Zanima me koja je cena da ispolira.hromira(ili sta vec) poklopac dekli ventila onako da se bas sjaji???I
Hromiranje,poliranje poklopca dekli ventila??
Collapse
X
-
Hromiranje ili niklovanje dekli ventilaja vrlo skupa za....ncija.Ja isto hocu stosta da hromiram i posle duge potrage i raznih zavlacenja od strane majstora tipa: "Sto ti to treba,nemoj da bacas pare"ili:"Ja to necu da radim na delovima izlozenim atmosferskim uticajima",nasao sam u Beogradu firmu koja ima dovoljno velike kade za bilo kakve zahvate.Znaci oni vrse i pripremu i zastitu metalne povrsine,odneses deo oni ga urade.
Preduzece se zove "DES" i nalazi se na Crvenom Krstu.Ulicu i telefon sam negde zaturio ali naci cu ga danas i postaviti.
Cena hromiranja za jedan branik od mog tristaca je 300e,znaci cena je u zavisnisti od velicine povrsine u obe ravni u dm2.
-
-
Sve povrsine se prvo peskiraju,zatim dolazi poliranje,odmascivanje,ide bakarisanje pa tek onda hrom.Povrsina mora da bude idealno ravna.Sve zavisi od stepena nagrizenosti i dubine korozije.Ako je korozija zasla u dubinu materijala,hromiranje se ne preporucuje,jer ce korozija probiti ispod povrsine.Ako je korozija samo povrsinska i moze da se skine peskiranjem nema nikakvih problema da se bilo sta hromira.Od kvalitetne pripreme zavisi koliki ce biti sjaj hromiranih delova.
Comment
-
-
Vece i dublje rupice, od korozije, popunjavaju se tvrdim lemom, ili mesingom ili "srebrom", odnosno legurom novo srebro. Nakon toga poliranje pa hromiranje.
Inace "operacija" je previse "mistifikovana" od strane "majstora", koji, da se ponovim, pojma nemaju, a iskustvo se "slabo stice". Potrebno je poznavanje hemije, elektronike (elektrotehnike-stari naziv), pojam "gustina struje", prevedeno fluks, im je ..baba roga, "osecaj" im ne funkcionise, potrebno je da nesto nikluju deset puta, da bi licilo na nesto, a to se odrazava na cenu.
Ili dok odnesu u neku "fabriku" na "fusericu", pa dok caste, plate uslugu...
Inace, cena samog hromiranja bi trebala da bude manja nego za farbanje. A ukupna cena, zavisno od "pripreme".
Poz.
Comment
-
-
Korozija jeste povrsinska, ali i nije. Sama rdja ce se odstraniti peskiranjem, ali ce ostati jako duboki krateri po metalu. Vladd je rekao kako se to radi sredjuje.
Izgleda da ce se zavrsiti gitovanjem i farbanjem
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Da da cena uvek "zavisi",nikada se ne zna pouzdano.Najradije bi da zarade brdo para, sa sto manje truda.Ja kada sam odneo jedan elemenat u gorepomenuti "DES",samo sto me nisu izbacili, kada su videli par tackica od korozije,i shvatili da za iste pare treba malo vise da se potrude.Ovde su sve barabe od niklera,ne mozes na autu da odradis nikakvu iole ozbiljniju reparaciju i stajling.
DES se nalazi u Kajmakcalanskoj ul.,broj telefona mi je ostao na staroj sim kartici,ali se sa ovim podacima lako nalazi preko 988.
Mogu sve da odrade ali cena "zavisi".
Comment
-
-
Pa bre ja stvarno ne znam sta da radim.Da me neko odere to mi ne pada na pamet.Mada ima kod mene u industriskoj zoni u okrugu Zastave neka firma UNIOR video rade hromiranje,odmascivanje,.. . . . pa cu da odem da vidim sa njima jer od ovih "sitnih" majstora nema nista.vectra 2.0 DI
kangoo 1.9D
Comment
-
-
-
Zavisno od felni da li ima ravne i velike povrsine, onda je oko 100 po felni, al ako ima mnogo sitnih zezancija kao ona zuta u sredini onda je tu do 150 evra... tako pricao covek, ja slusaoSAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
Comment