mogu,mada ne znam sto?jel mislis da nemam ili sta? ispustao sam vodu vec,provereno. 1 bar?jesi li siguran? nekako mi je to slabo, zar ne treba da ima sto sitnije cestice tj. veci pritisak
DUGINE BOJE NA YUGU
Collapse
X
-
Govorim ti o minimalnom pritisku za koji pitas. Naravno on je veci pri spricanju. Gustinu cestica odredjujes preko dizni na pistolju.
Za slavinicu pitam jer me zanima za sta je ta slavinica. Gde stoji i da li je bas slavinica ili sraf. Sta se dogadja kad odvrnes tu slavinicu a boca je pod pritiskom?To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Problem kod malog kompresora je brz pad pritiska, kada se farbaju vece povrsine kao krov i prednja hauba i stranice, gde recimo na pola haube opadne pritisak a samim tim se i promeni rasprskavajuci mlaz na dizni pistolja sto je vidljivo kad se farba osusi i isto tako kada moras da stanes sa farbanjem da bi kompresor napumpao pritisak pa nastavis tamo gde si stao, to opet u finalnom prelazu posle bude vidljivo.
Ali za to postoji resenje tako sto na tu bocu prikacis neku dodatnu i u tu svrhu mozes upotrebiti i plinski rezervoar pod uslovom da je suv iznutra. Obicno su ti kompresori dovoljnog protoka da napumpaju do 50l sto je dovoljno za neko amatersko farbanje. Znaci ofarbas jednu povrsinu pa sacekas da ga napuni i tako u krug.
Comment
-
-
nalazi se na donjoj strani rezervoara i kod odvrnem izlazi voda,provereno je za to,ima uputstvo.www.nbgcrew.netfirms.com
NE UZIMA BOG NI DOBROG NI ZLOG VEC ONOG KO KASNO UKOCI !
Comment
-
-
25L kompresor s dovoljnim protokom (protok ocuva stalni pritisak na ulazu u pistolj) moze da ofarba auto s prihvatljivim rezultatom. Ovo sam probao i ispalo je sasvim OK. Sto se tice zafarbavanja branik, vrata i sl. nista vam vise i netreba. Najvaznija stvar u farbanju je priprema i uslovi za farbanje i pristojan pistolj. Puno strpljenja i malo iskustva (narocito kod razredjivanja farbe u skladu s vremenskim uslovima)
Comment
-
-
Originally posted by Nikola Polovinanalazi se na donjoj strani rezervoara i kod odvrnem izlazi voda,provereno je za to,ima uputstvo.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
M je u pravu, ako je sa dodnej strane rezervoara onda sluzi samo za ispustanje kondenzovane vode iz boce i to nije filter.
Zasto jednostavno ne kupis jedan eksterni filter i resio si problem? A mozes i zauljivac, ako koristis pneumatski alat.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Ja sam mislio na pravi filter predvidjen za to.
Nego, sto se tice duginih boja, ja nemam bas dobro iskustvo sa njima. Nanosio sam je na bodijev spric git, razredjivao duginim razredjivace... Uvek je osetljiva i mekana. Lako se osteti. Bilo da je u pitanju automobil, bicikl ili frizider... I ostaje takva i posle nekoliko godina...
Mozda ja nesto nisam uradio kako treba...
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Jos bolje ako ce pravi filter.
A i ja nisam nesto zadovoljan njihovim kratkotrajnim sjajem. Pa cak ni zastava ne koristi njihove boje.....To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
jel mogu da prodjem bez filtera ako ispustam vodu na svakih par minuta,tj. ofarbam vrata,ispustim vodu i tako u krug.koliko kosta filter,i jel moze benziski sa juga,onaj providni jel ima efekta,koju farbu koristi zastava?www.nbgcrew.netfirms.com
NE UZIMA BOG NI DOBROG NI ZLOG VEC ONOG KO KASNO UKOCI !
Comment
-
-
Ne mozes bez filtera. Nije u tome stvar. Znaci non-stop se javlja vlaga i sve vreme bez obzira sto ispustas vodu ona se stvori kada se ponovo nadruka pritisak. Mislim da bi mogao taj providni od yuga samo mi zao da seces crevo da bi ga stavio izmedju. U stvari nema veze, secni pa stavi, pa kad ti vise ne treba nastavi nekom cevcicom.
Zastava koristi vec dugo PPG ali ne znam dal i sada isto posto znas kakvi su oni.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Ako vec farbas Dugom, izbegavaj crvenu i bordo, jer brzo matiraju. Poslovni partner koji radi u Dugi mi je to rekao pre par godina u neobaveznom razgovoru, imaju problem sa pigmentima za ove boje. Moj drugar je jugica ofarbao u Duginu crnu pre 5 godina, auto i dalje izgleda odlicno (ako izuzmemo trulex zadnja vrata, ali to nema nikakve veze sa farbom).
Comment
-
Comment