Pa naravno kada ih malo smanjim sijaju normalno pa onda sve zuce i zuce dok ne postane narandzasto a i onda je super.
Da sija mi lampica vec suvise dugo i kad resetujem sve u redu dok prvi put ne pomerim sediste napred nazad i opet pocne
vec sam oguglao
Evo mene opet. Kao što znate probao sam staviti brojač obrtaja iz citroena bx u moskviča. Stvar mi se činila ok, pa sam pokušao preurediti kompletnu tablu iz citroena u moskvu. E, ali sad se javio problem. U moskviču su sve žaruljice zajedno povezane na - a pale se preko +. Čisto logično. Ali u citroenu stvar ide obrnuto. Za žaruljice je zajednički + a pale se preko -. Čak i ako promjenim polaritet mislim da nije problem, ali problem se javlja kad želim pokrenut pokazivač benze. Ima li tko kakvu ideju?
Pa treba da prekidas minus. Dakle pobudjujes rele sa table normalno kako je u instalaciji.
Rele uzmes jednostavan koji prekida minus za sijalice a plus im das sa table.
Dakle i plus i minus ce biti prekidani stim sto plus od strane kontakt kljuca a minus od relea.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
malo je cudno da su u Citroenu toliko zasebno smislili svoj sistem, svaki auto koji sam do sada imao ili malo bolje upoznao imao je neke kontrolne sijalice sa + a neke sa - zavisno od funkcije.
recimo za alternator uvek mora da bude sijalica sa + inace alternator ne moze da puni, nema struje pobude rotora.
a recimo sijalica za zmigavce ili sa duga svetla uvek mora da ima - da bi radila jee se svetla napajaju uvek sa plus sa akumulatora.
jedini izuzetak za koji znam su neki engleski automobili, recimo neki Rols Rojs i Jaguari imaju + na masi auta (na karoseriji) a prekida se uvek minus.
mislim da bi ti posao bio olaksan da obezbedis elektricnu shemu i jednog i drugog auta sa tacnim oznakama zica po brojevima i bojama ( naponima na njima) radi potrebnih izmena.
Sheme imam i od jednog i od drugog auta, i moram priznat da mi tek sad ništa nije jasno. Ovu od citroena još i kužim donekle, ali ova druga, hm.. e ta je već malo problem.
Evo kako je to izgledalo kod mene na Yugu:
cajgeri izgledaju ovako- www.cicak.50megs.com/CAJGERI
ovako je bilo, samo sto nisam hteo to da dobijem, vec da sija crveno... A ispalo roze...
Ovo sam radio prosto. Ofarbao sam sijalicu acetonskim markerom. I ispalo je crveno... Ali, pre toga je cajger sa unutra obojen plavom bojom, pa je ispalo roznjikavo... Naravno, prethodno sam izbacio ono zeleno zvono sto ide preko sijalicica. Ima ih ukupno tri. Sada sam ocistio sijalice, i sija belo. I totalno je OK. Ako neko zna gde ima da se nadju jace bele sijalice, neka vice, ili makar gde ima u boji... U Bubnju sam kupovao plave sijalice pasuljare, ali ne sijaju ni p od plavog, nisu ni za Qratz, sijaju tirkizno, vise zeleno... Stavljao sam ih i u farove, sija samo tako zeleno... Dobra je opcija da se ofarba flomasterom, ali svi kazu da se to spekne, ali ja mislim da ako je dobar marker, onda nece, bar meni nije... Doduse, meni to ne radi puno, jer ne vozim auto, nemam dozvolu jos 3 meseca, a ovo budzim do tada... Sada pokusavam da nadjem narandzaste sijalicice za kao za nove bele bocne migavce, da njih stavim u cajgere....
Evo kako je kod luke na skodi:
Oni koji bi hteli da stavljaju led diode u pozadinu cajgera mogu da to urade na sledeći nacin:
Kupite LED diode precnika 10 mm, uz svaku diodu po otpornik (u svakoj radnji elektronike gde kupujete diode napomenite da zelite da ih stavite u kola)
Posto sve LED diode imaju usmerenu svetlost, uzmite jako finu smirglu i ismigrglate ceo vrh diode - dobicete difuzno plavo svetlo. Tako sam ja uradio sa 2 plave i 1 ljubicastom diodom i mogu vam reci da da bas isteruje oci. Cim slikam cajger poslacu vam sliku.
A da li negde postoji da se kupi instrument tabla za yuga koja ima belu ali PROVIDNU pozadinu, tako da po mraku svetli cela pozdina tj. da se sijalice nalaze tik iza nje....taj fazon!
A sto se tice dioda jel se one kaze isto gde i sijalece???
Comment