"ORIGINALNA KILOMETRAZA"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • neshaoct
    Banovan
    • 18.08.2007
    • 1754
    • Beograd, Rakovica

    #16
    Originally posted by mikimazda
    ovde je sasvim normalna procedura prilikom kupovine i pisanja ugovora da stoji kilometraza auta.na osnove nje se i formira deo vrednosti auta.
    Jeste kod vas, ali ovde samo prepisu podatke o vozilu iz saobracajne, i to je sve...

    Ima i gomila placeva na kojima NE DAJU garanciju na kupljen polovni auto...Pravilo je da cak ne daju ni garanciju...
    I, nisu najvise krivi ti preprodavci...krivi su oni koji kupuju auto od takvih, kojima je normalno da daju 10000 evra iz dzepa, bez garancije na to sto su kupili...
    Krivi su oni koji zele da veruju da je moguce kupiti polovnog dizela iz Evrope, starog 5-6 godina, a da je presao daleko ispod 100000 km-a...I nije im cudno kada vide 60-70000 km-a na satu....za dizela starog 6 godina ?!
    Dokle god imamo u dovoljnom broju takve kupce, bice i prodavaca koji su za takve ovce...

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Statistika iz Svedske kaze:

      Od auta koja su direktno uvezena, privatno od strane vlasnika u Svedsku iz Nemacke manipulisani su:

      85% BMW
      75% MB
      72% Audi
      61% SAAB
      54% Volvo

      Od auta na domacem trzistu koji su prodani od strane generalnog importera za Svedsku

      14% BMW
      37% MB
      41% Audi
      9% SAAB
      14% Volvo

      Podatci su iskopani od strane intervjua sa vlasnicima i uvoznicima automobila u emisiji Insider.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        #18
        Ponekad ne kapiram pojedine postove, ili one koji ih napishu. Da se radi o "nekom tamo" forumu ne bi me toliko chudilo, ali sam uverenja da velika vecina ljudi koja ovde obitava ima dovoljno znanja, izvora informacija i opshte upucenosti u automobile da neke stvari ne mozhe (ne bi trebalo) da "proguta" tako lako.

        Tu mislim (i) na auto-placeve i to kakve automobile prodaju, odnosno kako formiraju cene za njih. Dovoljno je provesti 15 minuta na nekom inostranom site-u za prodaju "polovnjaka" pa onda baciti pogled na neki domaci auto-plac pa da uvidite da neke stvari jednostavno "ne shtimaju".

        Moj lichni primer: vec par meseci sam u potrazi za "novim" autom, a od pre recimo mesec dana je pretraga postala bash intenzivna jer sam u medjuvremenu prodao auto. Iako mi je prva opcija da auto uvezem "direktno", ipak sam malo "cheshljao" i auto-oglase a i obishao veliki broj auto-placeva, od KV do BG maltene sve za koje sam znao. U ovde pomenutu Veronu sam svratio negde pred kraj decembra i nakon 20-ak minuta sam skapirao da neshta sa tim automobilima, tachnije recheno sa njihovim cenama, nije u redu.

        Naime, pazhnju mi je privukao jedan BMW E46 (restyling verzija) koji je po tvrdnji ljudi na placu uvezhen iz Nemachke. Kilometrazha na satu neshto oko 110 k km, u generalno dobrom stanju, sasvim solidna oprema sa "comfort" paketom (polukozha, grejachi sedishta, tempomat...), urednom (khmmm) servisnom knjizhicom i 4 fabrichka kljucha.

        Medjutim, znajuci vrlo priblizhno putem interneta a i zbog informacija "iz prve ruke" okvirne cene tog modela, sa takvim nivoom opreme u Nemachkoj, nisu mu bile jasne neke stvari. Prostom rachunicom sam uvideo da je negde u procesu transporta konkretnog automobila, njegovog carinjenja i placanja PDV-a "nestalo" minimum 2500 veverica, jer bi tek sa toliko vishom cenom prodavac mogao da pokrije sve te troshkove. Naravno da sam od celog iznosa "odbio" i visinu povracaja poreza u Nemachkoj od 19% jer je auto kupljen od pravnog lica tamo. Lichnu zaradu prodavca nisam ni urachunao, shto samo baca josh vishe sumnje na celu stvar.

        E sad, na moje pitanje kako je moguce da, sudeci po ovde formiranoj ceni, takav auto ispada da u Nemachkoj koshta 8800-9000 Evra, prodavac nije mogao da mi odgovori. Naravno da u D taj auto, u takvom stanju, sa tom kilometrazhom i sa chistom "istorijom" shto se oshtecenja tiche nije ni blizu 11000 a kamoli ispod 9000 Evra.

        Sve i da se radilo o "kontingetskoj" kupovini odnosno rabata koji se za to mozhe dobiti (a koji je uglavnom izmedju 5-10 %), jeftinije cene transporta kamionom (gde se moglo ushtedeti oko 300 Evra) ili "drugarske" shpedicije i nizhe carinske stope, jednostavno cena za taj auto ovde (sa placenom carinom i PDV-om) ne mozhe da pokrije ni u kom sluchaju sve troshkove za taj auto.

        A gde je onda u svemu tome i zarada prodavca?

        Jedini logichan zakljuchak je da je taj auto ili imao "bliski susret" zbog kojeg je prodat daleko ispod prosechne trzhishne cene, ili da je zapravo "pretrchao" mnogo vishe nego shto pishe na km satu, a cena auta sa 110 i 350 k km drastichno varira, chak i u Nemachkoj. Jedino bi u takvim "kombinacijama" prodavac imao rachuna da formira toliku cenu u konkretnom sluchaju.

        Shto opet nije toliko strashno, tj. za ulozheni novac se dobije dobar auto, pa se ne mozhe bash biti toliko kritichan prema prodavcu jer kupcima ochigledno nije bitno da li je auto bio odvaljivan, ili je preshao 3x vecu kilometrazhu od one na satu. To kazhem poshto vidim da dotichni plac radi "punom parom", tako da mu dodje po onoj: "i vuk sit, i ovce na broju'

        Zaboravih da kazhem: na onu (vec ionako nerealno nisku) cenu za taj BMW bilo je moguce dobiti i odredjeni popust. Ne pitajte me odakle prodavcu toliko "prostora" za dodatne "gubitke", jer me nije ni interesovalo.

        Sebe josh uvek ne smatram za ovcu...
        http://www.bmw.tv

        Comment

        • Eon
          Moderator
          • 10.03.2005
          • 4225
          • Beograd-NBG-44
          • Superb 2.0 4x4 DSG

          #19
          Da ne radi mozda i co-pack?!?!
          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

          Comment

          • Vladan
            CBC Senator
            • 18.08.2005
            • 248
            • Vuko.ebina
            • e46 325i

            #20
            Odlican post Overspeed.
            Boost nisam najbolje razumeo tvoj post. Da li to znaci da su privatni vlasnici (ne vlasnici auto placeva) u Nemackoj vracali kilometrazu(ili na neki drugi nacin skrivali pravo stanje auta) pa su ih tako prodavali kupcima u Svedskoj ili nesto drugo? Pitam zato sto cu moj sledeci auto sigurno uvesti ma koliko da kosta pa bi onda ovo znacilo dodatne probleme prilikom izbora u Nemackoj.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Auta u Nemackoj su obicno prepparirana i spremna za izvoz, i u Nemackoj je dozvoljeno vracati kilometrazu ali se mora kupcu reci. Naleti li musterija iz Nemacke, bice mu receno da je sat menjan ili slicno.

              Posebno kriticne zone su granicni pojaseviu prema zemljama u kojima su auta skuplja. Sto blize geografskom centru zemlje, sansa za prevaru se smanjuje.

              Ovo je jedna cinjenica a ne spekulacija , sansa da vama koji ce te oterati auto u drugu drzavu chinjenicno stanje bude preneseno od strane prodavca je minimalna.

              Prvenstveno se misli na auto placeve, najsumnjiviji su auta koja se pojavljuju na oglasima i od strane privatnih lica i od strane firmi, jedan te isti auto se nudi od najmanje 2 prodavca.

              Kupujete li auto za svoju dushu, idete negde u Nemacku kod nekoga , pregledati stanje na ulicama i oglase u LOKALNIM novinama.

              To je recept za najsigurniju kupovinu da cete dobiti to sto ste platili.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • sn00py
                CBC Senator XXL
                • 15.08.2005
                • 851
                • Belgrado

                #22
                A zasto bi se vracal kilometraza ako kazes kupcu? Nije mi jasno bas..

                BMS team

                Comment

                • bojanTI
                  CBC Senator XXL
                  • 04.01.2006
                  • 870
                  • Pancevo

                  #23
                  Mene interesuje nesto drugo...

                  Krenem sutra za Hamburg na primer... Dobar dan, dobar dan... Svidja mi se vas automobil, koliko para-toliko... Evo izvolite, nek je sa srecom, aufiderzin! Dodjem kuci, platim sta se plati i imam polovan automobil koji sam sam izabrao, platio i doterao, moze li to?!
                  In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                  Comment

                  • Dragan
                    CBC Veteran
                    • 18.09.2005
                    • 184
                    • U blizini Novog Sada

                    #24
                    vektra 1

                    vektra 2

                    Dve iste vektre, istog godista, skoro iste opreme, a razlika u ceni drasticna.

                    Comment

                    • TETAK
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 3034
                      • Čačak, Srbija

                      #25
                      @ Djukiću......a ko kaže da upravo tog mog "druga" nismo "uradili"!Druže, ja sam u Čačku rodjen, odrastao i sve ono što ide uz to.Automobili su mi hobi, a kada se za to ukaže potreba i radna obaveza.Po oba osnova poznajem jako puno ljudi iz ove branše.Kada sam se opredelio za ovaj posao bilo mi je jasno da kao "predmet rada" mogu da mi se pojave svi od rodbine, prijatelja do drugova.To da li će neko postati predmet mog interesovanja ne zavisi od mene već isključivo od njih.Ko nema stomak za to, ne treba da se hvata u kolo!
                      @ Bojane, naravno da možeš, ali moraš da znaš kako da uradiš propratne papire(od ugovora i njegove overe do tablica) i zbog toga bi ti bio potreban neko ko to radi levom rukom.Inače siguran sam da ćeš sebi nabiti nepotrebne troškove!
                      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                      Comment

                      • bojanTI
                        CBC Senator XXL
                        • 04.01.2006
                        • 870
                        • Pancevo

                        #26
                        Levom rukom?! Nepotrebne troskove?!
                        A ako imam nekoga tamo ko zna jezik?! Sta je zapravo to sto mora tamo da se obavi?!
                        In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                        Comment

                        • prolupator
                          CBC Senator XXL
                          • 02.09.2005
                          • 3968
                          • Zemun

                          #27
                          Ugovor kod notara (neki kupo-prodajni ugovor), tehnicki pregled, odjava auta i dobijanje ZOLL tablica (na dve nedelje najbolje, tako imas vremena da se lepo dovezes i sredis sve po redu ako pofali neki dokument...), dolazak kuci, carina, spedicija ...
                          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                          prolupator.mojblog.rs

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #28
                            Novi tip "EU saobracajne dozvole" je dvodelan.

                            Jedan se prikazuje na uvid policiji ukoliko potrebno (nevidim svrhu pored ****) a drugi je "vredonosni papir" .

                            Ko ovaj drugi drzi u ruci zakonski je vlasnik auta.

                            Ukoliko je vlasnik auta (nebudi naivan i trazi licnu kartu na uvid i uporedi sa podatcima iz "saobracajne" da budes siguran da je osoba koja ti prodaje auto zaista i njen vlasnik.

                            Sledece na cega MORATE da obratite paznju je da nekim slucajem nepostoji zaduzenje za auto. Naime, ukoliko je vlasnik auta uzeo auto na kredit-leasing prodaja istog je protivzakonita jer prvobitno pravo na auto ima leasing kompanija. Elem, prevod takvog auta nije moguc sve dok vlasnik neizmiri svoje obaveze prema auto kuci.

                            Malo je zeznuto odraditi sve 100% brzo i bezbedno ukoliko nemate nekoga lokalnog koji zna kako sistem funkcionise da vam pomogne oko birokratije. U principu nije samo sedi pa vozi.

                            Koliko je Nemacka otvorena sa kompjuterskim sistemom neznam, mi ovde imamo opciju da izvrsimo celokupnu izmenu vlasnistva putem telefona ili interneta u bilo koje doba dana ili noci.

                            Na "saboracajnoj" sa delom koji je vredonosni papir imamo akses kod koji u elektronskom kontaktu sa sistemom daje auktorizaciju za izmenu vlasnistva.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            Working...
                            X