Mozda je ovo bilo pominjano na jos par mesta, isto tako ne znam je li ovo pravo mesto za ovakvu temu, ali... What a hell...
Nekada se pretpostavljam znalo ko kosi a ko vodu nosi, ko je brz ko sporiji, a ko mnogo brz...
Eto recimo da uzmemo Ferrari... Na sam pomen tog imena jasno nam je o cemu se radi, ali hajde da zaboravimo istoriju, tradiciju, luksuz, still i ostalo, nego da vidimo koliko je snazan jedan 360, 430, 575...
Sa druge strane uzmimo recimo Audi S, BMW M odeljenje i gde je tu logika?!
Znaci u "obicnu" limuzinu ili auto srednje velicine i klase stavljaju motore koji su cak i jaci od ovih gore pomenutih, hmmm...
Mene zapravo interesuje gde je tu logika, dokle ide ta trka u naoruzanju i sta znaci to stavljanje V8 motora u small executive car?!
Znaci ovo nema veze sa brendovima, ali opet mozete se svadjati koliko god hocete, svejedno lakse cu da shvatim o cemu se radi!
U sustini shvatam, ali nimalo nema logike pa bas me interesuje sta mislite o tome...
Pozdrav!

Nekada se pretpostavljam znalo ko kosi a ko vodu nosi, ko je brz ko sporiji, a ko mnogo brz...
Eto recimo da uzmemo Ferrari... Na sam pomen tog imena jasno nam je o cemu se radi, ali hajde da zaboravimo istoriju, tradiciju, luksuz, still i ostalo, nego da vidimo koliko je snazan jedan 360, 430, 575...
Sa druge strane uzmimo recimo Audi S, BMW M odeljenje i gde je tu logika?!
Znaci u "obicnu" limuzinu ili auto srednje velicine i klase stavljaju motore koji su cak i jaci od ovih gore pomenutih, hmmm...

Mene zapravo interesuje gde je tu logika, dokle ide ta trka u naoruzanju i sta znaci to stavljanje V8 motora u small executive car?!

Znaci ovo nema veze sa brendovima, ali opet mozete se svadjati koliko god hocete, svejedno lakse cu da shvatim o cemu se radi!
U sustini shvatam, ali nimalo nema logike pa bas me interesuje sta mislite o tome...
Pozdrav!
Comment