Nesto muvam, preturam po glavi, racunam... (verovatno presipam iz supljeg u prazno, al' dobro...) Zanima me da li je pametno stavljati na Fiat Bravo 1.6 16" felne, da li bi se odrazilo na performanse, trap i sl.?
16" felne na Fiat Bravo
Collapse
X
-
Comment
-
-
...evo primer sta znaci to '' "nije za nase puteve"...
Ima jedan Stilo sa 17 felnama...
Decko je malo brze presao preko sina sa njima, i sve cetiri gume - puff !
Iscepane...Zbog 17-ca morale su da budu sa tankim profilom, i odose...
A, ti racunaj koliko kostaju nove 4 gume za takvu felnu...
Comment
-
-
bas tako .. mada ja nisam imao tih problema iako sam stalno vozio sirom nase lepe srbije, jer sam vozio po jajima skroz, jer tu je jedna manja rupa dovoljna i ode tocak ..
sto se trapa tice, sve ima svoju cenu kao i za sve, ne ide jare i pare. Meni je perfektan trap, novi amorti i sve na trapu, posle 15000km sve otislo, propisao jedan amort, kugla, spona, balans stangle, nekih 200evra ulaganja sto nije strasno kako je to dobro izgledalo, imam slike, kacim posle
Comment
-
-
Originally posted by Lord_o21Ima slucajeva i lancia Y sa 16" i skroz je pristojno...
Evo i slike :
http://img87.imageshack.us/img87/2782/f ... ma2dr0.jpg
p.s. u krupnom je planu...
Comment
-
-
naravno da moze, ali sta je i pametno .. ja sam tim 16" znaci do sapca i nazad, prvo mooda ti otpadnu, iako je bravo ekstra udoban auto, stragujes za svakom rupom, ali izgleda ekstra.. ja bih da opet imam bravo, samo stavljao one fabricke 15" sto idu na trofeo, i da me bole briga.
posle ovih 16" sam imao alessio 15" ali sa 205/50 i bio sam zadovoljan dosta udobniji auto a po izgledu nije to to .. samo sto je i to presiroko, max do 195, bilo 16", 15 ..
Comment
-
-
Ja sam presao sa celicnih 15",na alu 17"...pa mogu da ti kazem da pocinjem da stedim pare za nove bubrege...mnogo dobro izgleda...ali svaku rupu osecas,pogotovo pri vecim brzinama....a o auto putu(koji ih je pun) da ne pricam....ne znam sta imas sada od felni,ali sigurno bi isle i sire gume,tako i veca potrosnja...i sve trpi,pogotovo homokinetik...tromiji je malo auto na startu,jer ima veci otpor...a malo je i tezi volan...
A "da auto lezi bolje na putu" lezi,u krivine uleces kako oces,ne moze da prokliza,i mnogo lepo izgleda....ali sta da ti kazem??Da mi neko ponudi stavio bih i 18"...
p.s.Ako sam te prestavio...da ti napomenem da sam ja ipak sa sirine 195 presao na 235...znaci u svemu tome su kljucne gume!!!!!
Comment
-
-
Hvala svima na odgovorima, stvarno ste mi puno pomogli, ali ste me bacili u jos vecu dilemu
Trenutno su na mom Bravu najobicnije celicne felne. Razmisljao sam da uzmem 15" Al koje su dolazile uz Trofeo i Steel opremu (one petokrake zaobljene), ali mi to i nije neki napredak, morao bih da pljunem pare i za gume i za felne (na stranu to sto tih felni nema novih), ali bar ne bih morao puno da pazim na tramvajske sine
Sa druge strane, mislim da bi mu OZ 5 Star 16" (http://www.ozracing.com/at-team/wheels/ ... /5-star/en) legle savrseno, ali to je vec druga kategorija u odnosu na ovo gore, to bi bio pravi napredak, sto vizuelno, sto po pitanju lezanja na putu. Ali zato cena felne i gume, ubrzano zeznuce (TM) trapa... Nisam pametan
Comment
-
-
ove oz mi ne idu na brava nikako ..
pazi ti sa 15" ces dobiti dosta na izgledu u odnosu na 14" celicne, a auto je vozan tad normalno ..
uzmi onda neke brutalne 15" ako vec imas pare, nove, po meni dezent one 5krake su vrhunske, e tad ce biti ekstra, kao da je 16" ili sta vec ..
Comment
-
-
Imas li neke slike tih i znas li okvirno koliko kostaju?
I zna li neko koje su felne na ovom Bravu? http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=50343
Comment
-
Comment