Treba spomenuti i da je Golf nesto udobniji, to jest mekse setovan, sto mu donosi vecu prednost na neravnoj podlozi i ne bas idealnom asvaltu. Ova tema je malo pogresno smjestena u Honda klub, pa se svasta i pise ovdje. Neko spomenu da je CTR ozbiljniji od GTI-a sto se ogibljenja tice, kako je to polukruta osovina iz CTR-a naprednija od multilink ovjesa, koji ima GTI?!
I usput, koliko ja znam, za postizanje deklariranih rezultata ubrzanja, CTR se mora startati iz VTEC podrucja. A gume uvijek nisu spremne da pruze toliko trakcije, zbog toga uvijek i nije moguce postici deklarirane podatke.
Evo jedna ruska usporedba (oni bar nisu pristrasni nekome), gdje novi CTR do stotke ubrzava za 8.6 sekundi. To je dvije sekunde sporije od deklrariranog.
Ja ne znam da je iko na testu novog CTR-a uspio ostvariti deklarirano ubrzanje do stotke od 6.6 sekundi. Obicno proizvodjaci sa svakim novim modelom prave sve brze aute, dok je Honda sa zadnjim CTR-om podbacila, bar kad je brzina upitanju, a i uzitak u voznji, tako kazu...
Svi Civici za Eu se sklapaju u Engleskoj, al za Type-R modele, motor se sklapa u Japanu i dolazi spreman za ugradnju. Tu japanci nisu htjeli nista prepustiti slucaju...
Niko nije ni rekao da se ne sklapaju motori tamo?!
Te rezultate kaci u nekoj drugoj temi,ovde to ne vredi pet para,bio brzi ili GTI.
CTR i nijedna Honda ne moze da startuje iz VTEC,jer trebaju vise uslova da ispune da bi se upalio.
Jeste udobniji GTI,tim rusima bi bolje bilo da piju malo manje votke...
To za uzitak u voznji je glupost cista..
Ja sam licno vozio i starog i novog i odlucio sam se za ovaj,a prvenstveno mi je najbitnije uzivanje u voznji.
Kako je podbacila sa brzinom?
Ovo nista ne vredi jer je opste poznato da nemci uvek "guraju" svoje automobile.Ova vremena se podkradaju samo tako.
Auto bild i ostale casopise da ne spominjem tj. kad je neki test, njihov auto obavezno mora da bude prvi ili drugi od njih 4-5(ne mislim na performanse nego uopste).
Treba spomenuti i da je Golf nesto udobniji, to jest mekse setovan, sto mu donosi vecu prednost na neravnoj podlozi i ne bas idealnom asvaltu. Ova tema je malo pogresno smjestena u Honda klub, pa se svasta i pise ovdje. Neko spomenu da je CTR ozbiljniji od GTI-a sto se ogibljenja tice, kako je to polukruta osovina iz CTR-a naprednija od multilink ovjesa, koji ima GTI?!
I usput, koliko ja znam, za postizanje deklariranih rezultata ubrzanja, CTR se mora startati iz VTEC podrucja. A gume uvijek nisu spremne da pruze toliko trakcije, zbog toga uvijek i nije moguce postici deklarirane podatke.
Evo jedna ruska usporedba (oni bar nisu pristrasni nekome), gdje novi CTR do stotke ubrzava za 8.6 sekundi. To je dvije sekunde sporije od deklrariranog.
Ja ne znam da je iko na testu novog CTR-a uspio ostvariti deklarirano ubrzanje do stotke od 6.6 sekundi. Obicno proizvodjaci sa svakim novim modelom prave sve brze aute, dok je Honda sa zadnjim CTR-om podbacila, bar kad je brzina upitanju, a i uzitak u voznji, tako kazu...
verovatno si vozio obadva auta pa znas mane i prednosti..ja eto nekim slucajem jesam i znam da je ctr poprilicno brzi sa starta,i isto tako u letecem startu ako se vozi u nekim brzinama i obrtajima gde auto nije udavljen.
za vremena ostvarena od nemackih vozaca nikoga ovde nije briga,imao prilike da vidim i sam kako se to radi.primer mazde 6 mps gde fabrika doslovno kaze da se mora koristiti benzin od 98 oktana inace dolazi do gubljenja na performansama motora-pazi molim te sta su nemci na testu sipali?
isti slucaj testa mazde 3 mps i audija s3...
sto se tiche ogibljenja pa gde ces zastaeliju tehniku od gibnjeva na jednoj corveti pa se taj auto vozi kroz krivine za sve pare?golf je mekse ogibljen jer se nije islo na tako zahtevne performanse.inace prednja vuca od novog ctr i chitav setup se pokazao bolje i od audijevog a3 polu quatra i bmw-og pogona na zadnje tockove u modelu 1... http://de.youtube.com/watch?vLBcT827S ... re=related http://de.youtube.com/watch?v=lqZeTvy7V ... re=related
ocigledno da pomenute aute nisi vozio zato tako i pricas,gledajuci brojke.
sto se tiche guma honda dolazi vec fabricki sa bridgestone potenza re 050..sad mi samo reci da golf ima bolje
menjac u hondi je daleko od golfovog-dovoljno reci da su prve tri brzine trostruko sinhronizované-daj podatak od golfa
gde si ti to procitao da je nova serija losija?mozda na nekom EP3 forumu..
i za kraj...lako je odvozati sporije od fabrickog vremena,daj neki odatak za brze vreme a ima ga
ajde bre ja ovde mazdas bolje info-e imam od vas hondasa
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
Eto vidite, ljudi se nadju u gradu, potrkaju se i onda dodje tamo neki VR6 sa tamo nekim nemackim testovima i pokusava da pobije price iz prve ruke.
Alo covece, jesam rekao u prvom postu da svaka poruka koja ne bude bila na mestu ce biti obrisana!? Slusaj sada price iz prve ruke i nek ti to bude amin. Ova tema nije otvorena da bi se golf ponizio, vec samo zato da cujemo price iz prve ruke jer su konkurenti jedan drugome.
Tema je stavljena u HCS jer se nas klubski TypeR trkao sa Golf V.
Kome se ne svidja tema, ne mora da je cita!
Miki, polako, nema potrebe ni za kakvim linkovima...
Pa ti si u dushi hondas, to sam ja odavno rekao
Radi se o dva fenomenalna automobila, koji godinama predstavljaju sinonim za brze "ulične" trkače, ali imaju različite ciljne grupe. Na Honda forumu je najbrži i najlepši TypeR, a na VW forumu GTI. Jednostavno, nema potrebe za ubeđivanjem.
@miki
Ne pali vatru....Mazdi 3 će trebati još jedno 30-tak godina da stekne reputaciju GTI-ja ili TypeR-a.
off:
pa ja i ne palim vatru..mazda 3 nije u istom rangu...kao prvo veca je ,teza i jacha...
i nema tu reputaciju...a kada je reputacija bila bitna kada se stane jedan pored drugog?
a da ide za sve pare ide
ta dva auta jesu slicna i spadaju u istu klasu,medjutim...
vw ima svoj koncept,honda svoj...
@tema
ivane bas naprotiv imaju istu ciljnu grupu...cene su tu,hot hatch je i jedan i drugi,APSOLUTNO su gadjane iste ciljne grupe
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
miki očigledno si pristrasan tako da svaka dalja diskusija prestaje.
gomila "informacija" koje si izneo mogao bi da diskutujem ali me mrzi.
@ostali
i tako nismo nešto se vozili par puta startovali leteći par puta iz mesta i to je to. jesse je bio sa devojkom u kolima a ja sam i tako. niti je on mene provozao u njegovim kolima niti ja njega u mojim pa da ovde pišemo nekakve značajnije utiske.
inače moram da opravdam sebe za loše startove sa semafora pošto nikako nisam uspevao da uključim launch control zbog kratkog trajanja istog i jednam kad sam uspeo zabo sam pun gas ko debil i tako...
valjda ćemo još koji put da se sretnemo pa da se provozamo po lepšem vremenu i boljim usliovima.
E, sad da organizujemo jos neke sugradjane sa Cliom Sport, Meganom Sport, Focusom ST...moj komsija ima Astru OPC, ali ga nisam video da vozi vise od 40km/h - on otpada
Super su oba automobila. Dokaz kako se sa razlicitom filozofijom konstruisanja motora stize do slicnih rezultata.
hebiga
daleko od toga da sam pristrasan..mozda se nekome ne svidja sto sam rekao,ja to ne mogu da izmenim...nisam rekao da je golf gti los auto,samo je mnogo "meksi" od onoga za sta ga fabrika predstavlja.
ja se ovog momenta povlacim i ne komentarisem vise.
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
Comment