lambo doors

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by manijac
    Vec par dana lovim po netu ceo projekt sa merkama i konacno.
    Skida sa preko Emule-a znaci peartopear
    ed2k://|file|Lambo.Doors.Cnc.Fr?¤sen...FFC739BA5E1F|/

    Inace cena ovoga na EBAY-u je 18 $ a po njima materjal je oko 200 $
    Evo konacno sam uspeo da skinem taj fajl posle par dana skidanja pa ako je neko zainteresovan za njega mozemo da mi se javi na mail . Inace ovde je i crtez u CAD-u i sve je spremno za izradu i sva uputstva za izradu ali je sve na nemackom . Model je malo drugaciji od onog prikazanog na slikama ali ima dva gasna amortizera kao i potrebne specifikacije amortizera.

    Znam da je pravilo na ovom forumu da se prvo predstavim ali sad stvarno nemam vremena za to pa se izvinjavam zbog toga . Vidim da je veliko interesovanje za ovaj topic pa sam zeleo da pomognem . A predstavicu se sledece nedelje

    Comment

    • sri98
      Admin od Trpeze
      • 24.10.2004
      • 7262
      • Republic of Konjarnik
      • Toyota Corolla E 210

      #47
      Vidite sta su lambo doors

      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

      Comment


      • #48
        Originally posted by Uros Piperski
        A ako neko zna koliko je otprilike udaljena tacka oslonca amortizera od tacke oko koje rotiraju vrata, i gde se nalazi teziste vrata (a cini mi se da nije na sredini nego blize bravi) i koliko su teska vrata, ugrube cemo da izracunamo koliko treba da bude jak amortizer...
        Evo na semi koju sam ja skinu pise da idu amortizeri od 825N sto je po meni i previse jer amortizer u najgorem slucaju treba da nosi tezinu vrat tj oko 300 N . Jedini razlog primene ovako jakog amortizera koji ja vidim je zbog duzine amortizera koja treba da bude 40cm opruze i negde oko 20cm
        skupljen a amortizer tih dimenzija i nemoze da bude puno slabiji od 800 N . koga interesuju gasni amortizeri neka poseti www.bansbach.de firma koja se bavi proizvodnjom i prodajom istih . Uz amortizere idu i sfericni zavrsetci koji omogucavaju amortizeru da rotira ( mada moze da se napravi da radi i bez toga ) . Cena potrebnog materijala za izradu sarki je oko 140 EUR ( 2 amortizera + 4 sfericna lezaja ) + cena metala i obrade za ostatak konstukcije . Ukupno ne bi trebalo da predje 200 EUR. Mada moze to i mnogo jeftinije posto sema za sarkekoju ja imam dozvoljava da se postave 2 amortizera pa mogu da se koriste slabiji amortizer ( npr. od gepeka nekih kola sa 5. vratima ili slicno ) samo treba videti da li odgovara duzina tih amotizera i treba probati da li sve to radi tako da cena sarki moze da bude i manja od 100 EUR

        Comment

        • Dutchman
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 741
          • Vracar centar sveta

          #49
          poshalji mi na mejl taj fajl ako nije problem...

          medadaca@hotmail.com
          damjan.jovovic@gmail.com
          Prevelika slika u potpisu!

          Comment

          • manijac
            CBC Veteran
            • 30.03.2005
            • 109
            • Bor

            #50
            Originally posted by zak982
            Originally posted by manijac
            Vec par dana lovim po netu ceo projekt sa merkama i konacno.
            Skida sa preko Emule-a znaci peartopear
            ed2k://|file|Lambo.Doors.Cnc.Fr?¤sen...FFC739BA5E1F|/

            Inace cena ovoga na EBAY-u je 18 $ a po njima materjal je oko 200 $
            Evo konacno sam uspeo da skinem taj fajl posle par dana skidanja pa ako je neko zainteresovan za njega mozemo da mi se javi na mail . Inace ovde je i crtez u CAD-u i sve je spremno za izradu i sva uputstva za izradu ali je sve na nemackom . Model je malo drugaciji od onog prikazanog na slikama ali ima dva gasna amortizera kao i potrebne specifikacije amortizera.

            Znam da je pravilo na ovom forumu da se prvo predstavim ali sad stvarno nemam vremena za to pa se izvinjavam zbog toga . Vidim da je veliko interesovanje za ovaj topic pa sam zeleo da pomognem . A predstavicu se sledece nedelje

            COVEK AJde okaci na ovaj free server i daj nam adresu da ga skinemo.

            Comment


            • #51
              Evo i adrese : http://slil.ru/22437782

              Ako neko napravi to neka me obavezno zove da vidim kako izgleda

              Comment

              • Dutchman
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 741
                • Vracar centar sveta

                #52
                link ne radi.. ako nije problem poshalji mi na e-mail fajl da ga okashim na sajt da bi bio svima dostupan....
                Prevelika slika u potpisu!

                Comment


                • #53
                  EDIT 014: ne citiraj post iznad

                  ja sam malopre probao i link radi .... ali nema veze poslao sam ti na onu gmail adresu fajl ima oko 5.6MB

                  Comment

                  • TheDoctor
                    CBC Senator
                    • 09.05.2005
                    • 299
                    • Keekendah City, Dukesland

                    #54
                    meni pise da je 1.3mb velicine
                    www.twowheelkings.de.vu

                    Comment


                    • #55
                      onaj fajl koij sam poslao dutchmanu je 5.3MB a taj koji sam okacio ima 1.3 MB u njemu je sve sto i u onom sto sam poslao dutchman sam sto sam bolje ga bolje kompresovao . Inace original fajl ima 6.7MB i u njemu su jos bile neke slike nabudzenih kola sa takvim vratima i neki filmic gde neki baja dolazi i otvara vrata na kolima ( kao neka reklama za lambo doors ) to sam izbacio da bi ljudi lakse skidali fajl jer nemaju svi cable Internet kao ja .

                      EDIT 014: ne citiraj post iznad

                      Comment

                      • TheDoctor
                        CBC Senator
                        • 09.05.2005
                        • 299
                        • Keekendah City, Dukesland

                        #56
                        aha ok
                        www.twowheelkings.de.vu

                        Comment

                        • Dutchman
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 741
                          • Vracar centar sveta

                          #57
                          u principu sistem je identichan kao i model koji sam ja pravio ... samo je veci razmak stavljen za amortizer ....

                          jedini problem kod ovih sharki je shto mora naknadno da se shraf za podeshavanje pravi vari i montira... elem tako da smo sa ovim crtezima opet na istom mestu gde i ja sam stigao od nule... ali ok ovo ce dati ideju josh nekom da pochne da radi...

                          ja sam stigao da stadiuma da manje vishe imam sve delove nacrtane samo mi treba vremena da idem po majstorima... koji usput ce uraditi kako sam ja zamislio i nece me odrati...

                          ko bude radi preporuka da pomichne delove biksnuje sa teflonskom plastikom , efekat je ko lager samo je veca povrshina naleganja, laksha obrada i sam dizajn je dosta uproshceniji...
                          Prevelika slika u potpisu!

                          Comment

                          • TheDoctor
                            CBC Senator
                            • 09.05.2005
                            • 299
                            • Keekendah City, Dukesland

                            #58
                            da li se vrata mogu staviti da opet rade po starom? tj nisam bas zagledao sistem ugradjivanja pa ne znam da li je izvodljivo...
                            www.twowheelkings.de.vu

                            Comment

                            • Dutchman
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 741
                              • Vracar centar sveta

                              #59
                              naravno da mogu...
                              Prevelika slika u potpisu!

                              Comment

                              • Uros Piperski
                                CBC Senator XXL
                                • 31.01.2005
                                • 2978
                                • Beograd

                                #60
                                Originally posted by zak982
                                Originally posted by Uros Piperski
                                A ako neko zna koliko je otprilike udaljena tacka oslonca amortizera od tacke oko koje rotiraju vrata, i gde se nalazi teziste vrata (a cini mi se da nije na sredini nego blize bravi) i koliko su teska vrata, ugrube cemo da izracunamo koliko treba da bude jak amortizer...
                                Evo na semi koju sam ja skinu pise da idu amortizeri od 825N sto je po meni i previse jer amortizer u najgorem slucaju treba da nosi tezinu vrat tj oko 300 N .
                                Ne, vidi ovako...
                                U zatvorenom polozaju, osa amortizera prolazi kroz tacku rotacije, ili je vrlo malo udaljena od nje. U tom slucaju (kada osa amortizera sece tacku rotacije) amortizer ne bi fizicki mogao da pokrene vrata. Ako je osa amortizera makar malo udaljena, on ce moci da podigne ali ce mu trebati ogromna sila.
                                Kada se vrata pokrenu na gore rukom, mehanizam je takav da osa amortizera pocinje da se udaljava od tacke rotacije. Sto je osa amortizera dalja od te tacke, veci je moment koji amortizer pravi. Kada taj moment postane jaci od momenta koji pravi sila tezine vrata (suprotnih su smerova), vrata ce poceti da se podizu pod dejstvom amortizera.
                                Dokaz za ovo vam je da se vecina vrata od gepeka ne mogu sama otvoriti nego morate da ih malo podignete rukom, a onda amortizer nastavi sam.

                                Evo jedan praktican primer. Lupacu vrednosti posto ne znam kako izgledaju te sarke za lsd.
                                Ako su vrata dugacka 100cm i teziste im je na 60cm od lsd sarke (tacke rotacije) i tezina im je 300N, onda ona prave moment od 300x0.6=180Nm koji okrece vrata na dole. Ok?
                                Vrata su zatvorena. Osa amortizera gadja u osu oko koje vrata treba da se okrenu na gore. Amortizer moze da bude jak i 80000N, nece napraviti nikakav moment sve dok mu se linija dejstva ne odmakne od tacke rotacije. A to ce se dogoditi kada korisnik rukom pokrene vrata. Cim ih pokrene, osa amortizera se pomera i kada postoji rastojanje izmedju ose amortizera i tacke rotacije stvara se moment koji je suprotnog smera od momenta tezine vrata, i amortizer tezi da podigne vrata. Kada proizvod rastojanja ose amortizera od tacke rotacije i jacine amortizera postane isti kao moment koji prave vrata, vrata ce ostati u ravnotezi. Kada prevlada moment amortizera vrata ce se podizati.
                                Svemu u prilog govori i cinjenica da se moment koji prave vrata smanjuje sa kosinusom ugla koji vrata zahvataju sa horizontalom, a moment amortizera se povecava sa povecanjem tog ugla (od mehanizma sarke zavisi po kojoj je to zakonitosti).
                                Poceo sam pratican primer. Znaci vrata od 100cm sa tezistem 60cm od sarke i tezinom 300N. Ako pretpostavimo da amortizer deluje na 5cm od ose rotacije (sto je jako puno jer ima malo mesta izmedju vrata i stuba - to se moze postici tek kada se vrata malo otvore), onda je sila kojom amortizer treba da deluje sledeca: 60x300/5=12x300=3600N!!!
                                Znaci u tom trenutku amortizer treba da deluje 12 puta vecom silom od tezine vrata.

                                Zakljucak:
                                U stvarnosti su dimenzije drugacije i mehanizam sarke je takav da moze da se koristi slabiji amortizer, ali ce on u svakom slucaju morati da pravi mnogo vecu silu nego sto je sila tezine vrata, sto sam hteo da dokazem ovim primerom


                                A, sta kazete za izvodjenje? Statika na delu, a polagao sam je pre tri godine (a tada sam se pitao sta ce mi)


                                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                                Comment

                                Working...
                                X