Zvucna izolacija??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Originally posted by brick

    pri tome je mozda potrebno i pomerati motor ka napred sa pravljenjem novih nosaca da bi se obezbedio potreban zazor i mesto za izolaciju.

    izolacija bi trebala biti oko 50mm kamene vune ili vise, moze i 80mm da bi se efekta prigusenja osetnije primetio.
    Letio neki avion i otkažu mu instrumenti i sad noć, slaba vidljivost a gorivo pri kraju. Panika polako počinje da deluje.
    U neko doba nalete na neku visoku zgradu (ne bukvalno) i pilot otvori prozor i dere se an nekog čoveka da ga pita gde su. Ovaj otvori isto prozor i odgovori mu nešto.

    Nakon toga avion okrene, pravac aerodrom i lepo sleti.

    Ushićenje medju putnicima i svi u glas kako je sad znao gde je aerodrom??
    Pitao sam onog na prozoru, dao mi je TAČAN ali potpuno BESKORISTAN odgovor. Po tome sam znao da je to tehničar majkrosofta za podršku. Od zgrade majkrsofta aerodrom je na severozapad 8 Km i eto sleteli smo.

    Morao sam, NHF
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • kilson
      Moderator
      • 09.10.2004
      • 3216
      • NoviBGD
      • AR 75 GT

      #17
      Chisto da ne bude zabune, niko nije spomenuo punjenje celih vrata:
      Originally posted by Brick
      ako se vrata cela popune purpenom veoma brzo ce korozija uznapredovati.
      Originally posted by predlog je bio
      Prednja vrata mozhesh reshiti sa pur penom prskanjem sloja po tapacirungu (sa strane koja je okrenuta ka spoljashnjosti) i razmazivanjem t.j. formiranjem "filma" debljine oko 5-10 mm...
      najbolje resenje je tvrdo presovana kamena vuna, recimo Vunizol domaci je vise nego ok. on je i vodo i vatro otporan...
      Ovo cenim da je dobar info.

      @ Dora:
      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        nije niko pomenuo ali kada pocne da se radi lako ce nastati problem oko kontrole sirenja pene pa moze i da se pomisli da se krene najlaksim putem, ostavi potpuno popunjen presek.
        samo kao info gde mogu da nastanu iznenadjenja a pre izbora vrste materijala. jedno saznanje nadam se korisno vise a koje ne boli
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Dutchman
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 741
          • Vracar centar sveta

          #19
          1m kvadratni 4mm zvuchne izolacije firmiran je 50eura ima i u debljini od 10mm cena je ista zvucna otpornost takodje. jedna strana je samolepljiva i 1 kvadrat su ustvari 12 parchica od 20*30cm otprilike

          pp za vishe info
          Prevelika slika u potpisu!

          Comment


          • #20
            Original izolacija nije ni staklena ni mineralna vuna, vec fino cesljani pamuk, koji satro ne budja Imate to da nabavite u Kragujevcu na malo, za neku sicu po metru kvadratnom, a mozete i da kupite komplet(vec iseceno-prva ugradnja), mada je po meni to los materijal>>>budja-truli.

            Comment


            • #21
              a sada biser:
              Moja malenkost je mislila da malo ucvrsti karoseriju popunjavanjem npr. sajtni, pur-penom, ali SVA SRECA pa sam pre toga ugradjivao jedna vrata>>> Stok visine 2m je na sredini imao trbuh od celih 5 santimetara!!! A vrata su bila MASIVNA! Neverovatno. Morao sam da ih skidam, a sledeci put sam stavio upornice, i evo ih, otvaraju se. A Jugo mi je nov Kakav bi bedak to bio

              Comment

              • dfast
                CBC Senator XXL
                • 26.05.2005
                • 1302
                • Hoofddorp NL /Bgd

                #22
                Evo da dignem ovu temu ponovo posto razmisljam da auto dodatno zvucno izolujem. Moj je utisak da najveca buka dolazi iz poda tj da je to najveci propust i zvucnoj izolaziji, od tockova i auspuha. Pogledao sam malo materijale koji se nude kao opcija za ovaj rad i tu ima svega. Naisao sam na sinteticku vunu koja je slicna staklenoj u sloju od 1cm i sa jedne strane presvucena alu folijom. Namena joj je termo izolovanje krovova i u gradjevini ali cini mi se da bi dobro koristila i u mom slucaju. Nije zapaljiva sto je dobro a posto je sinteticka ne bi trebalo da budja. Jedino sto ne znam je koliki bi zaista efekat dala.
                Druga opcija je bitumen koji se moze kupiti u rolni koji se isto koristi u gradjevinarstvu ali kao hidro izolacija debljine oko 3mm, koji se moze lepo iskrojiti i spojiti let lampom po celom patosu. Mana mi je cini mi se velika dodatna tezina i naravno nepoznat efekat sto se tice zvuka. Ima tu jos razlicitih materijala i sundjera, moguce je da je stiropor vrlo dobar kao zvucni izolator ali je u ovom slucaju nepraktican jer ga treba uklopiti po svim krivinama poda a on je lomljiv. Najbolja je opet fabricka zastita (vuna +guma) ali ona nije bas jednostavna za secenje i uklapanje ako se skine sa drugih modela a i treba je skinuti na samom otpadu sto je prilicna petljancija.
                Jeli neko u medjuvremenu resavao slican problem i sa kakvim uspehom?

                Comment

                • Boki
                  CBC Član
                  • 23.09.2005
                  • 42
                  • Zemun

                  #23
                  A jel neko probao ovako nesto:



















                  Gde ima da se kupi ovako nesto, i koliko kosta?

                  Comment

                  • kilson
                    Moderator
                    • 09.10.2004
                    • 3216
                    • NoviBGD
                    • AR 75 GT

                    #24
                    Boki, "Dynamat" ti je sam vrh kada je u pitanju zvuchna izolacija i u zavisnosti od modela folije cene drastichno rastu, sami modeli se naravno razlikuju kako po pitanju tezhine/debljine tako i po mogucnostima "upijanja" zvuka... Cene se krecu, chini mi se od 30-50 eur za 1m kvadratni (mada nisam imao odavno dodira sa time).

                    U ostalom proveri, mislim da ih ovde mozhesh naci; Autocentar Tadic 011/278-4405, Vishnjichka 59 pa baci neki komentar vezan za cene...


                    I naravno: http://www.dynamat.com/

                    pozz // laki
                    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                    Comment

                    • Vocko
                      CBC Senator XXL
                      • 25.04.2005
                      • 4556
                      • nBGd

                      #25
                      Ovde je konkretno napisano za Mazdu 323F 2000-> godiste, ali moze se primeniti i na svim ostalim automobilima.


                      http://temp.computerkillers.net/zvucna_izolacija.pdf (760k)


                      p.s. po naredjenju

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #26
                        Sta nam vredi DYNAMAT kad je Amerika "daleko". Mora da postoji nesto i u Evropi. Internet nas samo tera da mastamo. Treba razmisliti o sendvicu od domaceg materijala i po mogucstvu da nije tipicno za auto jer je cena manja za "gradjevinske" materijale. Specijalni materijali za audio aplikacije su u proseku skupi a oni da dampiranje kucista kompjutera su i skupi i cesto na bazi olova jer trebaju da dampiraju vibracije i jako niske frekvencije sto opet ne valja za automobile a i tesko je. Secate li se onog tepiha za fiskulturne sale. Sa jedne strane je bio mat i tamnije zelen a a sa druge je bio gladak i zutozelen. To je materijal. Otprilike gumeni sudjer vece tezine i debljine oko 10 mm. Koliko god da kosta ne moze biti skuplji od specijalnih materijala za izolaciju. Jedino ako se moze nabaviti u relativno maloj kolicini ili na metar od rolne. Ovo su samo neke ideje i da napomenem da laki materijali kao stiropor ili gradjevinske pene (nekad se zvalo PURPEN) ne valjaju za te stvari jer lose dampiraju automobilske vibracije. Na bazi bitumena i filca nije lose. Ipak je gumeni sundjer najbolji.
                        Steta je samo sto mi moramo da radimo ono sto je fabrika morala a nije.

                        Comment

                        • dfast
                          CBC Senator XXL
                          • 26.05.2005
                          • 1302
                          • Hoofddorp NL /Bgd

                          #27
                          Ja probao, stavio onu stakleno-sinteticku vunu koja je dok je u rolni debljine oko 1cm, ali kad se razmota i stavi ispod tepiha jednostavno podigne tepih potpuno neravnomerno i bez tendencije spustanja, bez obzira na zatezanja. Zvucni efekat vise nego odlican ali ga je pobio ovaj estetski tako da sam sve ponovo skinuo. Posle toga sam pokusao sa slojem stiropora od 3mm i preko toga onaj sundjerasti-najlon 2,5mm koji se koristi za ispod laminata i za raznorazna pakovanja ali opet nista. Zvucno poboljsanje jedva primetno.
                          Sledeci korak je onaj bitumen (Kondur) u rolni i let lampa i ima da ga zalijem celog pa cemo da vidimo.

                          Comment

                          • Vocko
                            CBC Senator XXL
                            • 25.04.2005
                            • 4556
                            • nBGd

                            #28
                            dfast javi sta si uradio, posto od ove nedelje imam 3 meseca pauze u voznji , pa da iskoristim to vreme za neke konstruktivne radove na autu .

                            Comment

                            • Lucky
                              CBC Veteran
                              • 08.12.2004
                              • 184
                              • Prokuplje

                              #29
                              Upravo to,

                              Kondor 5, od 5mm, bitulit pre njega i sve zagrejes brenerom ili let lampom i imas izvrsnu izolaciju,

                              dfast
                              cudim da se zalis na buku jer japanci vaze za izeztno tihe autice,
                              ja imam Suzuki Maruti i mogu ti reci da je relativno tih cak osetno tisi nego Yugo

                              Comment

                              • dfast
                                CBC Senator XXL
                                • 26.05.2005
                                • 1302
                                • Hoofddorp NL /Bgd

                                #30
                                Auto jeste tih do nekih 100km/h, ali preko toga postaje nepodnosljivo bucan za voznju auto putem. Sve sam otvorio i postalo mi je jasno. Na podu je samo tepih i to nekih 3-5mm koji je s godinama postao prozracan, supljine na unutrasnjem delu sajtne su otvorene kao i svi stubovi, vrata isto bez ikakve izolacije osim tapacirunga, tako da pri voznji cujes strujanje vetra kao i buku od tockova. Auto je ipak iz nize klase i spada u city car, tako da mu neka bolja izolacija i nije stavljena. Tako je bar na ovom mom i 1990 god, mozda su u novijim modelima to bolje odradili ali konkretno ne znam.

                                Kada cujes auto spolja naravno da je tih tj nista bucniji od ostalih jer mu je auspuh skoro nov, a motor sam po sebi ne previse bucan. Nisam neka picajzla sto se toga tice ali mi je brzina od nekih 120-130 za auto put normalna i tada bi trebao da mogu normalno da pricam sa saputnicima ili da slusam radio. Trenutno to nije moguce a pri duzem putu uz buku se mnogo vise zamoris a i meni licno prilicno ne prija.

                                Comment

                                Working...
                                X