Powder Coating by Nebbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • veljko
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2006
    • 476
    • Backi Jarak, NS
    • Volvo V50 DRIVe

    #16
    eh
    nije mi namera da miniram
    al
    u jednoj firmi gde sam radio
    nema veze sa autima
    nego smo pravili ventile za vodu

    e sad

    znate one tockice koje uhvatite kad odvrcete vodu na ventilu
    oni su limeni
    e

    njih smo prvo prali u benzinu
    i onda
    boju u prahu ( zelenu, no nije bitno , al neznam ni marku ni model ni poreklo boje ) nju smo rastapali u benzinu i u nju umakali te tockice,
    onda smo lepo kacili te tockice na kukice od zice
    i
    sve to lepo kacili u jednu
    ah, komoru od nekih 1 m2 ( limena sa izolacijom )
    i na dnu te komore su bili grejaci za rernu,
    a na vratima onaj ventilator iz TA peci - duguljasti
    koji je, mislim, u****vao vazduh

    i to se tako "peklo" nekih 15 minuta
    i onda je bilo kao
    emajlirano

    da li je ovo ustvari "srpski" powder coating ?

    padalo mi je na pamet da to napravim za felne , al mi je bilo nekako suvise jednostavno, pa nisam hteo da fuserim, a i peskiranje mi je predstavljalo problem( doduse sad ima tih pistolja da se nabavi relativno povoljno ...)
    eto...
    Bolje biti sretan nego pametan

    Comment

    • JNC
      CBC Senator XXL
      • 19.12.2006
      • 1332
      • Beograd

      #17
      Pa to sto ste vi radili je obicno farbanje samo nisi koristio cetku nego ste umocili u farbu, kod powder(sto znaci prah) i coating(nesto kao oblaganje) nema nikakve farbe u smislu da je tecna. Lepo ti je gore napisano, znaci prska se(iako nije tecno, nego prah) boja u prahu, a drzi se za metal putem elektriciteta, i onda mora da se pece inace bi boja u prahu spala, ali zato posle toga dobijes veoma otpornu zastit. Nadam se da ti je sada jasnije, u stvari sam samo malo drugacije rekao sta su gore rekli pre mene .
      Inace imas toga po ovim emisija o motorima i kolima na Diskaveriju i slicnim kanalima nos stop.

      Comment

      • veljko
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2006
        • 476
        • Backi Jarak, NS
        • Volvo V50 DRIVe

        #18
        Originally posted by Tsar73
        Jeste Prolupator je u pravu.
        1 Prolazi kroz 5-stepeno pranje za odmascivanja i zastitu od korozije.
        2 Susenje na 200 stepeni celsius
        3 Apliciranje praha sa frikcionim pistoljima
        4 Komora minimum 15 minuta zavisno od debljine matrijala i na 220 stepeni.

        A svrha je zastita look imas nesto sto drugi nemaju
        @JNC
        eh
        ako uzmem u obzir da nismo koristili taj pistolj za nanosenje praha
        mi smo ga razmutili u benzinu i na kraju ispekli - prosto receno
        dalje
        ako sam koristio prah - logicno da nisam farbao - a i peklo se na nekoj temperaturi

        a i kakav je elektricitet u pitanju

        malo sam se raspitao, u jednoj fabrici namestaja gde su pravili i bastenske garniture, tako da mi je objasnjeno kako se tamo radi
        znaci
        nakon svih kiselina i cega vec ne , za ciscenje, dolazi taj pistolj ( ustvari cela sprava, al ajd) koji pod pritiskom "baca" prah na te cevi i koje dalje idu u pec
        prah se zadrzava na cevi samo zato sto je jako udario ( a objasnjenja ) u tu cev
        Bolje biti sretan nego pametan

        Comment

        • *Egon*
          CBC Senator XXL
          • 31.12.2004
          • 1232
          • Beograd, Dorcol, N 44

          #19
          Ja bi zamolio sve one koji se delimicno razumeju (ili ne razumeju) da ne daju objasnjenja, jer samo se stvara konfuzija kod onih koji nisu upuceni.

          Koga interesuje moze da pocne odavde: http://en.wikipedia.org/wiki/Powder_coating
          Garaza
          1996 SAAB 900 NG Cabrio

          Comment

          • TETAK
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3034
            • Čačak, Srbija

            #20
            Ovaj postupak mi deluje kao idealan za farbanje ili reparaciju boje na mašinama kod motocikla, ili se možda varam?
            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

            Comment

            • mirdza
              CBC Senator XXL
              • 14.03.2005
              • 2437
              • Katowice (PL) / Banja Luka
              • AGP / W126

              #21
              pa ne varas se - felne, blokovi motora, ramovi motocikala i sva druga mjesta gdje postoji opasnost od mehanickih ostecenja farbe.
              Zovem se Miroslav i pravim igračke.

              Comment

              • dfast
                CBC Senator XXL
                • 26.05.2005
                • 1302
                • Hoofddorp NL /Bgd

                #22
                Ovo se kod nas zove plastifikacija, radi se priprema, nanosi se prah i na kraju zapece. Ko sto je gore pomenuto, razlike se svode na kvalitet odabranog praha tj. farbe.

                Comment

                Working...
                X