Sale,javicu ti ako budem dolazio.Verovatno hocu samo ne znam da li cu sa mojim autom.
Odrzavanje guma?
Collapse
X
-
-
ajde da podelim visedecenijsko iskustvo sa gumenim proizvodima. odete u najblizu apoteku, kupite glicerin i pomesate sa vodom 50-50%. namazete na gumu iz 2 prolaza i ima da se sija. gumi se vraca elasticnost, a to vazi za sve gumene povrsine ukljucujuci i zaptivke oko vrata. ne nagriza metal, niti bilo sta, ekoloski neskodljivo ( za razliku od kocione tecnosti). jako dobro za brisace da i zimi sacuvaju neophodnu elasticnost metlice i da savrseno brisu i pri najvecim brzinama. jeftino a dobro i bezopasnovolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Bas cu da probam sa tim premazivanjem, a i videcu kako mi brisu brisaci pri 240SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
Bravo brick.. nisam se ni setio glicerina, pa u vojsci sam bio MOTO jedinica u kicevu i na odrzavanju voznog parka .. sad kad sim me podsetio, funkcionise sigurno, secam se manje vise ali se secam da su vozaci dolazili da ga zaduzuju kod nas.
Eh.. kad covek prestane da misli na "ovozemaljske probleme"
Saabo, odma da ti kazem da od 190 na gore nemaju naleganje vise , takav je ugao soferke, ali isto tako nemaju ni potrebe da se koriste jer tada dolazi do samociscenjaAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Zet je bio samnom, i sestric, kad sam se trkao sa jednim Siera Cosworth sa 330HK kitom. Idem iza njega, kisa pada i on baza vodu za sobom, nabo sam mu se na 2m od njega, i stvarno sam morao da upalim brisac.
PANG.. samo je stigao da ode na gore i na pola puta na dole od ogromne mase vode i brzine, pukla je aluminijumska ruka precnika 3 cm.
Na 230km/h.
Paznja, kod nas putevi gutaju voduAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Pa ajmo onda logički, kad baš hoćeš, a efekat leptira, mušica kojih ima na šoferci i pri 150, a ne još i preko te brzine. A pod efekat leptira ne mislim na film :lol: koji je inače najbolji film koji sam gledao u zadnjih desetak godina, baš mi se svideo film8)
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
Uh... Ode sve u tri offtopica... Staklo isprskaš nekim sredstvom koje se zove "Rain away" ili po naški "Kišo odlazi" (koje je na bazi alkohola, sudeći po mirisu) i na 60km/h sva voda odlazi sa šoferke na krov...
Nego ovo beše topic o gumama... Za gume uzmeš ili glicerin (ako nisi pri parama) ili TutrleWaxovu penu u spreju... Lepo se crni, traje 5-6 dana (ako je suvo vreme) i nema onaj "ciganski sjaj"... Uh kako mrzim kad se guma presijava na suncu. To bre treba da bude crno i samo crno!!!
Comment
-
-
Neko je spomenuo pumpanje guma azotom...
pre nekih nedelju- dve sam to odradio u Auto Centru Boban, u Dunavskoj ulici na Dorcolu, za 60 din po gumi...
S obzirom na to da je Luka1(na VG forumu) pisao o tome kako bi to trebalo da se radi - otprilike neka varijanta sa duplim ventilom - sa jedne strane ulazu N2, a na drugom delu izlazi vazduh - ja sam bio prilicno razocaran njihovom izvedbom - tip lepo odvrne ventil sa gume - pusti je da se ona ispumpa ( ne do kraja - pretpostavljam da ne bi ostetio gumu pod tezinom kola), i onda je dopumpa azotom...
Mislim da je to sarena laza, ako se radi na ovaj nacin, jer cela ideja i jeste u tome da ti imas 100% inertnog N2, u gumi, bez primesa kiseonika, koji gumu oksiduje, i sa ciljem da gas bude homogen po celoj zapremini gume ( a ne SMESA O2 i N2 - koju tako i onako imamo i u vazduhu - 21:70%), radi boljeg prenosa sile udarca, i ostalih prednosti koje u teoriji N2 u gumama donosi...
Nekakvo poboljsanje osetio nisam, a ne znam kako bi bilo da je radjeno onako kako je Luka objasnjavao...
Ako je jos neko radio ovo - mozda bi mogao da napise svoja iskustva...
Pozdrav
Comment
-
-
ne verujem da ces naci ovde(u BG-u) nekog ko ce da ti ispumpa gume na -0.5 bara i da ih onda pumpa...bas bi vole da neko pronadje nekog takvog vulkanizera...
a sto se tice guma...jel neko probao ono za zipele...kako se zove ...IMALIN? tako nekako...?
p.s.ja mislim da je odlicno...traje 5-6 dana (na suvom)...bez sjaja...(lepse)Injection is good,but I'd rather be blown!
Comment
-
Comment