DUGINE BOJE NA YUGU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nikola Polovina
    CBC Član
    • 24.07.2005
    • 27
    • Novi Beograd

    DUGINE BOJE NA YUGU

    IMAM PONUDU DA NAVEDENIM BOJAMA OFARBAM AUTO ZA NEKE SITNE PARE,IMA LI NEKO ISKUSTVA SA TIM BOJAMA ILI JE TO BACANJE PARA, 1 L JE OKO 700 DIN, SUMNJIVO,BAR MENI
    www.nbgcrew.netfirms.com
    NE UZIMA BOG NI DOBROG NI ZLOG VEC ONOG KO KASNO UKOCI !
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

    #2
    Pa te su boje ranije bile zaista dobre,zastava ih je koristila fabricki,a i ja sam farbao nekoliko kola sa njima,e sad neznam kakve su

    Comment

    • srle1
      CBC Senator XXL
      • 08.02.2005
      • 320
      • Beograd

      #3
      Pa ne bi trebalo da su preterano loše,s tim da se moraju koristiti fabrički propisani razređivači.Čini mi se da je neko već na forumu ovo spominjao tj. naši majstori stavljaju nitro umesto uljanog razređivača sa čim se dobija veći sjaj ali mnogo brže bledi,a sa uljanim bi trebalo da duže zadržava sjaj =]
      Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

      Comment

      • Black Knight
        CBC Senator XXL
        • 13.10.2004
        • 2020
        • Novi Beograd, kicblo

        #4
        dugine boje na zastavi je pedersko obelezije.. kao i ljubicasta... NHF? salim se....


        moj drug je ofarbao yugisu pre 6 meseci i mogu ti reci da je fenomenalno dobro odradjeno...nemam zamerki... e sad videcemo za par godina (ako izdrzi yugo)
        Injection is good,but I'd rather be blown!

        Comment

        • Nikola Polovina
          CBC Član
          • 24.07.2005
          • 27
          • Novi Beograd

          #5
          PA NEK IZDRZI 3 GOD ,ZA TE PARE FARBACU GA NA 3 GOD. POSTO IMAM KOMPRESOR I GARAZU,JEDINO NE ZNAM KAKVA JE RAZLIKA KAD FARBAS U KOMORI I STA SE TAMO RADI I ZASTA SLIZI ONA. KAKO SE PRIPREMA AUTO ZA FARBANJE.
          www.nbgcrew.netfirms.com
          NE UZIMA BOG NI DOBROG NI ZLOG VEC ONOG KO KASNO UKOCI !

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Dal znas uopste nesto u vezi farbanja? Da bi znali kako da postupimo sa uputstvima.
            Koji kompresor imas?
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • Saabo
              Moderator
              • 29.09.2004
              • 1724
              • Vrbas
              • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

              #7
              Kucaj malim slovima, posto velika slova opisuju povisen glas. tj. viku, al mislim da ti ne vices, pa stoga ukines caps lock i onda pises
              Komora ti sluzi za cistocu da ti se ne lepi prljavstina za boju kad budes prskao bojom po autu... i u komori treba da postoje ventilatori koji odvlace visak boje u stranu...
              SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

              Comment

              • Nikola Polovina
                CBC Član
                • 24.07.2005
                • 27
                • Novi Beograd

                #8
                DOBRO DE, salim se naravno, kompresor ima max 8 bari, nekih 15 L ali imam profesionalne pistolje,imam malo iskustva,farbao sam camac i drvenariju po kuci. jel treba osnovna boja,ili neka druga podloga,ako treba koja tacno,da se nezeznem? bilo bi pozeljno sve sto moze da se farba vodoravno ili ne mora?koliko slojeva?
                www.nbgcrew.netfirms.com
                NE UZIMA BOG NI DOBROG NI ZLOG VEC ONOG KO KASNO UKOCI !

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Naravno sve gole limove treba proci sa osnovnom i sva ostecenja i krivine sa gitom i spric-gitom. Uglavnom najpristupacniji su bodyjevi materijali i veoma su dobri.
                  Ako imas one kompresore koje predpostavljam da imas (kupovani preko kucnih kataloga strogo su ne preporucljivi za dobro farbanje
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • srle1
                    CBC Senator XXL
                    • 08.02.2005
                    • 320
                    • Beograd

                    #10
                    Pa sa 15 l kompresorom bi jedva felnu ofarbao

                    Za ozbiljnije radove nije ispod 150 litara...
                    Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      I to, ali glavni problem je ogromna vlaga (vodene kapljice)
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • srle1
                        CBC Senator XXL
                        • 08.02.2005
                        • 320
                        • Beograd

                        #12
                        Pa zar profi-kompresori nemaju malu slavinicu za ispuštanje kondenzovane vode iz rezervoara
                        Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          Profi da, isto imaju i vodeni filter ali ovi nekerman i drustvo od 25L ne maju
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • Nikola Polovina
                            CBC Član
                            • 24.07.2005
                            • 27
                            • Novi Beograd

                            #14
                            HE HE HE pa ja imam takav kucni kompresor ali ima slavinicu za ispusranje vode,jebi ga gde da nadjem 150l kompresor,pa zar ne moze deo po deo,i koliki pritisak je minimum za farbanje?
                            www.nbgcrew.netfirms.com
                            NE UZIMA BOG NI DOBROG NI ZLOG VEC ONOG KO KASNO UKOCI !

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #15
                              A jer bi mogao ti da slikas tu slavinicu.
                              Pritisak oko 1 bar
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              Working...
                              X