2.0 TD

                          #27
                          Pa bilo bi stvarno glupo da država od preko milijardu stanovnika nemože da iznedri 10 ljudi koji bi konstruisali normalan automobil.....

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            1. da prave kvalitetne automobile

                            2. da dokazu svima da su ti automobili kvalitetni...
                            pa mozda, a mozda danas i ne moraju da se ponovo dokazuju..


                            pod 1.
                            vec prave kvalitetne vozove (trenutno jedini voz koji ide na vece nadmorske visine sa kabinom pod pritiskom).
                            pre Nemacke su uveli metro/ voz na bazi magnetnog jastuka, i to nemacke ideje (Nemci probali da naprave pa nisu umeli da dovrse do faze proizvodnje. Kinezi dali novac, kupili ostatke, prepravili i napravili.
                            Sangaj grad- aerodrom, Siemensov magnetni koncept).

                            prave kvalitetne satelite.
                            prave najkvalitetniju elektroniku, ukljucujuci i prof komunikacionu vrlo visokih zahteva pouzdanosti/ citati kvaliteta.
                            prave termo i nuklearne centrale.

                            imaju medju najvecim ulaganja u obrazovanje kadrova.

                            dakle, mogu kada zele i u podrucjima gde zele.

                            tako da pod 1. je vise administrativno pitanje odluke napraviti prema cilju.

                            pod 2.
                            zasto bi svima dokazivali.
                            i koji su to svi. Kina i Indija su 2+ milijarde.

                            dovoljno je da sebi dokazu da su kvalitetni, ostatak sveta je ionako manje vise delic, parce globalnog kolaca.
                            Americka proizvodnja automobila je ionako vec geografski u Kini, jos da se razvoj prebaci tamo i komplet selidba sposobnosti je zavrsena.

                            Fordovi, platforma C segmenta se vec pravi u Kini, Fokus, Volvo C30, Mazda 3, u preteznom obimu. sama montza onoga sto je napravljeno u Kini se vrsi sirom planete, na svih 5 kontinenata i prodaje pod raznim nalepnicama.

                            Krajsler je sklopio dogovor da Kinezi razviju, naprave, testiraju, dovedu do konacnog proizvoda buduci novi "americki" narodni auto.
                            imace naravno americku nalepnicu, i to ce biti jedino od celog proizvoda.
                            navodno ce to da spase Krajsler kao brend.

                            moja poenta je da je Kina vec prosla kroz fazu dokazivanja, sada je na redu fino poliranje kroz tekucu proizvodnju modela i osobina auta prema zahtevima lokalnih trzista.

                            Kinezi vec imaju svoj euro 4 dizel motor, komplet od ideje i nacrta do gotovog proizvoda 100% kinesko delo.

                            euro 4 je uveden 2004.te, dakle pre samo 3 i malo jace godine, i bio je izazov za mnoge evropske auto firme, setimo se samo raznih pomagala u obliku filtera, aditiva za sagorevanje itd.

                            Kineski motori mogu i bez dodataka da ispune euro norme, rezultat znanja.

                            Korejci su pre samo 10 godina bili gotovo marginalni globalno.
                            danas Hyndai grupa cilja da udje u prvih 5 , i da izbaci VAG grupu iz tog odabranog kruga firmi.
                            procene su da 2009. vec to je moguca realnost.

                            Kineska omanja fabrika automobila je 400.000-500.000 komada.
                            vecina evropskih fabrika osim par izuzetaka su manje po obimu fabrike (pojedinacno, ne grupa kao celina).

                            kvantitet uz konkurenciju neminovno radja kvalitet.
                            u danasnje brzo doba, samo je pitanje vremena kada ce kinseki brend biti vise cenjen od nekih prastarih evropskih sa drugom tradicijom.

                            jedan od vecih problema evropskih fabrika je moderna elektronika.
                            Kinezi na tom podrucju gotovo da ne poznaju za problem.

                            japanski prodor je bio iznenadjenje, za kineski prodor tesko da se moze reci da nema ozbiljnih najava.
                            s tim sto se danas generacije tehnickih proizvoda smenjuju astronomskom brzinom, u svim oblastima tehnike.

                            jedna paralela- u isto vreme su takmaci bila 2 modela automobila-
                            Yugo GVX i Hyundai Pony (ko se jos seca tog modela) i to u SAD, najvecem trzistu.

                            sa Yugom znamo sta je bilo (u medjuvremenu iz SAD su nestali Alfa Romeo, Citroen, Pezo, Simca Talbot samo da pomenem neke cuvene brendove) a Hyundai je danas ime od respekta u auto biznisu.

                            nije najbolji po kvalitetu, ali kvalitet u kontinuitetu raste i prestigao je prosek evropske auto industrije.

                            za to je trebalo oko 20 godina.

                            Kinezi vec imaju oko 15 godina razvoja auto industrije, ne svi oni prvi su jos krajem 80tih zapoceli sa licencama.

                            kao recimo VW licenca u Sangaju.

                            uce vredno, kopiraju ( a ko danas ne kopira ?) dobra resenja i sto je najvaznije sa razumevanjem upotrebljavaju edukativni sistem.

                            ja recimo nemam dilema da ce kineski auti biti ono sto je nekada bio GOlf, pojam za klasu, samo ovaj put na planetarnom nivou.
                            svi preduslovi za to su ispunjeni, osim ako se ne dogodi neki cudan obrt i recimo propadne Kina kao zemlja, ili neka prirodna katastrofa.

                            ja bih voleo kada bi Kinezi preuzeli Zastavu.
                            prvo nasi bi konacno poceli da uce kako se radi, drugo imali bi obezbedjene kupce u milionskom broju a to je vaznije od samog cina proizvodnje radi proizvodnje.
                            a Kinezi su i medju retkima u svetu koji zaista poseduju poveliki novac, tu na gomili spreman da se ulozi.

                            a mi smo opet toliko sitni da Kinezima ni u cemu ne stojimo na putu, pa nas ne bi niti dirali kao sto bi neki (interesi) mogli da prorade sa evropskim firmama.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • V-Tec
                              CBC Senator XXL
                              • 30.06.2006
                              • 1615
                              • Beograd
                              • '89 Civic d16a6

                              #29
                              Auu Brick, bas umes da objasnjavas.

                              Vise nisam u nekoj zabludi sto se tice kineza, ali sam siguran da nikada necu kupiti neki kineski automobil pre japanskog!Prvo zbog dizajna(barem trenutni modeli)...Jel ste videli nasta lici onaj Gilly kako se vec zove, kopija meckine C klase?
                              shuto-expressway.com

                              Comment

                              • bakara
                                CBC Senator XXL
                                • 29.01.2005
                                • 977
                                • nBGd

                                #30
                                Zbog dizajna?

                                Pa dizajn, tj. dizajneri mogu da se kupe za jeftine pare...

                                Pogledjte samo kia i hyundai koliko su bili ruzni...a vid` sad
                                pozdrav

                                Comment

                                Working...
                                X