Kako ugraditi EVO usis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Black Knight
    CBC Senator XXL
    • 13.10.2004
    • 2020
    • Novi Beograd, kicblo

    Kako ugraditi EVO usis

    Interesuje me na sta treba da obratim paznju prilikom ugradnje EVO u**** na haubu?
    Da li da se busi hauba ili bolje ne(zbog slabljenja i deformacije haube)?


    Injection is good,but I'd rather be blown!
  • little
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 912
    • BGD
    • Lancia Ypsilon 1.2 8V

    #2
    Ako nema realne potrebe da se hauba otvara, najbolje je da se to i ne cini.
    Koliko mi se cini svaka hauba je ojacana, jer je ona u sustini samo parce lima, tako da se mora naci tacno mesto na kome ce se ta ojacanja zaobici.
    Sem toga, otvori EVO u**** su napravljeni da hlade motor, i to je direktan "prozor" koji prima ne samo hladan vazduh na motor, nego i vodu, sneg, prljavstinu...
    Zato se prave odvodi odnosno kanali koji odvode vodu dalje od motora.. Pitanje je:
    kako napraviti odvod?

    Namece se i jos jedan problem, a to je kako ugraditi usis bez otvaranja haube, ta ista voda i prljavstina ce ostai u bazencicu pod usisnikom...
    "zensko si brate"

    Some people are wise and some.. Otherwise..

    Comment

    • maki
      CBC Senator XXL
      • 03.10.2004
      • 878
      • Budva, CG

      #3
      ako imas neko auto viska koje sredjujes za show i koje ces da vozis samo po lijepom vremenu onda mozes to da uradis,a uraditi to na autu za svakodnevnu upotrebu je po mom misljenju glupost
      HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        Ja mislim da bi to trebalo staviti na soferku!




        evo opet cu da malo OFFUJEM ali nadam se da me nece RankoK videti inace ce mi polomiti sve kosi tu mom telu!!


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • Black Knight
          CBC Senator XXL
          • 13.10.2004
          • 2020
          • Novi Beograd, kicblo

          #5
          Originally posted by maki
          ako imas neko auto viska koje sredjujes za show i koje ces da vozis samo po lijepom vremenu onda mozes to da uradis,a uraditi to na autu za svakodnevnu upotrebu je po mom misljenju glupost
          sto maki?!
          Injection is good,but I'd rather be blown!

          Comment

          • maki
            CBC Senator XXL
            • 03.10.2004
            • 878
            • Budva, CG

            #6
            pa upravo zbog prljavstine i snijega i vode,kako god da se naprave odvodi svakodnevnom upotrebom ce da se polome i nista nisi dobio samo gore,a opet zimi ti padne 50cm snijega na auto i onda nema sanse da ga upalis jer nema zastite od hladnoce koju pruza hauba,posto ti je dizel u pitanju ispod haube ima zvucna izolacija koja mora da se skine i naprave rupe,a auto ce da bude ko traktor,filter od vazduha umjesto svakih 10 000km mjenjas svakih 5000km pa ti vidi koliko se to isplati
            HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

            Comment

            • TETAK
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3034
              • Čačak, Srbija

              #7
              Takav otvor vredi napraviti samo ako imaš zaista pravu namenu u suprotnom praviš sebi samo problem.Ostaje ti kao opcija surogat usis ali mislim da izgled ne opravdava trud!
              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

              Comment


              • #8
                @everybody
                Ne znam,ali ispravite me ako gresim-ono sto je Ranko okacio-ona slika
                pa na sredini haube ona dva otvora sto lice na shkrge-ima i mala slika u gonjem desnom uglu velike slike...
                Ja mislim da te "shkrge" sluze za odvod toplog vazduha a ne usis hladnog-pogledajte malo prednji deo meni nekako izgleda da vazduh udje kroz masku pa kroz hladnjak i izbija na te dve "shkrge" a ono sto me je jos vishe ubedilo u to pogledajte "ispupchenja" ispred otvora- meni se chini da je njihova uloga da izazovu vrtozenje vazduha koje ce napratiti neki mali vakum koji ce vuci topao vazdih iz motornog prostora
                ne kazem da je ovo tacno ali mi se cini da sluzi za to...

                Comment

                • Nenad
                  CBC Senator XXL
                  • 06.01.2005
                  • 1364
                  • BBgd/Mow

                  #9
                  Djeco ~Vojvoda je u pravu, vazduh se u****va kroz masku, prolazi kroz interkuler od turba i hladnjak motora, pri tome se zagreva onda oblize motor i izadje kroz haubu tj. te otvore
                  Boost or bust...

                  Comment


                  • #10
                    al sam ga nabooo ko prstom u g***o!!!

                    Comment

                    • little
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 912
                      • BGD
                      • Lancia Ypsilon 1.2 8V

                      #11
                      istina je da ti otvori sluze da se odvodi topao vazduh, ali EVO usis koji se se ugradjuje u domacoj radinosti u svom kompletu nema te male usisnike, vec je samo veliki usis. Na slici je tako i predstavljeno...
                      "zensko si brate"

                      Some people are wise and some.. Otherwise..

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Poznavanjem aerodinamike se protivim u potpunosti glupostima tog kalibra, kao otvora na haubi itd.

                        Razlog je da vazduh koji struji ispod prednjeg spoilera, odeseca 2 barijere , barijeru viskog i barijeru niskog pritiska.
                        Niski pritisak se postize ispod spoilera koji mora biti zatvoren odozdo, i povecavanjem brzine protoka dolazi do pada pritiska.
                        Sve se svodi na povecavanje downforce sila, koje pomazu da iz zone visokog pritiska deluju na haubu i zone niskog , povlache prednji trap auta na dole.

                        Vazduh koji prolazi kroz hladnjake u prostor motora, nije pod pritiskom, on bude i****n ispod motora, dakle dolazi do rasporedjenja toplote da se protivno fizichkim zakonima toplota koja se prirodno navlachi na gore, bude usmerena strujanjem vazduha na dole.

                        Otvaranjem na haubi se smanjuje podpritisak u motornom prostoru, smanjuje se cirkulacija vazduha kroz hladnjake, jer se povecava protivotpor sa zadnje strane hladnjaka ukoliko je pritisak iza povecan.

                        Mislim da ima dosta da se pishe i da se uchi, da jedna konstrukcija NIKAKO nije samo KOMAD plastike koji neko zeli da vam proda!!!!!!

                        // Boost , ubica radosti ?? Ne , realista!
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Wiz
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 3104
                          • Nish

                          #13
                          A sta je sa otvorom na krilu-skrgama tipa MB 250 turbo D

                          Comment

                          • little
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 912
                            • BGD
                            • Lancia Ypsilon 1.2 8V

                            #14
                            malo skretanje sa teme...
                            zbog jednog pitanja: Kako ga ugraditi bez secenja haube?
                            Imam ideju da se sam usis otvori. Zakoni fizike su jednostavni, tamo gde nesto udje mora i da izadje...

                            2BOOST: Pitanje na pocetku i jeste bilo kako doci do resenja jedne takve konstrukcije, volela bih da cujem neke predlige, jer imam nameru da ugradjujem jedan ovakav usis, koji ima samo stilsku namenu.
                            "zensko si brate"

                            Some people are wise and some.. Otherwise..

                            Comment

                            • TypeKoshiR
                              CBC Veteran
                              • 01.11.2004
                              • 115
                              • Kranj,SLOVENIA

                              #15
                              e BOOST kod mene ti je isto ovakav "izduv"(jer to niako nista ne u****va nego izabcuje) od celice WRC hauba je preradjena tako da radi svi to tako kako mora...i neces verovati ali taj mi djelcic vrlo pomogne da mi se temparatura vode ne dize i ljeti mozes vidjeti kad se upali ventilator na mjestu kako kroz tu rupu ide vruc vazduh...a kad ga teram po autoputu zadnji pot mogao sam vidjeti kako i ide taj vruc vazduh kroz prednji branik i onda kroz hladionik i van skoz tu rupu i onda dalje jer mi cep za hladionik nije dobro tesnio pa mi nabacilo svu vodu na sipu u takvom valu kako ide inace zrak...
                              Tako da kod mene to sigurno pomaze...isto kao i rupa u prednjem braniku...ja sam to vidio na svom cagerima dok nije bilo na braniku velike rupe za hladionik uvejek se mi masina pregrijavala na autoputu(velike brzine) dok sad kad sam stavio novi branik nema frke temp. vode vise se ne pomice preko crvenom !

                              LP

                              www.hondaaddict.com

                              Comment

                              Working...
                              X