farbanje delova motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ch@os
    CBC Veteran
    • 02.11.2005
    • 173

    #31
    Originally posted by Dutchman
    Provereno za Plastifikaciju ... barem kako kaze chovek kod koga ja sve plastificiram ... Nema ni jedna plastifikacija koja izdrzava vishe od temperature pechenja ... a to je oko 300stepeni mozda malo jache....
    Toga sam se i plasio...

    Comment

    • BaneT
      CBC Senator XXL
      • 09.12.2005
      • 562
      • Beograd

      #32
      Temp ide i do 700 stepeni na izduvnoj grani. Bas sam skoro pricao sa ljudima iz te struke

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #33
        Aluminijum je nezgodan materijal za farbanje sam po sebi. Obavezno bi trebalo upotrebiti primer (podlogu) za aluminijum. Posle toga u najmanje 2-3 sloja. Postoje razne efekt boje i one sto su otporne na habanje, grebanje (dvokomponentne). Boje za visoku temperaturu se ne ljuste sa aluminijuma zato sto one izgore same vec zato sto ne mogu da se dovoljno dobro zalepe za aluminijum. Najbolje bi bilo da se ispeskari to sto se farba ali to prevazilazi okvir amaterskog posla. Meni se ipak cini da se sve greske obicno desavaju zato sto svi zure da sklope motor i ne ceka se dovoljno na susenje a takodje se na brzaka priprema i povrsina.
        Do nekih 150°C se ne racuna da je visoka teperatura ali boja treba da bude mnogo dobro suva pre nego sto se naglo optereti povisenom temperaturom sto je slucaj sa poklopcem glave motora naprimer. Vidi se sve lepo na fotkama sto je postavio Sri. Sa plastike se nije oljustilo nista a sa aluminijuma je pocelo. Znaci, sama boja je dovoljno dobra.

        Comment

        • DC2R
          CBC Senator XXL
          • 06.12.2005
          • 334
          • Perth Australia

          #34
          Evo kako sam ja uradio na mojoj sad vec bivsoj civic

          Prvo sam skinuo ceo poklopac motora zatim sam ga namazao dobro sa paint stripper (taj proces sam ponovio cetri puta), kad sam skinuo sve do jedne tackice od stare fabricke boje onda sam ga dobro osusio i na temperaturi od oko 20C u garazi (da nema vetra da nosi prasinu itd) farbao sa sprej crvenom bojom koja je odporna do 1200C (tako barem pise na spreju). Proces sam ponovio ja mislim tri ili cetri puta, ispalo je sasvim ok, a traje jos i dan danas (auto sam prodao burazovom kumu tako da vidjam cesto i farba je sasvim ok, ista kao i pre godinu dana)

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #35
            Dutchman @ co

            Powdercoating imas i do 1300C otpornosti.

            Ja sam koristio za deklu ventila titan boju i ide do 280C direktno i 430C otpornosti na zracenje (10cm udaljenosti)

            Ima crni super heat resist, koristi se za zastitne plehove oko katalizaota, taj ide do 1300C (10 cm razdaljine za zracenje) i 670C na direktno.

            Prvo ispreskareno:


            pa powder coated:







            Ni udarci chekicem nisu uspeli da ga povrede.
            Medjutim!
            Za krajnju zastitu sam direktno po zavrsenom poslu koristio SPRAY , FIXATIVE, koristi se za krajnje fixiranje boja, primera radi, umetnici ga koriste za fixiranje kad prelaze na sledecu reljefnu boju i na kraju se sve fixira.
            Ovo je skoro nemoguce za otkloniti, nista nepomaze , deluje kao bezbojni lak a lak nije jer je na celuloidnoj bazi.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • BaneT
              CBC Senator XXL
              • 09.12.2005
              • 562
              • Beograd

              #36
              momci kako se krecu cene tih igrackica?

              Comment

              • Dutchman
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 741
                • Vracar centar sveta

                #37
                @Boost

                Nazalost ze,lja srbija nudi samo obichan powder coat... chak kad sam radio felne sama sredina je ispucala posle 7 - 8 meseci od grejanja usled kochenja ... samo prednje poshto su mi nazad doboshi.

                Kod nas se niko ne bavi Powdercoatingom profesionalno sve su dundjer firme i firme koje zarad bolje zarade pruzaju uslugu poshto vec imaju mashine...
                Prevelika slika u potpisu!

                Comment

                • Black Knight
                  CBC Senator XXL
                  • 13.10.2004
                  • 2020
                  • Novi Beograd, kicblo

                  #38
                  Originally posted by Ch@os
                  Powder coat je tehnologija farbanja koja se sve vise koristi u svetu zbog
                  svoje netoksicnosti pri samom procesu jer se NE koriste organski rastvaraci. Samo u Americi od svih ofarbanih povrsina u 75% slucajeva je
                  odradjeno ovom metodom farbanja.

                  Sto se tic temperaturne otpornosti, postoje prahovi koji su nakon prve
                  termo obrade otporni na mnogo vise temperature. Ovo sto se kod nas koristi zaista ne znam koliko mogu da izdrze. Gama prahova za obradu
                  metala, plastike i drveta je ogromna od epoxi-osnovnih, dekorativnih do
                  UV bezbojnih zavrsnih.

                  cak naprotiv...koristi se i te kako...evo ti primer...

                  OCC
                  Injection is good,but I'd rather be blown!

                  Comment

                  • dekideki
                    CBC Senator XXL
                    • 26.07.2005
                    • 1914
                    • Beograd

                    #39
                    provali sa druge teme farbu na motoru...

                    .

                    Comment

                    • Ch@os
                      CBC Veteran
                      • 02.11.2005
                      • 173

                      #40
                      [quote=Black Knight]
                      Originally posted by "Ch@os":31lupwqv
                      Powder coat je tehnologija farbanja koja se sve vise koristi u svetu zbog
                      svoje netoksicnosti pri samom procesu jer se NE koriste organski rastvaraci. Samo u Americi od svih ofarbanih povrsina u 75% slucajeva je
                      odradjeno ovom metodom farbanja.

                      Sto se tic temperaturne otpornosti, postoje prahovi koji su nakon prve
                      termo obrade otporni na mnogo vise temperature. Ovo sto se kod nas koristi zaista ne znam koliko mogu da izdrze. Gama prahova za obradu
                      metala, plastike i drveta je ogromna od epoxi-osnovnih, dekorativnih do
                      UV bezbojnih zavrsnih.

                      cak naprotiv...koristi se i te kako...evo ti primer...[/quote:31lupwqv]

                      ...koristi se i te kako... ...pa sta sam ja napisao...

                      No btw, najbolji primer je obrada karoserije kod BMW (skuplji modeli) gde
                      se do skora koristio zavrsni UV lak na vodenoj bazi. Posto se nije pokazao
                      u nekim segmentima bas najbolje preslo se na UV clear-coat powder tehnologiju t.j. nanosenje zavrsnog bezbojnog laka plastifikacijom.

                      Inace OCC pratim svako vece od 23:00 na Diskaveriju vec jako dugo.

                      Comment

                      • BaneT
                        CBC Senator XXL
                        • 09.12.2005
                        • 562
                        • Beograd

                        #41
                        Ofarbao sam dekl, i fino izgleda. okacicu slike kad budem stigao. Prvo sam stavio temeljnu, vozio neko vreme, pa ismirglao, naprskao crvenu boju, susio, pa naprskao auto lakom.
                        Nego zanima me farbanje creva. Kako se farbaju, sa cim? Dali se kruni boja?

                        Comment

                        • Dutchman
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 741
                          • Vracar centar sveta

                          #42
                          gde mogu da se nabave dupont powercoat farbe tj prahovi...
                          Prevelika slika u potpisu!

                          Comment

                          • Ch@os
                            CBC Veteran
                            • 02.11.2005
                            • 173

                            #43
                            Da su auto-boje u pitanju znao bi da ti pomognem.
                            DuPont je velika hemijska industrija. Rade sve i svasta ali
                            probaj da kontaktiras nekog na ovaj brioj telefona:

                            DuPont
                            Kolarceva 7/n
                            11000 Beograd
                            Tel. 011/334 01 86
                            Fax. 011/324 80 28

                            Comment

                            • Ch@os
                              CBC Veteran
                              • 02.11.2005
                              • 173

                              #44
                              Originally posted by Bane Telekom
                              Nego zanima me farbanje creva. Kako se farbaju, sa cim? Dali se kruni boja?
                              Moras da budes odredjeniji. Kakva creva (gumena, plasticna...), kolikoj
                              temeraturi su izlozena ta creva, ima li aktivnih savijanja creva u toku rada motora, ima li kontakta sa "agresivnim" tecnostima (benzin, kociona ulja itd)

                              Comment

                              • BaneT
                                CBC Senator XXL
                                • 09.12.2005
                                • 562
                                • Beograd

                                #45
                                Gumena su u pitanju. Tipa crevo sto ide sa hladnjaka u posudu itd.

                                Comment

                                Working...
                                X