Kako ugraditi EVO usis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • itza
    CBC Senator XXL
    • 28.12.2004
    • 658
    • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
    • -

    #16
    shto se tiche haube i ugradnje seche se cela hauba u obliku one male slike i vari se deo koji kupish na isecheno mesto .. onda brushenje pa gitovanje pa farbanje ... takodje se seku i ojachanja ispod haube da ti se ne bi videla kroz rupe pretpostavljam da to ne zhelish .... nadam se da sam deo koji dobijesh ima reshen sistem ojachanja koji se vezuje na postojetji koji je na haubi pa da se sama konstrukcija haube ne remeti mnogo .....
    ove dve rupice sa strane koje sluzhe za usis vazduha mislim da one dovode vazduh koji je nestao iz motornog prostora kroz rupu > deo vazduha koji je nakon prolaska kroz hladnjak preshao preko glave motora i prilepio se uz najblizhu povrshinu > haubu
    ostatak vazduha potpomognut novim koji je doshao kroz ove dve male rupice sa leve i desne strane srednje rupe je po zakonima aerodinamike (iz boostovog posta) izvuchen ispod motora i takodje je odradio svoj deo hladjenja tako da je moj sveukupni utisak da je ovime ipak poboljshano hladjenje motornog prostora .. shto se vidi i iz TypeKoshiR-ovog iskustva .... zakljuchak ne treba stavljati samo srednji deo ako nepravish rupe sa strane ako hotjesh da to ima svoju predvidjenu funkciju
    da ne filozofiram vishe mislim da ako stvarno nemash preko 400 ks i imash problema sa grejanjem ne treba stavljati ovakvo neshto jer ima MNOGO vishe shtete nego koristi (voda blato menjanje filtera ...)
    "Brano sine , vozi POLAKO..."

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Originally posted by TypeKoshiR
      e BOOST kod mene ti je isto ovakav "izduv"(jer to niako nista ne u****va nego izabcuje) od celice WRC hauba je preradjena tako da radi svi to tako kako mora...i neces verovati ali taj mi djelcic vrlo pomogne da mi se temparatura vode ne dize i ljeti mozes vidjeti kad se upali ventilator na mjestu kako kroz tu rupu ide vruc vazduh...a kad ga teram po autoputu zadnji pot mogao sam vidjeti kako i ide taj vruc vazduh kroz prednji branik i onda kroz hladionik i van skoz tu rupu i onda dalje jer mi cep za hladionik nije dobro tesnio pa mi nabacilo svu vodu na sipu u takvom valu kako ide inace zrak...
      Tako da kod mene to sigurno pomaze...isto kao i rupa u prednjem braniku...ja sam to vidio na svom cagerima dok nije bilo na braniku velike rupe za hladionik uvejek se mi masina pregrijavala na autoputu(velike brzine) dok sad kad sam stavio novi branik nema frke temp. vode vise se ne pomice preko crvenom !

      LP
      Posebno rachunajuci da je prednja vucha kod tebe, nikako mi se nesvidja sto si osakatio downforce na prednjem trapu.
      Resenje se zove hladnjak sa vecom kolichinom vode u sebi i .. ahh.. da netupim, znash ti dobro i sam.. jer ako mozes da das 650? za izduv kako sam primetio, mogao si da resis termichke probleme sa motorom na nachin kako se to i radi.
      Opste je poznata stvar da japanski automobili imaju lose hladnjake ,tanke i sa celijskim paketom koji hoce da se termichki odvoji od skrga na hladnjaku.

      Motor i sve ispod haube se zatvara danas sa plastikama prema tochkovima da bi se upravo obezbedio taj potrebni vaccum ispod motora, prouzrokovan efektivnom konstrukcijom prednjeg spoilera.
      Jedan spoiler koji je sirok koliko i auto oko 1,5m i zatvoren je ispod, do oko 0,5m u dubinu, ima dakle 0,75m2 povrsinu za stvaranje vacuma, te se povrsina otvora na haubi zanemaruje. Kako god, ako si video da ti vazduh struji van kroz otvore na haubi, razlog je da si izabrao manje efektivnu varijantu cirkulacije vazduga, verujem da je prednji spoiler lose resen
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Nenad
        CBC Senator XXL
        • 06.01.2005
        • 1364
        • BBgd/Mow

        #18
        Originally posted by little
        malo skretanje sa teme...
        zbog jednog pitanja: Kako ga ugraditi bez secenja haube?
        Imam ideju da se sam usis otvori. Zakoni fizike su jednostavni, tamo gde nesto udje mora i da izadje...

        2BOOST: Pitanje na pocetku i jeste bilo kako doci do resenja jedne takve konstrukcije, volela bih da cujem neke predlige, jer imam nameru da ugradjujem jedan ovakav usis, koji ima samo stilsku namenu.
        Mozes da kupis laznjak sve sa mrezicama i da ga "nalepis" na haubu.
        Boost or bust...

        Comment

        • TypeKoshiR
          CBC Veteran
          • 01.11.2004
          • 115
          • Kranj,SLOVENIA

          #19
          Boost znam ja da mogu kupiti bolji hladionik u u "near future" budem i to nabavio al tad nije bilo para za to i kao drugo moj je hladionik originalan od 130HP jer je bolji nego onaj u vti jer je postavljen tako ko u integre nije uzak nego onaj siroki i zato sam napravio dovoljno veliku rupu u braniku da poladiceo dio i racunao sam na to da ce iti vazdug gore kroz haubu i ne dole pod automobil...
          Ako pogledas kako ima noviji NSX to reseno kod njega sve ide tako ko meni kroz branik kroz haldionik i onda kroz haubu van



          Ja sam razmisljao kako da jos opolegnem hladionik odozdo da moze zrak da ide kroz haubu van...hmmm

          Ali drugo je zasto imaju WRC celica tako napravljeno isto ima i mitsu..hmmm

          Ja mislim da ba naj tanj nacin ovo moglo da avtomobil tera u pod kad ide odozgo van...ali to je samo moje misljenje..

          www.hondaaddict.com

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            vazduh za hladjenje motora (ulja i vode) treba da prolazi preko hladnjaka gde sakuplja toplotu i da se i****va nadole, ispod prednje osovine ka podu vozila gde su sedista.
            tako sistem najefikasnije radi najbolje hladi.
            ako je postojalo nekakvo pregrevanjemotora onda je logicno uraditi dijagnostiku kvara i otkloniti kvar na pravilan nacin. busenjem spojlera i haube motora toplotni kapacitet ukupnog hladjenja motora jesmanjene a neispravnost sistema hladjenja zamaskirana.

            ako je auto, taj Civic imao od starta iz fabrike proibleme sa pregrevanjem motora onda ga je trebalo jos tada, odmah popraviti do ispravnog stanja.

            inace, ne postoji toliko veliko opterecenje motora kada se radi samo a autau (bez prikolice iza) da je u ispravnom stanju moguce da se pregreva pri bilo kojoj brzini voznje i pri bilo kojoj spoljnoj temperaturi vazduha.

            ako postoji problem, auto je neispravan i treba bolest da se ispita i leci. maskiranje problema hladjenja samo odlaze popravka i skracuje radni vek motora.

            ako je hladnjak jako tanak fabricki, sasvim je moguce da se iznutra zapusio i da mu je potrebna zamena, pa cak i na maloj kilometrazi. sve ej stvar konstrukcije i izrade.

            moje misljenje, je da busenje haube samo kvari hladjenje motora, smanjuje perfomanse motora na duzi rok, i dovodi do problema u radu motora. nekakav opticki dobitak ne pominjem, jer ne vidim svrhu optike radi "ubijanja" auta/motora.

            a motor na visoj radnoj temperaturi fluida od predviidjene se i vise haba a uz to trosi vise goriva a uz manje razvijene snage.
            izgled, dobro ako je parkiran
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              #21
              Ne slazem se potpuno sa svime recenim. Time sto ce se otvoriti hauba dobice se na jos sporijem protoku vazduha ispod kola tako da ne bi trebalo to da utice na smanjenje prizimne sile nego obrnuto. Topao vazduh kao laksi tezi da se podigne i ta "rupa" mu omogucava da izadje lakse ispod haube. Takozvani "efekat Impreza"
              Kao sto je poznato da je Subaru Impreza Sti imao i ima tu "fabricku gresku" da je interkuler na motoru a ne ispred. Da bi poboljsali hladjenje u Subaru-u su odlucili da otvore haubu to je dovelo do jedne dobre i jedne lose stvari. Losa stvar je to sto je sav topao vazduh krenuo na gore i ozbiljno smanjio efekat horizontalnog interkulera. Resenje tog problema je dovelo do dobre stvari. Subaru je uspeo da razvije najsofisticiraniji ECU koji postoji na danasnji dan u masovnoj auto industriji sve zbog izvlacenja maksimuma iz motora u svim rezimima rada, a da ne dodje do detonacije-sto nije slucaj kod svih "sportskih" vozila (tj. tamo ugao paljenja i smesa ne idu po "ivici zileta").
              Boost or bust...

              Comment

              • little
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 912
                • BGD
                • Lancia Ypsilon 1.2 8V

                #22
                Originally posted by Nenad
                Originally posted by little
                malo skretanje sa teme...
                zbog jednog pitanja: Kako ga ugraditi bez secenja haube?
                Imam ideju da se sam usis otvori. Zakoni fizike su jednostavni, tamo gde nesto udje mora i da izadje...

                2BOOST: Pitanje na pocetku i jeste bilo kako doci do resenja jedne takve konstrukcije, volela bih da cujem neke predlige, jer imam nameru da ugradjujem jedan ovakav usis, koji ima samo stilsku namenu.
                Mozes da kupis laznjak sve sa mrezicama i da ga "nalepis" na haubu.
                Pa to je i plan, samo je pitanje kako to izvesti, samim lepljenjem mogu da se naprave bazencici sa prljavstinom i vodom, pa me interesuje kako zaobici takav problem?
                "zensko si brate"

                Some people are wise and some.. Otherwise..

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Originally posted by little
                  Pa to je i plan, samo je pitanje kako to izvesti, samim lepljenjem mogu da se naprave bazencici sa prljavstinom i vodom, pa me interesuje kako zaobici takav problem?
                  Ne znam kolika je gustina mrežice da se ne vidi. Jedan plastičar ovde je to uradio tako da je stavio providan pleksiglas ispod mreže. Vidi se ako baš zagledaš izbliza.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Nenad
                    CBC Senator XXL
                    • 06.01.2005
                    • 1364
                    • BBgd/Mow

                    #24
                    little,
                    Predpostavljam da laznjaci ipak imaju taj problem resen.

                    Boost or bust...

                    Comment

                    • little
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 912
                      • BGD
                      • Lancia Ypsilon 1.2 8V

                      #25
                      U sustini nije bitno da li se hauba ispod vidi ili ne, ali usis ima otvore u koje pod 1 ulazi vazduh.
                      Fizika nalaze da sve sto negde udje mora i da izadje, tako da se mora nesto uraditi da vazduh, voda i ostaalo izlaze napolje...
                      mislim da bas i nije prakticno zatvarati ih...
                      @Nenad: ne nemaju resen nikakav problem dobijes "go" usis...
                      "zensko si brate"

                      Some people are wise and some.. Otherwise..

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #26
                        Originally posted by little
                        U sustini nije bitno da li se hauba ispod vidi ili ne, ali usis ima otvore u koje pod 1 ulazi vazduh.
                        Fizika nalaze da sve sto negde udje mora i da izadje, tako da se mora nesto uraditi da vazduh, voda i ostaalo izlaze napolje...
                        mislim da bas i nije prakticno zatvarati ih...
                        Ja sam razumeo da je samo ukras, onda nema šta da ulazi jer ako je zalepljeno na haubu tuda ništa ne ulazi a ako se otvor zalepi sa nečim, onda opet ništa ne ulazi. Ne znam kako izgleda uživo pa možda lupam
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          Sve sto udje nemora da izadje ako mu se svidja tamo negde unutra
                          To kaze moja fizika
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #28
                            PS: Si chula za uljezi bre
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • little
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 912
                              • BGD
                              • Lancia Ypsilon 1.2 8V

                              #29
                              Dora, ne lupas svakako, ali kako bi izgledao jedan evo usis da se zalepi skroz
                              I zatvori..
                              stavice se mrezice...
                              A i naci ce se nacin da se sredi problem sigurna sam...
                              "zensko si brate"

                              Some people are wise and some.. Otherwise..

                              Comment

                              • Nenad
                                CBC Senator XXL
                                • 06.01.2005
                                • 1364
                                • BBgd/Mow

                                #30
                                Originally posted by BOOST
                                Sve sto udje nemora da izadje ako mu se svidja tamo negde unutra
                                To kaze moja fizika
                                I BOOSTov Zakon fizike: moz' da bidne al' ne mora da znaci
                                Boost or bust...

                                Comment

                                Working...
                                X