Golf 2 - cudo od auta...

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #31
    pitajte bilo kog prodavca, i nece vam odustati od fiks ideje da njegov vagen trosi iznad 5 do 5,5 litara dizela... i to onog tenkoskog/traktorskog/kamiondzijskog..D2...
    ja cu ti iz iskustva takodje reci da je realnost da se G2 zadovoljava sa oko 5.5 litara dizela a ako malo stedljivije vozis priblizava se 5 litara.

    i ne znam zasto bi to smetalo ljudima s obzirom da je to tipicna potrosnja dizela bilo koje marke za tu velicinu auta.

    npr, Fiat Croma dizel je mogla da prodje i sa manje od 5 litara.

    naravno D2 ili D1, iliti loz ulja sto i jeste osnovni tip dizel goriva bio decenijama i koji se jedino i nudio/ koristio.

    cisto radi informisanosti za G2 je po DIN normi potrosnja deklarisana 4.6 lit/90. , 6.2/120 i 6.4 po gradu.

    prosecna kombinovana potrosnja je taman tu negde oko 5.5 litara.

    i nije samo VW sa 1600 dizelskih kubika toliko trosio, isto je i za Reno 1600 dizel, Fiat 1300 i 1900 dizel, Pezo 1500 dizel itd...

    ali to su sve slabasni motori sa 20-30 KS prosecno i oko 50KS maximuma u malim laganim autima (za danasnje pojmove) pa nema ni gde da se potrosi neka velika kolicina energije (litara goriva).

    G2 je manji od aktuelnih Punta, Pola, Korse, pre svega misim na celnu projekciju (povrsinu) pa je i potreba za energijom pokretanja adekvatno niza.


    G2 dizel je bio raketa za neka druga dizel prometala, recimo Ford Granada dizel sa Pezo motorom, ili Mercedes 200 dizel.....uh vremena tih dizela (trom, bucan, prljav, itd).

    da ne kopam, ubrzanje 0-100 Forda Granade je negde oko 25-30 sekundi a sa 2300 kubika maximalna brzina koju dostize u voznji je negde oko 115 km/h.
    to je bio najveci i najjaci (najluksuzniji, najskuplji, jednom recju top) Fordov model iz evropskog programa 70tih na dizel.

    kada se pojavio Golf 1 dizel zaista je bio bitan pomak napred, i VW treba skinuti kapu sto je povukao i ostale u novo poglavlje ali danas je 2008. i sve je drugacije..ne zivi se samo od stare slave.

    razumete
    to oko cene ne razumem tvoju poentu...

    cenu kupoprodaje ne odredjuje prodavac niti njegova zelja.
    barem ne samo on.

    svaki auto i druga roba vredi onoliko koliko je kupac spreman da plati.

    nekim autima cena opadne ekspresno brzo, nekima se dugo zadrzava i mali je gubitak tokom godina, nekima raste...

    potraznja za polovnim Jugom je porasla u Americi (zbog malecne potrosnje) pa mu je i cena porasla, promenio se odnos na trzistu trenutno usled krize. naravno to je tako periferno ali eto kao kuriozitet.

    u nekim zemljama Pezo 504 se jos i danas proizvodi i vise kosta kao polovna od novijih Pezoa.
    Volvo 240 vise kosta kao polovni od novijih serija 740 i 940 za isto godiste kod AMera.
    u Japanu ili Sibiru Golf dizel bilo koje generacije nikoga ne zanima.

    itd...

    cena G2 kod nas je sticajem okolnosti takva kakva je jer ima dovoljno kupaca da je plati posto je Golf jos uvek sasvim finansijski isplativ sveukupno.

    u tom rangu je i Jugo sto se isplativosti tice.

    za isto godiste, kod nas cena proporcionalno brze opada sto je veci motor po kubikazi.
    aute od 3000 kubika u svemu superiorne jednom Golfu, Astri, Puntu i slicnim popularnima kod nas nude maltene budzasto cesto.
    a potraznja za njima je jako mala , slabo su isplativi pri upotrebi usled poprilicne razlike u ceni registracije.



    za nase uslove Golf 2 je optimalna zamena za FIcu 750, Jugo 55 kategoriju kupaca, a takvih je jos uvek jako puno...

    koliko znam sampion gubitka vrednosti u Evropi je VW Phaeton, na trzistu prolazi kao jedan od najgorih automobila...posle nekoliko godina upotrebe je maltene bezvredan a isto nosi VW nalepnicu.
    u tom rangu je i Reno Vel Satis, kao polovni nude se za saku pirinca i opet gotovo niko nece.

    ranije je Jaguar imao takvu reputaciju kao polovni na trzistu s obzirom na konstrukciju i izradu elektrike i cenu odrzavanja u voznom stanju.

    svaka cena ima svoje zasto je bas takva, pogotovu kod polovnih automobila.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • mb12
      CBC Senator XXL
      • 06.11.2006
      • 640
      • Vrbas
      • Mazda 626 2.0 TD

      #32
      Originally posted by Boki polo
      Ali samo bi se na kraju nadovezao na mb12-ovu, izjavu da je "golf 2 GTD simbol '90-ih", jer ona ne da nema veze sa zivotom, nego nema veze sa dva zivota. Jer ako bi trazio kao neki simbol tih '90-tih nasao bi je u G3 VR6.
      ...sine, ovo je Srbija ...mada ni da smo u normalnoj zemlji nebi uopshte bilo pomena o G3 VR6, kao automobilu koji je obelezio devedesete....

      ...bash zato je bio simbol primitivizma....registrovao si ga kao i svce ostale automobile a bio je ipak jachi i bolji po performansama od obichnog 1.6 dizela

      ...ajde,ajde....nediram ti ja VW, daleko bilo...samo govorim o situaciji gde su posle konstantno ponavljanih lazi, u to poveravali kao istinu.....tj da je G2 best buy ....LOL, yeah right

      Comment

      • Rendjo
        CBC Senator XXL
        • 26.06.2006
        • 340
        • Zadar HR

        #33
        Držat će on još dugo cijenu..ljudi sve više zbog loše kvalitete goriva posežu za starijim robusnim dieselima u koje mogu sipati ložu bez problema.Recimo za nekoga ko obavlja catterinng ili dostavu Pizze je teško pronaći izdržljiviji i isplativiji auto

        Comment

        • mb12
          CBC Senator XXL
          • 06.11.2006
          • 640
          • Vrbas
          • Mazda 626 2.0 TD

          #34
          ^ Ima mnogo boljih i povoljnijih varijanti za takvu vrstu posla...

          Citroen C15 ...evo jednog 1999 god. za 3600 evra LINK

          Renault Rapid, Fiat Panda ( ona iz Italijanskog telekoma ) itd....

          Comment

          • Wooodoo
            CBC Senator
            • 01.10.2005
            • 214
            • Beograd

            #35
            Originally posted by AlexRS
            Pa i nije bas preko sedam mora vec u zemun polju nemogu da se setim kako se zove covek ali radi samo Audi i VW ajnsprice i injection. Meni je pomogao posle jedno 15 majstora koji su menjali potapajucu pumpu cackali K-glavu i bog zna sta jos dok skroz nisu shebali auto...
            Drasko iz Zemun polja. Genije za Audije i VW. I veoma korektan covek.
            http://www.youtube.com/watch?v=GsfciiNU ... yUhUyImcwc

            Comment

            • Srdjan
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 2416
              • Bajina Basta/Beograd

              #36
              Ima li ovde doktora ili jos bolje ako je neko psihijatar.
              Naime jedan lik ovde kod mene u gradu je pre 5dana kupio golfa 2 86god za ni manje ni vise nego za 4500eur!!! E takve ne treba ni na lecenje vec odmah obesiti po kratkom postupku. Strasno!
              Kako ja nikako da naletim na takvu budalu kad prodajem auto?
              Lancia Kappa 2.0 20v

              Comment

              • Hermes
                CBC Senator XXL
                • 14.02.2006
                • 1306
                • https://t.me/pump_upp
                • bemve

                #37
                Jer nikad ne prodajes golfa.....
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • Kanarinac
                  CBC Senator XXL
                  • 08.10.2004
                  • 2870
                  • BG,Weedikovac

                  #38
                  Koji se isto pravi pametan i nece da radi sve k-glave.Konkretno moju jer imam plin a kod mene samo treba da se doshteluje malo.I kakav je on to onda majstor?Shta samo ispravne i nove popravlja ne razumem?

                  I love my

                  Comment

                  • bojanTI
                    CBC Senator XXL
                    • 04.01.2006
                    • 870
                    • Pancevo

                    #39
                    Potpuno se slazem sa celom pricom! Ali cu biti precizniji pa cu reci da nemam nista protiv tog automobila, ali 3k eura za G2 je klasicno ogledalo primitivizma!
                    Sa druge strane procitajte samo one komentare koji tamo stoje, pa to je kao neki los film!

                    Nije problem dati toliki novac, svako moze da radi sa svojim parama sta mu je volja, vec upravo ono sto je autor rekao a to je da su vlasnici G2 poseban soj ljudi, oni imaju svoj svet, svoju fiziku i svoje zakone prirode, kod njih ne postoji nista drugo osim G2, u toj prici on ne trosi, on zaradjuje!
                    Vlasnici G2 su pravi zaljubljenici u to sokocalo koje je vec odavno isluzilo svoje i to odlicno moram da priznam, ali dokle vise?! Totalni je debilizam to sto oni smatraju sve druge ******ma ako kupe bilo sta drugo osim G2, a svaki put kad odem kod drugara koji inace ima radionicu, kad god dodje G2 vlasnik zali se na cenu od 247 dinara pola sata, a sledecih sat vremena prica kako je to nepoderivo, pa Svabo kad napravi i ostale gluposti svojstvene samo njima, jednostavno prica se ponavlja stalno i uvek je ista!

                    Neko je gore lepo objasnio, automobil mu sluzi da ga preveze i nije mu bitno koji je, niti voli G2 niti ne voli, prosto ga to ne interesuje... To potpuno podrzavam! Ali i dalje, ako taj da 3k eura za G2 automatski spada u tu grupu zacaranih ljudi!

                    Oni jesu neinformisani! Oni jako cesto porede neuporedivo, 307 i G2, pa zamislite to! Onda neka vozila iz neke sasvim druge klase sa G2, kako neko tamo rece to je najbolji automobil ikada!

                    Nema tu pomoci, moze se samo ovako pisati u nedogled, ali kako se nacija bude opamecivala tako ce na ulicama biti ksve manje G2...
                    In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                    Comment

                    • sri98
                      Admin od Trpeze
                      • 24.10.2004
                      • 7262
                      • Republic of Konjarnik
                      • Toyota Corolla E 210

                      #40
                      Zakljucacu ja i ovo, na ne nastavite kao sa onim tdi, hdi.....
                      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                      Comment

                      Working...
                      X