Fiat tužio kinesku firmu zbog plagijata

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    #31
    Ako je Brick u pravu (plasim se da jeste) onda se neminovno ide u komunizam.
    Recept je savrsen, cekas da neko nesto smisli. Ukrades, iskopiras i das tvojoj armiji da to napravi u xxxxxxxxx komada. Pri tome koristis naravno lako dostupne materijale (jeftine) i naravno dobijes slican proizvod neuporedivo nekvalitetniji u odnosu na original. Preplavis trziste, upropastis onoga ko je original smislio.
    Naravno da ce u tom trenutku preostati samo Kineske fabrike automobila. Njima ce u cilju smanjenja troskova biti u interesu da proizvode samo modele u velicini A, B i C. Svi ce biti iste boje (najjeftinije za pravljenje). Svi ce imati istu opremu....
    UZAS!!!

    P.S. Sto se tice Kineza, sve sto naprave kvalitetno nezaostaje cenom za Originalima.

    Sad se setih:
    Pogledajte racunare:
    Jedna kompanija kontrolise 99% trzista. Nene proizvodi vise nemoraju da budu kvalitetni (i nisu). Svi se zale da se zaglavljuju da su spori..... Ali ona je JEDINA i jedini je izbor.
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • BRABUS
      CBC Senator XXL
      • 15.10.2004
      • 2399
      • London

      #32
      Originally posted by djukic
      Ako je Brick u pravu (plasim se da jeste) onda se neminovno ide u komunizam.
      Recept je savrsen, cekas da neko nesto smisli. Ukrades, iskopiras i das tvojoj armiji da to napravi u xxxxxxxxx komada. Pri tome koristis naravno lako dostupne materijale (jeftine) i naravno dobijes slican proizvod neuporedivo nekvalitetniji u odnosu na original. Preplavis trziste, upropastis onoga ko je original smislio.
      Naravno da ce u tom trenutku preostati samo Kineske fabrike automobila. Njima ce u cilju smanjenja troskova biti u interesu da proizvode samo modele u velicini A, B i C. Svi ce biti iste boje (najjeftinije za pravljenje). Svi ce imati istu opremu....
      UZAS!!!

      P.S. Sto se tice Kineza, sve sto naprave kvalitetno nezaostaje cenom za Originalima.
      Slazem se potpuno.

      Njih dosta koci komunizam i mentalitet, inace bi do sada svi jeli sa stapicima

      Comment

      • jevtic
        CBC Senator XXL
        • 26.11.2006
        • 729
        • beograd

        #33
        brick ne iznosi pogresne informacije ponovo. maglev (ovaj u sangaju) je cisto nemacki proizvod a kinezi su samo dali pare i radii grube radove. maglev je suvise skup za neku komrecijalnu upotrebu i jedini razlog zasto su ga kinezi kupili je da bi se pokazivali. i jedina trasa na kojoj taj voz "leti" je izmedju aerodroma i centra grada.. inace nemci vec razvijaju novu verziju magleva.

        incae malo infa o maglevu: prvi komercijalni maglev je poceo sa radom u engleskoj 1986 i radio je do 1995 i imao je traku dugacku 600 metara ali je ugasen zbog neisplativosti.


        inace maglev u sangaju kostao je 1.2 milijarde dolara i dnevno prevozi 7000 ljudi. inace sa cenom karte od 50 juana voz za njegov zivotni veki ne moze da isplati samo troskove proizvodnje i to bez troskova odrzavanja.





        verovatno i ostatak tvog hvalospeva o kinezima ima puno rupa ali ako nekog ne mrzi nek nadje jos koju.
        ex - fabia 1.9 tdi
        golf 2.0 tfsi

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #34
          nebrinem se ja...jos malo i "Zapadni svet" ce prestati da igra po pravilima koja su sami postavili...jednostavno zato sto im ta pravila vise neodgovaraju.
          nebi to bilo prvi put,nego 756ti mislim.....
          izmislice "euro norme" za sve vrste proizvoda ... a ako treba na kraju ce "zbaciti maske" .a Nemci su "majka" za te stvari..
          ima jedna izjava Meleden Olbrajt od pre nedelju dana : "Rusija kontrolise PREVISE prirodnih resursa " ... kakva ludacka izjava...cak je Putin tu izjavu tako-nekako i prokomentarisao.
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #35
            brick ne iynosi pogresne informacije ponovo. maglev je cisto nemacki proiyvod a kinezi su samo dali pare i radii grube radove
            pogresne informacije ?
            koju ili koje konkretno.

            da li znas, ocito ne znas iz napisanoga, da je originalna nemacka verzija napravljena sa konstrukcionom greskom.
            tu gresku su uocili i otklonili kineski inzenjeri i prodali/ naplatili to (sa)znanje istim tim Nemcima iz Siemensa.

            nisi znao ?
            pa nije tajna, nemacka TV je imala vise tzv specijala, tj programa o toj temi sa dokazima i detaljima oko te (dosta opasne) greske.
            to moze da se pronadje i u saopstenjima samog Siemensa na upite javnosti kada je otkriven, da tako nazovem "bug".

            e sad ako nemacki javni mediji iznose javno pogresne informacije, eto i ja sam kako kazes -ponovo- izneo pogresne.
            mada ne znam kada je to vec bilo pominjano, pa je sada ponovo...


            cinjenice jeste da su Kinezi prvi to pustli u rad, da to svakodnevno funkcionise i prevozi milione putnika.

            to da li je ekonomicno ili nije uopste nisam pominjao, samo navodim da je proizvod tako visoke tehnologije ono sto nemaju mnoge zemlje sa povelikom tradicijom u auto industriji.
            primer, da kada se hoce moze se biti u vrhu sa novostima, i naravno da Kinezi i u tome puno uce kroz praksu.

            kineski Huawei je primer dokle se moze ici, i tuci konkurenciju u njihovim maticnim zemljama, i to najjace i najbolje svetske firme.

            mi svi (olako) zaboravljamo da je sa otvaranjem Kine za privatni biznis mnogo samih Kineza koji su ziveli i radili na zapadu i naucili neke tamosnje stvari doslo nazad u Kinu i sa sobom doneli i ta znanja i vestine.

            kao i svuda ima uspona i padova, samo Kinezi jako brzo uce na greskama, i vreme radi za njih.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • jevtic
              CBC Senator XXL
              • 26.11.2006
              • 729
              • beograd

              #36
              konkretno to da su maglev u sangaju napravli kinezi....



              znaci kinezi su samo pravili sine a sam voz je napravljen u nemaskoj.


              drugo nemci nisu odustali od magleva vec prave novu verziju.


              taman posla da nemci ne umeju da naprave maglev nego jednostavno niko nece da plati ogromne troskove pravljenja takvih vozova (osim kineza). inace postoje test "sine" i u nemackoj i u japanu samo nisu komercijalne.
              ex - fabia 1.9 tdi
              golf 2.0 tfsi

              Comment

              • Zeljoni
                CBC Senator
                • 04.05.2007
                • 200
                • Beograd, Vračar

                #37
                Ma Brick ne kažem da nisi u pravu samo:


                Moraju oni još da uče, ne sumnjam uopšte da će naučiti ali reci mi iskreno da li bi seo u ovaj auto.

                Pozz

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #38
                  To sto je voz imao bag koji su Kinezi primetili i ispravili, ne cini taj voz kineskim proizvodom.

                  Sine, i samo one, radjene pod nemackim uputstvima, projektima i nadzorom - su sve sto su Kinezi napravili od toga Magleva. Sve ostalo, ukljucujuci i sam voz, je osmisljeno, napravljeno i dovezeno iz Nemacke.

                  Na kraju krajeva, i na samom vozu im lepo pise i ko je pravio voz, i kada, i "credits" za svaki pojedinacni deo, na plaketama u gradu i na Pudongu - imao srece licno da ih vidim i da se provozam rutom par puta.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Zeljoni
                    CBC Senator
                    • 04.05.2007
                    • 200
                    • Beograd, Vračar

                    #39
                    Originally posted by 206
                    To sto je voz imao bag koji su Kinezi primetili i ispravili, ne cini taj voz kineskim proizvodom.

                    Sine, i samo one, radjene pod nemackim uputstvima, projektima i nadzorom - su sve sto su Kinezi napravili od toga Magleva. Sve ostalo, ukljucujuci i sam voz, je osmisljeno, napravljeno i dovezeno iz Nemacke.

                    Na kraju krajeva, i na samom vozu im lepo pise i ko je pravio voz, i kada, i "credits" za svaki pojedinacni deo, na plaketama u gradu i na Pudongu - imao srece licno da ih vidim i da se provozam rutom par puta.
                    imaš pravo ono što krasi zapadnu industriju je stroga izlazna kontrola i testiranje proizvoda...

                    Comment

                    • BRABUS
                      CBC Senator XXL
                      • 15.10.2004
                      • 2399
                      • London

                      #40
                      Brick, neznam zasto kontriras.....patent za taj magnetski voz je prijavljen jos 1934, a voz je bio na sinama jos u vreme dok je u Kini na vlasti bio Mao Tse-tung

                      Jedini razlog zasto je voz pusten u masovnu komercijalnu upotrebu prvi put u Kini je to sto nije bio ekonomski isplativ u Nemackoj, za razliku od Kine u kojoj je kao u svakoj komunistickoj zemlji slika o tome sta nesto kosta iskrivljena.

                      Comment

                      • Wiz
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 3104
                        • Nish

                        #41
                        Kinezi nikad ali nikad nece imati BREND i tradiciju koji imaju evropski i japanski proizvodjaci,a brend prodaje proizvod

                        Comment

                        • Car
                          CBC Senator XXL
                          • 07.07.2005
                          • 900
                          • Beograd

                          #42
                          U svakom slucaju "The Chinese are coming".

                          Ekonomski rast Kine je bio usporen samo krajem devedesetih, delom zbog azijske finansijske krize, a vec od 2000. rast se nastavlja jos jacim tempom.

                          Kad se uzme u obzir da oni cine 20% svetske populacije, da je 1950. godine Kina imala nesto manje od 600 miliona stanovnika, i da su pokupili sva moguca i nemoguca tehnicka (i druga) znanja, svako dalje potcenjivanje Kineza je, u najmanju ruku, neozbiljno.

                          Doduse, ima nekih predvidjanja da ce do 2050. Indija imati 1.5, 1.6, milijardu stanovnika, tj. dosta vise od Kine, buduci da Indija ima vecu stopu ukupnog fertiliteta.


                          Zagreva se istok, bice zanimljivo videti sta ce se desavati narednih godina/decenija.


                          A sto se teme tice, dobra je brickova analogija sa Hyundai autima, nije bas mnogo vremena trebalo da Juzna Koreja pocne da stvara imena od poverenja u auto svetu, ne vidim zasto ne bi bilo slicno i sa Kinom. Ne sada, ne sledece godine, ali kroz neku deceniju svakako da ce doci do toga.
                          Zar slicna prica nije bila i sa japanskim autima? Iz totalne neoriginalnosti dosli su na toliko visok nivo da mnogi zapadno-evropski brendovi nemaju sta da traze pokraj npr. Lexusa tj. Toyote, Infinitija itd.

                          Comment

                          • djukic
                            CBC Senator XXL
                            • 27.03.2005
                            • 2526
                            • Beograd

                            #43
                            Stalno se pominje veliki rast nataliteta tj. porast broja stanovnika. Ogroman broj tih stanovnika zivi u krajnjoj bedi. Kineski bum nastao je upravo zbog jeftine radne snage, lako zamenljive.
                            Auto koji se lomi i ubija vozaca, a ima sve zivo od opreme (to je najjeftinije) i tu se vidi osnovni problem. Nije tesko Kinezima da naprave siguran auto. Oni to mogu lako da iskopiraju. Ali je tesko napraviti jeftin a siguran auto. E to niko pa ni kinezi nemogu da naprave...
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #44
                              konkretno to da su maglev u sangaju napravli kinezi....
                              trudio sam se da lepo napisem, dovoljno jasno. ocito nije bila jasna iz toga namera zasto je taj projekat pomenut.

                              Kinezi su kupili nedovrseni nemacki projekat, koji nikada nije nigde realizovan osim ideja na papiru i zapocete gradnje u Nemackoj (i prekinute). nije stiglo do faze realizacije u Nemackoj.


                              Kinezi su unajmili Nemce (i mnoge druge) da za njih, od njihovih para, naprave- izgrade- sklope- nazovite kako hocete dovrse prvi voz koji efektivno saobraca komercijalno. ukljucujuci i ljude iz nasih krajeva.
                              Kinezi kao gazde vodili projekat i zavrsili prvi komercijalni sistem voz- pruga- signalizacija- menadzment, sve sto treba za funkcionisanje.
                              i kako i dolikuje za tako veliki svetski napredak, sto rece @206 naveli ko ima za sta zasluge u svom delu kineskog projekta.

                              u tom procesu su zajedno sa Siemensom korigovali zapoceti nemacki projekat. tu je bilo potrebno i kinesko znanje da bi to proradilo kako treba.

                              ni sami Nemci ne spore da su mnogo toga naucili u Kini kroz praksu gradnje ovog projekta a sto pre toga nisu (sa)znali.

                              nista danas u svetu nije strogo nacionalno ograniceno, proizvodi se fizicki lokalno gde je najpogodnije a finalizuje globalno gde postoji interes.


                              kazete Kinezi su dali samo sine. to zvuci kao da je nebitno, sitno..

                              sve je vazno, tek komplet svega ima neku funkcionalnu svrhu.

                              ideja je stara kao sto je Brabus naveo, principi rada takodje odavno poznati ali niko pre Kineza to cudo tehnike nije realizovao do nivoa operativnosti. ni sami Nemci.

                              ja samo kazem da ne odgovara stvarnom stanju pausalno misljenje da su Kinezi neka tupava gomila ljudi, koji samo znaju da kopiraju neke bofl proizvode i kao pojma nemaju, pa nisu u stanju da naprave/ sklope jedan krsteni auto.

                              svaka cast Nemcima i svim tradicionalnim starim industrijskim drzavama ali danas sve ide dalje brzim ritmom...

                              nisam sa namerom pomenuo magnetni voz kao predmet/stvar vec iz razloga da se shvati da danas Kina nije neka uboga nesposobna zemlja koja kopira krpice ili sta vec kod nas uobicajeno ima pezorativni smisao.

                              poenta je da kada hoce Kinezi mogu i da naprave auto kakav pozele.
                              nije pitanje nesposobnosti.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #45
                                Ali je tesko napraviti jeftin a siguran auto. E to niko pa ni kinezi nemogu da naprave...
                                upravo tako, sigrunost i kvalitet kostaju. oduvek.

                                ali Kinezi imaju jednu sitnicu koja ih u ovoj prici razlikuje.

                                velicinu.

                                cena necega da se proizvede je obrnuto proporcionalna kolicini.

                                sto masovnija proizvodnja to manja cena po jedinici tog proizvoda.

                                zapadne fabrike su male, rascepkane, medjusobno suprotstavljene, malih finansijskih mogucnosti pojedinacno za investicije u razvoj.

                                cela Evropa ima samo 2 kres poligona za sveobuhvatno testiranje sigurnosti vozila.

                                Kinezi danas prave automobile prevashodno za svoje potrebe, osvajanje Evrope i Amerike nije sada osnovni cilj niti prioritet.
                                a za kineskog kupca osnovno je cena, sigurnost je negde dalje na listi prioriteta.

                                ali kako se bude sticala kriticna masa zainteresovanih kupaca u samoj Kini, a to je pitanje vremena a ne i da li ce ih biti, za automobile sigurnih i kvalitetnih odlika tako ce i neko u Kini pokusati da zadovolji i tu ciljnu grupu.

                                kako ce u Kini (i Indiji i drugim azijskim zemljama) biti vise bogatog stanovnistva nego u Evropi ili SAD po brojnosti tako ce i kolicina masovne produkcije omoguciti prednosti ekonomije velikog obima i pad cena izrade tih sigurnih vozila.

                                vec sada je broj bogatih mereno kriterijumima EU po brojnosti u milionima uporediv na nivou EU vs Kina+Indija.

                                onaj veliki broj siromasnih nije taj koji pokrece potrosacku ekonomiju, to su upravo bogati a oni postoje.

                                da ponovim, bogati za zapadno evropske pojmove po mesecnim prihodima.

                                nije nikakva tajna da je sama proizvodnja automobila relativno mali trosak u celom ciklusu, najvise kosta trosak razvoja.

                                u Evropi znanje/ ljudski resurs je ekstremno skup, u Kini inzenjer mnogo manje kosta.
                                taj trosak je ubedljivo na strani Kine kao povoljnost.

                                nije nikakva tajna da se evropski inzenjeri iseljavaju (gotovo pa masovno) za Kinu jer imaju bolje uslove za rad, interesantnije nove projekte za koje su finansije obezbedjene kineskom velicinom ulaganja novca u razvoj.


                                energetski projekti u Kini su povukli podosta evro industrije da tamo u ime i za racun Kineza radi, tamo je danas srediste zbivanja.

                                Olimpijada u Pekingu je povukla gradjevinski sektor u obimu gotovo nepoznatom za evropsku tradiciju.

                                itd...ja se manje bavim proslim vremenima sta je Kina bila, i koliko je zaostala bila, vise gledam buduce odnose i mogucnosti koje donosi rast Kine kao ekonomije za sve nas.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X