sreli smo se ponovo. malo je igor mene provozao njegovom malo ja njega u mom. ono što se odma vidi da su auti pravljeni na drugačiji fazon. CTR je mnoogo tvrđi. mora pažljivije da se vozi pogotovu preko šina ili sličnih stvari. ali zato kad se naglo menjaju trake tu zablista. dosad se nisam vozio u tako nečem da kad promeni traku naglo pri velikoj brzini auti stoji ravno. nikakvo naginjanje ili bilo šta.
druga stvar je način na koji se ovi automobili voze. da bi se CTR vozio brzo mora da se vozač više potrudi. auto počinje da ide u punom sjaju tek nege posle 4k rpm. tu se bukvalno oseti kako krene da lepi za sedište. u GTI to je malo drugačije. jednostavno se spusti u S i da se pun gas i DSG odradi svoje,
zatim potezali smo se iz mesta barem jedno 10 puta ako ne i više. tu bukvalno nijanse odlučuju. inače svaki put kad CTR menja brzine ja dobijem malu prednost.
sve u svemu bilo je dobro zezanje........
pozdrav.
Zato sto je to za mene,da ponovim,(ZA MENE) jos uvek golf koji nema cari koje moj auto ima.
Zvuk mog motora kad ga upalim,slatko nerviranje kad god sedam u ona "ne udobna sedista" ,izgled,sam osecaj drzanja rucice menjaca,saltovanja,zvuk pri 4500rpm 5600rpm 7600rpm i 8200rpm,direktnost mog volana i kolicina informacija koju mi on prenosi,ponasanje auta na maltretiranju po upravljacu izmedju traka...
Treba jos?
Koliko se secam, sta mi je Jesse rekao u nedelju, Civic prosto ne mozes da vozis mirno, znaci cim sednes, opa, gas do daske, jednostavno te lozi...Trebate da vi vidite taj sjaj u ocima Jessy-ja, kad mi prica, kaze covek, ja 80% para koje zaradim dam na njega i nije mi zao...
A s druge strane, Golf je jednostavno upotrebljiviji i komforniji..Everyday car, koji moze i da povuce...
I svaka cast obojici, jer su uradili pravu stvar, probali vise puta, izmenjali kola, iskreno napisali sta misle bez vredjanja, skidam kapu.
Pa sa torzijom i nije za neki track day,mada i sa njom pravi bolje vreme od ep3 u top gear gde su ga namazali a posle bio najomiljeniji hatch..
U šetoj epizodi pete sezone su radili testove hot hatcheva i EP3 je prelazio krug (one njihove glupe staze) za 1.32.8, a FN2 je u poslednoj sezoni vozio 1.33.5... Smatram da bi veća razlika bila ne nekoj pravoj stazi, kao što je Ring ili Tskuba.
ako moj kuvar (vozi golf gti saltas)pristane da u petak uvece okrenemo rundu imacete i jos jedan opis i video
inache saltanje sa ctr-om je perfektno samo covek treba da zna kako
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
Profitez des vidéos et de la musique que vous aimez, mettez en ligne des contenus originaux, et partagez-les avec vos amis, vos proches et le monde entier.
inače vožnja u CTR je nešto što se mora doživeti. mi možemo ovako da pričamo to ja vako ili onako ali dok se ne sedne u auto i ne oseti to nema ništa.
Comment