Ipak nisam razočaran, ima još časnih ljudi, stigao je e-mail:
Odgovorih: "
Poštovani Profesore,
ganuli ste me i zaista me boli kao čoveka što se Vi izvinjavate, a ne oni koji se bahato ponašaju. Prihvatam izvinjenje, naravno, mada svi koji me poznaju znaju da kod mene ne treba ni hvala niti izvini. Kod mene je sve već unapred oprošteno.
Ipak ne mirim se lako sa "diktatorskim" stavovima tipa: "On je tu glavni, a ja sam ništa." Kad treba da se uveze auto, mi to ne možemo, nije dozvoljeno, a kad treba da se "vadi kestenje iz vatre" onda možemo. Nije to pošteno. Na posletku, ja sam klijent koji pošteno plaća i nikom ne bi "spala kapa sa glave" za malo ljudskog ili kolegijalnog ponašanja. Preko 30 god. iskustva u auto mehanici je iza mene, civilno i u vojsci, a i u ratu.
Došao sam kolegijalno, prijateljski, sa autom "raspremljenim" za utiskivanje broja i trebalo je da prenesem pozdrave zaposlenima iz "AC Božić" - Ar, nažalost, nije mi pružena prilika. Policiju nisam hteo da zovem, da ne zadržavam ostale ljude koji čekaju. Materijalna šteta nije velika, veća je ona koja se novcem ne plaća. :/ "
Poštovani,
U prilogu su slike vozila sa dizalice koje su meni dostavljene.
U ime saradnika, koji su zaposleni na Centru za TIV, izvinjavam se za sve neprijatnosti koje ste doživeli u našem Centru tokom utiskivanja broja na Vašem vozilu.
U prilogu su slike vozila sa dizalice koje su meni dostavljene.
U ime saradnika, koji su zaposleni na Centru za TIV, izvinjavam se za sve neprijatnosti koje ste doživeli u našem Centru tokom utiskivanja broja na Vašem vozilu.
Poštovani Profesore,
ganuli ste me i zaista me boli kao čoveka što se Vi izvinjavate, a ne oni koji se bahato ponašaju. Prihvatam izvinjenje, naravno, mada svi koji me poznaju znaju da kod mene ne treba ni hvala niti izvini. Kod mene je sve već unapred oprošteno.
Ipak ne mirim se lako sa "diktatorskim" stavovima tipa: "On je tu glavni, a ja sam ništa." Kad treba da se uveze auto, mi to ne možemo, nije dozvoljeno, a kad treba da se "vadi kestenje iz vatre" onda možemo. Nije to pošteno. Na posletku, ja sam klijent koji pošteno plaća i nikom ne bi "spala kapa sa glave" za malo ljudskog ili kolegijalnog ponašanja. Preko 30 god. iskustva u auto mehanici je iza mene, civilno i u vojsci, a i u ratu.
Došao sam kolegijalno, prijateljski, sa autom "raspremljenim" za utiskivanje broja i trebalo je da prenesem pozdrave zaposlenima iz "AC Božić" - Ar, nažalost, nije mi pružena prilika. Policiju nisam hteo da zovem, da ne zadržavam ostale ljude koji čekaju. Materijalna šteta nije velika, veća je ona koja se novcem ne plaća. :/ "
Comment